Hehe hier al 5 keer gezien ofzoquote:
Ik vond 't echt een heel sterke film, maar bij Nolan is dat geen uitzonderingquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hehe hier al 5 keer gezien ofzo
Wat vond je er van? Sommigen vinden hem te verwarrend/vaag ofzo, maar dat waardeer ik er juist van, geniaal werk van Nolan.
Op de special edition DVD zit geloof ik zelfs de mogelijkheid om hem chronologisch te zien, volgens mij verneukt dat echt de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat voor mij de film toch een goede 7+ maakt is een reeks van scenes nadatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond dit indrukwekkend neergezet.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Eindelijk iemand die het snapt. dark knight is opzich wel goed, maar kan absoluut niet op tegen de sfeer van de oude films!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:48 schreef JDx het volgende:
Memento is echt een geniale film, gekocht op DVD zelfs. 9.
Verder snap ik niet dat iedereen The Dark Knight zo vet vind, ik heb hem nooit afgekeken, misschien binnenkort maar eens doen dan.
Memento > Inception > Dark Knight.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. dark knight is opzich wel goed, maar kan absoluut niet op tegen de sfeer van de oude films!
Wat een Nolan-topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:03 schreef El_Matador het volgende:
The Dark Knight
Jezus, wat een heerlijke film. Vette actie, goed verhaal (Nolan, duh!), geweldige cast en een heel realistisch gevoel. Het lijkt allemaal net echt, dat is echt supermooi gedaan.
Toch miste ik net de perfectie die ik in mijn favorieten wel vind.
Alsnog:
8.9/10
Waar staan die getallen voor?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:24 schreef El_Matador het volgende:
Nolan:
18 - The Prestige
19 - The Dark Knight
Aronofsky:
1 - The Fountain
15 - Requiem for a Dream
Bron: http://www.icheckmovies.com/profile/favorites/torero/
Plaats op de ranglijstquote:
Ja, ook nog niet gezien, vanavond maar eens opzettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dam moet ik The Fountain maar eens zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:14 schreef Roces18 het volgende:
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans gekeken. Ik heb hem serieus afgezet na een half uur. Wat een onsamenhangende geheel. Beetje naar zijn drugsgebruik kijken who gives a shit. Wat een saai gedoe.
IDMB 6,9
Mijne 4
Juist een goede film !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleansdat is juist de reden dat ie zoveel gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis idd een onsamenhangende film, een rode draad ontbreekt maar vond 'm wel vermakelijk
Vond je hem vet? Ik hou van horror maar heb er al heel veel gezien? Deze nog niet. Cijfer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Arcee het volgende:
Naboer (2005)
[ afbeelding ]
Achter 'genre' staat: Horror | Mystery | Thriller. Ik zou Horror achteraan zetten. Naboer is een intrigerende film met een naargeestige sfeer. Afkomstig uit Noorwegen.
Duurt maar 75 minuten, trouwens.
inderdaad ik wil ook wel meer erover horen.. cijfer/meningquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Vond je hem vet? Ik hou van horror maar heb er al heel veel gezien? Deze nog niet. Cijfer?
Des te meer reden om het aan te passen.quote:
Het is meer een thriller dan horror. Meer sadistisch dan horror. En mystery, dat ook vooral. Vreemd naargeestig. Het is zeker geen slasherhorrorfilm. Cijfer: 7.5.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vond je hem vet? Ik hou van horror maar heb er al heel veel gezien? Deze nog niet. Cijfer?
Van de gasten van The Whitest Kids U'Know. Moet je van houden denk ik. Binnenkort maar kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:52 schreef Roces18 het volgende:
Net Miss March gezien omdat iemand hier hem ongeveer net zo goed als Superbad vond dus ik vond het dan het proberen waard. Maar wat een slappe film. Totaal niet grappig maar het is toch vermakelijk om te zien.
Valt dus ook echt niet te vergelijken met Superbad etc.
IDMB 4,9 Mijne 5,5
Ahh eindelijk iemand die hem ook op waarde kan schatten, niet zo goed als Lost in Translation, maar die gaf ik een 9,5 of 10 geloof ik. Denk dat veel er teveel van verwachten. 8,5 is een goed cijfer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Butterfly91 het volgende:
Somewhere
A hard-living Hollywood actor re-examines his life after his 11-year-old daughter surprises him with a visit.
Van Lost in Translation heb ik echt genoten en dit is weer net zo'n pareltje. Waar je bij LiT wordt meegezogen in het leven van twee Amerikanen in Tokyo, gebeurt dat hier bij een acteur die met zijn dochter op stap gaat (/moet). Elle Fanning (zusje van) als de 11-jarige Cleo is erg goed en de muziek is ook lekker.
IMDb: 6,6
Mijn cijfer: 8,3
Iets minder goed dan Lost in Translation idd, maar toch een zeer sterke film. Ik heb LiT een 9 gegeven geloof ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Ahh eindelijk iemand die hem ook op waarde kan schatten, niet zo goed als Lost in Translation, maar die gaf ik een 9,5 of 10 geloof ik. Denk dat veel er teveel van verwachten. 8,5 is een goed cijfer!
Dat zeg ik, niet zoals LiT, maar valt ie dan meteen tegen? Je moet niet verwachten dat ie meteen weer zo goed is, maar als ie minder is dan LiT dan kan ie nog steeds enorm fijn zijn. Als iemand meer van dit soort films weet, graag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef ChickenMan het volgende:
Somewhere tijdje geleden gekeken en vond 'm behoorlijk tegenvallen. Heel érg goed geacteerd en het zag er weer erg mooi uit maar hij raakte me niet zoals LiT dat wel deed. Jammer.
Vandaag Red gekeken, en die vond ik ook al tegenvallen. Het was een nogal saaie bedoeling, de acteurs deden allemaal hun standaard trucje en de humor was ver te zoeken. 5-je.
Dat klopt, maar hij was niet enorm fijn in mijn beleving.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef JDx het volgende:
Ja echt he, vind ik ook echt lekker, helemaal inleven in die andere wereld en dan die muziek erbij, in goede kwaliteit op goede speakers enzo.
[..]
Dat zeg ik, niet zoals LiT, maar valt ie dan meteen tegen? Je moet niet verwachten dat ie meteen weer zo goed is, maar als ie minder is dan LiT dan kan ie nog steeds enorm fijn zijn. Als iemand meer van dit soort films weet, graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |