Een soort Brokeback Mountain anno 2007. Het is -ondanks dat het verhaal over twee gasten gaat- niet echt een typische gayfilm. Goed verhaal en toffe soundtracks van o.a. Shane Mack.quote:Shelter (2007)
Gedwongen om zijn dromen voor de kunstacademie op te geven, spendeert Zach zijn dagen met een nietszeggende job en helpt zijn behoeftige zus met de zorg voor haar zoon. In zijn vrije tijd surft of tekent hij en hangt rond met zijn beste vriend Gabe, die aan de welstellende kant van de stad woont. Wanneer Gabe's oudere broer Shaun terug thuiskomt, wordt hij aangetrokken tot Zach's onbaatzuchtigheid en talent. Zach wordt verliefd op Shaun en moet zwoegen om zijn eigen verlangens met de verlangens van zijn familie te verzoenen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef _GdR_ het volgende:
Machete
Die film is zo verkeerd dat het echt meesterlijk is
heb ik ook laatst gezie, helemaal eens met het cijfer!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:24 schreef toetsenbordridder het volgende:
Disturbia:
Shia Labouef (ofzo) die weer een klunzige jongen speelt die 3 maanden huisarrest heeft gekregen omdat hij een leraar sloeg. Na een tijdje word zijn eigen huis toch wel saai en gaat hij de buren bekijken. Dit alles met een Aziatische vriend en een buurmeisje. 1 van zijn buurmannen blijkt een aardig geheim te hebben...
Prachtige film, onwijs veel grappen (goeie, gelukkig) en een flinke dosis spanning. Vooral de vriend van Shia vond ik geweldig grappig.
8.
[ afbeelding ]
Oh shit, she did saw us
Ik lag vanaf het begin al in een deuk, echt geweldig die filmquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef _GdR_ het volgende:
Machete
Die film is zo verkeerd dat het echt meesterlijk is
Ik heb hem ook gezien en ben het eens met je cijfer (geef em zelf ook iets van 7 0=- 7.5) alleen dat het een martelachtige horror is zou ik niet zeggen... tis een spannende horor, en zeker geen martel film ofzo!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:12 schreef znarch het volgende:
The Loved Ones
[ afbeelding ]
Erg toffe Australische horror. Duurt een minuut of 85 waardoor het allemaal lekker vlot is. Als je van martelachtige horrors houd moet je deze zeker kijken![]()
7
Neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:07 schreef JDx het volgende:
Niemand snapt die Volg topic knop nog of wel?
Wat vond je van de film? Wil deze binnenkort gaan kijken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Let the right one in / Låt den rätte komma in
Oskar is een 12-jarig jongetje, dat continu wordt geplaagd door twee bullebakken. Op een dag maakt Oskar kennis met zijn nieuwe buurmeisje en de twee worden vrienden. Sinds ze naast Oskar en zijn familie is komen wonen, sterven plotseling een hoop mensen, maar niemand weet waarom, behalve Oskar, die een geheim van zijn buurmeisje kent.
8/10
Hij was vermakelijk voor een zaterdagavond!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat vond je van de film? Wil deze binnenkort gaan kijken.
ik heb hem zelf ongeveer 2 maanden geleden gezien, en vond het een geweldige topfilm dikke aanraderquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat vond je van de film? Wil deze binnenkort gaan kijken.
ik wou zelf de hole vanavond gaan kijken, is het een aanrader? is ie ook voor de volwassenen onder ons toch nog spannend en een beetje leuk??quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:01 schreef N-E-R-D het volgende:
The Loved Ones
Eindelijk weer eens een beetje goeie horrorfilm. Ik vind hem wel meer martelachtig dan spannend. Maar uiteindelijk is het gewoon een zeer vermakelijke horror.
Mirrors 2
Deel 1 vond ik wel goed deze was maar matig. Begint wel leuk maar word steeds slechter, de uiteindelijke dader die zo jankend liep te schreeuwen vond ik echt tergend.
The Hole (2009)
Leuke kinder horrorfilm die te eng is voor kinderen. Komt in 3D in de bios maar dat zal wel weer weinig toevoegen. Leuk vermaak voor een relaxte zondagmiddag
Haha, jij moet echt ALLES vragen he... ik ga 'm nu ook afkijken, had m vanmiddag al op staan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:43 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik wou zelf de hole vanavond gaan kijken, is het een aanrader? is ie ook voor de volwassenen onder ons toch nog spannend en een beetje leuk??
Ik begrijp de ophef over die film echt niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Let the right one in / Låt den rätte komma in
Oskar is een 12-jarig jongetje, dat continu wordt geplaagd door twee bullebakken. Op een dag maakt Oskar kennis met zijn nieuwe buurmeisje en de twee worden vrienden. Sinds ze naast Oskar en zijn familie is komen wonen, sterven plotseling een hoop mensen, maar niemand weet waarom, behalve Oskar, die een geheim van zijn buurmeisje kent.
8/10
En True Blood. En in mindere mate Big Love en In Treatment.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef JDx het volgende:
Hoezo stil rond HBO, Entourage was geweldig vermaak, het laatste seizoen was wat vaag, maar goed.
En Generation Kill. En John Adams.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En True Blood. En in mindere mate Big Love en In Treatment.
Natuurlijk, maar dat was te voor de hand liggend.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Laten we The Wire ook niet vergeten
Dat is een tv-seriequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:03 schreef Hulkio het volgende:
De nieuwe van HBO: Boardwalk Empire is ook weer vrij briljant.
" Do you feel my dick in your mind?"quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Get him to the Greekmaar wat eigenlijk de film echt leuk maakt is Sean CombsBriljante rol die hij briljant uitvoert.
Goede filmquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:52 schreef macondo het volgende:
De scenes met het verstoppen van een scheermes in zijn mond als wapen - en het oefenen daarmee - bloedstollend.
8/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |