abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87378577
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 01:11 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Wat vond je van de film? Wil deze binnenkort gaan kijken.
ik heb hem zelf ongeveer 2 maanden geleden gezien, en vond het een geweldige topfilm dikke aanrader
een dikke 8! zu em zeker gaan kijken!
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:01:31 #27
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_87386276
The Loved Ones
Eindelijk weer eens een beetje goeie horrorfilm. Ik vind hem wel meer martelachtig dan spannend. Maar uiteindelijk is het gewoon een zeer vermakelijke horror.

Mirrors 2
Deel 1 vond ik wel goed deze was maar matig. Begint wel leuk maar word steeds slechter, de uiteindelijke dader die zo jankend liep te schreeuwen vond ik echt tergend.

The Hole (2009)
Leuke kinder horrorfilm die te eng is voor kinderen. Komt in 3D in de bios maar dat zal wel weer weinig toevoegen. Leuk vermaak voor een relaxte zondagmiddag ;)
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:19:28 #28
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_87386744
Kick-Ass gisteren gezien. Helemaal fantastisch! :D Maakt echt korte metten met een hoop "serieus bedoelde" action hero-films, zoals X-Men. Goed gespeeld, geweldige muziek en _O_ voor Hit-Girl! 8,5 uit 10 geef ik deze.

Ook Shutter Island dit weekend gezien. Gave film, houdt de spanning er mooi in, schitterend camerawerk en een mooi creepy sfeertje. Einde is ook bizar, ben er nog steeds niet over uit wat ik moet geloven. :) 7,5 uit 10 geef ik die.
Smell the flowers while you can....
pi_87387402
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:01 schreef N-E-R-D het volgende:
The Loved Ones
Eindelijk weer eens een beetje goeie horrorfilm. Ik vind hem wel meer martelachtig dan spannend. Maar uiteindelijk is het gewoon een zeer vermakelijke horror.

Mirrors 2
Deel 1 vond ik wel goed deze was maar matig. Begint wel leuk maar word steeds slechter, de uiteindelijke dader die zo jankend liep te schreeuwen vond ik echt tergend.

The Hole (2009)
Leuke kinder horrorfilm die te eng is voor kinderen. Komt in 3D in de bios maar dat zal wel weer weinig toevoegen. Leuk vermaak voor een relaxte zondagmiddag ;)
ik wou zelf de hole vanavond gaan kijken, is het een aanrader? is ie ook voor de volwassenen onder ons toch nog spannend en een beetje leuk??
pi_87392825
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:43 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik wou zelf de hole vanavond gaan kijken, is het een aanrader? is ie ook voor de volwassenen onder ons toch nog spannend en een beetje leuk??
Haha, jij moet echt ALLES vragen he... ik ga 'm nu ook afkijken, had m vanmiddag al op staan.
pi_87393091
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 01:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Let the right one in / Låt den rätte komma in
Oskar is een 12-jarig jongetje, dat continu wordt geplaagd door twee bullebakken. Op een dag maakt Oskar kennis met zijn nieuwe buurmeisje en de twee worden vrienden. Sinds ze naast Oskar en zijn familie is komen wonen, sterven plotseling een hoop mensen, maar niemand weet waarom, behalve Oskar, die een geheim van zijn buurmeisje kent.
8/10
Ik begrijp de ophef over die film echt niet.
Ik vond er echt niks aan...
pi_87394149
Fast & Furious

Brian O'Conner (Paul Walker) is nu een FBI agent en zit in een speciaal team die Braga, een drugs baron, probeert te pakken. Brian probeert binnen te komen door in het drivers-team van Braga te komen. Dominic Toretto (Vin Diesel) is nog steeds op de vlucht voor de politie, maar wil wraak op Braga en probeert ook in het drivers-team te komen. Dit gebeurt via een straatrace. Brian en Dominic zullen moeten samenwerken om Braga te pakken te krijgen.

IMDB: 6.5
Mijn cijfer: 6.5
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:44:58 #33
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_87395873
Salt
Met de actie en het tempo zit het in dit Angelina Jolie vehikel wel snor. Jammer dat het verhaal dat niveau bij lange na niet haalt. Op zich is het niet erg dat het zo ontzettend ver gezocht is maar het lijkt wel alsof de schrijvers tegen het einde ook niet meer wisten wat ze er mee aan moesten. De twists en het einde zelf slaan dan ook zo ontzettend nergens op dat het de film bijna de nek omdraait.
Bijna, want gelukkig is de actie zelf dus goed genoeg om nog net voor een voldoende te zorgen.

6,0/10

Boardwalk Empire
Na het einde van onder andere The Sopranos en Six Feet Under was het even stil rond HBO,het tv kanaal dat ons de afgelopen jaren al die geweldige series heeft gegeven.
Nu is daar dan eindelijk een nieuwe serie: het langverwachte Boardwalk Empire.
We bevinden ons in het Atlantic City van 1920,aan het begin van de Prohibition: de drooglegging van Amerika.
Deze eerste aflevering is geregisseerd door Martin Scorsese en is een uiterst sfeervolle pilot, met prachtige kostuums en een groot oog voor detail.
Steve Buscemi en Michael Pitt zijn in twee van de hoofdrollen erg sterk.
Als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen dan kunnen wederom een dijk van een serie verwachten van HBO. Het begin was in ieder geval geweldig!

9,0/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 10-10-2010 21:07:30 ]
pi_87398143
Hoezo stil rond HBO, Entourage was geweldig vermaak, het laatste seizoen was wat vaag, maar goed.

Net The Hole gezien, af en toe is het wat kinderlijk ja, zoals N-E-R-D zei, maar om het nou een kinder horror te noemen... als ik dit had gezien toen ik klein was, nou dan sliep ik 2 weken niet hoor.

Was best wel vermakelijk! 7.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:50:11 #35
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_87399373
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef JDx het volgende:
Hoezo stil rond HBO, Entourage was geweldig vermaak, het laatste seizoen was wat vaag, maar goed.
En True Blood. En in mindere mate Big Love en In Treatment.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_87399848
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En True Blood. En in mindere mate Big Love en In Treatment.
En Generation Kill. En John Adams.
  maandag 11 oktober 2010 @ 00:04:23 #37
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_87405106
Laten we The Wire ook niet vergeten ;)

Zelf zag ik vanavond Kaige Chen's meesterwerk Farewell My Concubine, die ik een 9 geef.
pi_87406512
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Laten we The Wire ook niet vergeten ;)
Natuurlijk, maar dat was te voor de hand liggend.
pi_87411986
Had ook de neiging om te reageren op die 'stil rond hbo' opmerking maar het was al gebeurd :)

Resident Evil: Afterlife
Had er weinig van verwacht na de matige recensies maar viel me reuze mee. Leuke actie, verhaal wat er niet zo toe doet en hij duurde precies lang genoeg. Af en toe was de CGI van met name geinfecteerde wezens waarvan de kop open ging ( :?) erg slecht maar dat maakt me niet zoveel uit. En de bevestiging is daar dat Wentworth Miller net als zijn alter ego Michael Scofield alleen kan fluisteren :s) 7.0

Snatch na een paar jaar nogeens gekeken en hij blijft geweldig. Geniale karakters, geinig verhaal, geweldige humor, prima cast en goede muziek. 9.5

Spider-Man: The Animated Series, seizoen 2
Seizoen 2 van de welbekende tekenfilm uit de jaren 90 (die van Fox Kids). In dit seizoen komt spidey de x-men, punisher, blade en nog wat andere marvel figuren tegen en vecht hij vooral tegen zijn 'neogenic nightmare' waardoor ie in een grote spin kan veranderen. Zeer relax om af en toe een aflevering van 20 minuten tussendoor te kijken. Luchtig, actie en beter dan de meuk van de tekenfilms die tegenwoordig gemaakt worden. Ietstje minder dan S1 dus een 7.9

[ Bericht 1% gewijzigd door planethugo op 11-10-2010 11:45:24 ]
pi_87412595
Nord

Noorse film uit het art-house genre. Typische Noorse film, weinig actie, weinig gelul en veel slome en wazige scenes. En toch weet ik het ergens allemaal wel te waarderen.

IMDB: 6,9
mijn cijfer: 6,5
pi_87413359
De nieuwe van HBO: Boardwalk Empire is ook weer vrij briljant.
pi_87413499
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:03 schreef Hulkio het volgende:
De nieuwe van HBO: Boardwalk Empire is ook weer vrij briljant.
Dat is een tv-serie ;)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87414767
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is een tv-serie ;)
Dat weet ik :), de andere bovengenoemde HBO titels ook allemaal.
pi_87416324
Get him to the Greek
Onbegrijpelijk dat deze film geflopt is. Misschien moet je een bepaald soort humor hebben om dit leuk te vinden, maar ik heb de hele tijd slap gelegen. Russel Brand als de drugsverslaafde Aldous Snow en Jonah Hill als degene die hem moet begeleiden naar zijn optreden. Daar draait het om, maar wat eigenlijk de film echt leuk maakt is Sean Combs _O- Briljante rol die hij briljant uitvoert.

Film is helemaal goed te doen met een paar jointjes er bij ;)
8,5

Walk Hard, The Dewey Cox story
Hierbij hetzelfde verhaal, veel droge humor waar je van moet houden. Vond hem minder dan GhttG maar alsnog erg grappig.
Het gaat over Dewey Cox, een "bekende" muzikant die zijn leven overdenkt voordat hij zijn laatste optreden geeft. Hij denkt aan zijn jeugd en aan alle momenten die er voor hebben gezorgd dat hij staat waar hij nu staat.
Mooie zijn de nummers, die ook wel echt goed klinken
7
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:52:53 #45
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87416754
Er komen hierboven fraaie films voorbij, zeker aanraders (Stand by me, Tropa de elite, Fantastic mr. Fox).

Un Prophet (2009)

Rauwe gevangenisfilm over de analfabete 19 jarige Malik, die betrokken raakt bij de machtsstrijd Corsicaanse maffia en de Arabische gevangenen. Hij speelt het handig, als een soort Yojimbo - met zijn loyaliteit als handig wapen. Wel lange film, met hier en daar een zijlijn die wat lastiger te volgen is. Maar wat een geweldige aanrader. De scenes met het verstoppen van een scheermes in zijn mond als wapen - en het oefenen daarmee - bloedstollend.
8/10
Overal verstand van.
pi_87418262
Into the Wild
Herkeken, vanwege het Into the Wild weekend afgelopen weekend. Blijft een fantastische film, met een mooi thema. Kan me wel in de hoofdpersoon vinden al is hij echt een extremist. Maar de Natuur is zoveel mooier dan mensen.

9/10

O Brother, Where Art Thou?
Grappig, origineel en heel vermakelijk. Toprol van Clooney die ook nog eens heel goed kan zingen. Een klassieker die ik nog niet had gezien. Af en toe een beetje te langzaam, enige minpuntje.

8.1/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:47:25 #47
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_87418743

Verschrikkelijk slechte acteurs, verschrikkelijk slechte dialogen, heel veel verspilde kogels, veel bloed, redelijke effecten en best wel coole monsters. Oftewel een slecht aftreksel van Resident Evil, Doom en Aliens maar eigenlijk best wel tof. Vast en zeker heel vermakelijk als je stoned en/of dronken bent. Ik heb me er nuchter zelfs mee vermaakt maar voor de meeste is het geen aanrader denk ik ;)
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_87420563
Get Him to the Greek
Had er eigenlijk niet zoveel van verwacht, maar heb erg moeten lachen om deze film. Leuk verhaal en een uitstekend koppel in de hoofdrol van een niet eens zo vergezocht verhaal die een leuke mix vind tussen humor en soms absurditeit. Had al erg genoten van FSM, en Russell is hier gewoon lekker op dezelfde weg bezig.. Sommige scenes waren wel wat overdreven in opzet, maar op andere punten was er duidelijk oog voor detail geweest waardoor die aspecten dan ineens weer erg serieus overkomen. Ga inhoudelijk nergens op in, daar moet je de film zelf maar voor opzetten :P Puike soundtrack ook!

Splice
Een paar wetenschappers gaan tever in hun research en creeeren zonder toestemming een eigen wezen met menselijk dna erin. Het klinkt erg simpel maar ondanks de kleine cast en het niet erg groot opgezette verhaal verraste de film me positief. Door goed gebruik van effecten en een overtuigende cast begon ik zowaar te geloven in de mogelijkheid dat het ooit nog gaat gebeuren.. Adrian Brody en Sarah Polly spelen de "ouders" van Dren, het wezentje wat uiteindelijk uitgroeit tot een beest met menselijke trekjes, al heeft t ook een hoop andere trekjes :')
Where facts are few, experts are many.
pi_87420665
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Get him to the Greekmaar wat eigenlijk de film echt leuk maakt is Sean Combs _O- Briljante rol die hij briljant uitvoert.
" Do you feel my dick in your mind?" _O-

How to train your dragon (2010)

Kinderfilm, maar erg tof gedaan. Dreamworks laat hier zien dat ze niet echt onder doen voor Pixar in de CGI afdeling, maar wel in de storywriter afdeling. Waar pixar films vaak leuk houdt voor jong en oud, is bij de meeste dreamworks films het zo dat het voor de iets oudere kijker snel cliché wordt. Maar neemt niet weg dat ik het een toffe film vond :P

Ik: 7.5
Imdb: 8.2

[ Bericht 39% gewijzigd door HostiMeister op 11-10-2010 15:50:19 ]
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_87420836
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:52 schreef macondo het volgende:
De scenes met het verstoppen van een scheermes in zijn mond als wapen - en het oefenen daarmee - bloedstollend.
8/10
Goede film :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')