quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef DeltaCephei het volgende:
Haul!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik wilde graag weten wat ieders top10 zou zijn, en toen opperde SQ om in deel 150 iedereen een top10 te laten posten. Vind je het geen leuk idee dan??quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:07 schreef Daph_ het volgende:
Dank ladies
Wat las ik trouwens, bij topic 150 een top 10 favo lakjes posten?
Sally heeft van die druppels waardoor je lak snel droogtquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:06 schreef mirannie het volgende:
Ben trouwens vandaag op zoek geweest naar Sally Hansen sneldrogende topcoat. Nergens te krijgen, wel andere Sally Hansen producten... Dus toen even gekeken voor OPI rapid dry, maar die kost maar liefst 18 euroDus binnenkort maar weer online een sneldrogende topcoat bestellen...
Ja, maar die wil ik dus niet, haha. Ik zag op de site van Sally dat ze ook een sneldrogende topcoat hadden, een rood flesje, of misschien heb ik het gewoon verkeerd gezien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Sally heeft van die druppels waardoor je lak snel droogt
Jawel maar ik denk niet dat ik voor die tijd foto's heb van mijn 10 favo'squote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ik wilde graag weten wat ieders top10 zou zijn, en toen opperde SQ om in deel 150 iedereen een top10 te laten posten. Vind je het geen leuk idee dan??
Uh, dat heb ik ook niet. Oeps... nee, gewoon lijstjes denk ik. En misschien een foto van je all time favorite ofzo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jawel maar ik denk niet dat ik voor die tijd foto's heb van mijn 10 favo's
Dat is leuuuuk zo met 1 vinger andersquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef AmyGrace het volgende:
Aah, ik loop al een paar topics achter![]()
Die moodpolish uit de OP is tof!![]()
NOTD:
[ link | afbeelding ]
p2 Dangerous (met dank aan SpaceInvaders) en op m'n ringvinger Don't teal my heart away van DC met een konadje...
Leuk met zo´n afwijkende nagel!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD:
[ link | afbeelding ]
p2 Dangerous (met dank aan SpaceInvaders) en op m'n ringvinger Don't teal my heart away van DC met een konadje...
Hm okeequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, dat heb ik ook niet. Oeps... nee, gewoon lijstjes denk ik. En misschien een foto van je all time favorite ofzo?
anders gewoon foto's die je wel hebt plaatsen, en van de andere favo's alleen een vermelding.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm okeeIk vind foto's leuker maar dat ga ik echt niet redden en één alltime favorite kiezen kan ik niet
mooi! En ik ga binnenkort wel weer een rondje verdunners scoren bij de groothandelquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef AmyGrace het volgende:
NOTD:
[ link | afbeelding ]
Cuckoo for this Colorquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Daph_ het volgende:
Nieuwe soppies: http://nailmall.wordpress(...)ion-fallwinter-2010/
Me likez
let me know wanneer je gaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi! En ik ga binnenkort wel weer een rondje verdunners scoren bij de groothandel
Die onderste rijquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Daph_ het volgende:
Me likez
Alleen al om de namenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:03 schreef Daph_ het volgende:
Me likez
Dan wil ik wel mee naar de groothandel!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi! En ik ga binnenkort wel weer een rondje verdunners scoren bij de groothandel
Vaak weten die mutsen het ook niet te vinden...quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:48 schreef AmyGrace het volgende:
Oh ja..vanmiddag bij de Douglas naar nagellakverdunner gevraagd...
Hadden ze het nietDaar zit ik dan met allemaal lekkere blubberlakjes
Maar ik kon het lakje wel voor gebruik in warm water houden volgens de verkoopster..
...maar-ik-wil-nagellakverdunner!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |