quote:Zo.....
(ja, mijn nagels aan mijn rechterhand zijn langer... links wil maar niet bijgroeien, en ik WEIGER die ook korter te vijlen....)
Hihi, ik heb een verschrompelde ringvinger op de foto zie ik....![]()
Die ga ik morgen opdoenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Loqi het volgende:
Leuk al die oranjes![]()
Dus maar een thema-vp met een foto van 5 topics geleden ofzo![]()
[ afbeelding ]
deze oranje vind ik echt tof! Welke is het?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Loqi het volgende:
Leuk al die oranjes![]()
Dus maar een thema-vp met een foto van 5 topics geleden ofzo![]()
[ afbeelding ]
Ik haal ze gewoon bij de Jumbo.... Van 'tippys', zie ik...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef Guess. het volgende:
Oranje nagels![]()
![]()
Welke watjes gebruiken jullie om je nagellak eraf te halen.Ik had een lading van de action die is nu op,nu heb ik ze van het kruidvat maar die trutdingen pluizen zo
Schijfjes, van demakup. Prijzig maar wel goedquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef Guess. het volgende:
Oranje nagels![]()
![]()
Welke watjes gebruiken jullie om je nagellak eraf te halen.Ik had een lading van de action die is nu op,nu heb ik ze van het kruidvat maar die trutdingen pluizen zo
Tangerine Queen, van Models Ownquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
deze oranje vind ik echt tof! Welke is het?
Ik weiger gewoon om mee te doen aan oranje kleden met Q-day of het met WKquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 15:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en bedankt nog voor de leuke reacties!
@RenRen: dit is ook het enige flesje oranje dat ik heb... die uit het setje van de action. Ik ben normaal ook echt helemaal niet van de oranje...
Zuurpruimquote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om mee te doen aan oranje kleden met Q-day of het met WKIk ben er ook net een lijk door. Oranje. Bah.
Da's fijn, dan hoef ik dat niet meer te doenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
Oh, natuurlijk! Ik gooi de volle asbak wel even op de grond!
![]()
Graag gedaan he!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's fijn, dan hoef ik dat niet meer te doen
ik meestal de schijfjes van de Hema of Kruidvat, vind ze beiden prima.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef Guess. het volgende:
Oranje nagels![]()
![]()
Daarom heb ik een witte tanktop met geprinte strik in rood-wit-blauwquote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om mee te doen aan oranje kleden met Q-day of het met WKIk ben er ook net een lijk door. Oranje. Bah.
Oeh, Models Own,quote:
Pics?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, die van jou zijn ook gaaaaaaf
Oh, en oranje nagellak
Oranje![]()
(aait liefkozend de oranje driezitsbank)
Oh, das wel K*T!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:20 schreef milka82 het volgende:
Ben ik echt de hele dag thuis... Moet ik even de oudste uit school halen, mis ik het pakketje van td!!!!!
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:20 schreef milka82 het volgende:
Ben ik echt de hele dag thuis... Moet ik even de oudste uit school halen, mis ik het pakketje van td!!!!!
Ik kan het niet hebben, maar dat boeit me nietquote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga vanavond ook oranje lakkenEn ik kan het wel hebben, vind ik zelf
Ikke, maar die gebruik ik nietquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 18:14 schreef princess-a het volgende:
Voor degene die naar nagelverharder van Sally Hansen vroeg, de verharder ken ik niet maar Maximum Growth wel van Sally Hansen en daar varen mijn nagels wel bij
heeu, die heb ik. Als basecoat is ie geweldig, als top coat doet ie niet zo veel.,quote:Op donderdag 29 april 2010 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ikke, maar die gebruik ik nietMijn nagels groeien al veel tehard.
Ik bedoel deze
[ afbeelding ]
gaan ze ook niet sneller van groeien hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ikke, maar die gebruik ik nietMijn nagels groeien al veel tehard.
Ik bedoel deze
[ afbeelding ]
Oh, dacht dat het zo op de verpakking stondquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 20:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
gaan ze ook niet sneller van groeien hoorzorgt er alleen voor dat ze niet steeds breken of peelen als ze eenmaal aan het groeien zijn
Okequote:Op donderdag 29 april 2010 @ 20:05 schreef Decode het volgende:
[..]
heeu, die heb ik. Als basecoat is ie geweldig, als top coat doet ie niet zo veel.,
Ook dan loop ik er liever niet bij als lijkquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Boeiend of oranje je staat, het is koninginnenachtik zit hier nu met mijn neon en oranje outfit tussen de andere bijna dronkaards en iedereen vindt het vet
en mijn nagellak staat op tafel zodat iedereen oranje naar huis gaat
Ik heb lekker wel oranje nagels!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga morgen lekker niets oranje dragen en dus ook geen oranje nagels!
Er steekt wat uit je mondquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 22:34 schreef Skaai het volgende:
Deze!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
En de teller staat op 7, waarvan 1 man
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
En de teller staat op 7, waarvan 1 man
Bij mij is die oranje veel feller.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef Skaai het volgende:
Deze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ie ook, webcam maakt er alleen een zooitje vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:17 schreef Mirjam het volgende:
*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wijffie toch....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
*zucht*mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn nagelsssss![]()
*zucht*Ach meiske toch! Wat zal je je kut voelen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoop dat je vandaag toch nog wat leuks kunt gaan doen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:28 schreef Blizzie het volgende:
Mijn koninginnedag nagels:
[ link | afbeelding ]
En die van mijn vriend ook ff gedaanTaa-daahhh!!
(hij wou alleen n kroontje op zn middelvinger.. *zuchht* )
[ link | afbeelding ]
@mirjam: Wat klote zeg mir!!![]()
![]()
And you're ready to go!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw vriend heeft kleinere nagels dan jij??/ Wel vet haha! Mijn duimnagel is evengroot als de pinknagel van mijn manquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:28 schreef Blizzie het volgende:
Mijn koninginnedag nagels:
[ link | afbeelding ]
En die van mijn vriend ook ff gedaanTaa-daahhh!!
(hij wou alleen n kroontje op zn middelvinger.. *zuchht* )
[ link | afbeelding ]
@mirjam: Wat klote zeg mir!!![]()
![]()
je bedoelt dat ze het niet meer mogen of omdat het zo duur geworden is dat het niet meer loopt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij TD gaat Opi ook niet meer verkopen
ik zie enkel dit:quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beide waarschijnlijkhet staat op hun site
ze verkopen dus watz e nog hebben, daarna is het over denk ik.quote:OPI products liquidation.
We are liquidate our entire OPI inventory. While supplies last.
Thanks, gezien het WK deze zomer ga ik 'm nog vaak dragen denk ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jouw vriend heeft kleinere nagels dan jij??/ Wel vet haha! Mijn duimnagel is evengroot als de pinknagel van mijn man
Mirjam.... wat een situatie zeg, kan me je frustratie heel goed voorstellen.
En het weer is bleeeegh, maar net toch een rondje door het dorp gelopen, was wel gezellig en heb lekker aardbeitjes gekocht.
Debbster: tof shirtje!
jammer he, maar dat hebben we nu wel de kans onze opi's eens op te makenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie enkel dit:
[..]
ze verkopen dus watz e nog hebben, daarna is het over denk ik.
Haha, ja, het zijn er inmiddels zo'n 200.... Dus ik ben nog wel effe bezig vrees ik...quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:49 schreef Holyme het volgende:
Woah Lindytje nice stash! Ik vond wielen lakken erg leuk maar heb het in 2 dagen gedaan ofzo, en volgens mij heb jij wel meer dan 100 lakjesStraks wel wielen showen he
![]()
Lichtroze heb ik ook veel, maar bijna allemaal slecht dekkend (elke keer nieuwe gekocht in de hoop op een dekkende haha), maar nu heb ik CG Something Sweet en daar kan alles mooi overheen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:36 schreef Lindytje het volgende:
Nagelwielen lakken!!! Dan moet natuurlijk eerst alles op kleur.....
(ik heb veel roze!!)
[ afbeelding ]
En nu heb ik al geen zin meer... maar dit moet nog gedaan worden... Ik heb pas 3 wielen af...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef AmyGrace het volgende:
Mooi oranje is niet lelijk![]()
[ link | afbeelding ]
mooi!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef AmyGrace het volgende:
Mooi oranje is niet lelijk![]()
[ link | afbeelding ]
wat een verhaal, ben het volledig met de blogger eens.....quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:54 schreef buzzwheedle het volgende:
http://the-swatchaholic.com/?p=2360
denk dat dit de reden is dat td opi niet meer gaat verkopen, opi doet hard zijn best om niet meer gekocht te worden als ik het zo lees.![]()
ik heb niet zoveel met opi, dus heb niet zo'n probleem, maar het blijft sneu hoor.
ebay, als je snel bent.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:01 schreef Tegan het volgende:
OPI vond ik nooit zo boeiend, alleen ik wil nog de Shrek-lakjes. Maarja, daar kan ik nu niet meer aan komen
.
even een sparkling*nails vraagje: Ik ben daar nu ook aan het kijken maar is dit de goedkoopste winkel daar of zijn er ook nog andere die betrouwbaar zijn en wellicht goedkoper? Ik kijk eigenlijk nooit op eBay dus weet ook totaal niet hoe en wat daar maar ik ben op zoek naar Orly.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:56 schreef zoeperzazke het volgende:
je moet gewoon alle lakjes bestellen die je hebben wilt en dan een bericht naar de verkoper sturen met de vraag of hij een betalingsverzoek met de juiste verzendkosten erbij wil sturen. jij betaalt simpelweg niet voordat je van hem de juiste verzendkosten berekend hebt gekregen, zo werkt dat normaal gezien
over die eerste kan ik binnenkort hopelijk wat positiefs vertellen, heb er net Princesses Rule besteld van OPI want die moet en zal ik hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef Holyme het volgende:
Sparklingnails heeft geen Orly, maar heb hier pas -deze- link voorbij zien komen en die heeft 't wel. Heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien is het iets
edit, -deze- link had ik volgens mij ook hier vandaan, maar ook geen ervaring mee.
Als OPI hun eigen graf op deze manier willen graven dan moeten ze dat vooral doen maar zolang die flesjes hier3 keer meer kosten dan in de US blijf ik online bestellen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:54 schreef buzzwheedle het volgende:
http://the-swatchaholic.com/?p=2360
denk dat dit de reden is dat td opi niet meer gaat verkopen, opi doet hard zijn best om niet meer gekocht te worden als ik het zo lees.![]()
ik heb niet zoveel met opi, dus heb niet zo'n probleem, maar het blijft sneu hoor.
Als je nu ff goed leest dan merk je dat ze helemaal niet meer online verkocht mogen worden....quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Als OPI hun eigen graf op deze manier willen graven dan moeten ze dat vooral doen maar zolang die flesjes hier3 keer meer kosten dan in de US blijf ik online bestellen.
Mooooi!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef Linnie20v het volgende:
OPI sucks , tsssssss!
Goed dat ik geen opi geswatched heb
Milani, dot com
[ afbeelding ]
Ik lees prima, ik geloof alleen echt niet dat alle e-tailers zomaar aangepakt kunnen worden en stoppen. Want hoe dacht OPI dit aan te gaan pakken?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je nu ff goed leest dan merk je dat ze helemaal niet meer online verkocht mogen worden....
Gewoon niet meer leveren?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik lees prima, ik geloof alleen echt niet dat alle e-tailers zomaar aangepakt kunnen worden en stoppen. Want hoe dacht OPI dit aan te gaan pakken?
Wie zegt dat OPI rechtstreeks aan elke e-tailer levert? Er zijn genoeg OPI's met afgevijlde serienummers in omloop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En OPI is dus ook hard bezig om al die etailers aan te klagen of te dreigen met rechtszaken om ze daarmee op te laten houden. Bovendien is het straks natuurlijk helemaal niet meer na te gaan welke etailer echte OPI of nep OPI verkoopt omdat het flesje niet meer met logo op de site mag staan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat OPI rechtstreeks aan elke e-tailer levert? Er zijn genoeg OPI's met afgevijlde serienummers in omloop.There is no love sincerer than the love of food.
Dan nog kan het op de maiandjays manier gedaan worden (niet aangeven dat ze het verkopen maar het toch doen) of via andere wegen misschien zelfs, maar alles stoppen lukt nooit. Dat kost henten eerste veel te veel geld en sowieso kost deze zet al veel inkomsten want wie gaat er nu alsnog de jackpot betalen omdat OPI zo verrekte arrogant is? Alternatieven zijn er altijd en dit soort acties worden nooit op prijs gesteld bij de liefhebbers. Daarnaast; hoe willen ze dit in de rechtszaal uitvechten indien er geen sprake is van nepproducten? "Wij willen niet dat jullie onze producten verkopen" nee, dat gaat een rechter serieus nemenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
En OPI is dus ook hard bezig om al die etailers aan te klagen of te dreigen met rechtszaken om ze daarmee op te laten houden. Bovendien is het straks natuurlijk helemaal niet meer na te gaan welke etailer echte OPI of nep OPI verkoopt omdat het flesje niet meer met logo op de site mag staan.
Ze dreigen echt van OPI uit om iedereen die OPI online verkoopt voor de rechter te slepen. Eens je een dreigende brief van ze ontvangt, zou ik toch voor alle zekerheid wel stoppen met het verkopen van OPI voor je een dikke claim aan je broek hebt hangen, je weet hoe makkelijk dat gaat in Amerika. Ik ben er echt bang voor dat OPI steeds lastiger verkrijgbaar gaat worden voor de Europese markt (tegen de fatsoenlijke prijzen dus, als je probleemloos 17 euro voor een potje neertelt lukt het je wel)quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat OPI rechtstreeks aan elke e-tailer levert? Er zijn genoeg OPI's met afgevijlde serienummers in omloop.
Zo dom zijn ze al, want door alle online internetverkoop te verbieden gaan ze echt een mega omzet mislopen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef Chanty87 het volgende:
Daarnaast; hoe willen ze dit in de rechtszaal uitvechten indien er geen sprake is van nepproducten? "Wij willen niet dat jullie onze producten verkopen" nee, dat gaat een rechter serieus nemen![]()
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk in ieder geval. Zo dom kunnen ze niet zijn.
Het gaat om de logica. Welk bedrijf wil niet dat zijn producten verkocht worden?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zo dom zijn ze al, want door alle online internetverkoop te verbieden gaan ze echt een mega omzet mislopen.
En waarom zou je als fabrikant niet zelf mogen bepalen wie je producten verkoopt? Als jij een bepaalde groep exclusieve rechten geeft, en iemand anders heeft daar lak aan, dan heb je juridisch gezien volgens mij gewoon een punt. Het zou toch van de gekke zijn als je een product op de markt brengt en vervolgens geen zeggenschap hebt over hoe het verkocht wordt?
Dat het dom is lijkt me ontzettend logisch, het is wat je zegt, dit is echt een actie van een arrogant en totaal niet commercieel denkend team, en ik vind het alles behalve leuk, maar ik denk dat als ze het echt serieus spelen, het toch veel ondernemers, ook à la maiandjays, af gaat schrikken. Als zelfstandig ondernemer heb je gewoon geen zin het risico op zo'n claim op je te nemen. vergeet niet dat maiandjays al eerder op de vingers getikt is door OPI, want eerder stond alles gewoon online en dat doen ze nu dus al niet meer.....
precies, dat was het ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
@Mirjam:Kut is dat. Hij bedoelde het natuurlijk vast heel lief maar je voelt je wel even extra zielig als je dan alleen wakker wordt met de gedachte dat iedereen lol heeft behalve jij.
*schuift glaasje Roosvicee door*
Komt helemaal goed schatje.![]()
Dit gaat in feite over hetzelfde. Sony kan bepaalde technologie patenteren en er dus op die manier werk van maken, met nagellakkleuren kan dit niet dus de enige optie die OPI heeft om haar naam te beschermen tegen nep is een beroep doen op Trademark infringement. Doen ze dit niet dan verliezen ze (in tegenstelling tot patenten die niet zomaar verdwijnen als je idee misbruikt wordt) het alleenrecht op het gebruik van de naam. Er is veel nep OPI op de markt en zij willen niet gelinkt worden aan de (wellicht erg slechte) kwaliteit van deze nep-OPI en eventuele gezondheidsrisico's die daarmee veroorzaakt worden en willen dus ook dat die verkoop stopt en hun product alleen nog verkocht wordt door door hen uitgekozen en goedgekeurde bedrijven. Inderdaad om de kwaliteit en de veiligheid te garanderen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het gaat om de logica. Welk bedrijf wil niet dat zijn producten verkocht worden?Ik heb eens eerder een soortgelijke situatie gezien, toen Sony meerdere rechtszaken aanspande tegen de webshop Lik-Sang omdat zij PSP's uit Azië verkochten en Sony UK daarbij niet kon garanderen dat het product aan de Europese veiligheidsnormen kon voldoen (wat het wel was overigens). Daar waren ze nog wel in geslaagd ook trouwens, maar dat ging (aldus Sony) om een kwestie van veiligheid en niet alleen maar pure arrogantie en om de klanten tegen hen in het harnas te jagen.
Dit gaat over nagellak en een bedrijf dat in het jaar 0 leeft en zo naïef is dat ze denken dat men gewoon de volle pond gaan betalen zonder e-tailers. Maargoed, ik heb een mailtje de deur uitgedaan naar OPI (want ik ben nou eenmaal goed in zeiken![]()
) en ik ben zéér benieuwd naar wat/óf erop gereageerd wordt. Want dit gaat absoluut nergens over.
Heb je nu geen witte plekken op je nagelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb net mijn nagel met secondelijm geplakt.
Nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je nu geen witte plekken op je nagel
Er zit toch echt wel een degelijk verschil tussen electronica en nagellak hoor. Sony was die rechtszaken aangegaan omdat de opladers uit Azië wellicht problemen konden opleveren in Europa en daarvoor niet aansprakelijk voor wilde zijn àls het fout zou kunnen gaan (ookal is er een zeer kleine kans). Daarbij heb ik het even niet over nep OPI's, want daartegen optreden is gewoon logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit gaat in feite over hetzelfde. Sony kan bepaalde technologie patenteren en er dus op die manier werk van maken, met nagellakkleuren kan dit niet dus de enige optie die OPI heeft om haar naam te beschermen tegen nep is een beroep doen op Trademark infringement. Doen ze dit niet dan verliezen ze (in tegenstelling tot patenten die niet zomaar verdwijnen als je idee misbruikt wordt) het alleenrecht op het gebruik van de naam. Er is veel nep OPI op de markt en zij willen niet gelinkt worden aan de (wellicht erg slechte) kwaliteit van deze nep-OPI en eventuele gezondheidsrisico's die daarmee veroorzaakt worden en willen dus ook dat die verkoop stopt en hun product alleen nog verkocht wordt door door hen uitgekozen en goedgekeurde bedrijven. Inderdaad om de kwaliteit en de veiligheid te garanderen.
Niet alle e-tailers verkopen OPI met oude formules; volgens mij bestaat er niet eens een e-tailer die ook pre-2005 lakjes verkoopt, alleen wat er op eBay voorbij komt maar ik zie ze eBay al helemaal niet aanklagen.quote:Daarnaast zijn ze tegen de verkoop van zogenaamde oude OPI waarin chemicaliën zitten die in bijvoorbeeld Europa verboden zijn wegens mogelijke gezondheidsrisico's. Veel etailers verkopen die oude OPI's nog wel en daar willen zij hun naam niet meer aan verbinden. (Wat een beetje lastig is als je naam op het flesje staat.)
Ik denk eerlijk gezegd niet dat kou zoveel invloed heeft op nagellak. Hitte daarentegen... Maargoed, daar heb je wel een punt. Maar omdat zij die distributie willen overzien en dat niet kunnen bij e-tailers wil nog niet zeggen dat hun spul door niemand anders (door)verkocht mag worden. Vooral omdat ze hier nu pas wat tegen willen gaan doen, als ze echt exclusieve deals hadden met hun distributeurs dan werd het überhaupt al niet verkocht op internet. Dit lijkt er gewoon op dat ze gemerkt hebben dat iedere internationale nagellak liefhebber het voor lage prijzen importeert via internet en OPI dus niet de jackpot binnenhaalt.quote:En dan zijn er natuurlijk ook nog de verplichtingen die OPI is aangegaan met distributeurs in diverse landen. Specifiek voor Nederland is dit OPI Nederland. Dit is geen afdeling van OPI maar een opzichzelfstaand bedrijf dat middels contracten bepaalde rechten en plichten heeft. Een van die rechten is het recht om het enige distributiecentrum voor OPI te zijn in Nederland. Voor OPI int. zit daar als voordeel aan dat zij zeker weten dat hun producten bijvoorbeeld volgens hun eisen vervoerd worden zodat de kwaliteit van hun product gegarandeerd wordt. (Denk bijvoorbeeld aan nagellak die in het vrachtruim van een vliegtuig onder behoorlijke temperatuurschommelingen kan lijden of misschien zelfs wel bevriest waardoor de kwaliteit achteruit gaat.)
Als OPI toestaat dat Amerikaanse bedrijven in Nederland (en andere landen waar een zelfde regeling geldt) OPI gaan aanbieden voor bodemprijzen komen die contracten in het geding en bovendien is er minder kwaliteitscontrole en kunnen en willen zij daar dus niet meer achter staan. Koop jij een flesje OPI via een bedrijf als TD dat in het vliegtuig bevroren is waardoor de kwaliteit is aangetast maar dat tegen de tijd dat jij het in handen krijgt alweer ontdooit is waardoor jij van niks weet, en de lak valt enorm tegen waardoor jij in het gunstigste geval niks meer van OPI koopt en in het slechtste geval dit ook nog eens vertelt op een forum/blog/aan vrienden en familie etc. dan gaat dat ten koste van hun goede naam terwijl de lak wellicht gewoon slecht was omdat hij bevroren is geweest en niet omdat het een slechte lak is. De enige mogelijkheid die zij hebben om dit soort dingen tegen te gaan is schermen met Trademark infringement.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:57 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP, ik ga zo eens bestellen op TD![]()
Van het opi verhaal lig ik niet heel erg wakker, de suedes zijn geweldig maar verder heb ik zoiets van mwoa, ik zal er dan ook absoluut niet snel 14 euro voor neerleggen.
Mirjam nog een dikke knuf voor jeals je me nummer had gehad had ik je zo opgehaald in Utrecht en gebracht waarheen je maar wilde.. stomme vent
Heb jij 58 dollar shippingcosts over voor 9 lakjes??? Of heb je een ander truucje ontdekt?quote:
hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:57 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP, ik ga zo eens bestellen op TD![]()
Van het opi verhaal lig ik niet heel erg wakker, de suedes zijn geweldig maar verder heb ik zoiets van mwoa, ik zal er dan ook absoluut niet snel 14 euro voor neerleggen.
Mirjam nog een dikke knuf voor jeals je me nummer had gehad had ik je zo opgehaald in Utrecht en gebracht waarheen je maar wilde.. stomme vent
ik zag t ineens ja, ik ben naar ebay verhuisdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb jij 58 dollar shippingcosts over voor 9 lakjes??? Of heb je een ander truucje ontdekt?
Show je nagels #137 Mamasé, alle kleuren van de regenboog.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:19 schreef Kleintje19 het volgende:
mwah, de snelheid maakt voor mij geen ruk uitkan daar niet zo mee zitten
in welk topic kan ik vinden hoe of wat dat nou ineens is met TD?
Ik kan me maar zo voorstellen dat OPI ook niet blij wordt van nare chemicaliën in flesjes met hun naam erop.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Er zit toch echt wel een degelijk verschil tussen electronica en nagellak hoor. Sony was die rechtszaken aangegaan omdat de opladers uit Azië wellicht problemen konden opleveren in Europa en daarvoor niet aansprakelijk voor wilde zijn àls het fout zou kunnen gaan (ookal is er een zeer kleine kans). Daarbij heb ik het even niet over nep OPI's, want daartegen optreden is gewoon logisch natuurlijk
Wettelijk gezien kunnen ze etailers niet tegenhouden om het te verkopen behalve onder het mom Trademark infringement. En dat gebruiken ze nu dus ook. Iets verkopen als je niet kunt laten zien wat je verkoopt is nogal lastig en etailers hebben natuurlijk geen zin aan dure rechtszaken. Als ik TD, VNS, H2T of 8ty8 was zou ik het ook van de site halen.quote:[..]
Niet alle e-tailers verkopen OPI met oude formules; volgens mij bestaat er niet eens een e-tailer die ook pre-2005 lakjes verkoopt, alleen wat er op eBay voorbij komt maar ik zie ze eBay al helemaal niet aanklagen.
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat kou zoveel invloed heeft op nagellak. Hitte daarentegen... Maargoed, daar heb je wel een punt. Maar omdat zij die distributie willen overzien en dat niet kunnen bij e-tailers wil nog niet zeggen dat hun spul door niemand anders (door)verkocht mag worden. Vooral omdat ze hier nu pas wat tegen willen gaan doen, als ze echt exclusieve deals hadden met hun distributeurs dan werd het überhaupt al niet verkocht op internet. Dit lijkt er gewoon op dat ze gemerkt hebben dat iedere internationale nagellak liefhebber het voor lage prijzen importeert via internet en OPI dus niet de jackpot binnenhaalt.
Voor de rest ben ik het 100% met je eensch
ik was toch al geen die-hard OPI fan, hehequote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij lijdt OPI ook wel aan een fenomeen dat heel erg vaak voorkomt bij bedrijven die ineens hun verkopen zien stijgen: hoogmoed. Ik denk dat het ze echt zal tegenvallen hoeveel Europeanen 14 euro neerleggen en hoeveel Amerikanen speciaal naar een salon gaan. Voor je het weet ben je weer een onbetekenend merkje, eens zien hoe dat bevalt
QFT!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was toch al geen die-hard OPI fan, hehechina glaze
idd, ze zullen t heus wel gaan merken, maar goed, rechtzaken aan je broek is ook nietsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij lijdt OPI ook wel aan een fenomeen dat heel erg vaak voorkomt bij bedrijven die ineens hun verkopen zien stijgen: hoogmoed. Ik denk dat het ze echt zal tegenvallen hoeveel Europeanen 14 euro neerleggen en hoeveel Amerikanen speciaal naar een salon gaan. Voor je het weet ben je weer een onbetekenend merkje, eens zien hoe dat bevalt
Leuke aankoopjes kleintje![]()
Eens.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wel vermakelijk om te lezenben ook wel benieuwd wat dit opi gaat opleveren, hoewel ik het niet in de regels oneens ben met ze. Voor zover ik weet is hun corporate image juist dat van een salon exclusive brand, en als je miljoenen hebt gestoken in het creëren van je imago en het wordt vervolgens schaamteloos onderuit gehaald, dan doe je er alles aan om orde op zaken te stellen. Maar goed, da's wel puur vanuit mijn vak-optiek beredeneerd
nou, ze behandelen hun klanten enórm hufterig, dat staat als een paal boven waterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.
Maar als klant zijnde vind ik het ruk, vind ik dat ze hun klanten hufterig behandelen en ben ik helemaal klaar met ze.
Maar voor een salon-exclusive brand hebben ze het wel heel lang laten gebeuren. Ik ben een slecht mensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wel vermakelijk om te lezenben ook wel benieuwd wat dit opi gaat opleveren, hoewel ik het niet in de regels oneens ben met ze. Voor zover ik weet is hun corporate image juist dat van een salon exclusive brand, en als je miljoenen hebt gestoken in het creëren van je imago en het wordt vervolgens schaamteloos onderuit gehaald, dan doe je er alles aan om orde op zaken te stellen. Maar goed, da's wel puur vanuit mijn vak-optiek beredeneerd
Mooi lijstje!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:49 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
CC - Gossip column
CC - Uptown girl
CC - Take me to your chateau
CC - Si vous please
CC - I believe in amour
CG - Pool party
CG - Kiwi cool-ada
Opi - Ogre the top blue
en een potje seche vite om het toch eens te proberen
ebay!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:05 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooi lijstje!
Ik heb hier nu 1 potje seche vite en ben er echt heel tevreden mee![]()
Gelukkig heb ik er nog 1 onderweg van mijn TD bestelling, want vraag me nu heel hard af waar ik ze ga kopen als ze beide leeg zijn! Ik ben van mezelf nogal een ochtendlakker (voordat ik naar school/werk ga) en dan werkt seche vite echt top!
Enchantra verkoopt zequote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:05 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooi lijstje!
Ik heb hier nu 1 potje seche vite en ben er echt heel tevreden mee![]()
Gelukkig heb ik er nog 1 onderweg van mijn TD bestelling, want vraag me nu heel hard af waar ik ze ga kopen als ze beide leeg zijn! Ik ben van mezelf nogal een ochtendlakker (voordat ik naar school/werk ga) en dan werkt seche vite echt top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
Goed ideequote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:45 schreef Chanty87 het volgende:
OPI zou gewoon zelf een webshop moeten maken met in elk continent een apart distributiecentrum met één internationale richtprijs en redelijke verzendkostenDát zou ze pas een bak geld opleveren en nog blije klanten ook
![]()
/wishful thinking
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:52 schreef Loqi het volgende:
P2 Dangerous
[ afbeelding ]
bwhehe kijk mn pink raar vormenWat een mooie nagels heb jij toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd, ik word het volgende maand voor de 6e keer
All good things are wild and free.
Leuk gedaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:52 schreef Loqi het volgende:
P2 Dangerous
[ afbeelding ]
bwhehe kijk mn pink raar vormen
P2 Dangerous
[ afbeelding ]
bwhehe kijk mn pink raar vormenGefeliciteerd!! En mooie nagels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Mooie nagels!
.
Mijn Koninginnedagnagels (Had liever met oranje gestempeld maar dat zag je helaas niet. )
Models Own - Purple Grey met witte Essence striper.
[ afbeelding ]
En mani doordeweeks, Models Own - Purple Poppy
[ afbeelding ]
Don't come closer, I might hurt you
Oh, interessant. Ik snap alleen een ding niet. Waarom vijlt TD die serienummers eraf? In de tekst staat zodat ze niet te traceren zijn omdat het illegaal was verkregen. Maar, ze kregen het toch gewoon via OPI of via een tussenpersoon. Wat was daar zo erg aan. Dat OPI hun aanklaagt voor het wegvijlen snap ik wel, en dat ze daarom willen dat TD geen OPI meer verkoopt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:33 schreef Chanty87 het volgende:
Nog een handige post trouwens met een boel info over de OPI drama: http://carinaeletoile.com/2010/04/30/opi-update/
Makes sense. Maar in plaats van een deal aan te gaan zodat ze alsnog legitiem OPI mogen verkopen mét serienummer gaan ze maar rechtszaken rondstrooien? Om eerlijk te zijn kan quality control mij geen ruk schelen en dit zou naar mijn mening gewoon onder eigen risico moeten vallen maargoed. Geen serienummer -> pech als er een foutje inzit.
er staat juist dat TD géén banden heeft met OPIquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, interessant. Ik snap alleen een ding niet. Waarom vijlt TD die serienummers eraf? In de tekst staat zodat ze niet te traceren zijn omdat het illegaal was verkregen. Maar, ze kregen het toch gewoon via OPI of via een tussenpersoon. Wat was daar zo erg aan. Dat OPI hun aanklaagt voor het wegvijlen snap ik wel, en dat ze daarom willen dat TD geen OPI meer verkoopt.
P2 Dangerous
[ afbeelding ]
bwhehe kijk mn pink raar vormenMooi! En gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mooi! Paars staat je goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Mijn Koninginnedagnagels (Had liever met oranje gestempeld maar dat zag je helaas niet. )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There is no love sincerer than the love of food.
P2 Dangerous
[ afbeelding ]
bwhehe kijk mn pink raar vormenMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Jippie!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Een link van Mood polish??quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:47 schreef buzzwheedle het volgende:
Zoo jammer, heb weer een flink stuk van mn nagels af moeten halen. ze zijn weer enorm aan het splijten. en dat net voor de meet![]()
heb nog een leuk pakje onderweg met 3 kleuren van claire's mood polish en 1 toma mood polish.![]()
iemand had laatst een link neergezet en ik heb meteen besteld ( de laatste zelfs van de groene en de toma)
ik kan niet wachten, ze zijn vandaag geshipped
Ik ben heul professioneel met mijn plakbandrollerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
LOL @ DeltaCephei
Krijg net je swaplakje binnen, en ik wist niet dat je zoveel plakband op 1 envelop kon krijgen. Chapeau
Ik vind 'm prachtig!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Naamloze blauw van Claire's. Weet nog niet wat ik ervan vind...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Sjeen het volgende:
Lakken werkt therapeutisch, gelukkig... Ik heb nu CG Strawberry Fields op mijn teennagels en het moet maar gewoon zonnig worden morgen want ik ga een holo lakken.He bah, dat is naar.... sterkte SjeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ligt er aan uithoeveel je kan kiezenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
He bah Sjeen toch![]()
Ik zit in een nagelak-crises,ik vind niks leuk staan wat ik er ook op smeer op het moment,triest toch
Niet triest, zwangerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
He bah Sjeen toch![]()
Ik zit in een nagelak-crises,ik vind niks leuk staan wat ik er ook op smeer op het moment,triest toch
Ongeveer 8 dagenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Hoe lang duurde het voor de Modelsown bestelsters hier, vanaf bevestiging tot levering?
Ja die hormonen hadden ze van mij achterwege mogen laten En van m'n man ook wel denkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet triest, zwanger
Hier gaat echt alles mis, heb al twee nagels opnieuw moeten lakken![]()
hè bah, de mijne ook netquote:
quote:
DV8 is echt een onwijs toffe en unieke kleur, de mooiste uit de collectie hoor!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:16 schreef Voici het volgende:
Ik zou graag iets van Enchantra bestellen uit de OMG collectie van CG, maar kan niet kiezen tussen L8R G8R en DV8. Dilemma's dilemma's...
Eens. L8R G8R is wel mooi maar viel me toch een beetje tegen omdat hij helemaal niet zo groen is. DV8 heeft een veel diepere kleur.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
DV8 is echt een onwijs toffe en unieke kleur, de mooiste uit de collectie hoor!
En Kareltje: net zoiets als via TD....
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Naamloze blauw van Claire's. Weet nog niet wat ik ervan vind...
Jeej! Ik ga ook naar A'damquote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo naar amsterdam, misschien ook nog ff wat lakjes scoren
Woah dat is echt super snelquote:Op zondag 2 mei 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat betreft verzenden via evilbay: ik had woensdag (kan ook dinsdag zijn geweest) 3 shrekkies besteld vanuit amerika en die waren dus GISTER al binnen! Ik schrok er van! Zal zo even de naam van de verkoper zoeken want die verdient props
DAT GELOOF IK NIET DAT KAN ALLEEN ALS ZE HET AL VERSTUURD HADDEN VOOR JE HET BESTELDE!!! ZE MOETEN HELDERZIEND ZIJN!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat betreft verzenden via evilbay: ik had woensdag (kan ook dinsdag zijn geweest) 3 shrekkies besteld vanuit amerika en die waren dus GISTER al binnen! Ik schrok er van! Zal zo even de naam van de verkoper zoeken want die verdient props
Dat is snel!!!!! Ik hoop dat mijn TD, vorige week vrijdag besteld, er morgen is.....quote:Op zondag 2 mei 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Kan wel hoor, heb ik ook al een paar keer gehad! Sneller dan de gemiddelde NL webshop!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
DAT GELOOF IK NIET DAT KAN ALLEEN ALS ZE HET AL VERSTUURD HADDEN VOOR JE HET BESTELDE!!! ZE MOETEN HELDERZIEND ZIJN!!!![]()
![]()
Ik heb ook vorige week vrijdag besteld bij TD, wat staat er bij jou bij het USPS nummer? Al wel Forrestpark of alleen dat er een vooraanmelding is?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is snel!!!!! Ik hoop dat mijn TD, vorige week vrijdag besteld, er morgen is.....
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
DAT GELOOF IK NIET DAT KAN ALLEEN ALS ZE HET AL VERSTUURD HADDEN VOOR JE HET BESTELDE!!! ZE MOETEN HELDERZIEND ZIJN!!!![]()
![]()
Dat heb ik ook, mijn pakje is vorige week zondag aangemeldquote:Op zondag 2 mei 2010 12:08 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb ook vorige week vrijdag besteld bij TD, wat staat er bij jou bij het USPS nummer? Al wel Forrestpark of alleen dat er een vooraanmelding is?
Okay, dan gok ik op dinsdag!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, mijn pakje is vorige week zondag aangemeld. Maar dat heb ik wel vaker gehad en dan was ie gewoon onderweg of zelfs al aangekomen en dan stond er nog 'voorgemeld'. Dus ik denk dat ze gewoon onderweg zijn
.
die topcoat is echt laf, ik zou het persoonlijk niet aanradenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef Voici het volgende:
Na veel mentaal overleg met mezelf wordt het toch maar DV8, ondanks de veel te mooie foto van Delta.![]()
Zou het overbodig/een slechte keuze zijn om Wireless mee te bestellen?
Toch dinsdag verscheept. Maar, gezien koninginnedag, had ik het niet gisteren al verwachtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal de verzenddatum zo eens opzoeken als de BF de laptop even af wil staan
Dat is inderdaad erg snelquote:Op zondag 2 mei 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch dinsdag verscheept. Maar, gezien koninginnedag, had ik het niet gisteren al verwacht
Verkoopster was beautyzone2007
Heuuj daar heb ik ook een lakje besteld, hopelijk komt die ook snel!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch dinsdag verscheept. Maar, gezien koninginnedag, had ik het niet gisteren al verwacht
Verkoopster was beautyzone2007
Die onderste is wel interessant om met een paar mensen te kopen en te verdelenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:42 schreef bernies het volgende:
Altijd leuk om even op Marktplaats naar nagellak te zoeken:
Deze is gewoon nog te krijgen:
http://link.marktplaats.nl/343047873
De chanel jade:
http://link.marktplaats.nl/342483265
Deze heeft een goede prijs
http://link.marktplaats.nl/341527255
Ik ken dat meisje en ik heb net mucho lakjes bij d'r besteldquote:Op zondag 2 mei 2010 12:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die onderste is wel interessant om met een paar mensen te kopen en te verdelen.
Binnen de Europese unie idd niet...quote:Op zondag 2 mei 2010 12:44 schreef Tegan het volgende:
Binnen Europa betaal je geen invoerkosten toch?
geboden ¤ 87,00 WTF!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:42 schreef bernies het volgende:
De chanel jade:
http://link.marktplaats.nl/342483265
Label/Receipt Number: LN75 3300 859U Squote:Op zondag 2 mei 2010 12:08 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb ook vorige week vrijdag besteld bij TD, wat staat er bij jou bij het USPS nummer? Al wel Forrestpark of alleen dat er een vooraanmelding is?
Ik snap niet dat ze die weg doetquote:Op zondag 2 mei 2010 12:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ken dat meisje en ik heb net mucho lakjes bij d'r besteld![]()
Zij is van de swatches op Alicejohavesentials, daarom heeft ze al die lakjes toen gehad enzo
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Carnival Lights!
Whaa, girly! en doggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een supermooi lakjequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef Linnie20v het volgende:
OPI sucks , tsssssss!
Goed dat ik geen opi geswatched heb
Milani, dot com
[ afbeelding ]
P2 Dangerous
[ afbeelding ]
bwhehe kijk mn pink raar vormenJe nagels zijn zoooo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en yay voor de kleine
Oranje stempelt niet goed nee, heb je echt speciale konadlak voor nodig. Vind die bovenste wel een hele mooie kleurquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]BLAUW!! Dang, vind het een geweldige kleurquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Naamloze blauw van Claire's. Weet nog niet wat ik ervan vind...Nog al zo'n mooie blauw! En jouw nagelsquote:!!!
Goed gelukt, welke oranje is dat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
dit waren mijn koninginnedagnagels:
[ afbeelding ]
blogger maakt ineens de foto's heel lelijk, ik hoopd at dat tijdelijk is, want ze zijn gewoon netjes en scherpMeteen opgedaanquote:![]()
![]()
disclaimer
Ok, thanksquote:
3 lakjes, 9,50 verzenden. Maar het eerste potje is 4,50 en elk volgende potje 2,50 verzenden, dus als je meet bestelt is dat wel relatief iets goedkoperquote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg snelHoeveel lakjes had jij besteld en hoeveel moest je aan verzendkosten betalen?
Lekkerquote:Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef milka82 het volgende:
Gisteren kwamen ze dan..... (telefoonpics, dus absoluut niet kleurecht!)
[ afbeelding ]
Rock Candy
Lollipop
Mint Apple Candy
Lilacism
High Society
Nova
Mini Goth
Mini Strawberry
Seche Restore
[ afbeelding ]
Sun Worshiper (SQ is ie leeg?! Haha)
Flip Flop Fantasy
uuuuuh, die roze van de neon, hoe heet ie ook al weer?!
Towel toy boy
Fantasea
Seche Vite
Alicejo weet ervan, maargoed als ze ze niet gebruikt dan snap ik het wel. Alicejo kan ze toch niet meer verkopen aangezien ze gebruikt zijnquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
http://link.marktplaats.nl/342919819
Teringjantje, die foto's ook
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef Tegan het volgende:
Moet je eens de rest van haar advertenties bekijken.
Holy Crappamoly!! Hoe kóm je er aan??quote:Op zondag 2 mei 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
http://link.marktplaats.nl/342919819
Teringjantje, die foto's ook
Datquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
echt van die crap die je op braderieën kan kopen
dacht ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 13:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
echt van die crap die je op braderieën kan kopen
In de fok swapdoos?quote:
oehh wat voor lakkiequote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef Diconnected het volgende:
Whieeeeeeeeej zo even met een nieuw lakkie lakken
Mwehe een van m'n 10 nieuwequote:
4 untrieds maar? Dat valt hartstikke mee!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehe een van m'n 10 nieuweEn heb nog 4 untrieds ofzo. Zoveel keuze
Ja plus die 10, dus dat word 14 danquote:Op zondag 2 mei 2010 15:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
4 untrieds maar? Dat valt hartstikke mee!
Huh, ik niet snapquote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik een grote bestelling willen doen bij http://8ty8beauty.com kan ik afrekenen
Bij staat doe ik altijd Bquote:Op zondag 2 mei 2010 16:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan niet zonder staat invullen en ook geen land
Al gedaanquote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Bij staat doe ik altijd B![]()
Misschien even mailen?
Ze hadden een stop idd voor internationale orders, hopelijk als vaste klant kom ik er wel doorquote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Al gedaanhopelijk reageren ze snel het is zoveel werk om al die lakjes weer in het mandje te doen.
Boo, ik hoop het ook!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze hadden een stop idd voor internationale orders, hopelijk als vaste klant kom ik er wel door![]()
Mooi Daph!!
TD verliest echt honderden klanten nuquote:Op zondag 2 mei 2010 18:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
TD is echt uit ten boze wat een geld
ik ben benieuwd wanneer ze weer een manier verzinnen om toch te shippen, of dat nou stiekem is of nietquote:Op zondag 2 mei 2010 18:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
TD verliest echt honderden klanten nu
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer ze weer een manier verzinnen om toch te shippen, of dat nou stiekem is of niet
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:38 schreef Chanty87 het volgende:
Even ter informatie: USPS heeft geen problemen met het verzenden van nagellak (aldus een Amerikaanse die jaren bij de post heeft gewerkt), het moet volgens haar TD's eigen keuze zijn geweest om geen verzending via USPS te bieden... Ik vermoed veel kapotte/vermiste pakketjes.
Ik denk het ook. Wacht rustig afquote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ze gaan het denk ik nog wel terugdraaien
Beyu is te koop bij de Douglas, ik vind het persoonlijk niet hele bijzondere kleuren ze zijn voor mij te ''normaal''quote:Op zondag 2 mei 2010 11:17 schreef Holyme het volgende:
GoeiemorgenMet gelukkig hier geen verrassingen van de katten
![]()
PeRi, hele mooie kleurtjes!
Miss--moana, leuke aanwinsten, alleen Beyu heb ik nog nooit van gehoord.
Tegan en Tliciouz, het is niet mijn kleur maar allebei wel 'n mooie blauw.
Sjeen,sterkte.
Mirjam, goed gelukt, je hebt die kroontjes 'n heel stuk rechter gekregen dan dat mij lukt tot nu toe met zulke stempeltjes![]()
Karoltje, mooie bestelling!
Gister op Ebay een seller gevonden die z'n CC's eruit deed en verder ook heel veel lak had, sets van 5 random CC's voor $5 of $10 per set. Zat al helemaalmaar gemailed voor verzendkosten, die waren hoog
Straks ff bekijken, zal nog steeds wel goedkoper zijn dan los bestellen, maar kan niet kiezen welke kleurtjes dus meh, weet niet.
Je valt in herhalingquote:Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Beyu is te koop bij de Douglas, ik vind het persoonlijk niet hele bijzondere kleuren ze zijn voor mij te ''normaal''Maar nu hadden ze er 1 met een cherry rode kleur met hele kleine glittertjes en die vond ik gewoon TE mooi om te laten staan. En ik ben helemaal niet zo van rood!
Voor diegene die lakjes aan het kopen zijn van de OMG collectie, ik heb er afgelopen week ook enkele besteld vind ze echt mooi, de Kaleidoscope collectie vind ik ook erg mooi daar krijg ik er deze week ook 2 van binnen![]()
Beyu heb ik bij de Douglas gekocht, Ik vind zelf dat ze niet hele bijzondere kleuren hebben maar nu hadden ze een hele mooi cherry rode en die vond ik gelijk heel zomers, maar verders vind ik de kleuren te ''normaal''![]()
Voor diegene die lakjes aan het kopen zijn van de OMG collectie, ik heb er afgelopen week ook enkele besteld en ook van de
Misschien verdiende ze wel zo weinig aan deze lakjes dat ze met deze shipping veel klanetn zoals wij zijn uit de shop houden en dat ze de tijd nu gaan bestenden aan de grotere klanten zoals salons etc.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer ze weer een manier verzinnen om toch te shippen, of dat nou stiekem is of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |