abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80874011
Woah Lindytje nice stash! Ik vond wielen lakken erg leuk maar heb het in 2 dagen gedaan ofzo, en volgens mij heb jij wel meer dan 100 lakjes Straks wel wielen showen he
Lichtroze heb ik ook veel, maar bijna allemaal slecht dekkend (elke keer nieuwe gekocht in de hoop op een dekkende haha), maar nu heb ik CG Something Sweet en daar kan alles mooi overheen
pi_80874047
Zo, ik ga vandaag maar swatchen
Ik vind 30 April al weinig soeps dus heerlijk een daggie niksen.

Mirjam, dat sucks! Is dit blijvend voor altijd? Of kan een mogelijk nieuwe operatie oplossing bieden?
Sterkte meis, scheelt dat het weer bagger is en dus geen 30 graden lekker parkweer
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:56:00 #103
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80874134
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:49 schreef Holyme het volgende:
Woah Lindytje nice stash! Ik vond wielen lakken erg leuk maar heb het in 2 dagen gedaan ofzo, en volgens mij heb jij wel meer dan 100 lakjes Straks wel wielen showen he
Lichtroze heb ik ook veel, maar bijna allemaal slecht dekkend (elke keer nieuwe gekocht in de hoop op een dekkende haha), maar nu heb ik CG Something Sweet en daar kan alles mooi overheen
Haha, ja, het zijn er inmiddels zo'n 200.... Dus ik ben nog wel effe bezig vrees ik...
Oh, ik heb er toch wel een aantal tussen zitten die best goed dekken geloof ik!! Ik zal eens kijken welke dat zijn, misschien heb je er wat aan...
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:56:56 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80874159
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:36 schreef Lindytje het volgende:
Nagelwielen lakken!!! Dan moet natuurlijk eerst alles op kleur.....
(ik heb veel roze!! )

[ afbeelding ]

En nu heb ik al geen zin meer... maar dit moet nog gedaan worden... Ik heb pas 3 wielen af...
[ afbeelding ]

@ Mirjam

En woei. Ik heb geen zin meer. Gisteren was iets te wild.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_80874213
ik heb wel al mn wielen gelakt vandaag, behalve de paarse, die had ik al gedaan Heb nu 7 nagelwielen, maar niet allemaal vol.
I had a signature once. It was awful.
pi_80874372
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef AmyGrace het volgende:
Mooi oranje is niet lelijk

[ link | afbeelding ]
.
pi_80874376
Crazy Q-day-nagels allemaal!

@ Mirjam, klote zeg, sterkte!
pi_80874865
He bah Mirjam

Ik bewaar al weken mijn oranje voor Koninginnedag maar gister waren de cocktails zo lekker dat ik niet meer recht kon lakken en nu ben ik zo brak dat het em ook niet gaat worden
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_80875110
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef AmyGrace het volgende:
Mooi oranje is niet lelijk

[ link | afbeelding ]
mooi!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_80875372
http://the-swatchaholic.com/?p=2360

denk dat dit de reden is dat td opi niet meer gaat verkopen, opi doet hard zijn best om niet meer gekocht te worden als ik het zo lees.

ik heb niet zoveel met opi, dus heb niet zo'n probleem, maar het blijft sneu hoor.
pi_80875512
OPI vond ik nooit zo boeiend, alleen ik wil nog de Shrek-lakjes . Maarja, daar kan ik nu niet meer aan komen .
pi_80875909
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:54 schreef buzzwheedle het volgende:

denk dat dit de reden is dat td opi niet meer gaat verkopen, opi doet hard zijn best om niet meer gekocht te worden als ik het zo lees.

ik heb niet zoveel met opi, dus heb niet zo'n probleem, maar het blijft sneu hoor.
wat een verhaal, ben het volledig met de blogger eens.....
pi_80875915
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:01 schreef Tegan het volgende:
OPI vond ik nooit zo boeiend, alleen ik wil nog de Shrek-lakjes . Maarja, daar kan ik nu niet meer aan komen .
ebay, als je snel bent.
pi_80876659
Leuk zo met die flakies AmyGrace!

Hmm even een Ebay vraagje, als ik meerdere lakjes van 1 verkoper wil kopen (in dit geval van sparkling*nails), wordt dat dan automatisch bij elkaar gedaan als ik ga betalen of moet ik daarvoor mailen? Dat ik niet voor elke lak aparte verzendkosten krijg
pi_80876790
je moet gewoon alle lakjes bestellen die je hebben wilt en dan een bericht naar de verkoper sturen met de vraag of hij een betalingsverzoek met de juiste verzendkosten erbij wil sturen. jij betaalt simpelweg niet voordat je van hem de juiste verzendkosten berekend hebt gekregen, zo werkt dat normaal gezien
pi_80876914
Duidelijk, thanks Zoeper
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:06:56 #118
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80877028
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:56 schreef zoeperzazke het volgende:
je moet gewoon alle lakjes bestellen die je hebben wilt en dan een bericht naar de verkoper sturen met de vraag of hij een betalingsverzoek met de juiste verzendkosten erbij wil sturen. jij betaalt simpelweg niet voordat je van hem de juiste verzendkosten berekend hebt gekregen, zo werkt dat normaal gezien
even een sparkling*nails vraagje: Ik ben daar nu ook aan het kijken maar is dit de goedkoopste winkel daar of zijn er ook nog andere die betrouwbaar zijn en wellicht goedkoper? Ik kijk eigenlijk nooit op eBay dus weet ook totaal niet hoe en wat daar maar ik ben op zoek naar Orly.
pi_80878929
Sparklingnails heeft geen Orly, maar heb hier pas -deze- link voorbij zien komen en die heeft 't wel. Heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien is het iets

edit, -deze- link had ik volgens mij ook hier vandaan, maar ook geen ervaring mee.
pi_80880315
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef Holyme het volgende:
Sparklingnails heeft geen Orly, maar heb hier pas -deze- link voorbij zien komen en die heeft 't wel. Heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien is het iets

edit, -deze- link had ik volgens mij ook hier vandaan, maar ook geen ervaring mee.
over die eerste kan ik binnenkort hopelijk wat positiefs vertellen, heb er net Princesses Rule besteld van OPI want die moet en zal ik hebben
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_80880326
M--m, in de OP staat ook de link van Maiandjays op eBay, da's ook een goede verkoper en ze schijnen achter de schermen ook nog steeds gewoon OPI te hebben als je er even om mailt.
pi_80884418
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:54 schreef buzzwheedle het volgende:

Als OPI hun eigen graf op deze manier willen graven dan moeten ze dat vooral doen maar zolang die flesjes hier3 keer meer kosten dan in de US blijf ik online bestellen.
pi_80884465
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Als OPI hun eigen graf op deze manier willen graven dan moeten ze dat vooral doen maar zolang die flesjes hier3 keer meer kosten dan in de US blijf ik online bestellen.
Als je nu ff goed leest dan merk je dat ze helemaal niet meer online verkocht mogen worden....
pi_80886120
OPI sucks , tsssssss!

Goed dat ik geen opi geswatched heb

Milani, dot com
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:05:33 #125
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80886361
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef Linnie20v het volgende:
OPI sucks , tsssssss!