Haha, ja, het zijn er inmiddels zo'n 200.... Dus ik ben nog wel effe bezig vrees ik...quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:49 schreef Holyme het volgende:
Woah Lindytje nice stash! Ik vond wielen lakken erg leuk maar heb het in 2 dagen gedaan ofzo, en volgens mij heb jij wel meer dan 100 lakjesStraks wel wielen showen he
![]()
Lichtroze heb ik ook veel, maar bijna allemaal slecht dekkend (elke keer nieuwe gekocht in de hoop op een dekkende haha), maar nu heb ik CG Something Sweet en daar kan alles mooi overheen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:36 schreef Lindytje het volgende:
Nagelwielen lakken!!! Dan moet natuurlijk eerst alles op kleur.....
(ik heb veel roze!!)
[ afbeelding ]
En nu heb ik al geen zin meer... maar dit moet nog gedaan worden... Ik heb pas 3 wielen af...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef AmyGrace het volgende:
Mooi oranje is niet lelijk![]()
[ link | afbeelding ]
mooi!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef AmyGrace het volgende:
Mooi oranje is niet lelijk![]()
[ link | afbeelding ]
wat een verhaal, ben het volledig met de blogger eens.....quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:54 schreef buzzwheedle het volgende:
http://the-swatchaholic.com/?p=2360
denk dat dit de reden is dat td opi niet meer gaat verkopen, opi doet hard zijn best om niet meer gekocht te worden als ik het zo lees.![]()
ik heb niet zoveel met opi, dus heb niet zo'n probleem, maar het blijft sneu hoor.
ebay, als je snel bent.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:01 schreef Tegan het volgende:
OPI vond ik nooit zo boeiend, alleen ik wil nog de Shrek-lakjes. Maarja, daar kan ik nu niet meer aan komen
.
even een sparkling*nails vraagje: Ik ben daar nu ook aan het kijken maar is dit de goedkoopste winkel daar of zijn er ook nog andere die betrouwbaar zijn en wellicht goedkoper? Ik kijk eigenlijk nooit op eBay dus weet ook totaal niet hoe en wat daar maar ik ben op zoek naar Orly.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:56 schreef zoeperzazke het volgende:
je moet gewoon alle lakjes bestellen die je hebben wilt en dan een bericht naar de verkoper sturen met de vraag of hij een betalingsverzoek met de juiste verzendkosten erbij wil sturen. jij betaalt simpelweg niet voordat je van hem de juiste verzendkosten berekend hebt gekregen, zo werkt dat normaal gezien
over die eerste kan ik binnenkort hopelijk wat positiefs vertellen, heb er net Princesses Rule besteld van OPI want die moet en zal ik hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef Holyme het volgende:
Sparklingnails heeft geen Orly, maar heb hier pas -deze- link voorbij zien komen en die heeft 't wel. Heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien is het iets
edit, -deze- link had ik volgens mij ook hier vandaan, maar ook geen ervaring mee.
Als OPI hun eigen graf op deze manier willen graven dan moeten ze dat vooral doen maar zolang die flesjes hier3 keer meer kosten dan in de US blijf ik online bestellen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:54 schreef buzzwheedle het volgende:
http://the-swatchaholic.com/?p=2360
denk dat dit de reden is dat td opi niet meer gaat verkopen, opi doet hard zijn best om niet meer gekocht te worden als ik het zo lees.![]()
ik heb niet zoveel met opi, dus heb niet zo'n probleem, maar het blijft sneu hoor.
Als je nu ff goed leest dan merk je dat ze helemaal niet meer online verkocht mogen worden....quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Als OPI hun eigen graf op deze manier willen graven dan moeten ze dat vooral doen maar zolang die flesjes hier3 keer meer kosten dan in de US blijf ik online bestellen.
Mooooi!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef Linnie20v het volgende:
OPI sucks , tsssssss!
Goed dat ik geen opi geswatched heb
Milani, dot com
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |