SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Sjeen het volgende:
Lakken werkt therapeutisch, gelukkig... Ik heb nu CG Strawberry Fields op mijn teennagels en het moet maar gewoon zonnig worden morgen want ik ga een holo lakken.He bah, dat is naar.... sterkte SjeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ligt er aan uithoeveel je kan kiezenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
He bah Sjeen toch![]()
Ik zit in een nagelak-crises,ik vind niks leuk staan wat ik er ook op smeer op het moment,triest toch
Niet triest, zwangerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
He bah Sjeen toch![]()
Ik zit in een nagelak-crises,ik vind niks leuk staan wat ik er ook op smeer op het moment,triest toch
Ongeveer 8 dagenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Hoe lang duurde het voor de Modelsown bestelsters hier, vanaf bevestiging tot levering?
Ja die hormonen hadden ze van mij achterwege mogen laten En van m'n man ook wel denkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet triest, zwanger
Hier gaat echt alles mis, heb al twee nagels opnieuw moeten lakken![]()
hè bah, de mijne ook netquote:
quote:
DV8 is echt een onwijs toffe en unieke kleur, de mooiste uit de collectie hoor!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:16 schreef Voici het volgende:
Ik zou graag iets van Enchantra bestellen uit de OMG collectie van CG, maar kan niet kiezen tussen L8R G8R en DV8. Dilemma's dilemma's...
Eens. L8R G8R is wel mooi maar viel me toch een beetje tegen omdat hij helemaal niet zo groen is. DV8 heeft een veel diepere kleur.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
DV8 is echt een onwijs toffe en unieke kleur, de mooiste uit de collectie hoor!
En Kareltje: net zoiets als via TD....
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Naamloze blauw van Claire's. Weet nog niet wat ik ervan vind...
Jeej! Ik ga ook naar A'damquote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo naar amsterdam, misschien ook nog ff wat lakjes scoren
Woah dat is echt super snelquote:Op zondag 2 mei 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat betreft verzenden via evilbay: ik had woensdag (kan ook dinsdag zijn geweest) 3 shrekkies besteld vanuit amerika en die waren dus GISTER al binnen! Ik schrok er van! Zal zo even de naam van de verkoper zoeken want die verdient props
DAT GELOOF IK NIET DAT KAN ALLEEN ALS ZE HET AL VERSTUURD HADDEN VOOR JE HET BESTELDE!!! ZE MOETEN HELDERZIEND ZIJN!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat betreft verzenden via evilbay: ik had woensdag (kan ook dinsdag zijn geweest) 3 shrekkies besteld vanuit amerika en die waren dus GISTER al binnen! Ik schrok er van! Zal zo even de naam van de verkoper zoeken want die verdient props
Dat is snel!!!!! Ik hoop dat mijn TD, vorige week vrijdag besteld, er morgen is.....quote:Op zondag 2 mei 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Kan wel hoor, heb ik ook al een paar keer gehad! Sneller dan de gemiddelde NL webshop!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
DAT GELOOF IK NIET DAT KAN ALLEEN ALS ZE HET AL VERSTUURD HADDEN VOOR JE HET BESTELDE!!! ZE MOETEN HELDERZIEND ZIJN!!!![]()
![]()
Ik heb ook vorige week vrijdag besteld bij TD, wat staat er bij jou bij het USPS nummer? Al wel Forrestpark of alleen dat er een vooraanmelding is?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is snel!!!!! Ik hoop dat mijn TD, vorige week vrijdag besteld, er morgen is.....
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
DAT GELOOF IK NIET DAT KAN ALLEEN ALS ZE HET AL VERSTUURD HADDEN VOOR JE HET BESTELDE!!! ZE MOETEN HELDERZIEND ZIJN!!!![]()
![]()
Dat heb ik ook, mijn pakje is vorige week zondag aangemeldquote:Op zondag 2 mei 2010 12:08 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb ook vorige week vrijdag besteld bij TD, wat staat er bij jou bij het USPS nummer? Al wel Forrestpark of alleen dat er een vooraanmelding is?
Okay, dan gok ik op dinsdag!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, mijn pakje is vorige week zondag aangemeld. Maar dat heb ik wel vaker gehad en dan was ie gewoon onderweg of zelfs al aangekomen en dan stond er nog 'voorgemeld'. Dus ik denk dat ze gewoon onderweg zijn
.
die topcoat is echt laf, ik zou het persoonlijk niet aanradenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef Voici het volgende:
Na veel mentaal overleg met mezelf wordt het toch maar DV8, ondanks de veel te mooie foto van Delta.![]()
Zou het overbodig/een slechte keuze zijn om Wireless mee te bestellen?
Toch dinsdag verscheept. Maar, gezien koninginnedag, had ik het niet gisteren al verwachtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal de verzenddatum zo eens opzoeken als de BF de laptop even af wil staan
Dat is inderdaad erg snelquote:Op zondag 2 mei 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch dinsdag verscheept. Maar, gezien koninginnedag, had ik het niet gisteren al verwacht
Verkoopster was beautyzone2007
Heuuj daar heb ik ook een lakje besteld, hopelijk komt die ook snel!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch dinsdag verscheept. Maar, gezien koninginnedag, had ik het niet gisteren al verwacht
Verkoopster was beautyzone2007
Die onderste is wel interessant om met een paar mensen te kopen en te verdelenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:42 schreef bernies het volgende:
Altijd leuk om even op Marktplaats naar nagellak te zoeken:
Deze is gewoon nog te krijgen:
http://link.marktplaats.nl/343047873
De chanel jade:
http://link.marktplaats.nl/342483265
Deze heeft een goede prijs
http://link.marktplaats.nl/341527255
Ik ken dat meisje en ik heb net mucho lakjes bij d'r besteldquote:Op zondag 2 mei 2010 12:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die onderste is wel interessant om met een paar mensen te kopen en te verdelen.
Binnen de Europese unie idd niet...quote:Op zondag 2 mei 2010 12:44 schreef Tegan het volgende:
Binnen Europa betaal je geen invoerkosten toch?
geboden ¤ 87,00 WTF!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:42 schreef bernies het volgende:
De chanel jade:
http://link.marktplaats.nl/342483265
Label/Receipt Number: LN75 3300 859U Squote:Op zondag 2 mei 2010 12:08 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb ook vorige week vrijdag besteld bij TD, wat staat er bij jou bij het USPS nummer? Al wel Forrestpark of alleen dat er een vooraanmelding is?
Ik snap niet dat ze die weg doetquote:Op zondag 2 mei 2010 12:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ken dat meisje en ik heb net mucho lakjes bij d'r besteld![]()
Zij is van de swatches op Alicejohavesentials, daarom heeft ze al die lakjes toen gehad enzo
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Carnival Lights!
Whaa, girly! en doggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een supermooi lakjequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef Linnie20v het volgende:
OPI sucks , tsssssss!
Goed dat ik geen opi geswatched heb
Milani, dot com
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:52 schreef Loqi het volgende:
P2 Dangerous
[ afbeelding ]
bwhehe kijk mn pink raar vormenJe nagels zijn zoooo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en yay voor de kleine
Oranje stempelt niet goed nee, heb je echt speciale konadlak voor nodig. Vind die bovenste wel een hele mooie kleurquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Mooie nagels!
.
Mijn Koninginnedagnagels (Had liever met oranje gestempeld maar dat zag je helaas niet. )
Models Own - Purple Grey met witte Essence striper.
[ afbeelding ]
En mani doordeweeks, Models Own - Purple Poppy
[ afbeelding ]BLAUW!! Dang, vind het een geweldige kleurquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:24 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Naamloze blauw van Claire's. Weet nog niet wat ik ervan vind...Nog al zo'n mooie blauw! En jouw nagelsquote:!!!
Goed gelukt, welke oranje is dat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
dit waren mijn koninginnedagnagels:
[ afbeelding ]
blogger maakt ineens de foto's heel lelijk, ik hoopd at dat tijdelijk is, want ze zijn gewoon netjes en scherpMeteen opgedaanquote:![]()
![]()
disclaimer
Ok, thanksquote:
3 lakjes, 9,50 verzenden. Maar het eerste potje is 4,50 en elk volgende potje 2,50 verzenden, dus als je meet bestelt is dat wel relatief iets goedkoperquote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg snelHoeveel lakjes had jij besteld en hoeveel moest je aan verzendkosten betalen?
Lekkerquote:Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef milka82 het volgende:
Gisteren kwamen ze dan..... (telefoonpics, dus absoluut niet kleurecht!)
[ afbeelding ]
Rock Candy
Lollipop
Mint Apple Candy
Lilacism
High Society
Nova
Mini Goth
Mini Strawberry
Seche Restore
[ afbeelding ]
Sun Worshiper (SQ is ie leeg?! Haha)
Flip Flop Fantasy
uuuuuh, die roze van de neon, hoe heet ie ook al weer?!
Towel toy boy
Fantasea
Seche Vite
Alicejo weet ervan, maargoed als ze ze niet gebruikt dan snap ik het wel. Alicejo kan ze toch niet meer verkopen aangezien ze gebruikt zijnquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
http://link.marktplaats.nl/342919819
Teringjantje, die foto's ook
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef Tegan het volgende:
Moet je eens de rest van haar advertenties bekijken.
Holy Crappamoly!! Hoe kóm je er aan??quote:Op zondag 2 mei 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
http://link.marktplaats.nl/342919819
Teringjantje, die foto's ook
Datquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
echt van die crap die je op braderieën kan kopen
dacht ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 13:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
echt van die crap die je op braderieën kan kopen
In de fok swapdoos?quote:
oehh wat voor lakkiequote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef Diconnected het volgende:
Whieeeeeeeeej zo even met een nieuw lakkie lakken
Mwehe een van m'n 10 nieuwequote:
4 untrieds maar? Dat valt hartstikke mee!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehe een van m'n 10 nieuweEn heb nog 4 untrieds ofzo. Zoveel keuze
Ja plus die 10, dus dat word 14 danquote:Op zondag 2 mei 2010 15:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
4 untrieds maar? Dat valt hartstikke mee!
Huh, ik niet snapquote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik een grote bestelling willen doen bij http://8ty8beauty.com kan ik afrekenen
Bij staat doe ik altijd Bquote:Op zondag 2 mei 2010 16:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan niet zonder staat invullen en ook geen land
Al gedaanquote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Bij staat doe ik altijd B![]()
Misschien even mailen?
Ze hadden een stop idd voor internationale orders, hopelijk als vaste klant kom ik er wel doorquote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Al gedaanhopelijk reageren ze snel het is zoveel werk om al die lakjes weer in het mandje te doen.
Boo, ik hoop het ook!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze hadden een stop idd voor internationale orders, hopelijk als vaste klant kom ik er wel door![]()
Mooi Daph!!
TD verliest echt honderden klanten nuquote:Op zondag 2 mei 2010 18:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
TD is echt uit ten boze wat een geld
ik ben benieuwd wanneer ze weer een manier verzinnen om toch te shippen, of dat nou stiekem is of nietquote:Op zondag 2 mei 2010 18:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
TD verliest echt honderden klanten nu
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer ze weer een manier verzinnen om toch te shippen, of dat nou stiekem is of niet
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:38 schreef Chanty87 het volgende:
Even ter informatie: USPS heeft geen problemen met het verzenden van nagellak (aldus een Amerikaanse die jaren bij de post heeft gewerkt), het moet volgens haar TD's eigen keuze zijn geweest om geen verzending via USPS te bieden... Ik vermoed veel kapotte/vermiste pakketjes.
Ik denk het ook. Wacht rustig afquote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ze gaan het denk ik nog wel terugdraaien
Beyu is te koop bij de Douglas, ik vind het persoonlijk niet hele bijzondere kleuren ze zijn voor mij te ''normaal''quote:Op zondag 2 mei 2010 11:17 schreef Holyme het volgende:
GoeiemorgenMet gelukkig hier geen verrassingen van de katten
![]()
PeRi, hele mooie kleurtjes!
Miss--moana, leuke aanwinsten, alleen Beyu heb ik nog nooit van gehoord.
Tegan en Tliciouz, het is niet mijn kleur maar allebei wel 'n mooie blauw.
Sjeen,sterkte.
Mirjam, goed gelukt, je hebt die kroontjes 'n heel stuk rechter gekregen dan dat mij lukt tot nu toe met zulke stempeltjes![]()
Karoltje, mooie bestelling!
Gister op Ebay een seller gevonden die z'n CC's eruit deed en verder ook heel veel lak had, sets van 5 random CC's voor $5 of $10 per set. Zat al helemaalmaar gemailed voor verzendkosten, die waren hoog
Straks ff bekijken, zal nog steeds wel goedkoper zijn dan los bestellen, maar kan niet kiezen welke kleurtjes dus meh, weet niet.
Je valt in herhalingquote:Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Beyu is te koop bij de Douglas, ik vind het persoonlijk niet hele bijzondere kleuren ze zijn voor mij te ''normaal''Maar nu hadden ze er 1 met een cherry rode kleur met hele kleine glittertjes en die vond ik gewoon TE mooi om te laten staan. En ik ben helemaal niet zo van rood!
Voor diegene die lakjes aan het kopen zijn van de OMG collectie, ik heb er afgelopen week ook enkele besteld vind ze echt mooi, de Kaleidoscope collectie vind ik ook erg mooi daar krijg ik er deze week ook 2 van binnen![]()
Beyu heb ik bij de Douglas gekocht, Ik vind zelf dat ze niet hele bijzondere kleuren hebben maar nu hadden ze een hele mooi cherry rode en die vond ik gelijk heel zomers, maar verders vind ik de kleuren te ''normaal''![]()
Voor diegene die lakjes aan het kopen zijn van de OMG collectie, ik heb er afgelopen week ook enkele besteld en ook van de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |