oehh wat voor lakkiequote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef Diconnected het volgende:
Whieeeeeeeeej zo even met een nieuw lakkie lakken
Mwehe een van m'n 10 nieuwequote:
4 untrieds maar? Dat valt hartstikke mee!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehe een van m'n 10 nieuweEn heb nog 4 untrieds ofzo. Zoveel keuze
Ja plus die 10, dus dat word 14 danquote:Op zondag 2 mei 2010 15:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
4 untrieds maar? Dat valt hartstikke mee!
Huh, ik niet snapquote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik een grote bestelling willen doen bij http://8ty8beauty.com kan ik afrekenen
Bij staat doe ik altijd Bquote:Op zondag 2 mei 2010 16:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan niet zonder staat invullen en ook geen land
Al gedaanquote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Bij staat doe ik altijd B![]()
Misschien even mailen?
Ze hadden een stop idd voor internationale orders, hopelijk als vaste klant kom ik er wel doorquote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Al gedaanhopelijk reageren ze snel het is zoveel werk om al die lakjes weer in het mandje te doen.
Boo, ik hoop het ook!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze hadden een stop idd voor internationale orders, hopelijk als vaste klant kom ik er wel door![]()
Mooi Daph!!
TD verliest echt honderden klanten nuquote:Op zondag 2 mei 2010 18:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
TD is echt uit ten boze wat een geld
ik ben benieuwd wanneer ze weer een manier verzinnen om toch te shippen, of dat nou stiekem is of nietquote:Op zondag 2 mei 2010 18:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
TD verliest echt honderden klanten nu
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer ze weer een manier verzinnen om toch te shippen, of dat nou stiekem is of niet
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:38 schreef Chanty87 het volgende:
Even ter informatie: USPS heeft geen problemen met het verzenden van nagellak (aldus een Amerikaanse die jaren bij de post heeft gewerkt), het moet volgens haar TD's eigen keuze zijn geweest om geen verzending via USPS te bieden... Ik vermoed veel kapotte/vermiste pakketjes.
Ik denk het ook. Wacht rustig afquote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ze gaan het denk ik nog wel terugdraaien
Beyu is te koop bij de Douglas, ik vind het persoonlijk niet hele bijzondere kleuren ze zijn voor mij te ''normaal''quote:Op zondag 2 mei 2010 11:17 schreef Holyme het volgende:
GoeiemorgenMet gelukkig hier geen verrassingen van de katten
![]()
PeRi, hele mooie kleurtjes!
Miss--moana, leuke aanwinsten, alleen Beyu heb ik nog nooit van gehoord.
Tegan en Tliciouz, het is niet mijn kleur maar allebei wel 'n mooie blauw.
Sjeen,sterkte.
Mirjam, goed gelukt, je hebt die kroontjes 'n heel stuk rechter gekregen dan dat mij lukt tot nu toe met zulke stempeltjes![]()
Karoltje, mooie bestelling!
Gister op Ebay een seller gevonden die z'n CC's eruit deed en verder ook heel veel lak had, sets van 5 random CC's voor $5 of $10 per set. Zat al helemaalmaar gemailed voor verzendkosten, die waren hoog
Straks ff bekijken, zal nog steeds wel goedkoper zijn dan los bestellen, maar kan niet kiezen welke kleurtjes dus meh, weet niet.
Je valt in herhalingquote:Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Beyu is te koop bij de Douglas, ik vind het persoonlijk niet hele bijzondere kleuren ze zijn voor mij te ''normaal''Maar nu hadden ze er 1 met een cherry rode kleur met hele kleine glittertjes en die vond ik gewoon TE mooi om te laten staan. En ik ben helemaal niet zo van rood!
Voor diegene die lakjes aan het kopen zijn van de OMG collectie, ik heb er afgelopen week ook enkele besteld vind ze echt mooi, de Kaleidoscope collectie vind ik ook erg mooi daar krijg ik er deze week ook 2 van binnen![]()
Beyu heb ik bij de Douglas gekocht, Ik vind zelf dat ze niet hele bijzondere kleuren hebben maar nu hadden ze een hele mooi cherry rode en die vond ik gelijk heel zomers, maar verders vind ik de kleuren te ''normaal''![]()
Voor diegene die lakjes aan het kopen zijn van de OMG collectie, ik heb er afgelopen week ook enkele besteld en ook van de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |