Ikke, maar die gebruik ik nietquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 18:14 schreef princess-a het volgende:
Voor degene die naar nagelverharder van Sally Hansen vroeg, de verharder ken ik niet maar Maximum Growth wel van Sally Hansen en daar varen mijn nagels wel bij
heeu, die heb ik. Als basecoat is ie geweldig, als top coat doet ie niet zo veel.,quote:Op donderdag 29 april 2010 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ikke, maar die gebruik ik nietMijn nagels groeien al veel tehard.
Ik bedoel deze
[ afbeelding ]
gaan ze ook niet sneller van groeien hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ikke, maar die gebruik ik nietMijn nagels groeien al veel tehard.
Ik bedoel deze
[ afbeelding ]
Oh, dacht dat het zo op de verpakking stondquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 20:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
gaan ze ook niet sneller van groeien hoorzorgt er alleen voor dat ze niet steeds breken of peelen als ze eenmaal aan het groeien zijn
Okequote:Op donderdag 29 april 2010 @ 20:05 schreef Decode het volgende:
[..]
heeu, die heb ik. Als basecoat is ie geweldig, als top coat doet ie niet zo veel.,
Ook dan loop ik er liever niet bij als lijkquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Boeiend of oranje je staat, het is koninginnenachtik zit hier nu met mijn neon en oranje outfit tussen de andere bijna dronkaards en iedereen vindt het vet
en mijn nagellak staat op tafel zodat iedereen oranje naar huis gaat
Ik heb lekker wel oranje nagels!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga morgen lekker niets oranje dragen en dus ook geen oranje nagels!
Er steekt wat uit je mondquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 22:34 schreef Skaai het volgende:
Deze!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
En de teller staat op 7, waarvan 1 man
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
En de teller staat op 7, waarvan 1 man
Bij mij is die oranje veel feller.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef Skaai het volgende:
Deze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ie ook, webcam maakt er alleen een zooitje vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |