SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:17 schreef Mirjam het volgende:
*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wijffie toch....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
*zucht*mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn nagelsssss![]()
*zucht*Ach meiske toch! Wat zal je je kut voelen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoop dat je vandaag toch nog wat leuks kunt gaan doen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:28 schreef Blizzie het volgende:
Mijn koninginnedag nagels:
[ link | afbeelding ]
En die van mijn vriend ook ff gedaanTaa-daahhh!!
(hij wou alleen n kroontje op zn middelvinger.. *zuchht* )
[ link | afbeelding ]
@mirjam: Wat klote zeg mir!!![]()
![]()
And you're ready to go!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw vriend heeft kleinere nagels dan jij??/ Wel vet haha! Mijn duimnagel is evengroot als de pinknagel van mijn manquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:28 schreef Blizzie het volgende:
Mijn koninginnedag nagels:
[ link | afbeelding ]
En die van mijn vriend ook ff gedaanTaa-daahhh!!
(hij wou alleen n kroontje op zn middelvinger.. *zuchht* )
[ link | afbeelding ]
@mirjam: Wat klote zeg mir!!![]()
![]()
je bedoelt dat ze het niet meer mogen of omdat het zo duur geworden is dat het niet meer loopt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij TD gaat Opi ook niet meer verkopen
ik zie enkel dit:quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beide waarschijnlijkhet staat op hun site
ze verkopen dus watz e nog hebben, daarna is het over denk ik.quote:OPI products liquidation.
We are liquidate our entire OPI inventory. While supplies last.
Thanks, gezien het WK deze zomer ga ik 'm nog vaak dragen denk ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jouw vriend heeft kleinere nagels dan jij??/ Wel vet haha! Mijn duimnagel is evengroot als de pinknagel van mijn man
Mirjam.... wat een situatie zeg, kan me je frustratie heel goed voorstellen.
En het weer is bleeeegh, maar net toch een rondje door het dorp gelopen, was wel gezellig en heb lekker aardbeitjes gekocht.
Debbster: tof shirtje!
jammer he, maar dat hebben we nu wel de kans onze opi's eens op te makenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie enkel dit:
[..]
ze verkopen dus watz e nog hebben, daarna is het over denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |