Ik las dat je met de swapdoos ging lakken, dat vond ik al zo knap!quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 18:04 schreef Diconnected het volgende:
Zo met een nieuw swapdoos lakje lakken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:28 schreef tliciouz het volgende:
He fiets, had je niet even kunnen zeggen tegen titi dat je die lakjes ging halen?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
you liek em?
er stonden like nog 100 potjes daar
Ik denk dat jij morgen terug kan als ik alle dames zo hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
you liek em?
quote:
2 voor 5 euro!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij morgen terug kan als ik alle dames zo hoor!Hoe duur waren ze?
Ik gok dat er straks heel veel vrouwen hier jou straks gaan smeken of ze ook een flesje voor hun willen halenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
you liek em?
Trekt puppyoogjes naar fietsquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik gok dat er straks heel veel vrouwen hier jou straks gaan smeken of ze ook een flesje voor jou willen halen
Including me.![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef MissJ het volgende:
heb vanmiddag een very nice paars jurkje gekocht die erg goed past bij één van mijn h&m lakjesBen ik nu gek dat ik zo op die manier denk?
hahaha gelukkig ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoorals ik in de paskamer sta met iets zit ik al van hmm welke zou daar nu het leukste bij staan.
Ik willook!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
you liek em?
Zucht.. ik word zo moe van die TNT, laat even weten of ie morgen komt, anders ga ik maandag klagen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb btw mijn Dorothy Who nog niet binnen
Wanneer is hij verstuurd? Het duurt de laatste tijd bij iedereen erg lang voor pakketjes aankomenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zucht.. ik word zo moe van die TNT, laat even weten of ie morgen komt, anders ga ik maandag klagen!
Will do!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zucht.. ik word zo moe van die TNT, laat even weten of ie morgen komt, anders ga ik maandag klagen!
Dinsdag laat, (dus tel als woensdag..)quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wanneer is hij verstuurd? Het duurt de laatste tijd bij iedereen erg lang voor pakketjes aankomen
Op alle make-up ja, en alle merken. Morgen is het ook nog, maar ik denk niet dat dagcreme ook onder make up valt. Morgen is die actie dat je bij het inleveren van een lege tube creme die van de Nivea gratis krijgt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:00 schreef dieske87 het volgende:
Ik lees nu net van de 50% korting op make up. Geld dit voor alle merken?? Toevallig ook op dagcreme???
Geld het morgen ook nog? Lig namelijk al 2 dgn met buikgriep op bed
Ik sla toch maar even over, mijn rekening vind mij niet meer lief.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
![]()
![]()
jullie willen allemaal van die lakjes?
waarom niet? Ik betaal je gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil best wat meenemen naar de meet, voor de liefhebbers, maar ik kan niet voor iedereen gaan halen en opsturen![]()
Nou, het zijn er nu al 10, dat is best veel geld. Ookal krijg je het terug. Ik snap het welquote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom niet? Ik betaal je gewoon
Daar gaat het ook niet omquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom niet? Ik betaal je gewoon
hier nog eenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik gok dat er straks heel veel vrouwen hier jou straks gaan smeken of ze ook een flesje voor hun willen halen
Including me.![]()
En, heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef mirannie het volgende:
En voor de liefhebbers: OPI reflecting pool is te koop op www.lookfantastic.com . Kost inclusief verzendkosten ongeveer 15 euro, maar dat is nog steeds heel wat goedkoper dan waar ze op eBay voor aangeboden worden.
Hebben ze bij jou KV P2?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef liiszle het volgende:
sjooooooow
ik heb inkopen gedaan bij de KV
ik heb
GOSH Wild Lilac
GOSH Blue monday
GOSH Green hawaii
P2 no 10
P2 no 2
en Essence Sundancer
en Essence Vip apeal
tevens nog wat andere make upjes gekocht
Foto's?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef prsclla het volgende:
gister en vandaag bij de KV geweest en heb veelste veel meegenomen...
zoya, nubar, nfu.oh (flakies), en de oudere sally hansen nail prismsquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
- duochrome lakjes! Heb er nog geen 1, dus wil dat eens proberen. Welke merken hebben duochrome en hoe heten de lakjes en waar te koop?
ik dacht dat koh er ook een paar hadquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
Ladiess ik ben op zoek naar
- een witte creme lak die het liefste in max 2 lagen denkt. Welke raden jullie aan?
- duochrome lakjes! Heb er nog geen 1, dus wil dat eens proberen. Welke merken hebben duochrome en hoe heten de lakjes en waar te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond gelakt met Rimmel's Pulsating. Wat een mooie kleur
Ik word daar een beetje misselijk vanquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Haha! (niet mijn nagels, plaatje van internet)
Mss: ik heb geen probleem met hot or not hoor?
OMG ieeekk haha dat lijkt me echt een misselijk gevoel aan je vingers..!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat kan toch? Dat het bij de een probleem oplevert en bij de ander niet. Ik ben ook niet zo weg van de kleur dus hij staat in het swaptopic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
kartelschaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
OMG ieeekk haha dat lijkt me echt een misselijk gevoel aan je vingers..!
Dat houdt natuurlijk ook geen dag zoiets.. denk dat het als grapje gedaan is,ik zou die hoekjes niet eens uit mijn nagels geknipt krijgen daar zijn ze veel te hard voor..
Oooh, mijn maag doet een sprongetje als ik dit zie..quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Oi, echt misselijkmakend, brrrrrrquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Oh,bij de kruidvat heb je French Manicurestickers van Essence voor ongeveer anderhalve euro. Als je die gewoon omgekeerd op je vingers plakt, moet dat hetzelfde effect hebben, denk ik dan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 08:11 schreef josja het volgende:
Morning ladies,
Iemand tips voor kleurtjes (liefst het goedkopere werk) waarmee je deze ruffian kunt maken? Ik loop vast hopeloos achter maar ik zag ze laatst pas en vind het zoooo mooi.
[afbeelding]
oh jeej, ik bedoelde natuurlijk 2truequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou KV P2?Ik dacht alleen bij de DM in Duitsland..
Ik ben er ook geweest, heb een tippainter(wit) een nailartstriper(zilvere glitter) Lipgloss en mascara
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
ooh, ik heb nu de claire's mood polish calm/wild op, echt cool![]()
Fotooooo!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
ooh, ik heb nu de claire's mood polish calm/wild op, echt cool![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DeltaCephei op 17-04-2010 13:22:40 ]
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Dorothy Who
[ afbeelding ]Mooi lakkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En neem een katBlauwquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb op fok geswapt met iemand voor H&M Blue My Mind, wat een hemels kleurtje! Ik heb twee foto's maar ze zijn niet kleurecht, er zit een veel paarsigere gloed over....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij neigt in het echt ietsjes meer naar Dating a Royal, maar dan met een meer paasrigere ondertoon en een heel stuk feller!
disclaimer
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Dorothy Who
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ie nou gewoon tv ging kijken
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Heh, wat gaafquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
Claire's mood polish Calm/Wild
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ughquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof kleurtje, love blauw!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb op fok geswapt met iemand voor H&M Blue My Mind, wat een hemels kleurtje! Ik heb twee foto's maar ze zijn niet kleurecht, er zit een veel paarsigere gloed over....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij neigt in het echt ietsjes meer naar Dating a Royal, maar dan met een meer paasrigere ondertoon en een heel stuk feller!
Is dat Jade ITNB? Die willik....quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jadequote:
Hoe vet is datquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef Say-Ahh het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een vriendin net gedaan.
leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:17 schreef Tammymara het volgende:
Zéér irritant te fotograferen!
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:17 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Pretty!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:17 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw....quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:31 schreef Loqi het volgende:
Een van mijn favo mani's, zeker met dit weer![]()
Nfu-oh 56 over zwart
Binnen
[ afbeelding ]
In de zon (nee er is geen hoekje van mn middelvinger nagel af, het licht valt een beetje gek ofzo)
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:31 schreef Loqi het volgende:
Nfu-oh 56 over zwart
Binnen
[ afbeelding ]
In de zon (nee er is geen hoekje van mn middelvinger nagel af, het licht valt een beetje gek ofzo)
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
niceeequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:31 schreef Loqi het volgende:
Nfu-oh 56 over zwart
Binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
Hij staat je goed! Echt vet dat swappen, kijk hoe blij jij bent met Blue My Mind terwijl die bij mij ongetwijfeld nooit meer de kast uit zou komen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:57 schreef karoltje het volgende:
Bovendien heeft pakketjes/dikke enveloppen krijgen iets zwaar verslavends. Alsof je kadootjes krijgt. Die je zelf hebt betaald
.
10ml staat erop. Ik vind 'm persoonlijk niet zo lekker lakken (maar dat is slechts een ervaring met 1 flesje)quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef miss--moana het volgende:
Hoeveel zit er in een Koh flesje?
Ik overweeg om een kleurtje te kopen maar de flesjes zien er zo klein uit en dat voor 15 euro
Ik wel, maar misschien heb ik lage standards.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 21:44 schreef catzencut het volgende:
[..]
10ml staat erop. Ik vind 'm persoonlijk niet zo lekker lakken (maar dat is slechts een ervaring met 1 flesje)
Naja, ik ben nogal een prutser (lak nog niet zo lang), maar ik vind 'm erg stroperig en streperig.. Misschien zou ik 'm eens iets moeten verdunnen, maar dat durf ik niet zo goed met een dergelijk duur flesjequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wel, maar misschien heb ik lage standards.
Zou ik ook niet durven.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 21:46 schreef catzencut het volgende:
[..]
Naja, ik ben nogal een prutser (lak nog niet zo lang), maar ik vind 'm erg stroperig en streperig.. Misschien zou ik 'm eens iets moeten verdunnen, maar dat durf ik niet zo goed met een dergelijk duur flesje
NIET BIJTEN!!!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou ik ook niet durven.
Verdomme, mijn nagels breken echt stuk voor stuk af. De chinees heeft er denk ik bovenaf te veel afgehaald en daardoor zijn ze heel dun gewordenMaar nu is bijten weer heel verleidelijk.
Same here.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 22:09 schreef Myraela het volgende:
Ik kom even bij jullie uithuilen, mijn nagel is gebroken.
En op de Fantasyfair staat een hele grote stand van Enchantraquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Lizzedier het volgende:
Mochten er nog mensen uit het zuiden zijn. Op de Lentenbeurs in Maastricht staat een konadstand (ik faalde) en een golden rose stand. Met de flakies nu voor 1 euro in de aanbieding. Helaas wel alleen de rode, nr. 3,5 en 8.
De chocoladerotsjes en groene thee waren trouwens ook erg lekker. Gelukkig, of helaas, had ik bijna geen geld bij me. Bah wat heb ik nu zin in die thee.
maar nu heb je een heel duur lakje wat je niet gebruikt omdat ie kut lakt, dus heb je ook niets te verliezenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef catzencut het volgende:
[..]
Naja, ik ben nogal een prutser (lak nog niet zo lang), maar ik vind 'm erg stroperig en streperig.. Misschien zou ik 'm eens iets moeten verdunnen, maar dat durf ik niet zo goed met een dergelijk duur flesje
HAAT aan tumblr, die hadden ook een foto van mij erop.. nergens een contactemailadres natuurlijk!quote:
moooooiquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik houd helemaal niet van printjes maar dit vind ik wel leuk!
[ afbeelding ]
Wel een eer zeg.quote:Op zondag 18 april 2010 @ 10:12 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
HAAT aan tumblr, die hadden ook een foto van mij erop.. nergens een contactemailadres natuurlijk!
EDIT: ik zie nu dat als je op de foto klikt je naar mijn Flickr gaat
http://likeneelyohara.tumblr.com/post/467736877
Daarom. Ik zou het ze niet kwalijk nemen dat ze geen namen vermelden, gewoon omdat het fotohoarders zijn en die online zijn onder een bepaalde tag. Ze zeggen nergens dat het hun foto's zijn enzo.quote:
Nou ze linkt al naar mn Flickr en vanuit daar kunnen ze naar mijn website dus geen probleemquote:Op zondag 18 april 2010 10:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom. Ik zou het ze niet kwalijk nemen dat ze geen namen vermelden, gewoon omdat het fotohoarders zijn en die online zijn onder een bepaalde tag. Ze zeggen nergens dat het hun foto's zijn enzo.
ik kan reflecting pool niet vindenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef mirannie het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand bij Model´s Own bestellen??? En zou ik dan 1 lakje mee mogen bestellen??? Ik weet eindelijk welke gele kleur ik het allermooist vind en het is Model´s Own lemon meringue![]()
En voor de liefhebbers: OPI reflecting pool is te koop op www.lookfantastic.com . Kost inclusief verzendkosten ongeveer 15 euro, maar dat is nog steeds heel wat goedkoper dan waar ze op eBay voor aangeboden worden.
Zoeken op Reflectingquote:Op zondag 18 april 2010 @ 10:53 schreef Mehehelzs het volgende:
TVP![]()
Ik had nog 3 hele topics bij te lezenthanks dames
[..]
ik kan reflecting pool niet vindenwaar zie jij hem staan?
Nah maar ik bedoel, als het daar voorkomtquote:Op zondag 18 april 2010 @ 10:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nou ze linkt al naar mn Flickr en vanuit daar kunnen ze naar mijn website dus geen probleem
M'n watermerk staat er ook nog op dussss.
Net gelakt met ISP, wel een leuk kleurtje![]()
Out of stock dan. Want eergister deed de link het wel in mijn geschiedenis, en nu is het een errorquote:
AAAAAAAAARGHquote:Op zondag 18 april 2010 11:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Out of stock dan. Want eergister deed de link het wel in mijn geschiedenis, en nu is het een error
Misschien als het salaris binnen is dat ik wel ga bestellen, jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef mirannie het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand bij Model´s Own bestellen??? En zou ik dan 1 lakje mee mogen bestellen??? Ik weet eindelijk welke gele kleur ik het allermooist vind en het is Model´s Own lemon meringue![]()
Heb inderdaad ook nog even gekeken, maar nu is ie weg. Heb ik misschien mazzel gehad en de laatste gekocht.quote:Op zondag 18 april 2010 10:53 schreef Mehehelzs het volgende:
TVP![]()
Ik had nog 3 hele topics bij te lezenthanks dames
![]()
[..]
ik kan reflecting pool niet vindenwaar zie jij hem staan?
Jaaaaaaah!!quote:Op zondag 18 april 2010 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iemand misschien nog iets nodig van de groothandel??
Top! Thanks!!quote:Op zondag 18 april 2010 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien als het salaris binnen is dat ik wel ga bestellen, ja. I'll keep you posted.
ik ga wel bij jou voor de deur zitten en je postbode tackelenquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb inderdaad ook nog even gekeken, maar nu is ie weg. Heb ik misschien mazzel gehad en de laatste gekocht.
quote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
ik ga wel bij jou voor de deur zitten en je postbode tackelen![]()
veel plezier ermee
oeh, mooi!quote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er "al" vanaf donderdag op... Nu wil ik iets anders!
Laat je het even weten wanneer hij verzonden is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooiquote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wauwquote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
oew!! zou ik dan ook 3 lakjes mogen meebestellenquote:Op zondag 18 april 2010 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien als het salaris binnen is dat ik wel ga bestellen, ja. I'll keep you posted.
quote:Op zondag 18 april 2010 11:44 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Laat je het even weten wanneer hij verzonden is?![]()
Trouwens, gebruiken jullie iets voor jullie mond bij het removen & lakken? Ik voel altijd het in mijn keel als ik nagellak remover gebruik en vroeg me af of het toch maar niet beter is om een mondkapje voor te doen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de stressels... En dat zou natuurlijk ook kunnen, net als de zon enzo
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
waaauwquote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik toch wel, heb ook nog eens een 30% kortingscode dusssssquote:Op zondag 18 april 2010 11:45 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oew!! zou ik dan ook 3 lakjes mogen meebestellen
quote:Op zondag 18 april 2010 12:14 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Vamperotica!!![]()
Jade met 2 Gosh lakjes![]()
[ afbeelding ]
Welkom!!quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Finland. het volgende:
Alleen om dit topic lid geworden van Fok!![]()
Gisteren kon ik me weer niet inhouden en heb 12 nieuwe potjes nagellak gekocht
Dat herken ik wel. Ik vind zwart ook een beetje too much als m´n nagels lang zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 12:29 schreef Juud- het volgende:
Ik heb gisteren al mn nagels gekortwiekt. Was er ff helemaal klaar mee. Maar nu lijken mn vingers ook gelijk zo kort en heb ik van die kleinemeisjeshanden..Sommige kleuren nagellak staan wel gelijk heel anders, beter soms zelfs. Zwart op lange nagels lijkt bij mij gelijk gothic ofzo, maar op korte nagels is het wel cool.
6 van Catrice en 6 van Gosh. 2 geel, 3 blauw 1 roze, 1 paars en nog wat kleurtjesquote:Op zondag 18 april 2010 12:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welkom!!
En leuk, wat heb je allemaal gekocht??
Sorry geen idee, wel succesquote:Op zondag 18 april 2010 13:40 schreef RenRen- het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die nu op de kunstacademie zitten en toevallig een opleiding illustreren doen, of iets wat erop lijkt? Ik heb even hulp en zo nodig. Sorry voor het verbaggeren
Iets met ruby dusquote:Op zondag 18 april 2010 @ 16:13 schreef Mehehelzs het volgende:
Weet iemand welke dit is?
http://3.bp.blogspot.com/(...)ZvY/s1600-h/ruby.jpg
Staat er ook niet bij, had al gekekenquote:Op zondag 18 april 2010 16:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
haha ik had al op ruby op haar blog gezocht maar vond hem niet![]()
zal eens bij orly kijken
Toevallig (quote:Op zondag 18 april 2010 14:35 schreef Debsterr het volgende:
Iemand eigenlijk enig idee hoe opaque de glitters zoals Purple Haze en Magenta Devine van Models Own zijn? En is de base clear of gekleurd?
Heh bah!quote:Op zondag 18 april 2010 17:14 schreef RenRen- het volgende:
Pff, me net helemaal rotgeschrokken, mijn moeder belde en zei dat ze een botsing had gehad. En dat het best een flinke klap is geweest. Het is gelukkig niet zo erg als ik had gedacht, een flinke deuk en het nummerbord is tijdens het rijden verloren, maar mijn mam is helemaal heel en alleen een beetje chago.
Maar door de stress weer mijn nagellak eraf getrokken.
Daar heb je best gelijk in. Toch maar eens proberen dan.quote:Op zondag 18 april 2010 01:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar nu heb je een heel duur lakje wat je niet gebruikt omdat ie kut lakt, dus heb je ook niets te verliezen
Dat heb ik, ga toch nog niet bestellenquote:Op zondag 18 april 2010 16:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toevallig () heb ik Magenta Divine: de base is clear. Qua dekking weet ik niet hoe of wat, want ik heb deze nog niet gedragen. Als je geduld hebt, kan ik morgen even voor je swatchen
@MissJ: GOSH heeft een lak, Purple Heart, die heeft een duochrome effect. Ik weet niet hoe sterk, maar in het flesje is de lak groen/paars![]()
@ AmyGrace wat heb jij een geweldige nagelriemen!
@ degene die vroeg om de lak op het plaatje: het is een lak die op scrangie staat, zo te zien een oudere orly. In de link staat "ruby". Ik heb "Orly Ruby Scrangie" ingetypt op google en dit kwam eruit: http://www.scrangie.com/2(...)red-comparisons.html (maar dit kun je dus ook best zelf zoeken de volgende keer!)
Mjah, er kwam ook echt volk op af, gister in de Kruidvat maar gauw weer weggegaanquote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef Diconnected het volgende:
Was vanmiddag in de KV in Rotterdam centrum, echt alle make-up was zowat weg
Nice!quote:
Thanks! Draag de laatste tijd veel lichte matte kleurtjes, vind ik veel leuker in de lente.quote:
Dankjee. Blackberry Bold 9000, ging meer om de donkere achtergrond eigenlijkquote:
Die heb ik donderdagochtend leeggeroofdquote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef Diconnected het volgende:
Was vanmiddag in de KV in Rotterdam centrum, echt alle make-up was zowat weg
Hoe komt het dat jij niet van die nare kale strepen hebt met je nfu holo´s?? Ik heb echt steeds kale plekken. Zo erg dat ik ze nu ook in het swap topic heb staan... terwijl de holo echt fabulous is, dus baal er wel van.quote:
Daar ben ik ook lid van!! Is leuk hoor met al die foto´squote:Op zondag 18 april 2010 18:54 schreef tliciouz het volgende:
Leuk als je niets te doen hebt, en je nieuwsgierig bent naar Nederlandse creaties!
http://chinaglaze-opi.hyves.nl/
waar? ik zie ze niet?quote:Op zondag 18 april 2010 20:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij niet van die nare kale strepen hebt met je nfu holo´s?? Ik heb echt steeds kale plekken. Zo erg dat ik ze nu ook in het swap topic heb staan... terwijl de holo echt fabulous is, dus baal er wel van.
nee toch? ze zegt dat ze ze nu in het swap-topic heeft staanquote:Op zondag 18 april 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Edit, ik bedoel weer wat anders haha.
Ja dat zei ze inderdaad, ik dacht dat jullie het over die strepen hadden, nou klopt er heul niks meer van hahaha.quote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee toch? ze zegt dat ze ze nu in het swap-topic heeft staan
*kijkt verdwaasd rond*
Nagellak ruiltopic #4!quote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee toch? ze zegt dat ze ze nu in het swap-topic heeft staan
*kijkt verdwaasd rond*
Okeequote:Op zondag 18 april 2010 18:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat heb ik, ga toch nog niet bestellen.
Acryl eraf, alle nagels zijn zo maar nu valt alleen m'n duim erg op. En ik heb strategisch m'n ringvinger verstoptquote:
Ik kreeg ze wel hoorquote:Op zondag 18 april 2010 20:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij niet van die nare kale strepen hebt met je nfu holo´s?? Ik heb echt steeds kale plekken. Zo erg dat ik ze nu ook in het swap topic heb staan... terwijl de holo echt fabulous is, dus baal er wel van.
Groeit er wel weer uit, ooitquote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, minder
Mooie lakjes though, ik hou van groen en glitters
Ok, nou ja, ik ben daar dus niet goed in. Zelfs met 3 laagjes nog steeds vage kale strepen. Daar kan ik echt niet tegen, haha.quote:Op zondag 18 april 2010 20:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik kreeg ze wel hoorIk heb er dan ook 3 laagjes op zitten, maar snelle, lichte 'strokes' werkt ook best goed tegen die strepen. Als je enige druk uitoefent bij het lakken dan blijft het niet echt zitten en veeg je alles weg.
Hey, me too!! Heb ook alleen ruby pumps als rode lak (en een stempellakje). Wilde ´m ook gaan swappen, maar over Lubu Heels krijgt lubu heels eindelijk het effect dat ik ervan gehoopt had, dus daarom hou ik ´m toch maarquote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef Linnie20v het volgende:
Is ook wel grappig als je op mijn blog de lijst met categorieën bekijkt....er staat geen enkele RED tussen
Ik heb echt helemaal niets met rood...heb alleen CG Ruby Pumpsen die heb ik nog nooit gedragen..
opi in my back pocketquote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand een idee voor een goede oranje, niet neon voor het WK?Ik wil een creme, geen shimmer
heel snel lakkenquote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, nou ja, ik ben daar dus niet goed in. Zelfs met 3 laagjes nog steeds vage kale strepen. Daar kan ik echt niet tegen, haha.
Die nieuwe van Catrice, 020 MAN Go tango? Is iig een creme (al is die wel een beetje neon, maar dat is oranje meestal sowieso wel).quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand een idee voor een goede oranje, niet neon voor het WK?Ik wil een creme, geen shimmer
Geloof me, dat is in mijn geval geen goed ideequote:
nou en,d aarna met een fles remover en een doos wattenstaafjes schoonmakenquote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geloof me, dat is in mijn geval geen goed ideeAls ik mega snel ga lakken, zit werkelijk alles onder. Ben echt een onwijse kluns
De foto hierboven heb ik echt mijn best op gedaan, maar in verhouding met de meeste mensen hier, ziet het er gewoon nog niet uit.
Die van catrice! Heb hem nu op!quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Daph_ het volgende:
Thanks voor de suggesties, zal zo even swatches opzoeken!
Picspam:
[ afbeelding ]
Zoya Loredana
Ik ben gestopt met m'n acryl omdat de randjes zo rafelig werden ondanks de juiste remover. Ik had alleen geen last van breken, hooguit hoekjes inderdaad. Geen mogelijkheid om een seallaagje gel te doen?quote:Op maandag 19 april 2010 10:16 schreef samsuus het volgende:
Help!
Ik heb nu sinds een poosje acrylnagels. Eerste set lag er na 3 weken af. Net voor mn afspraak om op te vullen. Echt de hele tip liet los.
Heel vreemd, nagelstyliste begreep er niks van. Nieuwe set geplaatst.
Nu 2 weken later zijn 2 nagels afgebroken (hele tip eraf, dus niet een klein hoekje) daarnaast lijkt de acryl op te lossen/ breken wanneer ik mijn nagellak eraf haal. Ik gebruik uiteraard remover zonder aceton.
Wie kent dit probleem en weet hoe het kan dat na 2 weken de tips al los laten?
Waarschijnlijk omdat ze tot over hun hoofd in de pakketjes zitten die nergens meer terecht kunnen. Dat ze het druk hebben daarmeequote:Op maandag 19 april 2010 @ 10:56 schreef PeRi het volgende:
Over TD gesproken, ik heb gisteravond een voorraad Seche Vite besteld maar nog geen confirmation mail gehad.
En idd! Er wordt niet gevlogen!
Ik krijg helemaal geen confirmation mails meer, no sweatquote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef PeRi het volgende:
Over TD gesproken, ik heb gisteravond een voorraad Seche Vite besteld maar nog geen confirmation mail gehad.
En idd! Er wordt niet gevlogen!
Die gaan gewoon naar de USPS, heeft TD geen last van, plus dat het leeuwendeel van hun verkoop gewoon binnen Amerika verscheept wordt en daar vliegt alles nog wel gewoonquote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze tot over hun hoofd in de pakketjes zitten die nergens meer terecht kunnen. Dat ze het druk hebben daarmee
Wrom nie?quote:Op maandag 19 april 2010 11:00 schreef Linnie20v het volgende:
Mensen please, niet zeuren over TD bestellingen
Mijn vakantie woensdag naar NYC is naar de klote...ik heb eigenlijk geen hoop meer...quote:
Ik vroeg me al af of dat nieuw was, kreeg op het eind ook een scherm met het bestelnr maar dat scherm was vernieuwd, ipv heel simpel zoals eerst waarna je meteen je mail kreeg. Maar ik dacht dat ik het me gewoon fout herinnerde ofzo, who cares ookquote:Op maandag 19 april 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen confirmation mails meer, no sweat
Ohh Linnie!!!quote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn vakantie woensdag naar NYC is naar de klote...ik heb eigenlijk geen hoop meer...
Na het gedoe dat mijn vader in het ziekenhuis lag had ik gehoopt even lekker een weekje met de vriend weg te kunnen....( ook 8 jarig jubileum...)
Ik heb nog aan je zitten denken vanmorgen, en ik duim ech mega-hard voor je dat die vlucht gewoon vertrekt!quote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn vakantie woensdag naar NYC is naar de klote...ik heb eigenlijk geen hoop meer...
Na het gedoe dat mijn vader in het ziekenhuis lag had ik gehoopt even lekker een weekje met de vriend weg te kunnen....( ook 8 jarig jubileum...)
Oh crapquote:Op maandag 19 april 2010 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Gisteren moest ik na het lakken nog even een kledingstuk uit de droger pakken (was bijna klaar met draaien) om aan te trekken. Is mijn lak gesmolten door de "hete" kledingstukken. Dat verzin je toch ook niet?
.
Dat gellaagje heb ik de eerste keer gehad. Toen dus hetzelfde probleem.quote:Op maandag 19 april 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met m'n acryl omdat de randjes zo rafelig werden ondanks de juiste remover. Ik had alleen geen last van breken, hooguit hoekjes inderdaad. Geen mogelijkheid om een seallaagje gel te doen?
quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net op de WC te bedenken van Yay, morgen TD pakketje!
Maar die komt natuurlijk helegaar niet morgen als er al dagen geen vliegtuigers meer hebben gevlogen![]()
![]()
Oh ja verrekquote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Maar die komt natuurlijk helegaar niet morgen als er al dagen geen vliegtuigers meer hebben gevlogen![]()
![]()
Kan je het hotel niet meer cancelen, of heb je het al betaald?quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Linnie20v het volgende:
Ik hoop dat we wat kunnen omschuiven qua vluchten....hotel wordt lastig, dat vergoedt de verzekering blijkbaar niet en dan moet ik dus weer een hotelkamer betalen...
@ iedereen, thanks![]()
Mijn broertje zou morgen een paar dagen naar Rome gaan, die vakantie is al zeker verkloot want ryanair vliegt tot zeker woensdagmiddag niet.
@ Debsterr, ja lang heDe jaren vliegen voorbij haha
En de organisatie kan ook niks regelen dan verder? Ik zou eigenlijk wel denken dat er bij een reisorganisatie nog iets te regelen valt, ik heb gewoon pechquote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Peri,
Probleem is dat vanwege deze 'hier kunnen we niets aan doen-ramp' alleen de vliegreis wordt uitgekeerd. Ik heb alles 6 weken geleden al betaald, was allemaal bij dezelfde organisatie. Die hadden betere vluchttijden (rechtstreekse vlucht, tijdstip) en was uiteindelijk ook goedkoper
Hou hoop! het is pas maandag, dus er kan nog van alles veranderenquote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Loller!quote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef MissJ het volgende:
Ik heb al een paar weken niks op TD besteld, echt knap van mezelf![]()
en nog even offtopic voor de mensen met (verstand van) katten:
zie mijn net geopende topic op F&F: Gesteriliseerde poes is krols?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loller!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja maar we moeten het niet mooier maken dan het is he, ik gun haar echt haar vakantie en hoop dat het op korte termijn allemaal goedkomt. Afgelopen winter met al die sneeuwbuien was al een gedoe, ik denk dat dit meer reorganisatie blieft.quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hou hoop! het is pas maandag, dus er kan nog van alles veranderen
best leuk zegt ze! hij is te mooiquote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal nog maar ff wat nagels showen
[ afbeelding ]
Atlantis. Ruk in het flesje, maar best leuk op je nagels
(webcamshot i.v.m. studeerkamerquarantaine)
quote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ´m geweldig!! Zowel in het potje als op de nagels.quote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel gemerkt dat hij minstens 2 dikke lagen SV nodig heeft, anders wordt ie dof en dullquote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja het is wat met die vliegtuigen... Mijn ouders gaan over twee weken naar Rome en ik denk dat alles dan wel weer ok moet zijn, maar als je nu weg moet dan is het gewoon zwáár kut.... Desondanks blijf ik duimen voor een wondertje hoor Linnie, dat het toch nog gaat lukken!
Atlantis vond ik mooi in het flesje maar verschrikkelijk op de nagels, ik heb m in de swapdoos gedaan (is er inmiddels ook uitgehaald).
Ach welnee, zo erg wordt dat echt niet. En die gezinnetjes zijn nog de minste zorg, als je kijkt naar de impact van het wegvallen van al het zakelijk- en vrachtverkeer. Maar ik ben er van overtuigd dat het gros eind deze week weer vliegtquote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef mirannie het volgende:
Zou toch wat zijn als het nog een paar weken zo blijft met het vliegverkeer. Al die gezinnetjes straks met de meivakantie die niet weg kunnen. Inclusief mijn eigen gezin...
quote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah dat trouwen is best lollig en zo maar ik heb al twee weken niet fatsoenlijk met mijn nagelspullies kunnen spelen.![]()
Ik heb die twee Shrek OPI's nog liggen om over te bloggen en 8 Eyeko's en twee BB Couture's en nog een hele berg Catrice en mijn duimnagelreparatie is gescheurd en heeft hoognodig aandacht nodig. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen.
Is heul nie loik.quote:
En inmiddels heeft VampyVarnish ook de hele collectie al geswatcht!quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is heul nie loik.![]()
Ik heb al drie keer mijn nagels gelakt met Ogre The Top Blue en alle keren ben ik er niet aan toe gekomen om hem op de foto te zetten. Het is een prachtige blauw maar ik begin 'm wel zat te worden inmiddels.
Oh maar die maakt altijd lelijke foto's dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En inmiddels heeft VampyVarnish ook de hele collectie al geswatcht!
OMG die is prachtig! Welke is dat?quote:Op maandag 19 april 2010 16:17 schreef Linnie20v het volgende:
Zo! Omdat mijn koffer inpakken nutteloos is, heb ik even een geweldige paars op de kiek gezet:
[ afbeelding ]
Snap natuurlijk ook wel dat het voor zakelijk verkeer en vracht verkeer veel belangrijker is, maar zie al die teleurgestelde gezichtjes al voor me van kids die ineens toch niet op vakantie gaan. En daarbij ben ik zelf ook wel toe aan zon en warmtequote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach welnee, zo erg wordt dat echt niet. En die gezinnetjes zijn nog de minste zorg, als je kijkt naar de impact van het wegvallen van al het zakelijk- en vrachtverkeer. Maar ik ben er van overtuigd dat het gros eind deze week weer vliegt
Ik kan me de zorg wel voorstellen tho, zou het zelf ook wel hebben als ik een vlucht had geboekt
LOLquote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah dat trouwen is best lollig en zo maar ik heb al twee weken niet fatsoenlijk met mijn nagelspullies kunnen spelen.![]()
Ik heb die twee Shrek OPI's nog liggen om over te bloggen en 8 Eyeko's en twee BB Couture's en nog een hele berg Catrice en mijn duimnagelreparatie is gescheurd en heeft hoognodig aandacht nodig. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen.
Van een huidige collectiequote:Op maandag 19 april 2010 16:17 schreef Linnie20v het volgende:
Zo! Omdat mijn koffer inpakken nutteloos is, heb ik even een geweldige paars op de kiek gezet:
[ afbeelding ]
ik heb ze in het rek bij de KV zien staan laatst, alles van manhattan gaat er uit daar. Wat mooi Linnie!quote:
Nee joh deze week is alles weer in de lucht geloof me!quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Snap natuurlijk ook wel dat het voor zakelijk verkeer en vracht verkeer veel belangrijker is, maar zie al die teleurgestelde gezichtjes al voor me van kids die ineens toch niet op vakantie gaan. En daarbij ben ik zelf ook wel toe aan zon en warmte![]()
9 dagen curacao
Nou ja, je weet het nooit. Donderdag zeiden ze vrijdag, vrijdag zeiden ze zaterdag, zaterdag zeiden ze zondag en inmiddels zijn ze nog niet aan het vliegen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh deze week is alles weer in de lucht geloof me!
KLM vliegt vanavond mensen vanuit Suriname en de Antillen terugquote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach welnee, zo erg wordt dat echt niet. En die gezinnetjes zijn nog de minste zorg, als je kijkt naar de impact van het wegvallen van al het zakelijk- en vrachtverkeer. Maar ik ben er van overtuigd dat het gros eind deze week weer vliegt
Ik kan me de zorg wel voorstellen tho, zou het zelf ook wel hebben als ik een vlucht had geboekt
WAUW!!!quote:Op maandag 19 april 2010 16:17 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de mijne op tijd komt voor mijn verjaardagquote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |