abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80476584
Mijn poes (Turkse Angora) van 5 jaar is ongeveer 4 jaar geleden gesteriliseerd. Sinds ongeveer 2 weken is zij meer aan het miauwen dan normaal. Dit gaat dan echt op een mekkerende / klagende manier. Het is niet voortdurend, maar ze heeft dan aanvallen zeg maar.
Gisteravond merkte ik iets heel aparts op: ze deed krols!
Was steeds in de buurt van mijn (gecastreerde) kater van 9 jaar, aan het miauwen, buikje op de grond, kontje omhoog, achterpootje deels in de lucht en wilde overduidelijk dat de kater haar zou dekken. Ik heb echt zo staan kijken naar dit tafereel.
Kater wist natuurlijk niet wat er aan de hand was en deed niks
Vannochtend vroeg deed poes weer krols..

Ik vraag me nu af wat er aan de hand is en of ik iets moet doen?!
Poes is verder helemaal in orde (voor zover ik kan zien), zij eet normaal, drinkt normaal, heeft normale plas en poep, ook is zij even speels als normaal..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 19 april 2010 @ 12:28:13 #2
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_80476860
Je weet het nooit met die turken
  maandag 19 april 2010 @ 12:35:59 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_80477176
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef WiXX het volgende:

Nee, maar ff serieus. Ik zou even terug gaan naar de DA. Lijkt erop dat ze niet helemaal goed is geholpen.
pi_80477210
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef WiXX het volgende:
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_80477248
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee, maar ff serieus. Ik zou even terug gaan naar de DA. Lijkt erop dat ze niet helemaal goed is geholpen.
ja ik ga DA zometeen even bellen. Wel bizar, want ze is ongeveer 4 jaar geleden geholpen! Afgelopen jaren heeft ze nergens last van gehad en nu zomaar ineens dus wel.
  maandag 19 april 2010 @ 12:42:50 #6
2964 Armageddon
pi_80477490
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:37 schreef MissJ het volgende:

[..]

ja ik ga DA zometeen even bellen. Wel bizar, want ze is ongeveer 4 jaar geleden geholpen! Afgelopen jaren heeft ze nergens last van gehad en nu zomaar ineens dus wel.
quote:
Een enkele keer wordt een poes na castratie toch weer krols, dan is er wat blijven zitten en zal ze helaas weer onder het mes moeten. Zwanger kan ze niet meer worden maar voor een poes is het geen pretje om iedere keer krols te worden terwijl ze niet gedekt wordt.
http://dier-en-natuur.inf(...)atie-bij-poezen.html
pi_80477631
dank voor de info.
Hmm grote kans dat dat nu bij mijn poes aan de hand is
Heb nu afspraak op mijn werk, ga daarna even DA bellen.
  maandag 19 april 2010 @ 13:23:16 #8
2964 Armageddon
pi_80478890
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef MissJ het volgende:
dank voor de info.
Hmm grote kans dat dat nu bij mijn poes aan de hand is
Heb nu afspraak op mijn werk, ga daarna even DA bellen.
Als je naar dezelde DA gaat waar je het in eerste instantie hebt laten doen dan doen ze het waarschijnlijk wel voor nop. Tis alleen sneu voor de kat, dat ie weer onder het mes moet.
pi_80479603
Net DA gebeld. Zelfde als waar poes 4 jaar geleden is geweest.
Heb assistente gesproken. Ik moet morgen tussen 8.15 en 8.30 weer bellen dan kan ik DA zelf spreken en dan wordt eerst even telefonisch bekeken wat te doen en moet dan waarschijnlijk langskomen. Assistente zei dat het ook iets anders kan zijn ipv krolsheid, want dat ze krols is is een zeer kleine kans zegt assistente.
  maandag 19 april 2010 @ 13:47:49 #10
2964 Armageddon
pi_80479820
Het kan wel een kleine kans zijn maar zoals jij het beschrijft klinkt het toch echt als mega krols.
pi_80480044
nou dat dus ja, ze is echt mega krols volgens mij! En mijn arme kater begreep er maar niks van, beetje in haar kruis ruiken, maar verder wist hij niet wat hij moest doen
  maandag 19 april 2010 @ 14:08:39 #12
2964 Armageddon
pi_80480550
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:53 schreef MissJ het volgende:
nou dat dus ja, ze is echt mega krols volgens mij! En mijn arme kater begreep er maar niks van, beetje in haar kruis ruiken, maar verder wist hij niet wat hij moest doen
Heb het ook een keer gehad ja. Dan staat die kater echt zo van. WTF?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')