zoya, nubar, nfu.oh (flakies), en de oudere sally hansen nail prismsquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
- duochrome lakjes! Heb er nog geen 1, dus wil dat eens proberen. Welke merken hebben duochrome en hoe heten de lakjes en waar te koop?
ik dacht dat koh er ook een paar hadquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
Ladiess ik ben op zoek naar
- een witte creme lak die het liefste in max 2 lagen denkt. Welke raden jullie aan?
- duochrome lakjes! Heb er nog geen 1, dus wil dat eens proberen. Welke merken hebben duochrome en hoe heten de lakjes en waar te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond gelakt met Rimmel's Pulsating. Wat een mooie kleur
Ik word daar een beetje misselijk vanquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Haha! (niet mijn nagels, plaatje van internet)
Mss: ik heb geen probleem met hot or not hoor?
OMG ieeekk haha dat lijkt me echt een misselijk gevoel aan je vingers..!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat kan toch? Dat het bij de een probleem oplevert en bij de ander niet. Ik ben ook niet zo weg van de kleur dus hij staat in het swaptopic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
kartelschaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
OMG ieeekk haha dat lijkt me echt een misselijk gevoel aan je vingers..!
Dat houdt natuurlijk ook geen dag zoiets.. denk dat het als grapje gedaan is,ik zou die hoekjes niet eens uit mijn nagels geknipt krijgen daar zijn ze veel te hard voor..
Oooh, mijn maag doet een sprongetje als ik dit zie..quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Oi, echt misselijkmakend, brrrrrrquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Oh,bij de kruidvat heb je French Manicurestickers van Essence voor ongeveer anderhalve euro. Als je die gewoon omgekeerd op je vingers plakt, moet dat hetzelfde effect hebben, denk ik dan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 08:11 schreef josja het volgende:
Morning ladies,
Iemand tips voor kleurtjes (liefst het goedkopere werk) waarmee je deze ruffian kunt maken? Ik loop vast hopeloos achter maar ik zag ze laatst pas en vind het zoooo mooi.
[afbeelding]
oh jeej, ik bedoelde natuurlijk 2truequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou KV P2?Ik dacht alleen bij de DM in Duitsland..
Ik ben er ook geweest, heb een tippainter(wit) een nailartstriper(zilvere glitter) Lipgloss en mascara
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
ooh, ik heb nu de claire's mood polish calm/wild op, echt cool![]()
Fotooooo!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:33 schreef Mirjam het volgende:
ooh, ik heb nu de claire's mood polish calm/wild op, echt cool![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DeltaCephei op 17-04-2010 13:22:40 ]
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Dorothy Who
[ afbeelding ]Mooi lakkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En neem een katBlauwquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb op fok geswapt met iemand voor H&M Blue My Mind, wat een hemels kleurtje! Ik heb twee foto's maar ze zijn niet kleurecht, er zit een veel paarsigere gloed over....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij neigt in het echt ietsjes meer naar Dating a Royal, maar dan met een meer paasrigere ondertoon en een heel stuk feller!
disclaimer
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Dorothy Who
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ie nou gewoon tv ging kijken
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Heh, wat gaafquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
Claire's mood polish Calm/Wild
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ughquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof kleurtje, love blauw!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb op fok geswapt met iemand voor H&M Blue My Mind, wat een hemels kleurtje! Ik heb twee foto's maar ze zijn niet kleurecht, er zit een veel paarsigere gloed over....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij neigt in het echt ietsjes meer naar Dating a Royal, maar dan met een meer paasrigere ondertoon en een heel stuk feller!
Is dat Jade ITNB? Die willik....quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jadequote:
Hoe vet is datquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef Say-Ahh het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een vriendin net gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |