Ik las dat je met de swapdoos ging lakken, dat vond ik al zo knap!quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 18:04 schreef Diconnected het volgende:
Zo met een nieuw swapdoos lakje lakken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:28 schreef tliciouz het volgende:
He fiets, had je niet even kunnen zeggen tegen titi dat je die lakjes ging halen?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
you liek em?
er stonden like nog 100 potjes daar
Ik denk dat jij morgen terug kan als ik alle dames zo hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
you liek em?
quote:
2 voor 5 euro!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij morgen terug kan als ik alle dames zo hoor!Hoe duur waren ze?
Ik gok dat er straks heel veel vrouwen hier jou straks gaan smeken of ze ook een flesje voor hun willen halenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
you liek em?
Trekt puppyoogjes naar fietsquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik gok dat er straks heel veel vrouwen hier jou straks gaan smeken of ze ook een flesje voor jou willen halen
Including me.![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef MissJ het volgende:
heb vanmiddag een very nice paars jurkje gekocht die erg goed past bij één van mijn h&m lakjesBen ik nu gek dat ik zo op die manier denk?
hahaha gelukkig ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoorals ik in de paskamer sta met iets zit ik al van hmm welke zou daar nu het leukste bij staan.
Ik willook!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
you liek em?
Zucht.. ik word zo moe van die TNT, laat even weten of ie morgen komt, anders ga ik maandag klagen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb btw mijn Dorothy Who nog niet binnen
Wanneer is hij verstuurd? Het duurt de laatste tijd bij iedereen erg lang voor pakketjes aankomenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zucht.. ik word zo moe van die TNT, laat even weten of ie morgen komt, anders ga ik maandag klagen!
Will do!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zucht.. ik word zo moe van die TNT, laat even weten of ie morgen komt, anders ga ik maandag klagen!
Dinsdag laat, (dus tel als woensdag..)quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wanneer is hij verstuurd? Het duurt de laatste tijd bij iedereen erg lang voor pakketjes aankomen
Op alle make-up ja, en alle merken. Morgen is het ook nog, maar ik denk niet dat dagcreme ook onder make up valt. Morgen is die actie dat je bij het inleveren van een lege tube creme die van de Nivea gratis krijgt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:00 schreef dieske87 het volgende:
Ik lees nu net van de 50% korting op make up. Geld dit voor alle merken?? Toevallig ook op dagcreme???
Geld het morgen ook nog? Lig namelijk al 2 dgn met buikgriep op bed
Ik sla toch maar even over, mijn rekening vind mij niet meer lief.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
![]()
![]()
jullie willen allemaal van die lakjes?
waarom niet? Ik betaal je gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil best wat meenemen naar de meet, voor de liefhebbers, maar ik kan niet voor iedereen gaan halen en opsturen![]()
Nou, het zijn er nu al 10, dat is best veel geld. Ookal krijg je het terug. Ik snap het welquote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom niet? Ik betaal je gewoon
Daar gaat het ook niet omquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom niet? Ik betaal je gewoon
hier nog eenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik gok dat er straks heel veel vrouwen hier jou straks gaan smeken of ze ook een flesje voor hun willen halen
Including me.![]()
En, heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef mirannie het volgende:
En voor de liefhebbers: OPI reflecting pool is te koop op www.lookfantastic.com . Kost inclusief verzendkosten ongeveer 15 euro, maar dat is nog steeds heel wat goedkoper dan waar ze op eBay voor aangeboden worden.
Hebben ze bij jou KV P2?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef liiszle het volgende:
sjooooooow
ik heb inkopen gedaan bij de KV
ik heb
GOSH Wild Lilac
GOSH Blue monday
GOSH Green hawaii
P2 no 10
P2 no 2
en Essence Sundancer
en Essence Vip apeal
tevens nog wat andere make upjes gekocht
Foto's?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef prsclla het volgende:
gister en vandaag bij de KV geweest en heb veelste veel meegenomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |