zoya, nubar, nfu.oh (flakies), en de oudere sally hansen nail prismsquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
- duochrome lakjes! Heb er nog geen 1, dus wil dat eens proberen. Welke merken hebben duochrome en hoe heten de lakjes en waar te koop?
ik dacht dat koh er ook een paar hadquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
Ladiess ik ben op zoek naar
- een witte creme lak die het liefste in max 2 lagen denkt. Welke raden jullie aan?
- duochrome lakjes! Heb er nog geen 1, dus wil dat eens proberen. Welke merken hebben duochrome en hoe heten de lakjes en waar te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond gelakt met Rimmel's Pulsating. Wat een mooie kleur
Ik word daar een beetje misselijk vanquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Haha! (niet mijn nagels, plaatje van internet)
Mss: ik heb geen probleem met hot or not hoor?
OMG ieeekk haha dat lijkt me echt een misselijk gevoel aan je vingers..!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat kan toch? Dat het bij de een probleem oplevert en bij de ander niet. Ik ben ook niet zo weg van de kleur dus hij staat in het swaptopic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
kartelschaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:31 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
OMG ieeekk haha dat lijkt me echt een misselijk gevoel aan je vingers..!
Dat houdt natuurlijk ook geen dag zoiets.. denk dat het als grapje gedaan is,ik zou die hoekjes niet eens uit mijn nagels geknipt krijgen daar zijn ze veel te hard voor..
Oooh, mijn maag doet een sprongetje als ik dit zie..quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |