Jadequote:
Hoe vet is datquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
Claire's mood polish Calm/Wild
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef Say-Ahh het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een vriendin net gedaan.
leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:17 schreef Tammymara het volgende:
Zéér irritant te fotograferen!
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:17 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Pretty!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:17 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw....quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:31 schreef Loqi het volgende:
Een van mijn favo mani's, zeker met dit weer![]()
Nfu-oh 56 over zwart
Binnen
[ afbeelding ]
In de zon (nee er is geen hoekje van mn middelvinger nagel af, het licht valt een beetje gek ofzo)
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:31 schreef Loqi het volgende:
Nfu-oh 56 over zwart
Binnen
[ afbeelding ]
In de zon (nee er is geen hoekje van mn middelvinger nagel af, het licht valt een beetje gek ofzo)
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
niceeequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:31 schreef Loqi het volgende:
Nfu-oh 56 over zwart
Binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
Hij staat je goed! Echt vet dat swappen, kijk hoe blij jij bent met Blue My Mind terwijl die bij mij ongetwijfeld nooit meer de kast uit zou komen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb op fok geswapt met iemand voor H&M Blue My Mind, wat een hemels kleurtje! Ik heb twee foto's maar ze zijn niet kleurecht, er zit een veel paarsigere gloed over....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij neigt in het echt ietsjes meer naar Dating a Royal, maar dan met een meer paasrigere ondertoon en een heel stuk feller!
Haha ja dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:57 schreef karoltje het volgende:
Bovendien heeft pakketjes/dikke enveloppen krijgen iets zwaar verslavends. Alsof je kadootjes krijgt. Die je zelf hebt betaald
.
10ml staat erop. Ik vind 'm persoonlijk niet zo lekker lakken (maar dat is slechts een ervaring met 1 flesje)quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef miss--moana het volgende:
Hoeveel zit er in een Koh flesje?
Ik overweeg om een kleurtje te kopen maar de flesjes zien er zo klein uit en dat voor 15 euro
Ik wel, maar misschien heb ik lage standards.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 21:44 schreef catzencut het volgende:
[..]
10ml staat erop. Ik vind 'm persoonlijk niet zo lekker lakken (maar dat is slechts een ervaring met 1 flesje)
Naja, ik ben nogal een prutser (lak nog niet zo lang), maar ik vind 'm erg stroperig en streperig.. Misschien zou ik 'm eens iets moeten verdunnen, maar dat durf ik niet zo goed met een dergelijk duur flesjequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wel, maar misschien heb ik lage standards.
Zou ik ook niet durven.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 21:46 schreef catzencut het volgende:
[..]
Naja, ik ben nogal een prutser (lak nog niet zo lang), maar ik vind 'm erg stroperig en streperig.. Misschien zou ik 'm eens iets moeten verdunnen, maar dat durf ik niet zo goed met een dergelijk duur flesje
NIET BIJTEN!!!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou ik ook niet durven.
Verdomme, mijn nagels breken echt stuk voor stuk af. De chinees heeft er denk ik bovenaf te veel afgehaald en daardoor zijn ze heel dun gewordenMaar nu is bijten weer heel verleidelijk.
Same here.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 22:09 schreef Myraela het volgende:
Ik kom even bij jullie uithuilen, mijn nagel is gebroken.
En op de Fantasyfair staat een hele grote stand van Enchantraquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Lizzedier het volgende:
Mochten er nog mensen uit het zuiden zijn. Op de Lentenbeurs in Maastricht staat een konadstand (ik faalde) en een golden rose stand. Met de flakies nu voor 1 euro in de aanbieding. Helaas wel alleen de rode, nr. 3,5 en 8.
De chocoladerotsjes en groene thee waren trouwens ook erg lekker. Gelukkig, of helaas, had ik bijna geen geld bij me. Bah wat heb ik nu zin in die thee.
maar nu heb je een heel duur lakje wat je niet gebruikt omdat ie kut lakt, dus heb je ook niets te verliezenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef catzencut het volgende:
[..]
Naja, ik ben nogal een prutser (lak nog niet zo lang), maar ik vind 'm erg stroperig en streperig.. Misschien zou ik 'm eens iets moeten verdunnen, maar dat durf ik niet zo goed met een dergelijk duur flesje
HAAT aan tumblr, die hadden ook een foto van mij erop.. nergens een contactemailadres natuurlijk!quote:
moooooiquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik houd helemaal niet van printjes maar dit vind ik wel leuk!
[ afbeelding ]
Wel een eer zeg.quote:Op zondag 18 april 2010 @ 10:12 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
HAAT aan tumblr, die hadden ook een foto van mij erop.. nergens een contactemailadres natuurlijk!
EDIT: ik zie nu dat als je op de foto klikt je naar mijn Flickr gaat
http://likeneelyohara.tumblr.com/post/467736877
Daarom. Ik zou het ze niet kwalijk nemen dat ze geen namen vermelden, gewoon omdat het fotohoarders zijn en die online zijn onder een bepaalde tag. Ze zeggen nergens dat het hun foto's zijn enzo.quote:
Nou ze linkt al naar mn Flickr en vanuit daar kunnen ze naar mijn website dus geen probleemquote:Op zondag 18 april 2010 10:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom. Ik zou het ze niet kwalijk nemen dat ze geen namen vermelden, gewoon omdat het fotohoarders zijn en die online zijn onder een bepaalde tag. Ze zeggen nergens dat het hun foto's zijn enzo.
ik kan reflecting pool niet vindenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef mirannie het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand bij Model´s Own bestellen??? En zou ik dan 1 lakje mee mogen bestellen??? Ik weet eindelijk welke gele kleur ik het allermooist vind en het is Model´s Own lemon meringue![]()
En voor de liefhebbers: OPI reflecting pool is te koop op www.lookfantastic.com . Kost inclusief verzendkosten ongeveer 15 euro, maar dat is nog steeds heel wat goedkoper dan waar ze op eBay voor aangeboden worden.
Zoeken op Reflectingquote:Op zondag 18 april 2010 @ 10:53 schreef Mehehelzs het volgende:
TVP![]()
Ik had nog 3 hele topics bij te lezenthanks dames
[..]
ik kan reflecting pool niet vindenwaar zie jij hem staan?
Nah maar ik bedoel, als het daar voorkomtquote:Op zondag 18 april 2010 @ 10:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nou ze linkt al naar mn Flickr en vanuit daar kunnen ze naar mijn website dus geen probleem
M'n watermerk staat er ook nog op dussss.
Net gelakt met ISP, wel een leuk kleurtje![]()
Out of stock dan. Want eergister deed de link het wel in mijn geschiedenis, en nu is het een errorquote:
AAAAAAAAARGHquote:Op zondag 18 april 2010 11:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Out of stock dan. Want eergister deed de link het wel in mijn geschiedenis, en nu is het een error
Misschien als het salaris binnen is dat ik wel ga bestellen, jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef mirannie het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand bij Model´s Own bestellen??? En zou ik dan 1 lakje mee mogen bestellen??? Ik weet eindelijk welke gele kleur ik het allermooist vind en het is Model´s Own lemon meringue![]()
En voor de liefhebbers: OPI reflecting pool is te koop op www.lookfantastic.com . Kost inclusief verzendkosten ongeveer 15 euro, maar dat is nog steeds heel wat goedkoper dan waar ze op eBay voor aangeboden worden.
Heb inderdaad ook nog even gekeken, maar nu is ie weg. Heb ik misschien mazzel gehad en de laatste gekocht.quote:Op zondag 18 april 2010 10:53 schreef Mehehelzs het volgende:
TVP![]()
Ik had nog 3 hele topics bij te lezenthanks dames
![]()
[..]
ik kan reflecting pool niet vindenwaar zie jij hem staan?
Jaaaaaaah!!quote:Op zondag 18 april 2010 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iemand misschien nog iets nodig van de groothandel??
Top! Thanks!!quote:Op zondag 18 april 2010 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien als het salaris binnen is dat ik wel ga bestellen, ja. I'll keep you posted.
ik ga wel bij jou voor de deur zitten en je postbode tackelenquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb inderdaad ook nog even gekeken, maar nu is ie weg. Heb ik misschien mazzel gehad en de laatste gekocht.
quote:Op zondag 18 april 2010 11:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
ik ga wel bij jou voor de deur zitten en je postbode tackelen![]()
veel plezier ermee
oeh, mooi!quote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er "al" vanaf donderdag op... Nu wil ik iets anders!
Laat je het even weten wanneer hij verzonden is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooiquote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wauwquote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
oew!! zou ik dan ook 3 lakjes mogen meebestellenquote:Op zondag 18 april 2010 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien als het salaris binnen is dat ik wel ga bestellen, ja. I'll keep you posted.
quote:Op zondag 18 april 2010 11:44 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Laat je het even weten wanneer hij verzonden is?![]()
Trouwens, gebruiken jullie iets voor jullie mond bij het removen & lakken? Ik voel altijd het in mijn keel als ik nagellak remover gebruik en vroeg me af of het toch maar niet beter is om een mondkapje voor te doen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de stressels... En dat zou natuurlijk ook kunnen, net als de zon enzo
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
waaauwquote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik toch wel, heb ook nog eens een 30% kortingscode dusssssquote:Op zondag 18 april 2010 11:45 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oew!! zou ik dan ook 3 lakjes mogen meebestellen
quote:Op zondag 18 april 2010 12:14 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Vamperotica!!![]()
Jade met 2 Gosh lakjes![]()
[ afbeelding ]
Welkom!!quote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Finland. het volgende:
Alleen om dit topic lid geworden van Fok!![]()
Gisteren kon ik me weer niet inhouden en heb 12 nieuwe potjes nagellak gekocht
Dat herken ik wel. Ik vind zwart ook een beetje too much als m´n nagels lang zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 12:29 schreef Juud- het volgende:
Ik heb gisteren al mn nagels gekortwiekt. Was er ff helemaal klaar mee. Maar nu lijken mn vingers ook gelijk zo kort en heb ik van die kleinemeisjeshanden..Sommige kleuren nagellak staan wel gelijk heel anders, beter soms zelfs. Zwart op lange nagels lijkt bij mij gelijk gothic ofzo, maar op korte nagels is het wel cool.
6 van Catrice en 6 van Gosh. 2 geel, 3 blauw 1 roze, 1 paars en nog wat kleurtjesquote:Op zondag 18 april 2010 12:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welkom!!
En leuk, wat heb je allemaal gekocht??
Sorry geen idee, wel succesquote:Op zondag 18 april 2010 13:40 schreef RenRen- het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die nu op de kunstacademie zitten en toevallig een opleiding illustreren doen, of iets wat erop lijkt? Ik heb even hulp en zo nodig. Sorry voor het verbaggeren
Iets met ruby dusquote:Op zondag 18 april 2010 @ 16:13 schreef Mehehelzs het volgende:
Weet iemand welke dit is?
http://3.bp.blogspot.com/(...)ZvY/s1600-h/ruby.jpg
Staat er ook niet bij, had al gekekenquote:Op zondag 18 april 2010 16:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
haha ik had al op ruby op haar blog gezocht maar vond hem niet![]()
zal eens bij orly kijken
Toevallig (quote:Op zondag 18 april 2010 14:35 schreef Debsterr het volgende:
Iemand eigenlijk enig idee hoe opaque de glitters zoals Purple Haze en Magenta Devine van Models Own zijn? En is de base clear of gekleurd?
Heh bah!quote:Op zondag 18 april 2010 17:14 schreef RenRen- het volgende:
Pff, me net helemaal rotgeschrokken, mijn moeder belde en zei dat ze een botsing had gehad. En dat het best een flinke klap is geweest. Het is gelukkig niet zo erg als ik had gedacht, een flinke deuk en het nummerbord is tijdens het rijden verloren, maar mijn mam is helemaal heel en alleen een beetje chago.
Maar door de stress weer mijn nagellak eraf getrokken.
Daar heb je best gelijk in. Toch maar eens proberen dan.quote:Op zondag 18 april 2010 01:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar nu heb je een heel duur lakje wat je niet gebruikt omdat ie kut lakt, dus heb je ook niets te verliezen
Dat heb ik, ga toch nog niet bestellenquote:Op zondag 18 april 2010 16:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toevallig () heb ik Magenta Divine: de base is clear. Qua dekking weet ik niet hoe of wat, want ik heb deze nog niet gedragen. Als je geduld hebt, kan ik morgen even voor je swatchen
@MissJ: GOSH heeft een lak, Purple Heart, die heeft een duochrome effect. Ik weet niet hoe sterk, maar in het flesje is de lak groen/paars![]()
@ AmyGrace wat heb jij een geweldige nagelriemen!
@ degene die vroeg om de lak op het plaatje: het is een lak die op scrangie staat, zo te zien een oudere orly. In de link staat "ruby". Ik heb "Orly Ruby Scrangie" ingetypt op google en dit kwam eruit: http://www.scrangie.com/2(...)red-comparisons.html (maar dit kun je dus ook best zelf zoeken de volgende keer!)
Mjah, er kwam ook echt volk op af, gister in de Kruidvat maar gauw weer weggegaanquote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef Diconnected het volgende:
Was vanmiddag in de KV in Rotterdam centrum, echt alle make-up was zowat weg
Nice!quote:
Thanks! Draag de laatste tijd veel lichte matte kleurtjes, vind ik veel leuker in de lente.quote:
Dankjee. Blackberry Bold 9000, ging meer om de donkere achtergrond eigenlijkquote:
Die heb ik donderdagochtend leeggeroofdquote:Op zondag 18 april 2010 19:29 schreef Diconnected het volgende:
Was vanmiddag in de KV in Rotterdam centrum, echt alle make-up was zowat weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |