Volgens mij heb ik het toch best getroffen met mijn dochter. Ik heb nooit moeite gehad haar ergens mee naar toe te nemen. Alleen de eerste 3 maanden niet, maar daarna ging ze altijd overal mee naar toe en eigenlijk nooit echt lastig ofzo. En heb al helemaal nooit achter haar aan hoeven rennen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef buzzwheedle het volgende:
lijkt me wel erg gaaf de fantasy fair, maar dat is gewoon niet grappig met 2 kleine kinderen, dan heb ik er z=elf niets meer aan, ben ik alleen maar achter mn kinderen aan het rennen
Ze dacht vast dat je kwam jatten omdat je zo snel liepquote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik liep de trekpleister in ... gelijk naar het schap met nagelsjwt. Ik blijf een man
![]()
Komt het trutje van achter de kassa naar mij toe lopen: " JA KAN IK JE EVEN HELPEN?![]()
![]()
![]()
"
Neehoorik weet precies wat ik zoek!
![]()
"Owoowh ookeeeee![]()
"
ja nummer 1 van 4 blijft altijd netjes bij me, dat is geen probleem. maar mn dochter is zo vertrokken vooral als ze allemaal leuke dingen ziet. en dan is ze echt zo kwijtquote:Op donderdag 15 april 2010 13:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het toch best getroffen met mijn dochter. Ik heb nooit moeite gehad haar ergens mee naar toe te nemen. Alleen de eerste 3 maanden niet, maar daarna ging ze altijd overal mee naar toe en eigenlijk nooit echt lastig ofzo. En heb al helemaal nooit achter haar aan hoeven rennen.
JAquote:Op donderdag 15 april 2010 13:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ze dacht vast dat je kwam jatten omdat je zo snel liep![]()
Zo is mijn zoon ook. Dochter heeft toch ander temperament, die doet wat zij wil!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het toch best getroffen met mijn dochter. Ik heb nooit moeite gehad haar ergens mee naar toe te nemen. Alleen de eerste 3 maanden niet, maar daarna ging ze altijd overal mee naar toe en eigenlijk nooit echt lastig ofzo. En heb al helemaal nooit achter haar aan hoeven rennen.
OMG, je bent erger dan Daphquote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef beautyfreak het volgende:
ik heb vandaag zestien nieuwe lakjes gekocht, is ut nie sneu?
maar natuurlijk niet.
En nog twee koffers bij action gekocht om nagellak in op te bergen die niet op mijn nagellakrekken passen. Je mot wat met driehondernogwat nagellakkies!
Hihi mijn lakjes zitten in zo'n zelfde mandje! Overvol inmiddelsquote:Op donderdag 15 april 2010 13:58 schreef Dwyn het volgende:
Gister een paar leuke kleurtjes bij de H&M gekocht.
Onder andere deze:
[ afbeelding ]
Helaas had ik aan een velletje lopen trekken, dat uiteraard ging bloeden dus een schitterende pleister over mijn nagel!
En mijn nagellakbakje groeit uit zijn voegen
[ afbeelding ]
Als mijn bestelling van TD binnenkort komt, wordt het kritisch.
morgen weer ff kijkenquote:
Voor Tams he!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
morgen weer ff kijken![]()
heb alweer iets anders op het oog
Stiletto's met matzwart natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 13:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ze dacht vast dat je kwam jatten omdat je zo snel liep![]()
Iemand een leuk idee voor duivelse nagels?ik dacht zelf aan zwart met rode nfu-oh flakes erover, maar misschien weten jullie iets beters?
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja nummer 1 van 4 blijft altijd netjes bij me, dat is geen probleem. maar mn dochter is zo vertrokken vooral als ze allemaal leuke dingen ziet. en dan is ze echt zo kwijt
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef beautyfreak het volgende:
maar natuurlijk niet.
En nog twee koffers bij action gekocht om nagellak in op te bergen die niet op mijn nagellakrekken passen. Je mot wat met driehondernogwat nagellakkies!
Oh shit de Orlyshop! Daar mag jij in!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij The Beauty Company en die in Eindhoven
300? o.O Waaaauw. Ik heb er net 30 geloof ik. Phuu, dan zou mijn boekenkast volstaan met nagellak. xDquote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef beautyfreak het volgende:
maar natuurlijk niet.
Waar kan ik tamsie blij mee maken danquote:
nee help nee , ik bedoelde nummer 1 van 4 jaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, je hebt er 4Ja, dat is natuurlijk wel even een ander verhaal. Respect!! Ik moet er niet aan denken, haha. 1x per jaar met een partijtje is het net leuk met een stuk of 8 van die gillende meiden, maar elke dag 4 kinders om me heen ga ik niet trekken denk ik.
[..]
:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
De timing
Net m'n nagellak eraf gehaald, staat David de pakketman voor de deur met m'n TD-pakje.
Ik kwam heel erg in de verleidingquote:
Kerstkaart met bonus erin dan maarquote:Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam heel erg in de verleiding
Hahaha, ok, nu snap ik ´mquote:Op donderdag 15 april 2010 14:09 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
nee help nee , ik bedoelde nummer 1 van 4 jaar.
Die gele en oranje spatten gewoon echt van mijn scherm afquote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, onduideljke foto:
[ afbeelding ]
120 maar? Ik heb altijd het gevoel dat jij er onderhand wel 300 moet hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef mirannie het volgende:
![]()
![]()
300nog wat!! Stashfoto please? Vind dat altijd leuk om te zien.
Jeetje dat is echt veel!! Of zijn er hier nog veel meiden die daar overheen gaan?
Ik zit op 120, dat is dan wel inclusief BC en TC en stempellakjes en nog te swappen lakjes
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
120 maar? Ik heb altijd het gevoel dat jij er onderhand wel 300 moet hebben![]()
Swatch van Sun Worshipper graagquote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, onduideljke foto:
[ afbeelding ]
Mijn oudste dame wordt in september acht en heeft sinds februari een zusje.....quote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ok, nu snap ik ´m
2 kids is leukHad ook nog wel een 2de gewild, maar de mijne wordt deze zomer al weer 9 en dan vind ik het leeftijdsverschil te groot worden.
Dan was jij er ook vroeg bijquote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mijn oudste dame wordt in september acht en heeft sinds februari een zusje.....
Voor 20 euro heb je nog 30 essence lakjes natuurlijk. Kom maar opquote:Op donderdag 15 april 2010 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb heel hard gefaald!!! En waarom?? Omdat het kan!!
![]()
![]()
Ik zal zo foto's maken.... oh, en ben binnen mijn vooraf met mezelf afgesproken budget van 20 euro gebleven
Komt eraanquote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Swatch van Sun Worshipper graag
Kan prima toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ok, nu snap ik ´m
2 kids is leukHad ook nog wel een 2de gewild, maar de mijne wordt deze zomer al weer 9 en dan vind ik het leeftijdsverschil te groot worden.
Neeeeeeeee, natuurlijk niet!! Maar ik heb wel 11 lakjes, en oogschaduw, en mascara en 2 oogpotloden...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor 20 euro heb je nog 30 essence lakjes natuurlijk. Kom maar op
Oeeeh welke blauwe glitter is datquote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, onduideljke foto:
[ afbeelding ]
Hello!!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:23 schreef DeltaCephei het volgende:
SAY HELLO TO MY NEW FRIENDS.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HELLO NEW FRIENDS.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was niet vroeg (ook niet laat), maar het blijft hier lekker bij eentje. 4,5 jaar vind ik geen ideaal verschil trouwens, als oudste dan, je hebt vrij weinig aan elkaar tijdens je jeugd omdat je in een compleet andere levensfase zit...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:24 schreef samsuus het volgende:
[..]
Kan prima toch?
Bij mijn kids zit er 4,5 jaar tussen, echt ideaal! We hopen dan ook een derde te krijgen als Maud rond de 4 jaar is.
Ik was er ook vroeg bij
Oh, dan!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, natuurlijk niet!! Maar ik heb wel 11 lakjes, en oogschaduw, en mascara en 2 oogpotloden...
Color Club Sexy Siren. Als 'ie net zo mooi is als 'ie in het flesje is, heb ik een nieuwe favo erbijquote:Op donderdag 15 april 2010 14:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeeeh welke blauwe glitter is dat
Ze verzenden wel maar verzendkosten moet je ze ff voor mailen geloof ikquote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef tliciouz het volgende:
Dames, verzend cherryculture.com naar NL? Ik kan niet eens iets vinden over de verzendkosten of ben ik nu zo'n schele bliek?
Hoeveel laagjes zijn dat?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Color Club Sexy Siren. Als 'ie net zo mooi is als 'ie in het flesje is, heb ik een nieuwe favo erbij
[ afbeelding ]
Sun Worshiper (Ja, dat staat er echt) en Yellow Polka Dot Bikini.
Mijn neonmarkervrees was onterecht.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Vlnr: (catrice) Poison me, poison you! Wine-tastic, Let's talk about Barrie!, It blue my mind!, (essence) Spotlight, Wild thing, Rock 'n Roll, Hottie, Gosh Ocean, Essence Fabuless
En dan nog een gosh eyeshadow trio 'purple dream', een Catrice mascara (hoorde dat die wel oke zijn, eens uitproberen) en 2 Catrice Kajal designer potlood-dingen... oh, en whipes, en ik vergat een topcoat op de foto te zetten....
En dan ook nog maar even mijn nagels van gisteren, ga er zo iets anders op smeren.
[ afbeelding ]
Dankuquote:
Drie laagjes, moet wel even een laagje wit onder.quote:
Vind het wel meevallen nog!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drie laagjes, moet wel even een laagje wit onder.
Het valt mij ook alles mee, maar ik haat VNLquote:Op donderdag 15 april 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen nog!
veel beter dekkend dan die andere iig
Naais!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Vlnr: (catrice) Poison me, poison you! Wine-tastic, Let's talk about Barrie!, It blue my mind!, (essence) Spotlight, Wild thing, Rock 'n Roll, Hottie, Gosh Ocean, Essence Fabuless
En dan nog een gosh eyeshadow trio 'purple dream', een Catrice mascara (hoorde dat die wel oke zijn, eens uitproberen) en 2 Catrice Kajal designer potlood-dingen... oh, en whipes, en ik vergat een topcoat op de foto te zetten....
En dan ook nog maar even mijn nagels van gisteren, ga er zo iets anders op smeren.
[ afbeelding ]
Haai. Komen jullie hier vaker?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Zelf vind ik het teveel leeftijdsverschil.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik was net 21quote:Op donderdag 15 april 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan was jij er ook vroeg bijEn Mirannie ook! Hoe oud was je, mirannie?
Naja, vroeg in verhouding tot het gemiddelde... Ik denk dat moeder worden op je 21e makkelijker is dan op je 37e. Qua energie en flexibiliteit enzo. Je past je nog makkelijker aan denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Zelf vind ik het teveel leeftijdsverschil.
[..]
Ik was net 21En ja, ach, wat is vroeg. Vond en vind het zelf nog wel meevallen, haha. Het heeft ook echt wel voordelen, meer nog dan nadelen vind ik zelf. Van alle horror waarschuwingen die ik allemaal gehad heb toen ik zwanger was, is er eigenlijk geen één uitgekomen. Misschien dat andere dames het anders ervaren, maar ik vind het jonge alleenstaande moederschap absoluut niet zwaar.
Je hebt sproetjes, wat leukquote:Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef beautyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
mijn kapotte lippen met catrice wrapped around my fingers.
Die is onderweg naar mij!!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik was niet vroeg (ook niet laat), maar het blijft hier lekker bij eentje. 4,5 jaar vind ik geen ideaal verschil trouwens, als oudste dan, je hebt vrij weinig aan elkaar tijdens je jeugd omdat je in een compleet andere levensfase zit...
Ow en Orly Pixie Dust is![]()
![]()
Oh ja, maar het gemiddelde ligt in mijn ogen ook best hoog. Op mijn werk is het gemiddelde volgens mij inmiddels 34... Zijn een aantal veertigers vorig jaar voor het eerst moeder geworden. En als ik in mijn vriendenkring kijk, heb ik maar 1 vriendin met kids, en 1 die zwanger is en de rest is er allemaal nog over aan het nadenken.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, vroeg in verhouding tot het gemiddelde... Ik denk dat moeder worden op je 21e makkelijker is dan op je 37e. Qua energie en flexibiliteit enzo. Je past je nog makkelijker aan denk ik.
Dat mocht niet meer!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soms praten we een paar posts over iets anders ja
Woah! Je was even oud als ik toen je je dochter kreeg. Wauw. Vind het heel tof voor je, maar moet er zelf nu niet aan denkenquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 14:19 schreef milka82 het volgende:
[..]
Oftewel: jij gaat ook falenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:35 schreef MissJ het volgende:
Tof al die KV faals![]()
Ik ga straks ook naar een KV, wil denk ik nog een paar van de nieuwe Catrice collectie hebben en ff kijken wat Essence voor leuks heeft en dan nog bij de andere make-up merken kijken
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
IRL is 'ie nog meer marker. Damn, hoe gaaf.(Twee laagjes over wit)
Snel, zet de horror in spoilersquote:
Oh wow!!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
Oeh, heel sjiek!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
TVP met mani van nu (Crappy foto van gisteravond, voor cleanup)
[ afbeelding ]
Gaaf!!!! En wat lak jij verdomde netjes, als dit voor de clean-up is...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
[ afbeelding ]
M'n ogen!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
Heul sjiek!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
[ afbeelding ]
Niet die van essence, wat een pruts foundation, laat dikke strepen achter. Ik gebruik eigenlijk altijd die van de hema.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar even bij KV ga falen. Ik heb nieuwe foundation nodig. Iemand aanraders?
Dat moeje heul nog niet gebruiken op jouw leeftijd, is zonde!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet die van essence, wat een pruts foundation, laat dikke strepen achter. Ik gebruik eigenlijk altijd die van de hema.
Ja ik vind mijn huid niet zo mooiquote:Op donderdag 15 april 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moeje heul nog niet gebruiken op jouw leeftijd, is zonde!
Waarschuwing voor GOSH Holographic; applicatie is vreselijk! Allemaal klontjes, vreselijkquote:Op donderdag 15 april 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:
Ik heb net ook maar even een bezoekje gebracht aan het kruidvat. Heb Gosh holographic gekocht omdat ik maar niet tevreden raak over de zilveren holo´s die ik heb (en ja, dat zijn er eigenlijk te veel, dus binnenkort een aantal in het swap topic) en Gosh green hawaii (hoef ik ook de CG sour apple niet meer, haha). En nog nailart stickertjes 3 setjes, allemaal leuke bloemetjes en sterretjes en nog paarse oogschaduw![]()
@ Daph
Zo ziet het er bij nog niet eens uit na de clean up
Wow! Welke plate is dat? En welke lakjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
[ afbeelding ]
Oh... nou ja, ik ga vandeweek straks gewoon al mijn zilveren holo´s opdoen en dan kijk ik wel even welke het mooiste is en de rest gooi ik toch in het swap topic. De enige die tot nu toe echt goed bevalt is ds coronation, de rest geeft eigenlijk allemaal wel kale strepen, heel irritant! But thanks for the warningquote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschuwing voor GOSH Holographic; applicatie is vreselijk! Allemaal klontjes, vreselijk
Twee laagjes RBL Bruised met China Glaze Joyquote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef samsuus het volgende:
[..]
Wow! Welke plate is dat? En welke lakjes?
Super mooi!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Twee laagjes RBL Bruised met China Glaze JoyImageplate is M64
Tuuuuuuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef samsuus het volgende:
Ow ik bedenk me net dat ik voor mn verjaardag een VVV bon heb gekregen. Daar mag ik toch best lakjes van kopen?
Dat valt mee hoor, je blijft alleen een vnl zien. De foto die ik eerder postte is zonder wit eronder.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:45 schreef Reska het volgende:
Oeh ik zie hier weer allemaal mooie lakjes voorbij komenSun worshipper! (dekt die zonder wit lakje er onder echt zo slecht? en zo ja welk wit lakje kan ik er dan het beste onder smeren?)
Al jullie faal foto's zijn ook erg leuk om naar te kijken, ben zelf maar niet naar het kruidvat gegaan, moet maar even wachten op mn salaris.
Aah kijk daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 15 april 2010 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor, je blijft alleen een vnl zien. De foto die ik eerder postte is zonder wit eronder.
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
En je maakte je nog wel zo'n zorgen over die neonsquote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Vast wel, ik heb gewoon een simpele wit van de etos eronder gegooid.
Edit: Ik bedoel, je merkt snel genoeg of het prettig werkt of niet.
Dan is ze vast wat vergeten aan te slaan, haha. Want die catrice lakjes zijn toch al 2,50 per stuk normaal? Dus nu 1,25 x 4 = 5 euro en dan die nailartpen nog.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:56 schreef Crientj het volgende:
Ik heb ook gefaald
Essence nailart pen, Play Plum With Me, I Sea You, Hot Or Not en London's Weather Forecast.
Voor het ongelovelijke bedrag van 4,65 xD.
Ik heb nog een witte van Color Club, dan ga ik dat METEEN proberen met ChG Limonytequote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Vast wel, ik heb gewoon een simpele wit van de etos eronder gegooid.
Edit: Ik bedoel, je merkt snel genoeg of het prettig werkt of niet.
Ik weet het.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je maakte je nog wel zo'n zorgen over die neons
Neh, het hoort ook geen 4,65 te zijn. Kreeg van mn moeder nog een lakje; die staat dan niet op deze bon.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan is ze vast wat vergeten aan te slaan, haha. Want die catrice lakjes zijn toch al 2,50 per stuk normaal? Dus nu 1,25 x 4 = 5 euro en dan die nailartpen nog.
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neh, het hoort ook geen 4,65 te zijn. Kreeg van mn moeder nog een lakje; die staat dan niet op deze bon.
Ik had wel gelukLWF & ISY zaten niet meer in het schap.. Ik brutaal gevraagd of ze die nog achter had liggen en toen kwam ze terug met die twee
Oh, meestal zeggen ze automatisch neequote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neh, het hoort ook geen 4,65 te zijn. Kreeg van mn moeder nog een lakje; die staat dan niet op deze bon.
Ik had wel gelukLWF & ISY zaten niet meer in het schap.. Ik brutaal gevraagd of ze die nog achter had liggen en toen kwam ze terug met die twee
Ik denk die matte ook wel hoor. Neons drogen ook mat opquote:Op donderdag 15 april 2010 18:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb nog een witte van Color Club, dan ga ik dat METEEN proberen met ChG Limonyte
Geen 1 wit is perfect dekkend in 1 laagje, tenzij je tipp-ex neemtquote:Op donderdag 15 april 2010 18:29 schreef DeltaCephei het volgende:
De Alabaster van CC was streaky, had eigenlijk 2 laagjes gemoeten. Is Alpine Snow wel goed te smeren in 1 laagje, heeft iemand die toevallig?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 laagje wit, 3 lagen China Glaze Limonyte
he bah, I knew it was to good 2 be truequote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen 1 wit is perfect dekkend in 1 laagje, tenzij je tipp-ex neemt
Mooi groen
Of je moet hele dikke lagen smerenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
he bah, I knew it was to good 2 be true
Volgende keer doe ik bonder, 2 laagjes wit en dan 2 laagjes Limonyte en dan SVquote:Op donderdag 15 april 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je moet hele dikke lagen smeren
Maar wit is zo... wit! Daar zie je elke oneffenheid in
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef tliciouz het volgende:
Nou dames weer iets uitgetest voor jullie, mobiele telefoons kunnen tegen nagellakremover!
Flesje nagellakremover omgestoten en dat viel over mijn mobielquote:
Foto's van je nagels willen we zien!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef prsclla het volgende:
ik haal hier al een tijdje mijn inspiratie vandaan voor mijn nagels, allemaal erg mooi! dus ik dacht laat ik ook maar is een berichtje achterlaten met foto's van mij td bestelling
[ link | afbeelding ]
v.l.n.r Jade is de new black, Suzy says feng shui, Charged up cherry, Lemon fizz, Peachy keen,I believe in amour, Hot couture en nog matte about you maar die staat er niet op
Da's nie handigquote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Flesje nagellakremover omgestoten en dat viel over mijn mobielzat met me hoofd heel ergens anders dus zag het eerste instantie niet eens, gelukkig werkt alles nog!
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef prsclla het volgende:
ik haal hier al een tijdje mijn inspiratie vandaan voor mijn nagels, allemaal erg mooi! dus ik dacht laat ik ook maar is een berichtje achterlaten met foto's van mij td bestelling
[ link | afbeelding ]
v.l.n.r Jade is de new black, Suzy says feng shui, Charged up cherry, Lemon fizz, Peachy keen,I believe in amour, Hot couture en nog matte about you maar die staat er niet op
Dat dus!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Foto's van je nagels willen we zien!
En nu meurt alles natuurlijk ook verschrikkelijk..quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Flesje nagellakremover omgestoten en dat viel over mijn mobielzat met me hoofd heel ergens anders dus zag het eerste instantie niet eens, gelukkig werkt alles nog!
Mijn telefoon ruikt nu naar nagellak jaquote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
En nu meurt alles natuurlijk ook verschrikkelijk..gelukkig doet je foon het nog
Nice!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:35 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op me pink met een laagje matte about you om even te testen
Toetsenborden niet zo goedquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef tliciouz het volgende:
Nou dames weer iets uitgetest voor jullie, mobiele telefoons kunnen tegen nagellakremover!
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:29 schreef DeltaCephei het volgende:
De Alabaster van CC was streaky, had eigenlijk 2 laagjes gemoeten. Is Alpine Snow wel goed te smeren in 1 laagje, heeft iemand die toevallig?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 laagje wit, 3 lagen China Glaze Limonyte
Mijn complete laptop kon er ook prima tegen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toetsenborden niet zo goed! Dus je hebt geluk gehad dan
.
Wij hadden een hele grote kist voor dvd's, ding is echt 70 bij 50 bij 30. Manlief besloot dat dat maar mijn nagelkist moest worden dus hij staat in de huiskamer onder het tv meubel. Ruimte zat voor nieuwe lakjes nogquote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Nu moet ik een grotere verzameldoos, want het past net niet meer.
Mooie bestellingquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh wowquote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
[ afbeelding ]
quote:
Echt? Oh! Als mijn potentiele swap niet lukt ga ik een beroep op je doenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef k_i_m het volgende:
Ze hadden trouwens alle kleuren Catrice hier. Daar heb ik me echt over zitten verbazen, omdat iedereen zo op zoek is naar bepaalde kleuren.
Ah, dat is mooi! Altijd fijn als ik iemand kan helpenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef kieskleurig het volgende:
@mirannie, dat is een swatch waar ik toevallig echt wat aan heb, twijfelde heel erg over een zilveren holo en kan nu mooi zien welke ik mooi vind!
Ze hebben bij de Xenos ook hele handige plastic ladekastjes met wieltjes. Zijn 20 euro. Pas wel op, er zijn verschillende soorten en van sommige zijn de lades net niet diep genoeg voor de lakjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef prsclla het volgende:
mijn nagellak heb ik in een doos van de xenos maar die zit al zo vol als ik een nagellak wil pakken die onder in ligt, moet ik eerst de helft eruit halen
Dat zullen de uitgaande kleuren geweest zijn, zoals All Access.. die zijn 50% wegens uitgaand assortiment!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef samsuus het volgende:
10 lakjes gekocht! Voornamelijk Essence, lekker basic.
Meevallertje; bij Essence Multi Dimension gaf de kassa 80 cent aan, en daarna ging er dus nog 50% van af!
Moet je wel snel zijn, is het nog met 50% korting!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:20 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Echt? Oh! Als mijn potentiele swap niet lukt ga ik een beroep op je doen
Oke, wist ik niet! Was leuk bij de kassaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zullen de uitgaande kleuren geweest zijn, zoals All Access.. die zijn 50% wegens uitgaand assortiment!
dat is wel heel handig ik zal er van de week is gaan kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ze hebben bij de Xenos ook hele handige plastic ladekastjes met wieltjes. Zijn 20 euro. Pas wel op, er zijn verschillende soorten en van sommige zijn de lades net niet diep genoeg voor de lakjes.
Ik stempel mn telefoon ook met nagellak en af en toe haal ik alles eraf met remover en gooi ik er weer nieuwe stempels tegen aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef tliciouz het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik stempel mn telefoon ook met nagellak en af en toe haal ik alles eraf met remover en gooi ik er weer nieuwe stempels tegen aan.
dus dat was geen nieuws
dat wist ik zelfs! dat mensen dat doenquote:
Fijn weekend!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Guess. het volgende:
Dames ik ben een paar daagjes weg (lang weekend) fijn weekend allemaal en tot na het weekend als jullie waarschijnlijk al weer tig topics verder zijn![]()
Geinig!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef buzzwheedle het volgende:
dit was bijvoorbeeld mijn mobiel met halloween
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, daar had ik er ook 2 of 3 vanquote:Op donderdag 15 april 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zullen de uitgaande kleuren geweest zijn, zoals All Access.. die zijn 50% wegens uitgaand assortiment!
Hahaha, hoe tof is dat!! dat ga ik ook een keer doenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Pretty!! Heb jij een laagje gel of acryl, of heb je van jezelf zo'n bolling in je nagels? (of heb je gewoon heel dik gelakt...quote:
Dat was m'n snelle help-mijn-nagels-scheuren-één-voor-één-gellaagje.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Pretty!! Heb jij een laagje gel of acryl, of heb je van jezelf zo'n bolling in je nagels? (of heb je gewoon heel dik gelakt...)
Aha!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat was m'n snelle help-mijn-nagels-scheuren-één-voor-één-gellaagje.
Ben benieuwd hoe die mood-lakken zijn! En de tweede van rechts lijkt me ook erg gaaf!quote:
quote:
Skittlesquote:
Oeh, erg naais!quote:
Jammer, dan kunnen we niet ruilenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zie allemaal lakjes die ik ook heb
Mooooiquote:
neequote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar die Claire's mood lakjes! Kan je die ook in Nederland krijgen?
Mooie nagels! En fijn kleurtje..quote:Op donderdag 15 april 2010 19:35 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op me pink met een laagje matte about you om even te testen
Jammerquote:
jaquote:Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jammer![]()
wat doen die mood lakjes eigenlijk?
Veranderen die van kleur ofzo?
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb mijn nagels al bijna helemaal afgekloven![]()
kan bijna niet wachten, erg he?![]()
zal ik je mijn adres alvast pm'en?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ik snap het heel goed![]()
kan zijn dat ik voor de middag al de stad in ben geweest
Zonde, 61 en 62 had je zo met mij kunnen ruilen, scheelt weerquote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
2 holos, 61 en 62En de cuticle remover.
Leuk!!! Vooral die 2 rechtsequote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag de nagels van de halve bewonersorganisatie neon oranje lakken voor 30 april
Dat heb ik alquote:Op donderdag 15 april 2010 23:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zal ik je mijn adres alvast pm'en?
Da's klote!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze hebben hier vanmorgen ingebroken bij KruidvatDus die is nu dicht
Het was nog niet goedkoop genoeg, nee ze wilden het gratisquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat was wat ik ook al dacht jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het was nog niet goedkoop genoeg, nee ze wilden het gratis.
Ik ga zo lakken met OPI - Boris & Natasha denk ik. Zoveel keus
.
ff marktplaats.nl checken voor goedkope Catrice lakjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry hoor maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er zijn er nog 4 vlakbij, maar bij 2 ervan hebben ze maar een half schapje en bij de andere 2 hebben ze niet meer de kleuren die ik wilde.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar![]()
![]()
!
Dat is mooi shit, geen andere KV waar je heen kunt? Of iemand die iets voor je kan halen? Ik heb ook een FOKker op pad gestuurd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Hoeveel moet je? Ik moet toch nog op pad.
Doe maar niks hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Hoeveel moet je? Ik moet toch nog op pad.
Komt wel goed johquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Trouwens, voor de mensen met wie ik heb geswapt...Mijn man zou de enveloppen meenemen en wat ligt hier op de kast? Juist ja.
Ik zorg ervoor dat ze vanavond weggaan maar dan komen ze dus na het weekend
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Trouwens, voor de mensen met wie ik heb geswapt...Mijn man zou de enveloppen meenemen en wat ligt hier op de kast? Juist ja.
Ik zorg ervoor dat ze vanavond weggaan maar dan komen ze dus na het weekend
Die van jou moet vandaag wel komen als het goed is hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hahaha zou een actie voor dit huishouden kunnen zijn
Ow ik hoop eigelijk dat de post nog een dagje vertraging heeftquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Die van jou moet vandaag wel komen als het goed is hoor!
totaal geen last van....quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschuwing voor GOSH Holographic; applicatie is vreselijk! Allemaal klontjes, vreselijk
kan jij dat ding bedienen met je nagels? Ik vind de knopjes echt veel te kleinquote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat zou ik mijn Blackberry nooit aandoen
?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb ENORM gefaald. Hoewel ik maar 3 lakjes heb gekocht had ik toch in totaal ¤64 korting
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb ENORM gefaald. Hoewel ik maar 3 lakjes heb gekocht had ik toch in totaal ¤64 korting
Bij Claire's Amersfoort hadden ze er nog nooit van gehoord. iigquote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooooi![]()
Ben heel erg benieuwd naar die Claire's mood lakjes! Kan je die ook in Nederland krijgen?
Ben morgen in het centrum van Den Haag, dus dan ga ik even de Claire's checken
SHOW USquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
HAHAHAHAhahahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
yes lukt wel hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kan jij dat ding bedienen met je nagels? Ik vind de knopjes echt veel te klein
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
I Sea You met Essence glitter topper.
JAquote:
Gekochtquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omg hoe kom je daaraan
HET VERSLAG STAAT ER!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oooh waar heb je die gehaald???
Ik kan ze nergens vinden
Bij mijn geheime winkel met toffe lakjes.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef Joysa het volgende:
Fiets, grote fototelefoon flipt kan em niet zien :p
Toffe lakjes, grote fotoquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef Joysa het volgende:
Fiets, grote fototelefoon flipt kan em niet zien :p
quote:
nananana mine!quote:
De OP = OP winkel in Assen.quote:
ja ik zat ook al te kijken... wat het nou isquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:20 schreef miss--moana het volgende:
hadden ze hier maar een op=op winkel, assen is ver....maar leuk hoor!
Zit er nou een magneetje aan vast?
Je lakt je nagels en als je de nagel dan bij de magneet houdt vormt er een ster in de lak, magneet trekt ijzerdeeltjes in de lak aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nah weet het nietje kan het om je vinger doen of zo... lijkt het
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OMG!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Je lakt je nagels en als je de nagel dan bij de magneet houdt vormt er een ster in de lak, magneet trekt ijzerdeeltjes in de lak aan
Hoi ik ben fiets en ik ben een manquote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:34 schreef liiszle het volgende:
het is een magnetic lakje he, door met het magneetje over het lakje gaat, veranderd de kleur
Waarom heb je er trouwens zoveel gekochtquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja weet ik veeldacht dat het gewoon alleen een toffe naam was
ik wil je ook wel los makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja weet ik veeldacht dat het gewoon alleen een toffe naam was
niet van kleur, de ijzerdeeltjes komen samen en maken zo een ster.quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 17:34 schreef liiszle het volgende:
het is een magnetic lakje he, door met het magneetje over het lakje gaat, veranderd de kleur
Ze zijn allemaal al vergeven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Waarom heb je er trouwens zoveel gekocht
Als je er een paar kwijt wilt ...![]()
![]()
![]()
Ga je me eerst dan ook vastbinden ?quote:
LELUUUUK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen ook wachten tot 8 mei....quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
godverdomme fiets, ik hou van je
*gaat voor brievenbus liggen*
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal al vergeven.![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kunnen ook wachten tot 8 mei....
vertel eens dan hoe ik ze moet versturen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
maar je bent wel heel welkom hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |