Toetsenborden niet zo goedquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef tliciouz het volgende:
Nou dames weer iets uitgetest voor jullie, mobiele telefoons kunnen tegen nagellakremover!
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:29 schreef DeltaCephei het volgende:
De Alabaster van CC was streaky, had eigenlijk 2 laagjes gemoeten. Is Alpine Snow wel goed te smeren in 1 laagje, heeft iemand die toevallig?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 laagje wit, 3 lagen China Glaze Limonyte
Mijn complete laptop kon er ook prima tegen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toetsenborden niet zo goed! Dus je hebt geluk gehad dan
.
Wij hadden een hele grote kist voor dvd's, ding is echt 70 bij 50 bij 30. Manlief besloot dat dat maar mijn nagelkist moest worden dus hij staat in de huiskamer onder het tv meubel. Ruimte zat voor nieuwe lakjes nogquote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Nu moet ik een grotere verzameldoos, want het past net niet meer.
Mooie bestellingquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:23 schreef DeltaCephei het volgende:
SAY HELLO TO MY NEW FRIENDS.
[ afbeelding ]
Ooh wowquote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
TVP met mani van nu (Crappy foto van gisteravond, voor cleanup)
[ afbeelding ]
quote:
Echt? Oh! Als mijn potentiele swap niet lukt ga ik een beroep op je doenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef k_i_m het volgende:
Ze hadden trouwens alle kleuren Catrice hier. Daar heb ik me echt over zitten verbazen, omdat iedereen zo op zoek is naar bepaalde kleuren.
Ah, dat is mooi! Altijd fijn als ik iemand kan helpenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef kieskleurig het volgende:
@mirannie, dat is een swatch waar ik toevallig echt wat aan heb, twijfelde heel erg over een zilveren holo en kan nu mooi zien welke ik mooi vind!
Ze hebben bij de Xenos ook hele handige plastic ladekastjes met wieltjes. Zijn 20 euro. Pas wel op, er zijn verschillende soorten en van sommige zijn de lades net niet diep genoeg voor de lakjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef prsclla het volgende:
mijn nagellak heb ik in een doos van de xenos maar die zit al zo vol als ik een nagellak wil pakken die onder in ligt, moet ik eerst de helft eruit halen
Dat zullen de uitgaande kleuren geweest zijn, zoals All Access.. die zijn 50% wegens uitgaand assortiment!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef samsuus het volgende:
10 lakjes gekocht! Voornamelijk Essence, lekker basic.
Meevallertje; bij Essence Multi Dimension gaf de kassa 80 cent aan, en daarna ging er dus nog 50% van af!
Moet je wel snel zijn, is het nog met 50% korting!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:20 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Echt? Oh! Als mijn potentiele swap niet lukt ga ik een beroep op je doen
Oke, wist ik niet! Was leuk bij de kassaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zullen de uitgaande kleuren geweest zijn, zoals All Access.. die zijn 50% wegens uitgaand assortiment!
dat is wel heel handig ik zal er van de week is gaan kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ze hebben bij de Xenos ook hele handige plastic ladekastjes met wieltjes. Zijn 20 euro. Pas wel op, er zijn verschillende soorten en van sommige zijn de lades net niet diep genoeg voor de lakjes.
Ik stempel mn telefoon ook met nagellak en af en toe haal ik alles eraf met remover en gooi ik er weer nieuwe stempels tegen aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef tliciouz het volgende:
Nou dames weer iets uitgetest voor jullie, mobiele telefoons kunnen tegen nagellakremover!
Wat?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik stempel mn telefoon ook met nagellak en af en toe haal ik alles eraf met remover en gooi ik er weer nieuwe stempels tegen aan.
dus dat was geen nieuws
dat wist ik zelfs! dat mensen dat doenquote:
Fijn weekend!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:30 schreef Guess. het volgende:
Dames ik ben een paar daagjes weg (lang weekend) fijn weekend allemaal en tot na het weekend als jullie waarschijnlijk al weer tig topics verder zijn![]()
Geinig!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef buzzwheedle het volgende:
dit was bijvoorbeeld mijn mobiel met halloween
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, daar had ik er ook 2 of 3 vanquote:Op donderdag 15 april 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zullen de uitgaande kleuren geweest zijn, zoals All Access.. die zijn 50% wegens uitgaand assortiment!
Hahaha, hoe tof is dat!! dat ga ik ook een keer doenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
Pretty!! Heb jij een laagje gel of acryl, of heb je van jezelf zo'n bolling in je nagels? (of heb je gewoon heel dik gelakt...quote:
Dat was m'n snelle help-mijn-nagels-scheuren-één-voor-één-gellaagje.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Pretty!! Heb jij een laagje gel of acryl, of heb je van jezelf zo'n bolling in je nagels? (of heb je gewoon heel dik gelakt...)
Aha!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat was m'n snelle help-mijn-nagels-scheuren-één-voor-één-gellaagje.
Ben benieuwd hoe die mood-lakken zijn! En de tweede van rechts lijkt me ook erg gaaf!quote:
quote:
Skittlesquote:
Oeh, erg naais!quote:
Jammer, dan kunnen we niet ruilenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zie allemaal lakjes die ik ook heb
Mooooiquote:
neequote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar die Claire's mood lakjes! Kan je die ook in Nederland krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |