quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja nummer 1 van 4 blijft altijd netjes bij me, dat is geen probleem. maar mn dochter is zo vertrokken vooral als ze allemaal leuke dingen ziet. en dan is ze echt zo kwijt
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef beautyfreak het volgende:
ik heb vandaag zestien nieuwe lakjes gekocht, is ut nie sneu?
maar natuurlijk niet.
En nog twee koffers bij action gekocht om nagellak in op te bergen die niet op mijn nagellakrekken passen. Je mot wat met driehondernogwat nagellakkies!
Oh shit de Orlyshop! Daar mag jij in!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij The Beauty Company en die in Eindhoven
300? o.O Waaaauw. Ik heb er net 30 geloof ik. Phuu, dan zou mijn boekenkast volstaan met nagellak. xDquote:Op donderdag 15 april 2010 13:55 schreef beautyfreak het volgende:
ik heb vandaag zestien nieuwe lakjes gekocht, is ut nie sneu?
maar natuurlijk niet.
En nog twee koffers bij action gekocht om nagellak in op te bergen die niet op mijn nagellakrekken passen. Je mot wat met driehondernogwat nagellakkies!
Waar kan ik tamsie blij mee maken danquote:
nee help nee , ik bedoelde nummer 1 van 4 jaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, je hebt er 4Ja, dat is natuurlijk wel even een ander verhaal. Respect!! Ik moet er niet aan denken, haha. 1x per jaar met een partijtje is het net leuk met een stuk of 8 van die gillende meiden, maar elke dag 4 kinders om me heen ga ik niet trekken denk ik.
[..]
:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
De timing
Net m'n nagellak eraf gehaald, staat David de pakketman voor de deur met m'n TD-pakje.
Ik kwam heel erg in de verleidingquote:
Kerstkaart met bonus erin dan maarquote:Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam heel erg in de verleiding
Hahaha, ok, nu snap ik ´mquote:Op donderdag 15 april 2010 14:09 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
nee help nee , ik bedoelde nummer 1 van 4 jaar.
Die gele en oranje spatten gewoon echt van mijn scherm afquote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, onduideljke foto:
[ afbeelding ]
120 maar? Ik heb altijd het gevoel dat jij er onderhand wel 300 moet hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef mirannie het volgende:
![]()
![]()
300nog wat!! Stashfoto please? Vind dat altijd leuk om te zien.
Jeetje dat is echt veel!! Of zijn er hier nog veel meiden die daar overheen gaan?
Ik zit op 120, dat is dan wel inclusief BC en TC en stempellakjes en nog te swappen lakjes
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
120 maar? Ik heb altijd het gevoel dat jij er onderhand wel 300 moet hebben![]()
Swatch van Sun Worshipper graagquote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, onduideljke foto:
[ afbeelding ]
Mijn oudste dame wordt in september acht en heeft sinds februari een zusje.....quote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ok, nu snap ik ´m
2 kids is leukHad ook nog wel een 2de gewild, maar de mijne wordt deze zomer al weer 9 en dan vind ik het leeftijdsverschil te groot worden.
Dan was jij er ook vroeg bijquote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mijn oudste dame wordt in september acht en heeft sinds februari een zusje.....
Voor 20 euro heb je nog 30 essence lakjes natuurlijk. Kom maar opquote:Op donderdag 15 april 2010 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb heel hard gefaald!!! En waarom?? Omdat het kan!!
![]()
![]()
Ik zal zo foto's maken.... oh, en ben binnen mijn vooraf met mezelf afgesproken budget van 20 euro gebleven
Komt eraanquote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Swatch van Sun Worshipper graag
Kan prima toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ok, nu snap ik ´m
2 kids is leukHad ook nog wel een 2de gewild, maar de mijne wordt deze zomer al weer 9 en dan vind ik het leeftijdsverschil te groot worden.
Neeeeeeeee, natuurlijk niet!! Maar ik heb wel 11 lakjes, en oogschaduw, en mascara en 2 oogpotloden...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor 20 euro heb je nog 30 essence lakjes natuurlijk. Kom maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |