quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb ENORM gefaald. Hoewel ik maar 3 lakjes heb gekocht had ik toch in totaal €64 korting
Bij Claire's Amersfoort hadden ze er nog nooit van gehoord. iigquote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooooi![]()
Ben heel erg benieuwd naar die Claire's mood lakjes! Kan je die ook in Nederland krijgen?
Ben morgen in het centrum van Den Haag, dus dan ga ik even de Claire's checken
SHOW USquote:foto Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb ENORM gefaald. Hoewel ik maar 3 lakjes heb gekocht had ik toch in totaal €64 korting
HAHAHAHAhahahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
yes lukt wel hoorquote:foto Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kan jij dat ding bedienen met je nagels? Ik vind de knopjes echt veel te klein
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
I Sea You met Essence glitter topper.
JAquote:
Gekochtquote:foto Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omg hoe kom je daaraan
HET VERSLAG STAAT ER!
quote:foto Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oooh waar heb je die gehaald???
Ik kan ze nergens vinden
Bij mijn geheime winkel met toffe lakjes.quote:foto Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef Joysa het volgende:
Fiets, grote fototelefoon flipt kan em niet zien :p
Toffe lakjes, grote fotoquote:foto Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef Joysa het volgende:
Fiets, grote fototelefoon flipt kan em niet zien :p
quote:
nananana mine!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop