quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb ENORM gefaald. Hoewel ik maar 3 lakjes heb gekocht had ik toch in totaal ¤64 korting
Bij Claire's Amersfoort hadden ze er nog nooit van gehoord. iigquote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooooi![]()
Ben heel erg benieuwd naar die Claire's mood lakjes! Kan je die ook in Nederland krijgen?
Ben morgen in het centrum van Den Haag, dus dan ga ik even de Claire's checken
SHOW USquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb ENORM gefaald. Hoewel ik maar 3 lakjes heb gekocht had ik toch in totaal ¤64 korting
HAHAHAHAhahahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
yes lukt wel hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kan jij dat ding bedienen met je nagels? Ik vind de knopjes echt veel te klein
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
I Sea You met Essence glitter topper.
JAquote:
Gekochtquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omg hoe kom je daaraan
HET VERSLAG STAAT ER!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oooh waar heb je die gehaald???
Ik kan ze nergens vinden
Bij mijn geheime winkel met toffe lakjes.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef Joysa het volgende:
Fiets, grote fototelefoon flipt kan em niet zien :p
Toffe lakjes, grote fotoquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:01 schreef Joysa het volgende:
Fiets, grote fototelefoon flipt kan em niet zien :p
quote:
nananana mine!quote:
De OP = OP winkel in Assen.quote:
ja ik zat ook al te kijken... wat het nou isquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:20 schreef miss--moana het volgende:
hadden ze hier maar een op=op winkel, assen is ver....maar leuk hoor!
Zit er nou een magneetje aan vast?
Je lakt je nagels en als je de nagel dan bij de magneet houdt vormt er een ster in de lak, magneet trekt ijzerdeeltjes in de lak aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nah weet het nietje kan het om je vinger doen of zo... lijkt het
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OMG!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Je lakt je nagels en als je de nagel dan bij de magneet houdt vormt er een ster in de lak, magneet trekt ijzerdeeltjes in de lak aan
Hoi ik ben fiets en ik ben een manquote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:34 schreef liiszle het volgende:
het is een magnetic lakje he, door met het magneetje over het lakje gaat, veranderd de kleur
Waarom heb je er trouwens zoveel gekochtquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja weet ik veeldacht dat het gewoon alleen een toffe naam was
ik wil je ook wel los makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja weet ik veeldacht dat het gewoon alleen een toffe naam was
niet van kleur, de ijzerdeeltjes komen samen en maken zo een ster.quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 17:34 schreef liiszle het volgende:
het is een magnetic lakje he, door met het magneetje over het lakje gaat, veranderd de kleur
Ze zijn allemaal al vergeven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Waarom heb je er trouwens zoveel gekocht
Als je er een paar kwijt wilt ...![]()
![]()
![]()
Ga je me eerst dan ook vastbinden ?quote:
LELUUUUK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kunnen ook wachten tot 8 mei....quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
godverdomme fiets, ik hou van je
*gaat voor brievenbus liggen*
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal al vergeven.![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kunnen ook wachten tot 8 mei....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |