neequote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef MissJ het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar die Claire's mood lakjes! Kan je die ook in Nederland krijgen?
Mooie nagels! En fijn kleurtje..quote:Op donderdag 15 april 2010 19:35 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op me pink met een laagje matte about you om even te testen
Jammerquote:
jaquote:Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jammer![]()
wat doen die mood lakjes eigenlijk?
Veranderen die van kleur ofzo?
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb mijn nagels al bijna helemaal afgekloven![]()
kan bijna niet wachten, erg he?![]()
zal ik je mijn adres alvast pm'en?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ik snap het heel goed![]()
kan zijn dat ik voor de middag al de stad in ben geweest
Zonde, 61 en 62 had je zo met mij kunnen ruilen, scheelt weerquote:Op donderdag 15 april 2010 21:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
2 holos, 61 en 62En de cuticle remover.
Leuk!!! Vooral die 2 rechtsequote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag de nagels van de halve bewonersorganisatie neon oranje lakken voor 30 april
Dat heb ik alquote:Op donderdag 15 april 2010 23:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zal ik je mijn adres alvast pm'en?
Da's klote!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze hebben hier vanmorgen ingebroken bij KruidvatDus die is nu dicht
Het was nog niet goedkoop genoeg, nee ze wilden het gratisquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat was wat ik ook al dacht jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het was nog niet goedkoop genoeg, nee ze wilden het gratis.
Ik ga zo lakken met OPI - Boris & Natasha denk ik. Zoveel keus
.
ff marktplaats.nl checken voor goedkope Catrice lakjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry hoor maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er zijn er nog 4 vlakbij, maar bij 2 ervan hebben ze maar een half schapje en bij de andere 2 hebben ze niet meer de kleuren die ik wilde.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar![]()
![]()
!
Dat is mooi shit, geen andere KV waar je heen kunt? Of iemand die iets voor je kan halen? Ik heb ook een FOKker op pad gestuurd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Hoeveel moet je? Ik moet toch nog op pad.
Doe maar niks hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Hoeveel moet je? Ik moet toch nog op pad.
Komt wel goed johquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Trouwens, voor de mensen met wie ik heb geswapt...Mijn man zou de enveloppen meenemen en wat ligt hier op de kast? Juist ja.
Ik zorg ervoor dat ze vanavond weggaan maar dan komen ze dus na het weekend
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Trouwens, voor de mensen met wie ik heb geswapt...Mijn man zou de enveloppen meenemen en wat ligt hier op de kast? Juist ja.
Ik zorg ervoor dat ze vanavond weggaan maar dan komen ze dus na het weekend
Die van jou moet vandaag wel komen als het goed is hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hahaha zou een actie voor dit huishouden kunnen zijn
Ow ik hoop eigelijk dat de post nog een dagje vertraging heeftquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Die van jou moet vandaag wel komen als het goed is hoor!
totaal geen last van....quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschuwing voor GOSH Holographic; applicatie is vreselijk! Allemaal klontjes, vreselijk
kan jij dat ding bedienen met je nagels? Ik vind de knopjes echt veel te kleinquote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat zou ik mijn Blackberry nooit aandoen
?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb ENORM gefaald. Hoewel ik maar 3 lakjes heb gekocht had ik toch in totaal ¤64 korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |