leuk!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef Spring10 het volgende:
Zo, ik was al eens in het ruiltopic, maar nu ook maar uit de kast in het échte topic...![]()
Een paar maanden geleden besloot ik dat mijn korte vingers langer zouden lijken met langere nagels, maar 't was mij nog niet gelukt om ze heel te houden. Gelnagels waren het niet voor mij. Achteraf bleken ze heel slecht gezet (dikke bobbel op mijn duim omdat het uitgelopen was) en ze lieten na een week al los. Good riddance..
Dus dan maar groeien, en met nagellak gaat dat beter. En door jullie (![]()
) heb ik nu al een paar TD bestellingen gedaan en staat de teller op ca 50 lakjes. En sinds vorige week heb ik ook een stapel Konad imageplates...
Mijn dochter van 3 is helemaal enthousiast, ze wil elke kleur die ik heb ook. ze mag van mij 1 vinger per hand, maar ze kan niet stilzitten, dus meestal heeft ze smudges![]()
Hoe dan ook, NOTD:
Catrice Lost in Mud met CG You spin me around Konad.
[ afbeelding ]
Edit: hmf, door de lichtinval lijkt het wat vegerig, maar - tot mijn verbazing, 1e keer Konad - is het in het echt wonderwel gelukt
Flakies zijn eigenlijk gewoon plat en met een topcoat voel je geen bobbeltjesquote:Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef Spring10 het volgende:
Ik vind het kleurtje van Sjeen erg mooi!
De flakies vind ik ook leuk, maar dan bij anderen
Net zoals de nailarts. Zo leuk, maar ik zou denk ik gek van alle bobbeltjes worden. Ik wil gladde nagels.
Suede en matte heb ik dus ook niet in mijn voorraad.
Trouwens, afgelopen zaterdag heb ik een grote voorraad Catrice gespot bij plaatselijke Kruidvat nou ja, die op loopafstand heeft niets, is te klein, maar in de stad zijn nog 3 grote. En een kassameisje die gelijk begon over de leuke nieuwe kleurtjes en potjes, en volgens mij zag ik wat Konad op haar nagels.
't Verschilt volgens mij nogal per persoon, of een lak of TC goed zit... Ik had gebubbel met de oude Catrice, maar de nieuwe die ik sinds gisteren opheb, zit nog prima. Beetje tipwear, maar da's niet gek vind ik feestje, afwassen, opruimen, kinderen eten geven/ luiers verschonen/aankleden, nagels krijgen genoeg te verdurenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:36 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Gister Big spender wanted! op gehad, die zat er vanochtend nog helemaal goed op. Ga nu From dusk to dawn proberen, da's een van de cremes, kijken of die bij mij ook minder fijn is/bubbels/chipt.
Flakies vind ik gewoon niet mooi voor mezelf. Beetje te heftig, denk ik. Nailart doe ik eigenlijk zelf ook wel, want Konad is dat ook, geloof ik. Ik moet specifieker zijn: steentjes enzo, dat zie ik voor mezelf niet zo gebeuren.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:45 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Flakies zijn eigenlijk gewoon plat en met een topcoat voel je geen bobbeltjesbij nailart trouwens ook niet als je gewoon met nagellak een patroontje erop maakt. Maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd
Tof kleurtje, Power Play! love purplequote:Op zondag 28 maart 2010 13:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben benieuwd dames.. krijgen jullie complimentjes als je een bepaalde kleur lak op hebt? Ik heb dat met Power Play van ColorClub
Leuk is dat hè?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kleur staat je mooi zeg!
Ik kreeg gister een complimentje over mijn nagellak van een vreemde, werd er helemaal verlegen van :$.
Op mijn werk komen ze vragen hoe de kleur heet die ik op mijn nagels heb...en dan niet de dames, maar de heren! (ik werk in de ICT, ik vrees dan ook de deze nerds ergens bijgehouden wat ik welke dag op heb..quote:Op zondag 28 maart 2010 13:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben benieuwd dames.. krijgen jullie complimentjes als je een bepaalde kleur lak op hebt? Ik heb dat met Power Play van ColorClub
Hmm vond de oude formule altijd goed, en de nieuwe tot nu toe ook, behalve met de cremes lijkt het. Die lak voelt een beetje dikkig aan en lakt streperig inderdaad. 3 dunne laagjes gaat het beste denk ik, maar dun is een beetje lastig. Misschien dat wat verdunner erbij helpt, maar heb m'n verdunner nog nooit gebruikt, dus ben het nu niet op een nieuw lakje gaan proberenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk is dat hè?![]()
Ik wordt niet zo blij van al die negatieve reviews over de nieuwe Catrice lakken. Ze hebben toch niet, net nu ze met fantastische kleuren komen, de formule verkloot?
Very nice!! De babies en de glittersquote:Op zondag 28 maart 2010 14:09 schreef Daph_ het volgende:
Faalfoto's van vrijdag!
Eerste deel:
[ afbeelding ]
Closeupje:
[ afbeelding ]
Tweede deel (ik heb maar één setje up & away gekocht hoor!):
[ afbeelding ]
Closeupje:
[ afbeelding ]
En dit had snkr nog voor me
[ afbeelding ]
En dit had Nune voor me![]()
[ afbeelding ]
ik ben daar wel een beetje bang voorquote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk is dat hè?![]()
Ik wordt niet zo blij van al die negatieve reviews over de nieuwe Catrice lakken. Ze hebben toch niet, net nu ze met fantastische kleuren komen, de formule verkloot?
Jup!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
Voor degenen die de Up&Away babies hebben, zijn die kleurtjes lemon fizz, light as air, peachy keen, re-fresh mint???
* DeltaCephei voelt zich heel domquote:Op zondag 28 maart 2010 14:39 schreef PeRi het volgende:
Delta; bij mij werkte ie wel, heb je de folie er af gehaald? Er zat bij mij nog folie op!
ik durfde het niet te opperen, omdat het zo voor de hand lagquote:Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
* DeltaCephei voelt zich heel dom![]()
![]()
omgquote:Op zondag 28 maart 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik durfde het niet te opperen, omdat het zo voor de hand lag![]()
![]()
haha nee, ik zat net te pulken maar kreeg het er niet afquote:Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef PeRi het volgende:
Ja maar je zag bijna niet dat er nog folie op zat, ik zag het eerst ook niet tot ik een stukje 'los' zag. Het was er ook bijna niet af te krijgen, begon bijna aan mezelf te twijfelen of het wel folie was.
Hoef je toch niet sorry voor te zeggen!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:13 schreef Nienke_ het volgende:
Sorry dat ik hier weer even inbreek, maar ik wilde even melden dat de Kruidvat hier in Houten alle nieuwe Catrice lakjes heeft staan!Door jullie enthousiasme heb ik er 3 meegenomen, straks even uitproberen.
Lieffquote:Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
oke oke, ruffian is mislukt maar HK rocks!
301! Tijd voor een slotjequote:Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb de laatste lades gereorganiseerd en geteld. Inclusief treatments, topcoats, konad lakjes, stripers en de 12 Layla's die ik vergeten was mee te tellen kom ik nu op 301.
En dat is gelijk de laatste keer dat ik tel.![]()
*stopt vingers in oren en begint heeeeeel hard te zingen*
Ik weet het niet! Ik hoor het niet! Lalalalala!
Ja dat komt van je basecoat. Ik hoor het veel meer hier, zelf gebruik ik het niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
LieffLady Gaga nails zijn ook tof!
Mijn nagels zijn geel, alsof ik héél veel rook. Van mezelf heb ik eigenlijk altijd hele mooie roze nagels gehad maar sinds ik basecoat gebruik zijn ze geel. Weet iemand of dit door de basecoat kan komen? Het is er 1 van Rimmel en hij is zelf wat rozig, dus het is ook niet een cheapy ofzo maar toch..
I want de Hello kitty!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo lief die HKquote:Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik weet het niet, tot een week of 2 geleden waren ze daar 13,95 maar nu 10,95. Ik hoop dat het blijftquote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef PeRi het volgende:
Waarom zijn ze zo cheap daar Skaai?.
[ afbeelding ]
Catrice - Plum Play With Me, 3 laagjes + tc.
Nou dat valt me van je tegen hoor!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Die lakjes van AA voor Daph die waren voor haar meebesteld hoor, de rekening krijgt ze nog![]()
Naja behalve die Hello Kitty dan![]()
Sorry Daph![]()
![]()
![]()
![]()
Of nou ja, dat geld ben ik toch alweer kwijt aan haar voor de Nfu Oh's![]()
Dit droeg ik een paar dagen gelee, OPI DS original , was het maar altijd zonnig:
[ afbeelding ]
Waah!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil nog even kudo's geven aan Burdie die ooit het allereerste topic opende en dat was ff doorbijten lees ik nu
Show hier je nagels!
zelf post ik vanaf het 2e topic mee
ik heb suedesquote:Op zondag 28 maart 2010 17:00 schreef Skaai het volgende:
En Mirjam vond net als mij de mattes een beetje eng. Ik heb nog steeds geen mat maar Mirjam ondertussen wel?
.
Jaaa die gebruik ik ook wel eens, werkt idd prima tegen verkleuring heb ik t ideequote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een nieuwe basecoat waar ik dus thank god geen gele nagels van krijgis van Essence, SOS nailsavers heet ie, echt goed lakkie
Gister met 2true gelakt, en ik vind het echt een baggerlak.
Jammer dat ie zo langzaam droogt, gebruik je een quickdrying top coat a la Seche Vite?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:56 schreef Chicolate het volgende:
De nieuwe Catrice "London's weather forecast" (I LOL'dHad net zo goed NL kunnen zijn). Prachtig kleurtje, maar vind de lak zelf niet zo geweldig. Hij lakt streperig (versterkt door de Essence topcoat) en droogt heel langzaam. Eerste keer had ik overal smudge en vegen erin. Foto's zijn 2 laagjes (hij dekt wel goed) met essense topcoat, beiden zonder flits.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is ie mooi!! Heb 'm sindskort ook, binnenkort maar even op doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Dit droeg ik een paar dagen gelee, OPI DS original , was het maar altijd zonnig:
[ afbeelding ]
Na-apertquote:Op zondag 28 maart 2010 17:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat is ie mooi!! Heb 'm sindskort ook, binnenkort maar even op doen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef snkr-xxx het volgende:
Maar ik pulk nog steeds nagellak van m'n nagels als ik daar zin in heb
(en dan wordt Daph altijd zo boos op me)
Dat doe ik ook altijd stiekem dat pulken (a)quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef snkr-xxx het volgende:
wat voor werk doe je dna?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd stiekem dat pulken (a)
En velletjes peuteren doe ik ook nog, maar ik bijt ze niet meer!
Oh ik heb vandaag mn laatste waarschuwing gekregen op het werk, mag absoluut geen nagellak meer op![]()
Alleen nog doorzichtige :p
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd stiekem dat pulken (a)
En velletjes peuteren doe ik ook nog, maar ik bijt ze niet meer!
Oh ik heb vandaag mn laatste waarschuwing gekregen op het werk, mag absoluut geen nagellak meer op![]()
Samequote:
Horeca, dus het is wel logisch maar ik krijg vaak complimentjes van klanten, om die reden vind ik het wel jammer :pquote:
jammer, moet kunnen toch in de horeca? zoalng je geen eten klaarmaakt ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Horeca, dus het is wel logisch maar ik krijg vaak complimentjes van klanten, om die reden vind ik het wel jammer :p
Offtopic; Fok is goed om je tijd te verdrijven in de bus!
Maar dat doe ik welquote:Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jammer, moet kunnen toch in de horeca? zoalng je geen eten klaarmaakt ofzo
Nee dat is eigenlijk nog steeds zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef princess-a het volgende:
Ik zie MinderMutsig in het eerste topic schrijven dat ze China Glaze niet mooi vind maar wel OPI zou willen hebben..
Meen me te herinneren dat die tijd wel over is (? )
Nouja dat is balen!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
probeer ik net weer aan m'n glamourmani te beginnen na de fail van van de week, flikker ik het potje met de resterende glitters weer zó over de vloer
*stampt boos weg*
Echt he, Ik ben nog steeds niet verliefd op China Glaze. De formule is zo wisselend steeds, dat gebeurt me bij OPI nooit. Zoya heb ik er maar 1 van, maar die wil niet echt drogen, met verschillende QD TC's geprobeerd. Nubar is idd geweldig, heb er ook maar vier van (duochromesquote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee dat is eigenlijk nog steeds zo.![]()
Ik vind OPI veeeeel fijner lakken maar China Glaze komt steeds met van die verrekte mooie kleuren en OPI steeds met nóg meer rood.
Zoya vind ik trouwens ook niet echt wat qua kwast en formule dus daarvan zal ook niet zo heel veel meer bij komen. Nubar daarentegen vind ik wel weer geweldig en daar heb ik er maar drie van.![]()
Die twee RBL's die ik heb blijven overigens ook met z'n tweeën want ik heb zelden zo'n kutlak gehad. Ze zijn te mooi om weg te swappen maar anders... Ik snap de hype niet. Volgens mij heeft het meer met de prijs dan met de kwaliteit te maken. Dik én runny en verdunner helpt geen zier.
Oh en er zit ook een prachtige paarse foil bij die ik nog niet heb durven dragen omdat je zowat van je stokje gaat als je het flesje opendraait. Meest. Stinkende. Lak. Ooit!
Komt van een of andere chinese eurowinkel.
Meen je dat nou ?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
probeer ik net weer aan m'n glamourmani te beginnen na de fail van van de week, flikker ik het potje met de resterende glitters weer zó over de vloer
*stampt boos weg*
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
*stampt boos weg*
Pff ik had pas ook ruzie met die glitters, ik had netjes alles op een papiertje gedaan zodat ik de glitters terug in het potje kon schuiven, maar dan moest eerst het dopje eraf.. waardoor het potje uit m'n handen schoot.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
*stampt boos weg*
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:49 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Pff ik had pas ook ruzie met die glitters, ik had netjes alles op een papiertje gedaan zodat ik de glitters terug in het potje kon schuiven, maar dan moest eerst het dopje eraf.. waardoor het potje uit m'n handen schoot.
Mn broek, bureau EN de vloer vol --> vervolgens het hele huis glitter.
Ik was ook echt verbaasd dat ik zoveel China Glaze had!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:44 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Echt he, Ik ben nog steeds niet verliefd op China Glaze. De formule is zo wisselend steeds, dat gebeurt me bij OPI nooit. Zoya heb ik er maar 1 van, maar die wil niet echt drogen, met verschillende QD TC's geprobeerd. Nubar is idd geweldig, heb er ook maar vier van (duochromes). RBL nog niet aan gewaagd, maar ze vroegen laatst of ze Scrangie weer moesten uitbrengen dus ik houd ze als een havik in de gaten
![]()
Maar ik ben het dus aardig eens met je oordeel
wat een schetig flesje zo met dat strikjequote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Asos by Ciaté Pixie.
Eindelijk weer eens tijd om te lakken.Heb al voor drie dagen aan posts klaarstaan.
Gisteren mijn complete MAAH eraf gepulktquote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef snkr-xxx het volgende:
Ah, dat is leuk om te horen lezenquote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een nieuwe liefdeORLY chocolate martini
nou, echt serieus, ik vind het een gewéldige kleur!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, dat is leuk om te horen lezenAltijd fijn om iemand blij te maken en dan met zo'n ieniemini flesje
ooh, ze hebben 'm enkel als klein flesje, qudtquote:Op zondag 28 maart 2010 18:16 schreef Mirjam het volgende:
oh noes!
ik zie orly chocolate martini heul niet op TD?
20 kleine flesjes bestellenquote:Op zondag 28 maart 2010 18:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ooh, ze hebben 'm enkel als klein flesje, qudt
Misschien op de bay of Evil?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En die zijn echt kleinquote:Op zondag 28 maart 2010 18:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind ze juist leuker dan op de promopics!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:09 schreef Chanty87 het volgende:
I can has OPI Shrek swatches?
Ik ben er niet wild van![]()
ik geloof dat het een lijn is die enkel in mini's is uitgebrachtquote:Op zondag 28 maart 2010 18:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien op de bay of Evil?
Aw SQ![]()
Ik ben sowieso al geen fan (meer) van Shrek en groen/blauwe nagellak vind ik niks (Atlantis is een uitzonderingquote:Op zondag 28 maart 2010 18:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind ze juist leuker dan op de promopics!
Stom.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geloof dat het een lijn is die enkel in mini's is uitgebracht
Da's flauwquote:
Waar woon je ongeveer? Misschien kunnen we je tips geven.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:01 schreef Diconnected het volgende:
Hmm ik zit echt te denken om acryl te nemen. Beetje rond aan het kijken wat goed is en goedkoop hier in de buurt...
Oh hai. Likez.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Asos by Ciaté Pixie.
Eindelijk weer eens tijd om te lakken.Heb al voor drie dagen aan posts klaarstaan.
Mooi, staat je goedquote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Asos by Ciaté Pixie.
Dát is pas gróenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Artful 2 laagjes.
In het echt wel een stukje groener....
volgens mij had ik het al eens gezegd P., maar jouw nagels worden mooier en mooierquote:Op zondag 28 maart 2010 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mooi, staat je goed.
Ik heb horrible Catrice er af gehaald enRimmel Pro - Celebrity Bash opgedaan
.
[ afbeelding ]
Daar ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij had ik het al eens gezegd P., maar jouw nagels worden mooier en mooier
werkt die plastic schraper een beetje?
Thanksquote:Op zondag 28 maart 2010 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij had ik het al eens gezegd P., maar jouw nagels worden mooier en mooier
werkt die plastic schraper een beetje?
Beetje laat maar beter laat dan nooitquote:Op zondag 28 maart 2010 05:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zit daar nou een gouden shimmer in? Kan het niet zo goed zien...
en welterusten
mooi, no problemquote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Thanks. Ben de laatste weken weer wat meer aan het smeren, had dat een beetje laten verslonzen
.
En de plastic schraper werkt echt prima!! En hij is makkelijker schoon te maken! Wel kleiner dan de metalen van Essence die ik heb, maar dat was gewoon ff wennen. Thanks again.
Is de set van de onderstaande link iets om mee te beginnen?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef Juud- het volgende:
Mijn mening over aziatische nagelshops: niet doen. Ze werken daar vaak met electrische vijlen en da's heel tricky.. als je niet oppast ga je door je nagelplaat heen en dat wil je echt niet.
Verder: spullen kan je ook prima online kopen. Ik koop mijn acrylspullen op http://www.glamournagelproducten.nl Puckzz doet ook gel, die kan je misschien wel tips geven over wat je zeker wel en niet moet hebben. Oh en ze heeft ook een uitleg op haar site geloof ik, die ik persoonlijk heel duidelijk vond.
oeh likez!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Artful 2 laagjes.
oh, die staat je echt geweldig!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mooi, staat je goed.
[..]
Dát is pas gróen.
.
[ afbeelding ]
Ja ik vind van wel, dan heb je alles wat je moet hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Is de set van de onderstaande link iets om mee te beginnen?
mmmm....de link komt niet goed uit; ik bedoel het Basis acrylpakket. Te vinden bij pakket.
De tweede is tof!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
Fotospam
[ afbeelding ]
P2 Elegant, mani van nu. (2 laagjes)
[ afbeelding ]
OPI Merry Midnight over China Glaze Stella. (1 laagje ChG, 2 OPI) Mani van afgelopen week.
[ afbeelding ]
China Glaze DV8. (3 laagjes) Mani van afgelopen paar dagen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Artful 2 laagjes.
Weer een ziel gewonnenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef tanteklara het volgende:
Haai,
Ik ben al een paar weken aan het meelezen. Heel veel terug gelezen. En goed besmet met het nagellak-virus.![]()
En heb net op het submit-order knopje gedrukt bij Transdesign![]()
![]()
Ik ben er goed hyper van.
Gisteren nog geprobeerd het tegen te gaan door bij V&D zo'n setje van Herome te halen. Wat een enorme faal was, omdat ik de kleuren bij mijn handen niet mooi vind.
Nu in volle verwachting tot het pakje komt.
Nu eerst dat stomme roze van mijn nagels halen.
Wordt vervolgd.
Oja?!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef Daph_ het volgende:
Oh ja ik zag idd WIC lakken in een set van 4 voor 10 euro bij V&D.. Zal even kijken of ze die morgen nog hebben!
Ik weet niet welke stad je woont en welke aziatische toko je bedoelt, maar ga nooit nooit nooit naar ProfessioNail in Hoog Catharijne in Utrecht.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:28 schreef Burdie het volgende:
Sorry dat ik zo even binnen kom vallen, maar ik heb even advies nodig.
Ik heb al twee jaar gelnagels en dat bevalt prima (altijd nette nagels, voor mijn werk als visagiste ook heel prettig). Mijn vaste nagelstyliste is nu met zwangerschapsverlof (kan gebeuren) en twee dagen voor de afspraak met haar vervangster, zegt die vervangster de afspraak af
.
Nu is er al een nagel stuk, maar waar vind ik op zo'n korte termijn een andere nagelstyliste die me kan helpen?. Misschien die aziatische salon uit de stad? Maar dat lijkt me zo ongezellig
.
Tegelijkertijd vind ik het ook wel een prima moment om over te stappen naar 'zelf mijn gelnagels zetten', maar twijfel dan wat voor producten ik daarvoor moet aanschaffen. Zal ik zo'n complete startersset kopen, of alle onderdelen apart? Of toch maar dat KvK nummer aanvragen en alles bij de groothandel halen (hier zit ik echt al een jaar tegenaan te hikken). Maar wil dat ook weer niet overhaast doen (niet omdat het nu zegmaar 'moet' vanwege die ene stomme nagel die stuk is).
Kom maar op met jullie mening.
Wel eerst een foto!!! En welkom natuurlijk, al helpt dit topic niet echt tegen falenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef tanteklara het volgende:
Haai,
Ik ben al een paar weken aan het meelezen. Heel veel terug gelezen. En goed besmet met het nagellak-virus.![]()
En heb net op het submit-order knopje gedrukt bij Transdesign![]()
![]()
Ik ben er goed hyper van.
Gisteren nog geprobeerd het tegen te gaan door bij V&D zo'n setje van Herome te halen. Wat een enorme faal was, omdat ik de kleuren bij mijn handen niet mooi vind.
Nu in volle verwachting tot het pakje komt.
Nu eerst dat stomme roze van mijn nagels halen.
Wordt vervolgd.
Ik wil niet meer raden want ik raad altijd fout en ik vind het zo voor lul elke keerquote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, jullie mogen het lakje raden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:11 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik wil niet meer raden want ik raad altijd fout en ik vind het zo voor lul elke keer![]()
Maar ik vind 'm wel erg mooooi
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mooi, staat je goed.
[..]
Dát is pas gróen.
.
[ afbeelding ]
OPI Yoga-ta this Blue? Mooie kleur trouwensquote:
Russian Navy?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, meerdere keren zelfs hahaha. Heb er 2 keer een set laten zetten en ook een aantal keren laten opvullen. Het wisselt erg wie je hebt, maar over het algemeen is het echt niet best. Maar ja goedkoop hequote:Op zondag 28 maart 2010 20:11 schreef Juud- het volgende:
Ai snkr, heb je die slechte ervaring zelf gehad?
Ennee..welkom nieuweling! Wat heb je besteld?
Ja dat wilde ik ook stiekem zeggen , maar ja die had ze pas al opgehad. Of zou het een strikvraag zijn, is wel SQ stylo natuurlijk!!quote:
oef dat klinkt goed! Ik ga morgen na mijn werk gelijk even kijken of V&D in Den Haag die ook heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef Daph_ het volgende:
Oh ja ik zag idd WIC lakken in een set van 4 voor 10 euro bij V&D.. Zal even kijken of ze die morgen nog hebben!
Opi Inkquote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt sprekend op mijn Hema lakje, maar heb zo'n vermoeden dat die het wel niet zal zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je!! Dat had ik nooit geraden. Niemand niet, en dat wist je, zo gemeenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
*tromgeroffel*
Het is...
China Glaze Afterglow
Over een laagje zwart!
Echt bizar!
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
*tromgeroffel*
Het is...
China Glaze Afterglow
Over een laagje zwart!
Echt bizar!
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zie je!! Dat had ik nooit geraden. Niemand niet, en dat wist je, zo gemeen![]()
![]()
![]()
Ja.. Maar kan op de site alleen een naturel versie vinden, of deze: http://www.vd.nl/vendWebS(...)llak/20715080?page=2quote:
Ik zou er niet op rekenen, da's nooit bij dat soort setsquote:Op zondag 28 maart 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja.. Maar kan op de site alleen een naturel versie vinden, of deze: http://www.vd.nl/vendWebS(...)llak/20715080?page=2
Zal morgen eens kijken of ze ook setjes met interessante kleuren hebben
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef snkr-xxx het volgende:
En nog over die nagelsalon: Vragen ze : Hoe komen je nagelriemen zo rood?
- Ja uh geen idee, misschien omdat je die slijptol er steeds langs gooit?
Wat een bjoetie zeg.. Echt een mooi kleurtje.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Asos by Ciaté Pixie.
Awwwquote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Juud- het volgende:
[..]
![]()
Je eigen nagels laten groeien was een gouden greep.. ze zijn echt zooo mooi
Die is zo mooi!!!!!!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Die lakjes van AA voor Daph die waren voor haar meebesteld hoor, de rekening krijgt ze nog![]()
Sorry Daph![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Die is zo mooi!!!!!!!!
waar kan je die kopen?
Die ga ik dan ook maar bestellen denk ikquote:
Jij bent echt gemeen!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weer een ziel gewonnenWelkom
![]()
Wat is de schade?
Oh, die MOET ik! En ik heb net bij TD besteldquote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Sorry Daph![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
omg, zie deze foto nu pasquote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ikwashetquote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
@wiewashetookalweerzelf gelnagels zetten is helemaal niet moeilijk. Tuurlijk je moet wel wat oefenen en dan wordt het steeds beter. Ik ben blij dat ik niet elke keer naar een salon hoef, want ik vind dat helemaal niet 'gezellig' maar een noodzakelijk kwaad
![]()
En als er nu gel chipt of een nagel breekt heb ik dat in 10 minuutjes gefixt!
Ik heb een paar swatches op mijn blog staan. Paar kleine kanttekeningen bij BBCouture: er zit vaak ook in de cremes een stiekem shimmertje in dat net niet opvallend genoeg is om echt shimmer te zijn maar wel nét genoeg om mij een beetje te storen. Is natuurlijk mijn eigen neurose maar ik waarschuw maar even.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:58 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie ervaring met BB Couture lak?
Ik wil namelijk die hele Butterfly collectie![]()
voor swatches, zie: http://www.vampyvarnish.c(...)010-swatches-review/
Heb deze http://www.overallbeauty.com site gevonden waar je deze lakjes kan bestellen én ze shippen ook naar Nederland. Heb alleen nog niet naar de shipping kosten gekeken..![]()
Iemand ervaring met deze site?
of een andere site waar je BB Couture kan kopen?
Zoo mooi *zucht*quote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Feministen op de barricades!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das toch die collectie met "Iris I was Thinner" erin? Daar was een hele rel over op MUA
Ooow maar ik hou juist van die stiekemme shimmersquote:Op zondag 28 maart 2010 21:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een paar swatches op mijn blog staan. Paar kleine kanttekeningen bij BBCouture: er zit vaak ook in de cremes een stiekem shimmertje in dat net niet opvallend genoeg is om echt shimmer te zijn maar wel nét genoeg om mij een beetje te storen. Is natuurlijk mijn eigen neurose maar ik waarschuw maar even.
Kwaliteit is dik in orde, ze zijn het geld zeker waard! Overallbeauty is ook betrouwbaar en Kim is een schat.![]()
Ja die jaquote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das toch die collectie met "Iris I was Thinner" erin? Daar was een hele rel over op MUA
Niet echt.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooow maar ik hou juist van die stiekemme shimmers![]()
![]()
weet jij toevallig ook wat ongeveer de shippingkosten zijn bij Overallbeauty als ik daar 6 lakjes zou bestellen?
dank voor de infoquote:Op zondag 28 maart 2010 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Die vier lakjes heb ik rechtstreeks van BBCouture gekregen voor review. Je kan wel even mailen met kim at overallbeauty punt com of haar even op twitter (@overallbeauty) aanspreken als je dat hebt. Ze is echt heel vriendelijk en behulpzaam.
Van welke winkel/welk merk gebruik je de vijl? Bij mij gaan al m'n haren recht overeind staan van de glasvijl van Essence, maar de glasvijl van DA werkt prima!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:16 schreef Joysa het volgende:
Ik heb net voor het eerst (in mijn leven) mijn nagels gevijld met een glasvijl..
Maar jakkes, ik krijg er kippenvel van, ik kan echt niet tegen dat geluid.
Bah Fail
Hebben er meerdere hier last van?![]()
Ik moest er ook even aan wennen!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:16 schreef Joysa het volgende:
Ik heb net voor het eerst (in mijn leven) mijn nagels gevijld met een glasvijl..
Bah Fail
Heb ik geen last van met mijn Herome glazen vijl.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:16 schreef Joysa het volgende:
Bah Fail
Herome.. hij vijlt wel heel goed, maar als ik er alleen al aan denk krijg ik kippenvelquote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van welke winkel/welk merk gebruik je de vijl? Bij mij gaan al m'n haren recht overeind staan van de glasvijl van Essence, maar de glasvijl van DA werkt prima!
Is toch goed gelukt dat konadje?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef vamperotica het volgende:
Ok....
Aanschouw hier mijn eerste kunsteltje....
Op het vrijwillige slachtoffer wat zich mijn dochter noemt....
[ afbeelding ]
En mijn nieuwe glittersparkelblinglakje ( gekregen van dochterlief voor mn verjaardag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen ie ie in t echt lekker fel en lijkt het wel of ik een discobal op mn nagels heb...
Tof!!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef vamperotica het volgende:
Ok....
[ afbeelding ]
En mijn nieuwe glittersparkelblinglakje ( gekregen van dochterlief voor mn verjaardag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen ie ie in t echt lekker fel en lijkt het wel of ik een discobal op mn nagels heb...
leuk!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef vamperotica het volgende:
Ok....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien minder kracht zetten? Dat hielp bij mij iig welquote:Op zondag 28 maart 2010 22:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herome.. hij vijlt wel heel goed, maar als ik er alleen al aan denk krijg ik kippenvel
Dat heb ik al een beetje geprobeerd, maar zal er de volgende keer eens goed op letten. Thanks!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leuk!
[..]
Misschien minder kracht zetten? Dat hielp bij mij iig wel
Mooiquote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef vamperotica het volgende:
Ok....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto! Ben benieuwd!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef princess-a het volgende:
Morgen moet ik op school een schilderij inleveren met daarin de kleuren die ik mooi vind. Nu heb ik een vlinder gemaakt met streepjes (Konad roze), sprieten (Mad as a Hatter) Het kopje is groen en op één of andere manier zie je daar wat blauw/groene stukjes in glitteren (Golden Rose scale effect)
Hhahah, het moge duidelijk zijn dat ik noooit schilderes ga worden maar goedquote:
Welkom! Het is een goed weekend voor nieuwe zielenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Starstruck het volgende:
Na jullie al een tijdje gevolgd te hebben, hebben jullie ook mij nu goed besmet met het nagellak-virus!
Dus hier mijn creaties:
[ afbeelding ]
China Glaze - An affair to remember met stempel van random wit lakje
[ afbeelding ]
Catrice - pastel blue
Ik ga morgen nog eens kijken voor die nieuwe lakjes van Catrice.Heb gezien dat daar ook een aantal hele mooie tussen zitten, maar de Kruidvat hier had ze van de week nog niet.
![]()
Keileuk! Schilderen met nagellak!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hhahah, het moge duidelijk zijn dat ik noooit schilderes ga worden maar goed
[ afbeelding ]
oogjes en sprieten zijn, Mad as a Hatter. Groene kop is Golden rose scale effect, blauw groene streep daaronder is Show Your feet carribean sea, Rood/roze streep is Strawberry fields en het knalroze streepje is Konad princess psyche pink
Welkomquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Starstruck het volgende:
Na jullie al een tijdje gevolgd te hebben, hebben jullie ook mij nu goed besmet met het nagellak-virus!
Dus hier mijn creaties:
[ afbeelding ]
China Glaze - An affair to remember met stempel van random wit lakje
[ afbeelding ]
Catrice - pastel blue
Ik ga morgen nog eens kijken voor die nieuwe lakjes van Catrice.Heb gezien dat daar ook een aantal hele mooie tussen zitten, maar de Kruidvat hier had ze van de week nog niet.
![]()
wanneer heb je besteld?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Mooi spring!
Ik heb voor het eerst bij TD besteld sinds ze de flat rate shipping gewoon in de shop hebben ingebouwd en heb geen bevestiging van m'n bestelling gehad (wel van de betaling via paypal). Klopt dat of is er iets misgegaan? Hoe bedoel je, hyper-de-pieper
ow, dan komt het nog welquote:
Bedankt! Ben de laatste tijd behoorlijk afgevallen, dus mijn vingers zijn nu inderdaad redelijk slank, waardoor mijn ring bijna niet meer past.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom! Het is een goed weekend voor nieuwe zielen
Mooie slanke vingers heb jij
In Processquote:Op zondag 28 maart 2010 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, dan komt het nog welSoms zijn ze wat drukker en duurt het wat langer
Wat is je bestelstatus?
misschien heb je er een lakje bij zitten wat ze net ff niet op voorraad hebben...quote:Op zondag 28 maart 2010 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In Process
Ik ben gewend dat ze wat sneller zijn, vandaar het ongeduld, denk ik
shit, helemaal vergeten, was ook belachelijk laat uit bed vandaagquote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Mss het volgende:
Bedankt voor de felicitaties Vamperotica & Peri
Ik heb nog taart over voor de liefhebbers.
Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Mss het volgende:
oh, 25 maar....quote:Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef vamperotica het volgende:
Geen taart voor vampje.. Er moet nog zo'n 25 kilo af
Ghehe me t30 mag ik redelijk tevreden zijn.. maar 30 zou nog mooier zijn... ( maar das meer iets voor slank ofzo...)quote:Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, 25 maar....
ik ben helemaal hopeloos met m'n 30 dan![]()
Die kleur...... waaar kan ik die kopen??quote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Sorry Daph![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vorige week voor de 5de keer een TD bestelling gedaan en pas voor het eerst een invoice gekregen, bij de vorige 4 bestellingen nooit gehad, dus komt echt goed.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Mooi spring!
Ik heb voor het eerst bij TD besteld sinds ze de flat rate shipping gewoon in de shop hebben ingebouwd en heb geen bevestiging van m'n bestelling gehad (wel van de betaling via paypal). Klopt dat of is er iets misgegaan? Hoe bedoel je, hyper-de-pieper
op the interwebzquote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef Poeke het volgende:
[..]
Die kleur...... waaar kan ik die kopen??Ben nieuw hier
op de valreep; gefeliciteeeeeeeerdquote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Mss het volgende:
Ik wil net het venster met de status sluiten, zie ik dat de in process melding slaat op mijn bestelling van vorig jaarquote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week voor de 5de keer een TD bestelling gedaan en pas voor het eerst een invoice gekregen, bij de vorige 4 bestellingen nooit gehad, dus komt echt goed.
Ow kijk, wat is de shippingdatum?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil net het venster met de status sluiten, zie ik dat de in process melding slaat op mijn bestelling van vorig jaar, deze is gewoon al geshipt
![]()
![]()
Dus misschien heb ik hem deze week al, joehoe
De 28ste. Vorige keer duurde het zes dagen, dus ik hoop dat het er deze week is, zeker omdat het weekend net geweest isquote:Op zondag 28 maart 2010 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow kijk, wat is de shippingdatum?
Hebbie 'm misschien donderdag al
28e, da's vandaagquote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De 28ste. Vorige keer duurde het zes dagen, dus ik hoop dat het er deze week is, zeker omdat het weekend net geweest is
Graag gedaanquote:Op maandag 29 maart 2010 07:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat schilderij!
Ook weer een boel mooie nagels gezien.![]()
En volgens mij was het in het vorige topic, maar bedankt aan degene die vertelde dat die nieuwe Catricelakjes nog niet in Alkmaar waren. Scheelde mij weer een fietstochtje
Hebben we nog een Trekpleister in Alkmaar dan? Volgens mij zijn dat hier (of, technisch gezien daar, aangezien ik nu in Amsterdam zit, maar da's een zijspoor) nu allemaal Kruidvatten (Kruidvaten? Hoe pluraliseer je zoiets?) Of mis ik er nu een? (Die in het centrum en in de mare zijn iig Kruidvat nu. De hoef heeft dacht ik een DA en in overdie kan ik me ook geen trekpleister herinneren, maar daar ben ik al een jaar of 5 niet meer geweest.)quote:Op maandag 29 maart 2010 08:49 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Graag gedaanTenminste, ik heb in de kruidvat in Alkmaar gekeken, maar niet in de trekpleister!
Geen idee woon nu in Amsterdamquote:Op maandag 29 maart 2010 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben we nog een Trekpleister in Alkmaar dan? Volgens mij zijn dat hier (of, technisch gezien daar, aangezien ik nu in Amsterdam zit, maar da's een zijspoor) nu allemaal Kruidvatten (Kruidvaten? Hoe pluraliseer je zoiets?) Of mis ik er nu een? (Die in het centrum en in de mare zijn iig Kruidvat nu. De hoef heeft dacht ik een DA en in overdie kan ik me ook geen trekpleister herinneren, maar daar ben ik al een jaar of 5 niet meer geweest.)
Ahum. Ik had natuurlijk ook meteen google aan kunnen slingeren.Geen hits voor Trekpleister in Alkmaar.
En ik zit hier nog geen 5 minuten en m'n nagellak chipt. Noes! Nu moet ik daar nog 8 uur tegenaan kijken.
Oeh, daar zitten een hoop mooie tussenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef Mehehelzs het volgende:
Mijn schade van dit weekend:
- OPI Lady in Black
- OPI MAAH
- OPI Absolutely Alice
- OPI Kinky in Helsinki
- Catrice lakje, lichtbruin, weet niet hoe hij heet![]()
Besteld bij TD:
- OPI-Red Hot Ayers Rock
- OPI-Yoga-Ta Get This Blue!
- OPI-Dim Sum Plum
- OPI-Meet Me on the Star Ferry
- OPI-DS signature
- OPI-Pamplona Purple
- CG-Ruby Pumps
- OPI-Suzi Says Feng Shui
- OPI-Midnight in Moscow
Kan niet wachten tot het binnen is![]()
Jullie zijn zooooooooooo slecht voor mijn rekening![]()
![]()
![]()
![]()
Tófquote:Op zondag 28 maart 2010 22:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hhahah, het moge duidelijk zijn dat ik noooit schilderes ga worden maar goed
[ afbeelding ]
oogjes en sprieten zijn Mad as a Hatter. Groene kop is Golden rose scale effect, blauw groene streep daaronder is Show Your feet carribean sea, Rood/roze streep is Strawberry fields en het knalroze streepje is Konad princess psyche pink
Goede schadequote:Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef Mehehelzs het volgende:
Mijn schade van dit weekend:
- OPI Lady in Black
- OPI MAAH
- OPI Absolutely Alice
- OPI Kinky in Helsinki
- Catrice lakje, lichtbruin, weet niet hoe hij heet![]()
Besteld bij TD:
- OPI-Red Hot Ayers Rock
- OPI-Yoga-Ta Get This Blue!
- OPI-Dim Sum Plum
- OPI-Meet Me on the Star Ferry
- OPI-DS signature
- OPI-Pamplona Purple
- CG-Ruby Pumps
- OPI-Suzi Says Feng Shui
- OPI-Midnight in Moscow
Kan niet wachten tot het binnen is![]()
Jullie zijn zooooooooooo slecht voor mijn rekening![]()
![]()
![]()
![]()
Welke ben je geweest dan? Er is er sowieso maar één met een redelijke nagellakvoorraad (Tenminste, dat neem ik aan. Ben met 3 van de 4 bekend.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Geen idee woon nu in AmsterdamMaar in Alkmaar is de TP toch gesneuveld, er kwam al nooit iemand
Er zijn wel veel leuke winkeltjes bijgekomen zag ik zaterdag
Stomme steentjes....quote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Nou ja!![]()
Ik haal net mn glamour mani af (heeft 5 dagen zo goed als perfect gezeten) hebben de steentjes! mijn nagels gestained... ik heb nu dus op elke nagel, in het midden onder de nagelriem, een donkerroze vlek.. veel donkerder dan mijn normale nagelkleur.. ziet er niet uit!!!
Terwijl je steentjes gewoon over de basecoat en kleur heen gingen, niet eerst ofzo!
![]()
![]()
whehe herkenbaarquote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En dat rekeningverhaal ken ik. Sinds ik begonnen ben hier te posten (deel 4 pas), is mijn collectie explosief gegroeid.
Het begon met een stuk of 6, het zijn er nu 80. Gelukkig in vergelijking met sommigen nog een heel bescheiden stash.
Noesss, wat balen zegquote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Nou ja!![]()
Ik haal net mn glamour mani af (heeft 5 dagen zo goed als perfect gezeten) hebben de steentjes! mijn nagels gestained... ik heb nu dus op elke nagel, in het midden onder de nagelriem, een donkerroze vlek.. veel donkerder dan mijn normale nagelkleur.. ziet er niet uit!!!
Terwijl de steentjes gewoon over de basecoat en kleur heen gingen, niet eerst ofzo!
![]()
![]()
Nohquote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Nou ja!![]()
Terwijl de steentjes gewoon over de basecoat en kleur heen gingen, niet eerst ofzo!
![]()
![]()
Whehehehe... herkenbaar... ik post vanaf topic 3 mee, toen had ik denk ik 5 lakjes. Nu zit ik rond de 200, als ik alles mee tel...quote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zitten een hoop mooie tussen
En dat rekeningverhaal ken ik. Sinds ik begonnen ben hier te posten (deel 4 pas), is mijn collectie explosief gegroeid.
Het begon met een stuk of 6, het zijn er nu 80. Gelukkig in vergelijking met sommigen nog een heel bescheiden stash.
Snel, meer kopen!!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb nog helemaal niet veel lakjes vergeleken bij jullie![]()
Mijn vriend keek al raar op dat ik dit weekend zoveel gekocht had, hij moet er nog aan wennenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zitten een hoop mooie tussen
Dat excuus gebruik ik ook altijdquote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb nog helemaal niet veel lakjes vergeleken bij jullie![]()
Gewoon met mn topcoat vastgemaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 10:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh![]()
Had je die met lijm of met blanke lak vastgemaakt?
Ik zit hier nu zo'n 2 maanden, las daarvoor wel eens een enkele keer mee. Maar in die 2 maanden gaat het echt belachelijk hard!! Als alles binnen is wat ik nog besteld heb, kom ik op 50 lakjes per maandquote:Op maandag 29 maart 2010 10:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe herkenbaar![]()
ik ben in deel 3 (september was dat dacht ik) begonnen met posten hier en toen had ik denk ik iets van 10 lakjes ofzo.
Heb er inmiddels een stuk of 150 gok ik![]()
Dat betekent dus een score van gemiddeld 20 nieuwe lakjes per maand.
Nou, nu ik dat zo zeg vind ik het eerlijk gezegd best meevallen![]()
nou, vergeet het maar, jezelf een verbod opleggen werkt niet! Bij mij iig nietquote:Op maandag 29 maart 2010 10:52 schreef mirannie het volgende:
Ik zit hier nu zo'n 2 maanden, las daarvoor wel eens een enkele keer mee. Maar in die 2 maanden gaat het echt belachelijk hard!! Als alles binnen is wat ik nog besteld heb, kom ik op 50 lakjes per maandOk, bij deze leg ik mezelf een verbod op!
Had je me PM nog ontvangenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou, vergeet het maar, jezelf een verbod opleggen werkt niet! Bij mij iig niet![]()
![]()
Ik blijf maar kopen!
Maand of 6, 80 lakjes erbij, dus ongeveer 13 lakjes per maand. Daar kan nog best wat bijquote:Op maandag 29 maart 2010 10:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zit hier nu zo'n 2 maanden, las daarvoor wel eens een enkele keer mee. Maar in die 2 maanden gaat het echt belachelijk hard!! Als alles binnen is wat ik nog besteld heb, kom ik op 50 lakjes per maandOk, bij deze leg ik mezelf een verbod op!
Hahaha, denk het ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 10:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou, vergeet het maar, jezelf een verbod opleggen werkt niet! Bij mij iig niet![]()
![]()
Ik blijf maar kopen!
Die van mij vind het allemaal maar niks hoor.. Hij is steeds weer verbaasd dat ik lakjes weet te vinden die ik nog niet hebquote:Op maandag 29 maart 2010 10:23 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Mijn vriend keek al raar op dat ik dit weekend zoveel gekocht had, hij moet er nog aan wennen![]()
Jullie mannen kijken natuurlijk nu al nergens meer raar van op
Heel bekendquote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, denk het ook nietMaar ga het in ieder geval proberen
Het ergste is nog dat sommige kleuren die ik eerst lelijk vond, nu gewoon ook geweldig vind, hoe krom is dat!
In de kruidvat in begin van de laat, die iets verderop bij de Esprit zit, en in het midden van de langestraat!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke ben je geweest dan? Er is er sowieso maar één met een redelijke nagellakvoorraad (Tenminste, dat neem ik aan. Ben met 3 van de 4 bekend.)
omg yesssquote:
Stomquote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Nou ja!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
omg yesss
http://xuncolouredrainbow.web-log.nl/mijn_weblog/ wat een bekende foto in de header..![]()
Die in de langestraat heeft het meeste wat nagelmeuk betreft.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:09 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
In de kruidvat in begin van de laat, die iets verderop bij de Esprit zit, en in het midden van de langestraat!
Geen idee waar die andere 2 zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat heb ik dus met pastel tintjes... die ga ik steeds meer waarderen, terwijl ik het dus echt niks vond, en inderdaad ook geel. Heb me op dat vlak nog aardig ingehouden, maar eigenlijk wil ik die baby's van up&away, dat zijn precies de kleurtjes die ik graag wilquote:Op maandag 29 maart 2010 11:05 schreef MissJ het volgende:
whehehe dat heb ik ook![]()
![]()
Ik vond bijv oranje en geel eerst helemaal niks, maar nu vind ik ze juist cool en heb er een paar van en wil nu nog meer, allerlei verschillende tinten en soorten
same here, vroeger een hekel aan roze naggelak en nu vind ik het wel tofquote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat sommige kleuren die ik eerst lelijk vond, nu gewoon ook geweldig vind, hoe krom is dat!
Nopequote:Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stom. Hopelijk helpt je vingerbadje!
Hihi, ik ben volgens mij de braafste poster hier, ik post al lang mee maar heb pas een stuk of 55 lakjes, en had er al 10 ofzo toen ik begon!
Ik had 12 lakjes voor ik dit topic leerde kennen, en daar is in die paar maanden tijd 30 lakjes bijgekomen valt reuze mee dus!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
het valt me op dat vrijwel alle meiden die hier meeposten pas sinds ze met dit topic in aanraking zijn gekomen, belachelijk veel nagellak zijn gaan kopen. Ik had het er gister met Nune nog even over. Wie is nou de Fok! oerlakker? Wie had er al veel nagellak voordat dit topic er was?
(en dan niet aankomen met Obli want die had in 1973 al een nagelstudio dus dat telt niet)
Groen, bruin en knalrood.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
wat vind jij nu leuk wat je eerst verschrikkelijk vond?
Ik heb het dus andersom. Ik kan geen roze en nude meer zien gewoonquote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja ik had allemaal lakjes van oma gekregen waarvan meer van de helft kei uitgedroogd wasquote:Op maandag 29 maart 2010 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik had er ook 12 maar daarvan was een derde blank, een derde gedoneerd door mijn tante, en nog een derde ooit gekocht als onderdeel van en outfit als ik een sjiek gala had ofzo
Ik had al een bende nagellak voor ik hier begon, maar voornamelijk Etos, Hema en Essence (in totaal een stuk of 20 denk ik). Dat vond ik prima voor mijn teennagelsquote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
het valt me op dat vrijwel alle meiden die hier meeposten pas sinds ze met dit topic in aanraking zijn gekomen, belachelijk veel nagellak zijn gaan kopen. Ik had het er gister met Nune nog even over. Wie is nou de Fok! oerlakker? Wie had er al veel nagellak voordat dit topic er was?
(en dan niet aankomen met Obli want die had in 1973 al een nagelstudio dus dat telt niet)
Ik niet..quote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
Lakken jullie eigenlijk je teennagels in de zomer zelfde kleurtje als jullie nagels?
ik heb dit jaar juist voor het allereerst m'n teennagels gelakt... ik verstop mijn voeten lieverquote:Op maandag 29 maart 2010 11:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik had al een bende nagellak voor ik hier begon, maar voornamelijk Etos, Hema en Essence (in totaal een stuk of 20 denk ik). Dat vond ik prima voor mijn teennagelsDie lak ik echt al jaren, vind ongelakte teennagels zo vreselijk saai
Ik had er ongeveer 10 voor ik hier kwamquote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Nee.. Ik zie het al voor me, iedere dag andere nagellak op de vingernagels, dus ook de lak op de teennagels vervangen.. Veel te veel moeitequote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
Lakken jullie eigenlijk je teennagels in de zomer zelfde kleurtje als jullie nagels?
Somsquote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dit jaar juist voor het allereerst m'n teennagels gelakt... ik verstop mijn voeten liever![]()
Ja daaromquote:Op maandag 29 maart 2010 11:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee.. Ik zie het al voor me, iedere dag andere nagellak op de vingernagels, dus ook de lak op de teennagels vervangen.. Veel te veel moeite
Ik heb iets tegen voetenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
Ja, als je niet zoals ik hamertenen, eelt, platvoeten en kalknagels hebt is dat ook best leukquote:Op maandag 29 maart 2010 11:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Soms
[..]Ik sta wekelijks onder de douche met mijn volleybalteam, dan wil ik wel een beetje leuk erbij staan
En in de zomer met peeptoes en kekke slippers ook
vorig jaar zomer was ik nog niet van het lakken van mijn vingernagels, maar wél teennagels. Dat doe ik al jaren, want wat hier al eerder gezegd is, teennagels zonder lak vind ik echt saai!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
mooi! hoe bevalt de lak jou?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
@SQ: Ik had als tiener een behoorlijke verzameling van ik gok rond de 70 lakjes en diverse nail-artdingen maar die heb ik bijna allemaal weggedaan doen ik ergens voorbij de 20 vond dat ik er te oud voor was.![]()
Nu ben ik 30 en ben ik niet meer te oud.![]()
Ik heb mijn teennagels en mijn vingernagels eigenlijk nooit hetzelfde. Ik let er wel op dat het niet enorm vloekt op dagen dat de kans bestaat dat ik op blote voeten of met open schoenen rond ga lopen maar verder doe ik waar ik zin in heb. Ik heb wel eigenlijk altijd op mijn tenen en vingers een andere finish. Zit er die week shimmer op mijn tenen dan draag ik geen shimmers op mijn nagels.
eidt: pics van poison me, poison you!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |