Mooi, staat je goedquote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Asos by Ciaté Pixie.
Eindelijk weer eens tijd om te lakken.Heb al voor drie dagen aan posts klaarstaan.
Dát is pas gróenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Artful 2 laagjes.
In het echt wel een stukje groener....
volgens mij had ik het al eens gezegd P., maar jouw nagels worden mooier en mooierquote:Op zondag 28 maart 2010 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mooi, staat je goed.
Ik heb horrible Catrice er af gehaald enRimmel Pro - Celebrity Bash opgedaan
.
[ afbeelding ]
Daar ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij had ik het al eens gezegd P., maar jouw nagels worden mooier en mooier
werkt die plastic schraper een beetje?
Thanksquote:Op zondag 28 maart 2010 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij had ik het al eens gezegd P., maar jouw nagels worden mooier en mooier
werkt die plastic schraper een beetje?
Beetje laat maar beter laat dan nooitquote:Op zondag 28 maart 2010 05:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zit daar nou een gouden shimmer in? Kan het niet zo goed zien...
en welterusten
mooi, no problemquote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Thanks. Ben de laatste weken weer wat meer aan het smeren, had dat een beetje laten verslonzen
.
En de plastic schraper werkt echt prima!! En hij is makkelijker schoon te maken! Wel kleiner dan de metalen van Essence die ik heb, maar dat was gewoon ff wennen. Thanks again.
Is de set van de onderstaande link iets om mee te beginnen?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef Juud- het volgende:
Mijn mening over aziatische nagelshops: niet doen. Ze werken daar vaak met electrische vijlen en da's heel tricky.. als je niet oppast ga je door je nagelplaat heen en dat wil je echt niet.
Verder: spullen kan je ook prima online kopen. Ik koop mijn acrylspullen op http://www.glamournagelproducten.nl Puckzz doet ook gel, die kan je misschien wel tips geven over wat je zeker wel en niet moet hebben. Oh en ze heeft ook een uitleg op haar site geloof ik, die ik persoonlijk heel duidelijk vond.
oeh likez!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Artful 2 laagjes.
oh, die staat je echt geweldig!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mooi, staat je goed.
[..]
Dát is pas gróen.
Ik heb horrible Catrice er af gehaald enRimmel Pro - Celebrity Bash opgedaan
.
[ afbeelding ]
Ja ik vind van wel, dan heb je alles wat je moet hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Is de set van de onderstaande link iets om mee te beginnen?
mmmm....de link komt niet goed uit; ik bedoel het Basis acrylpakket. Te vinden bij pakket.
De tweede is tof!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:45 schreef Diconnected het volgende:
Fotospam
[ afbeelding ]
P2 Elegant, mani van nu. (2 laagjes)
[ afbeelding ]
OPI Merry Midnight over China Glaze Stella. (1 laagje ChG, 2 OPI) Mani van afgelopen week.
[ afbeelding ]
China Glaze DV8. (3 laagjes) Mani van afgelopen paar dagen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Artful 2 laagjes.
Weer een ziel gewonnenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef tanteklara het volgende:
Haai,
Ik ben al een paar weken aan het meelezen. Heel veel terug gelezen. En goed besmet met het nagellak-virus.![]()
En heb net op het submit-order knopje gedrukt bij Transdesign![]()
![]()
Ik ben er goed hyper van.
Gisteren nog geprobeerd het tegen te gaan door bij V&D zo'n setje van Herome te halen. Wat een enorme faal was, omdat ik de kleuren bij mijn handen niet mooi vind.
Nu in volle verwachting tot het pakje komt.
Nu eerst dat stomme roze van mijn nagels halen.
Wordt vervolgd.
Oja?!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef Daph_ het volgende:
Oh ja ik zag idd WIC lakken in een set van 4 voor 10 euro bij V&D.. Zal even kijken of ze die morgen nog hebben!
Ik weet niet welke stad je woont en welke aziatische toko je bedoelt, maar ga nooit nooit nooit naar ProfessioNail in Hoog Catharijne in Utrecht.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:28 schreef Burdie het volgende:
Sorry dat ik zo even binnen kom vallen, maar ik heb even advies nodig.
Ik heb al twee jaar gelnagels en dat bevalt prima (altijd nette nagels, voor mijn werk als visagiste ook heel prettig). Mijn vaste nagelstyliste is nu met zwangerschapsverlof (kan gebeuren) en twee dagen voor de afspraak met haar vervangster, zegt die vervangster de afspraak af
.
Nu is er al een nagel stuk, maar waar vind ik op zo'n korte termijn een andere nagelstyliste die me kan helpen?. Misschien die aziatische salon uit de stad? Maar dat lijkt me zo ongezellig
.
Tegelijkertijd vind ik het ook wel een prima moment om over te stappen naar 'zelf mijn gelnagels zetten', maar twijfel dan wat voor producten ik daarvoor moet aanschaffen. Zal ik zo'n complete startersset kopen, of alle onderdelen apart? Of toch maar dat KvK nummer aanvragen en alles bij de groothandel halen (hier zit ik echt al een jaar tegenaan te hikken). Maar wil dat ook weer niet overhaast doen (niet omdat het nu zegmaar 'moet' vanwege die ene stomme nagel die stuk is).
Kom maar op met jullie mening.
Wel eerst een foto!!! En welkom natuurlijk, al helpt dit topic niet echt tegen falenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef tanteklara het volgende:
Haai,
Ik ben al een paar weken aan het meelezen. Heel veel terug gelezen. En goed besmet met het nagellak-virus.![]()
En heb net op het submit-order knopje gedrukt bij Transdesign![]()
![]()
Ik ben er goed hyper van.
Gisteren nog geprobeerd het tegen te gaan door bij V&D zo'n setje van Herome te halen. Wat een enorme faal was, omdat ik de kleuren bij mijn handen niet mooi vind.
Nu in volle verwachting tot het pakje komt.
Nu eerst dat stomme roze van mijn nagels halen.
Wordt vervolgd.
Ik wil niet meer raden want ik raad altijd fout en ik vind het zo voor lul elke keerquote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, jullie mogen het lakje raden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |