oh, 25 maar....quote:Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef vamperotica het volgende:
Geen taart voor vampje.. Er moet nog zo'n 25 kilo af
Ghehe me t30 mag ik redelijk tevreden zijn.. maar 30 zou nog mooier zijn... ( maar das meer iets voor slank ofzo...)quote:Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, 25 maar....
ik ben helemaal hopeloos met m'n 30 dan![]()
Die kleur...... waaar kan ik die kopen??quote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Die lakjes van AA voor Daph die waren voor haar meebesteld hoor, de rekening krijgt ze nog![]()
Naja behalve die Hello Kitty dan![]()
Sorry Daph![]()
![]()
![]()
![]()
Of nou ja, dat geld ben ik toch alweer kwijt aan haar voor de Nfu Oh's![]()
Dit droeg ik een paar dagen gelee, OPI DS original , was het maar altijd zonnig:
[ afbeelding ]
Ik heb vorige week voor de 5de keer een TD bestelling gedaan en pas voor het eerst een invoice gekregen, bij de vorige 4 bestellingen nooit gehad, dus komt echt goed.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Mooi spring!
Ik heb voor het eerst bij TD besteld sinds ze de flat rate shipping gewoon in de shop hebben ingebouwd en heb geen bevestiging van m'n bestelling gehad (wel van de betaling via paypal). Klopt dat of is er iets misgegaan? Hoe bedoel je, hyper-de-pieper
op the interwebzquote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef Poeke het volgende:
[..]
Die kleur...... waaar kan ik die kopen??Ben nieuw hier
op de valreep; gefeliciteeeeeeeerdquote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Mss het volgende:
Bedankt voor de felicitaties Vamperotica & Peri
Ik heb nog taart over voor de liefhebbers.
Ik wil net het venster met de status sluiten, zie ik dat de in process melding slaat op mijn bestelling van vorig jaarquote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week voor de 5de keer een TD bestelling gedaan en pas voor het eerst een invoice gekregen, bij de vorige 4 bestellingen nooit gehad, dus komt echt goed.
Ow kijk, wat is de shippingdatum?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil net het venster met de status sluiten, zie ik dat de in process melding slaat op mijn bestelling van vorig jaar, deze is gewoon al geshipt
![]()
![]()
Dus misschien heb ik hem deze week al, joehoe
De 28ste. Vorige keer duurde het zes dagen, dus ik hoop dat het er deze week is, zeker omdat het weekend net geweest isquote:Op zondag 28 maart 2010 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow kijk, wat is de shippingdatum?
Hebbie 'm misschien donderdag al
28e, da's vandaagquote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De 28ste. Vorige keer duurde het zes dagen, dus ik hoop dat het er deze week is, zeker omdat het weekend net geweest is
Graag gedaanquote:Op maandag 29 maart 2010 07:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat schilderij!
Ook weer een boel mooie nagels gezien.![]()
En volgens mij was het in het vorige topic, maar bedankt aan degene die vertelde dat die nieuwe Catricelakjes nog niet in Alkmaar waren. Scheelde mij weer een fietstochtje
Hebben we nog een Trekpleister in Alkmaar dan? Volgens mij zijn dat hier (of, technisch gezien daar, aangezien ik nu in Amsterdam zit, maar da's een zijspoor) nu allemaal Kruidvatten (Kruidvaten? Hoe pluraliseer je zoiets?) Of mis ik er nu een? (Die in het centrum en in de mare zijn iig Kruidvat nu. De hoef heeft dacht ik een DA en in overdie kan ik me ook geen trekpleister herinneren, maar daar ben ik al een jaar of 5 niet meer geweest.)quote:Op maandag 29 maart 2010 08:49 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Graag gedaanTenminste, ik heb in de kruidvat in Alkmaar gekeken, maar niet in de trekpleister!
Geen idee woon nu in Amsterdamquote:Op maandag 29 maart 2010 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben we nog een Trekpleister in Alkmaar dan? Volgens mij zijn dat hier (of, technisch gezien daar, aangezien ik nu in Amsterdam zit, maar da's een zijspoor) nu allemaal Kruidvatten (Kruidvaten? Hoe pluraliseer je zoiets?) Of mis ik er nu een? (Die in het centrum en in de mare zijn iig Kruidvat nu. De hoef heeft dacht ik een DA en in overdie kan ik me ook geen trekpleister herinneren, maar daar ben ik al een jaar of 5 niet meer geweest.)
Ahum. Ik had natuurlijk ook meteen google aan kunnen slingeren.Geen hits voor Trekpleister in Alkmaar.
En ik zit hier nog geen 5 minuten en m'n nagellak chipt. Noes! Nu moet ik daar nog 8 uur tegenaan kijken.
Oeh, daar zitten een hoop mooie tussenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef Mehehelzs het volgende:
Mijn schade van dit weekend:
- OPI Lady in Black
- OPI MAAH
- OPI Absolutely Alice
- OPI Kinky in Helsinki
- Catrice lakje, lichtbruin, weet niet hoe hij heet![]()
Besteld bij TD:
- OPI-Red Hot Ayers Rock
- OPI-Yoga-Ta Get This Blue!
- OPI-Dim Sum Plum
- OPI-Meet Me on the Star Ferry
- OPI-DS signature
- OPI-Pamplona Purple
- CG-Ruby Pumps
- OPI-Suzi Says Feng Shui
- OPI-Midnight in Moscow
Kan niet wachten tot het binnen is![]()
Jullie zijn zooooooooooo slecht voor mijn rekening![]()
![]()
![]()
![]()
Tķfquote:Op zondag 28 maart 2010 22:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hhahah, het moge duidelijk zijn dat ik noooit schilderes ga worden maar goed
[ afbeelding ]
oogjes en sprieten zijn Mad as a Hatter. Groene kop is Golden rose scale effect, blauw groene streep daaronder is Show Your feet carribean sea, Rood/roze streep is Strawberry fields en het knalroze streepje is Konad princess psyche pink
Goede schadequote:Op maandag 29 maart 2010 09:20 schreef Mehehelzs het volgende:
Mijn schade van dit weekend:
- OPI Lady in Black
- OPI MAAH
- OPI Absolutely Alice
- OPI Kinky in Helsinki
- Catrice lakje, lichtbruin, weet niet hoe hij heet![]()
Besteld bij TD:
- OPI-Red Hot Ayers Rock
- OPI-Yoga-Ta Get This Blue!
- OPI-Dim Sum Plum
- OPI-Meet Me on the Star Ferry
- OPI-DS signature
- OPI-Pamplona Purple
- CG-Ruby Pumps
- OPI-Suzi Says Feng Shui
- OPI-Midnight in Moscow
Kan niet wachten tot het binnen is![]()
Jullie zijn zooooooooooo slecht voor mijn rekening![]()
![]()
![]()
![]()
Welke ben je geweest dan? Er is er sowieso maar één met een redelijke nagellakvoorraad (Tenminste, dat neem ik aan. Ben met 3 van de 4 bekend.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Geen idee woon nu in AmsterdamMaar in Alkmaar is de TP toch gesneuveld, er kwam al nooit iemand
Er zijn wel veel leuke winkeltjes bijgekomen zag ik zaterdag
Stomme steentjes....quote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Nou ja!![]()
Ik haal net mn glamour mani af (heeft 5 dagen zo goed als perfect gezeten) hebben de steentjes! mijn nagels gestained... ik heb nu dus op elke nagel, in het midden onder de nagelriem, een donkerroze vlek.. veel donkerder dan mijn normale nagelkleur.. ziet er niet uit!!!
Terwijl je steentjes gewoon over de basecoat en kleur heen gingen, niet eerst ofzo!
![]()
![]()
whehe herkenbaarquote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En dat rekeningverhaal ken ik. Sinds ik begonnen ben hier te posten (deel 4 pas), is mijn collectie explosief gegroeid.
Het begon met een stuk of 6, het zijn er nu 80. Gelukkig in vergelijking met sommigen nog een heel bescheiden stash.
Noesss, wat balen zegquote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Nou ja!![]()
Ik haal net mn glamour mani af (heeft 5 dagen zo goed als perfect gezeten) hebben de steentjes! mijn nagels gestained... ik heb nu dus op elke nagel, in het midden onder de nagelriem, een donkerroze vlek.. veel donkerder dan mijn normale nagelkleur.. ziet er niet uit!!!
Terwijl de steentjes gewoon over de basecoat en kleur heen gingen, niet eerst ofzo!
![]()
![]()
Nohquote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Nou ja!![]()
Terwijl de steentjes gewoon over de basecoat en kleur heen gingen, niet eerst ofzo!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |