Whehehehe... herkenbaar... ik post vanaf topic 3 mee, toen had ik denk ik 5 lakjes. Nu zit ik rond de 200, als ik alles mee tel...quote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zitten een hoop mooie tussen
En dat rekeningverhaal ken ik. Sinds ik begonnen ben hier te posten (deel 4 pas), is mijn collectie explosief gegroeid.
Het begon met een stuk of 6, het zijn er nu 80. Gelukkig in vergelijking met sommigen nog een heel bescheiden stash.
Snel, meer kopen!!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb nog helemaal niet veel lakjes vergeleken bij jullie![]()
Mijn vriend keek al raar op dat ik dit weekend zoveel gekocht had, hij moet er nog aan wennenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zitten een hoop mooie tussen
En dat rekeningverhaal ken ik. Sinds ik begonnen ben hier te posten (deel 4 pas), is mijn collectie explosief gegroeid.
Het begon met een stuk of 6, het zijn er nu 80. Gelukkig in vergelijking met sommigen nog een heel bescheiden stash.
Dat excuus gebruik ik ook altijdquote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb nog helemaal niet veel lakjes vergeleken bij jullie![]()
Gewoon met mn topcoat vastgemaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 10:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh![]()
Had je die met lijm of met blanke lak vastgemaakt?
Ik zit hier nu zo'n 2 maanden, las daarvoor wel eens een enkele keer mee. Maar in die 2 maanden gaat het echt belachelijk hard!! Als alles binnen is wat ik nog besteld heb, kom ik op 50 lakjes per maandquote:Op maandag 29 maart 2010 10:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe herkenbaar![]()
ik ben in deel 3 (september was dat dacht ik) begonnen met posten hier en toen had ik denk ik iets van 10 lakjes ofzo.
Heb er inmiddels een stuk of 150 gok ik![]()
Dat betekent dus een score van gemiddeld 20 nieuwe lakjes per maand.
Nou, nu ik dat zo zeg vind ik het eerlijk gezegd best meevallen![]()
nou, vergeet het maar, jezelf een verbod opleggen werkt niet! Bij mij iig nietquote:Op maandag 29 maart 2010 10:52 schreef mirannie het volgende:
Ik zit hier nu zo'n 2 maanden, las daarvoor wel eens een enkele keer mee. Maar in die 2 maanden gaat het echt belachelijk hard!! Als alles binnen is wat ik nog besteld heb, kom ik op 50 lakjes per maandOk, bij deze leg ik mezelf een verbod op!
Had je me PM nog ontvangenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou, vergeet het maar, jezelf een verbod opleggen werkt niet! Bij mij iig niet![]()
![]()
Ik blijf maar kopen!
Maand of 6, 80 lakjes erbij, dus ongeveer 13 lakjes per maand. Daar kan nog best wat bijquote:Op maandag 29 maart 2010 10:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zit hier nu zo'n 2 maanden, las daarvoor wel eens een enkele keer mee. Maar in die 2 maanden gaat het echt belachelijk hard!! Als alles binnen is wat ik nog besteld heb, kom ik op 50 lakjes per maandOk, bij deze leg ik mezelf een verbod op!
Hahaha, denk het ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 10:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou, vergeet het maar, jezelf een verbod opleggen werkt niet! Bij mij iig niet![]()
![]()
Ik blijf maar kopen!
Die van mij vind het allemaal maar niks hoor.. Hij is steeds weer verbaasd dat ik lakjes weet te vinden die ik nog niet hebquote:Op maandag 29 maart 2010 10:23 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Mijn vriend keek al raar op dat ik dit weekend zoveel gekocht had, hij moet er nog aan wennen![]()
Jullie mannen kijken natuurlijk nu al nergens meer raar van op
Heel bekendquote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, denk het ook nietMaar ga het in ieder geval proberen
Het ergste is nog dat sommige kleuren die ik eerst lelijk vond, nu gewoon ook geweldig vind, hoe krom is dat!
In de kruidvat in begin van de laat, die iets verderop bij de Esprit zit, en in het midden van de langestraat!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke ben je geweest dan? Er is er sowieso maar één met een redelijke nagellakvoorraad (Tenminste, dat neem ik aan. Ben met 3 van de 4 bekend.)
omg yesssquote:
Stomquote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Nou ja!![]()
Ik haal net mn glamour mani af (heeft 5 dagen zo goed als perfect gezeten) hebben de steentjes! mijn nagels gestained... ik heb nu dus op elke nagel, in het midden onder de nagelriem, een donkerroze vlek.. veel donkerder dan mijn normale nagelkleur.. ziet er niet uit!!!
Terwijl de steentjes gewoon over de basecoat en kleur heen gingen, niet eerst ofzo!
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
omg yesss
http://xuncolouredrainbow.web-log.nl/mijn_weblog/ wat een bekende foto in de header..![]()
Die in de langestraat heeft het meeste wat nagelmeuk betreft.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:09 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
In de kruidvat in begin van de laat, die iets verderop bij de Esprit zit, en in het midden van de langestraat!
Geen idee waar die andere 2 zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat heb ik dus met pastel tintjes... die ga ik steeds meer waarderen, terwijl ik het dus echt niks vond, en inderdaad ook geel. Heb me op dat vlak nog aardig ingehouden, maar eigenlijk wil ik die baby's van up&away, dat zijn precies de kleurtjes die ik graag wilquote:Op maandag 29 maart 2010 11:05 schreef MissJ het volgende:
whehehe dat heb ik ook![]()
![]()
Ik vond bijv oranje en geel eerst helemaal niks, maar nu vind ik ze juist cool en heb er een paar van en wil nu nog meer, allerlei verschillende tinten en soorten
same here, vroeger een hekel aan roze naggelak en nu vind ik het wel tofquote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, denk het ook nietMaar ga het in ieder geval proberen
Het ergste is nog dat sommige kleuren die ik eerst lelijk vond, nu gewoon ook geweldig vind, hoe krom is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |