I want de Hello kitty!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
oke oke, ruffian is mislukt maar HK rocks!
Zo lief die HKquote:Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
oke oke, ruffian is mislukt maar HK rocks!
Ik weet het niet, tot een week of 2 geleden waren ze daar 13,95 maar nu 10,95. Ik hoop dat het blijftquote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef PeRi het volgende:
Waarom zijn ze zo cheap daar Skaai?.
[ afbeelding ]
Catrice - Plum Play With Me, 3 laagjes + tc.
Nou dat valt me van je tegen hoor!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Die lakjes van AA voor Daph die waren voor haar meebesteld hoor, de rekening krijgt ze nog![]()
Naja behalve die Hello Kitty dan![]()
Sorry Daph![]()
![]()
![]()
![]()
Of nou ja, dat geld ben ik toch alweer kwijt aan haar voor de Nfu Oh's![]()
Dit droeg ik een paar dagen gelee, OPI DS original , was het maar altijd zonnig:
[ afbeelding ]
Waah!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil nog even kudo's geven aan Burdie die ooit het allereerste topic opende en dat was ff doorbijten lees ik nu
Show hier je nagels!
zelf post ik vanaf het 2e topic mee
ik heb suedesquote:Op zondag 28 maart 2010 17:00 schreef Skaai het volgende:
En Mirjam vond net als mij de mattes een beetje eng. Ik heb nog steeds geen mat maar Mirjam ondertussen wel?
.
Jaaa die gebruik ik ook wel eens, werkt idd prima tegen verkleuring heb ik t ideequote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een nieuwe basecoat waar ik dus thank god geen gele nagels van krijgis van Essence, SOS nailsavers heet ie, echt goed lakkie
Gister met 2true gelakt, en ik vind het echt een baggerlak.
Jammer dat ie zo langzaam droogt, gebruik je een quickdrying top coat a la Seche Vite?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:56 schreef Chicolate het volgende:
De nieuwe Catrice "London's weather forecast" (I LOL'dHad net zo goed NL kunnen zijn). Prachtig kleurtje, maar vind de lak zelf niet zo geweldig. Hij lakt streperig (versterkt door de Essence topcoat) en droogt heel langzaam. Eerste keer had ik overal smudge en vegen erin. Foto's zijn 2 laagjes (hij dekt wel goed) met essense topcoat, beiden zonder flits.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is ie mooi!! Heb 'm sindskort ook, binnenkort maar even op doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Dit droeg ik een paar dagen gelee, OPI DS original , was het maar altijd zonnig:
[ afbeelding ]
Na-apertquote:Op zondag 28 maart 2010 17:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat is ie mooi!! Heb 'm sindskort ook, binnenkort maar even op doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |