abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 maart 2010 @ 17:13:55 #76
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79674519
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef snkr-xxx het volgende:
ik pas vanaf deel 2
Ikke ook!
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 28 maart 2010 @ 17:14:39 #77
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79674539
Ik vond de matte eerst ook niet mooi, maar nu heb ik zelfs de mooie holo mat gemaakt

is ook mooi eigenlijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79674692
Ik deed 'vroeger' nooit base en top coat . En ik knipte in m'n nagelriemen en ik pulkte met de onderkant van m'n vijl. Ben goed opgevoed hier
pi_79674706
Maar ik pulk nog steeds nagellak van m'n nagels als ik daar zin in heb

(en dan wordt Daph altijd zo boos op me )
pi_79674845
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef snkr-xxx het volgende:

pi_79674909
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef snkr-xxx het volgende:

Dat doe ik ook altijd stiekem dat pulken (a)
En velletjes peuteren doe ik ook nog, maar ik bijt ze niet meer!

Oh ik heb vandaag mn laatste waarschuwing gekregen op het werk, mag absoluut geen nagellak meer op
Alleen nog doorzichtige :p
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 28 maart 2010 @ 17:29:38 #82
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79674920
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Joysa het volgende:

[..]

Oh ik heb vandaag mn laatste waarschuwing gekregen op het werk, mag absoluut geen nagellak meer op
wat voor werk doe je dna?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 28 maart 2010 @ 17:34:20 #83
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79675031
quote:

[..]

dat zou ik dan maar doen!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79675070
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:13 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ikke ook!
Same

Ik was gisteren overigens de hele avond aan het googlen naar een simpel rastersysteem om m'n flesjes een beetje fatsoenlijk te kunnen organiseren. Niks te vinden, in NL niet iig O- Wel van die bakjes, maar ik ga geen 24 euro neertellen voor 2 bakken om een totaal van 32 flesjes erin kwijt te kunnen Iets anders verzinnen dus maar... Of zelf fröbelen.
pi_79675075
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat voor werk doe je dna?
Horeca, dus het is wel logisch maar ik krijg vaak complimentjes van klanten, om die reden vind ik het wel jammer :p

Offtopic; Fok is goed om je tijd te verdrijven in de bus!
  zondag 28 maart 2010 @ 17:36:18 #86
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79675088
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef Joysa het volgende:

[..]

Horeca, dus het is wel logisch maar ik krijg vaak complimentjes van klanten, om die reden vind ik het wel jammer :p

Offtopic; Fok is goed om je tijd te verdrijven in de bus!
jammer, moet kunnen toch in de horeca? zoalng je geen eten klaarmaakt ofzo
pi_79675106
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

jammer, moet kunnen toch in de horeca? zoalng je geen eten klaarmaakt ofzo
Maar dat doe ik wel Werk bij La Place in de v&d!
Maar heb wel altijd handschoentjes aan, ben panisch voor vieze handen :$
pi_79675110
TVP
Wij mogen officieel ook geen opvallende kapsels/makeup/nagels, er word alleen nooit iets over gezegd...waar ik erg blij om ben
Ja en dus?
pi_79675182
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef princess-a het volgende:
Ik zie MinderMutsig in het eerste topic schrijven dat ze China Glaze niet mooi vind maar wel OPI zou willen hebben..

Meen me te herinneren dat die tijd wel over is (? )
Nee dat is eigenlijk nog steeds zo.
Ik vind OPI veeeeel fijner lakken maar China Glaze komt steeds met van die verrekte mooie kleuren en OPI steeds met nóg meer rood.

Zoya vind ik trouwens ook niet echt wat qua kwast en formule dus daarvan zal ook niet zo heel veel meer bij komen. Nubar daarentegen vind ik wel weer geweldig en daar heb ik er maar drie van.

Die twee RBL's die ik heb blijven overigens ook met z'n tweeën want ik heb zelden zo'n kutlak gehad. Ze zijn te mooi om weg te swappen maar anders... Ik snap de hype niet. Volgens mij heeft het meer met de prijs dan met de kwaliteit te maken. Dik én runny en verdunner helpt geen zier.

Oh en er zit ook een prachtige paarse foil bij die ik nog niet heb durven dragen omdat je zowat van je stokje gaat als je het flesje opendraait. Meest. Stinkende. Lak. Ooit!
Komt van een of andere chinese eurowinkel.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79675190
quote:

[..]

Nouja dat is balen!

En wat een verschil; Als ik mijn nagels niet lak vindt mijn baas dat echt niet leuk! Kleuren en moeilijk doen hoeft echt niet, maar een mooie verzorgde nagel wordt erg gewaardeerd bij de DA
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 28 maart 2010 @ 17:42:31 #91
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79675251
goftedomme, $#@Q#$^$#%
probeer ik net weer aan m'n glamourmani te beginnen na de fail van van de week, flikker ik het potje met de resterende glitters weer zó over de vloer
*stampt boos weg*
pi_79675309
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
probeer ik net weer aan m'n glamourmani te beginnen na de fail van van de week, flikker ik het potje met de resterende glitters weer zó over de vloer
*stampt boos weg*
pi_79675311
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee dat is eigenlijk nog steeds zo.
Ik vind OPI veeeeel fijner lakken maar China Glaze komt steeds met van die verrekte mooie kleuren en OPI steeds met nóg meer rood.

Zoya vind ik trouwens ook niet echt wat qua kwast en formule dus daarvan zal ook niet zo heel veel meer bij komen. Nubar daarentegen vind ik wel weer geweldig en daar heb ik er maar drie van.

Die twee RBL's die ik heb blijven overigens ook met z'n tweeën want ik heb zelden zo'n kutlak gehad. Ze zijn te mooi om weg te swappen maar anders... Ik snap de hype niet. Volgens mij heeft het meer met de prijs dan met de kwaliteit te maken. Dik én runny en verdunner helpt geen zier.

Oh en er zit ook een prachtige paarse foil bij die ik nog niet heb durven dragen omdat je zowat van je stokje gaat als je het flesje opendraait. Meest. Stinkende. Lak. Ooit!
Komt van een of andere chinese eurowinkel.
Echt he, Ik ben nog steeds niet verliefd op China Glaze. De formule is zo wisselend steeds, dat gebeurt me bij OPI nooit. Zoya heb ik er maar 1 van, maar die wil niet echt drogen, met verschillende QD TC's geprobeerd. Nubar is idd geweldig, heb er ook maar vier van (duochromes ). RBL nog niet aan gewaagd, maar ze vroegen laatst of ze Scrangie weer moesten uitbrengen dus ik houd ze als een havik in de gaten

Maar ik ben het dus aardig eens met je oordeel
pi_79675353
quote:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
*stampt boos weg*
Meen je dat nou ?
Ik mag niet lachen maar (komt vooral door je stampvoeten hoor )
Aaaww
  zondag 28 maart 2010 @ 17:47:41 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79675387
quote:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
*stampt boos weg*
ik moest toch wel een beetje grinniken
  zondag 28 maart 2010 @ 17:49:19 #96
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79675437
quote:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
*stampt boos weg*
Pff ik had pas ook ruzie met die glitters, ik had netjes alles op een papiertje gedaan zodat ik de glitters terug in het potje kon schuiven, maar dan moest eerst het dopje eraf.. waardoor het potje uit m'n handen schoot.
Mn broek, bureau EN de vloer vol --> vervolgens het hele huis glitter.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  zondag 28 maart 2010 @ 17:51:56 #97
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79675510
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:49 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Pff ik had pas ook ruzie met die glitters, ik had netjes alles op een papiertje gedaan zodat ik de glitters terug in het potje kon schuiven, maar dan moest eerst het dopje eraf.. waardoor het potje uit m'n handen schoot.
Mn broek, bureau EN de vloer vol --> vervolgens het hele huis glitter.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:01:19 #98
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79675805
Hmm ik zit echt te denken om acryl te nemen. Beetje rond aan het kijken wat goed is en goedkoop hier in de buurt...
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:02:06 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_79675832
Mijn wedstrijdinzending:

Zie het wedstrijdtopic voor de preek die er bij hoort
Zo, nu teruglezen
disclaimer
pi_79675858
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:44 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Echt he, Ik ben nog steeds niet verliefd op China Glaze. De formule is zo wisselend steeds, dat gebeurt me bij OPI nooit. Zoya heb ik er maar 1 van, maar die wil niet echt drogen, met verschillende QD TC's geprobeerd. Nubar is idd geweldig, heb er ook maar vier van (duochromes ). RBL nog niet aan gewaagd, maar ze vroegen laatst of ze Scrangie weer moesten uitbrengen dus ik houd ze als een havik in de gaten

Maar ik ben het dus aardig eens met je oordeel
Ik was ook echt verbaasd dat ik zoveel China Glaze had!
OPI =
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')