Volgende keer een nieuw topic makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik ben nu een overzichtje aan het maken met alle kleurtjes die ik nog wil halen, ik wil niet steeds misgrijpensalaris is binnen dus zodra MAAH bij TD te koop is ga ik mijn bestelling plaatsen
![]()
Kinky in Helsinki vind ik ook tof, maar die zie ik niet op de website staan![]()
Wat is een mooi lichtblauw lakje?
Laat haar deze topics lezen, die zijn aanstekelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef Loqi het volgende:
Sepo
Hoe motiveer ik mijn moeder meer kleurtjes te gaan dragen?Ze kan overal mee weg komen maar ze wil alleen nude-achtig
![]()
Ja die eerste heeft gewoon 9 maanden, die tweede is net als een olifant, bijna 2 jaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:47 schreef miss--moana het volgende:
zit er verschil tussen de draagtijd van Iron Butterfly en Suzi Skies In The Pyrenees Suede?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die eerste heeft gewoon 9 maanden, die tweede is net als een olifant, bijna 2 jaar
[..]
Ja die eerste heeft gewoon 9 maanden, die tweede is net als een olifant, bijna 2 jaar
I LOLedquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kinky In Helsinki is idd tof, maar dat was geloof ik een speciale collectie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik ben nu een overzichtje aan het maken met alle kleurtjes die ik nog wil halen, ik wil niet steeds misgrijpensalaris is binnen dus zodra MAAH bij TD te koop is ga ik mijn bestelling plaatsen
![]()
Kinky in Helsinki vind ik ook tof, maar die zie ik niet op de website staan![]()
Wat is een mooi lichtblauw lakje?
Dat ligt eraan wat je qua kleding draagt en hoe lang je lakjes laat zitten. OMG is mooi neutraal, maar denk dat DV8 vooral in het zonnetje extra mooi zal stralenquote:
Ik zeg OMGquote:
Weet jij hoe het zit met die airmiles inwisselen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg OMG
En ik ging vandaag nog even kijken bij de Sephora voor die OPI lakjes, maar die 50% geld alleen op heeeeeeeeeel oude lakjes, en dat heeft bijna geen enkele Sephora meer..
Maar dat kregen ze daar zelf ook pas vandaag te horen want personeel was ook teleurgesteld![]()
Uh, ik werk bij het La Place deel dus niet echt..quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Weet jij hoe het zit met die airmiles inwisselen?
Er staat in het boekje dat je vanavond je airmiles kan inwisselen voor 50% korting maar de site doet het niet om de voorwaarden te lezen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Uh, ik werk bij het La Place deel dus niet echt..
Maar volgens mij als je een VIP-PAS + airmiles pas hebt, kun je 20% betalen met airmiles..
Of bedoel je dat niet?![]()
Van die bijna aanrijding met die Duitserquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
En ik ben weer een NL met een tas vol lakjes!!
Ik heb niet alles voor iedereen kunnen vinden (sommige kleuren bestaan gewoon niet in de winkels blijkbaar....), ben 3 DM's afgeweest en heb me heerlijk vermaakt en bijna een Duitser aangereden
Straks faal-foto's!
Bij mij doet de site het wel, maar kan het nergens vinden..?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er staat in het boekje dat je vanavond je airmiles kan inwisselen voor 50% korting maar de site doet het niet om de voorwaarden te lezen.
*Voorwaarden:quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er staat in het boekje dat je vanavond je airmiles kan inwisselen voor 50% korting maar de site doet het niet om de voorwaarden te lezen.
Dat dus lol, ik had het ook net gevondenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
*Voorwaarden:
De 50% Air Miles kortingsactie is alleen geldig op de voorverkoopavond op woensdag 24 maart van 18.00 tot 21.00 uur. De korting geldt niet op food, fietsen, speelgoed, meubels, gordijnen, electronica, CD's, DVD's, games en consoles. En niet op artikelen waar wettelijk geen korting op gegeven mag worden zoals boeken, rookwaren, tijdschriften, dagbladen, arbeid- en maakloon, reparatiekosten inclusief materiaalkosten, facilitaire kosten, bonnen of plaatskaarten.
De volgende merken zijn uitgesloten: Accessorize, Amor, Bandolera, Bell Photo Studios, Benetton Mode, Bianca, Biba, Boretti, Bruynzeel, Cool Cat, Didi, Dixons, Eagle Creek, Esprit Mode, For Fellows, Hunkemoller, I Am, Ici Paris XL, Jane Norman, Mango, Noppies, Not the Same, Sephora, Six, S. Oliver, SPS Superstar, Triumph, Wittenveen, Zack en zonnebrillen van DKNY, D&G, Ralph en Ray-Ban. Niet in combinatie met setaanbiedingen.
www.vd.nl/vipactie daar zou het moeten staanquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij mij doet de site het wel, maar kan het nergens vinden..?
\quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef princess-a het volgende:
Vandaag kon ik eindelijk mijn handjes op MAAH leggen![]()
1 pakje lag op mijn deurmat, 1 pakje lag op mij te wachten bij mama
[ link | afbeelding ]
en de buit
[ link | afbeelding ]
had jij nog gemaild en reactie gekregen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
\
martel me maar met je maah
mooie aanwinsten!!
[..]
hoeft niet.. ik kreeg net email van Ebay dat mijn MAAH vandaag, 24 maart, verstuurd is in amerika.. terwijl hij al sinds maandag bij mn mama lagquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef Reska het volgende:
Grrr, ik vorige week een mailtje van paypall dat de status van mn bestelling veranderd was en mn lakje verzonden, ik ren dus al van af maandag naar de brievenbus als ik meneer de postbode hoor...
Krijg ik nu een mailtje van ebay dat het vandaag pas verzonden is![]()
Dat zal dus nog wel een weekje duren voordat het binnen komt...
Hahaha geweldig!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb niet alles voor iedereen kunnen vinden (sommige kleuren bestaan gewoon niet in de winkels blijkbaar....), ben 3 DM's afgeweest en heb me heerlijk vermaakt en bijna een Duitser aangereden
Straks faal-foto's!
oew foto'squote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
Straks faal-foto's!
Wel gemailed, nog geen reactiequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
had jij nog gemaild en reactie gekregen?
babies als in minis?quote:
ja, maar chinaglaze babies zijn niet zo ieniemini als opi babies... in de chg zit .325 ozquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
babies als in minis?![]()
Ik moest net nog even heel hard lachen om jouw 'stevige mensen kunnen geen afslankpillen' verkopen opmerking. Mijn collega had ooit 3 puistjes op haar voorhoofd.. toen wilde iemand iets tegen puistjes hebben maar niet van haar, want "wat zij gebruikt werkt duidelijk niet"Zei ze recht in haar gezicht en liep vervolgens door naar mij "jou geloof ik wel" .. het lef
Dat meen je nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:
Ik moest net nog even heel hard lachen om jouw 'stevige mensen kunnen geen afslankpillen' verkopen opmerking. Mijn collega had ooit 3 puistjes op haar voorhoofd.. toen wilde iemand iets tegen puistjes hebben maar niet van haar, want "wat zij gebruikt werkt duidelijk niet"Zei ze recht in haar gezicht en liep vervolgens door naar mij "jou geloof ik wel" .. het lef
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
nee, die natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
niet iedereen kan zo'n creatieve vertaalslag makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Wel een complimentje voor jouw huid
(hetzelfde als bij een vacature zetten: 'wij zoeken iemand die een koelkast aan een eskimo kan verkopen!'.... ja niet zo moeilijk, dan bevriest zijn eten tenminste niet)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die natuurlijk nietJa misschien hadden ze hem niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me even de kosten en je rekeningnummer pm't dan stuur ik mijn adres!
All good things are wild and free.
*F5 F5 F5*quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben aan het uploaden, er komen er 9 aan
Oh die heb ik er nog niet naast gehouden, thanks!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Misa Toxic Seduction? Niet helemaal petrol, maar wel mooi
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Picspam-alert!!!
[ afbeelding ]
Overzicht van mijn persoonlijke faal
[ afbeelding ]
P2: Artful, Stormy, nagellakverdunner 2x, Summer party, Summer coctail, Matte topcoat
[ afbeelding ]
Nieuwe essence-lakjes!! Underwater, Hypnotic poison, Blue lagoon, Naughty but nice, Roze tippainter en Thelma&Loise
[ afbeelding ]
Nailart: De twee nieuwe image plates, stickers, Fimofruit en drie Nail art pennen
[ afbeelding ]
Close-up van het fimofruit!!![]()
![]()
Hieronder nog drie lakjes van Alessandro, ik vind ze geweldig!!!!!
[ afbeelding ]
Paars met glitters én flakies!!!![]()
[ afbeelding ]
Blauw-paars-grijs-achtig met glitters én flakies!
[ afbeelding ]
Duochrome!! (zie flesje, ik kreeg het niet fatsoenlijk op de foto op de nepnagel...)
En dan tot slot, de lakjes die besteld waren, een heus nagellakleger!!
[ afbeelding ]
Wat, wil je nog meer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef tliciouz het volgende:
Wow wat een lakjes weer zeg
Wie ging er trouwens deze week naar die beauty company ding in Veldhoven?
Mijn liefjequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, wil je nog meer?
Overigens:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, wil je nog meer?
Overigens:
[ afbeelding ]
Picspam-alert!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
P2: Artful, Stormy, nagellakverdunner 2x, Summer party, Summer coctail, Matte topcoat
[ afbeelding ]
Nieuwe essence-lakjes!! Underwater, Hypnotic poison, Blue lagoon, Naughty but nice, Roze tippainter en Thelma&Loise
[ afbeelding ]
Nailart: De twee nieuwe image plates, stickers, Fimofruit en drie Nail art pennen
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duochrome!! (zie flesje, ik kreeg het niet fatsoenlijk op de foto op de nepnagel...)
[ afbeelding ]
alleen dit setje babies! 13,20 - 25% + btwquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn liefjeJa zit te denken aan moody blue er nog bij te nemen
en daarna stop ik even met kopen! Maar hoe kom je aan die collectie zeg me niet dat ze die daar ook verkopen want dan ga ik nu heel hard in een hoekje huilen
Oke ik ga even huilen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen dit setje babies! 13,20 - 25% + btw
Kijk dat is goed nieuws! Ik ga weer even kamperen onder de brievenbus!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoeft niet.. ik kreeg net email van Ebay dat mijn MAAH vandaag, 24 maart, verstuurd is in amerika.. terwijl hij al sinds maandag bij mn mama lag
nope. Maar daph gaat er vrijdag heen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke ik ga even huilen!dat had ik eerder moeten weten want die collectie wil ik zo graag hebben!
ze verkopen ze zeker niet los?
ik wist het ook niet hoor, zag ze pas in de winkel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke ik ga even huilen!dat had ik eerder moeten weten want die collectie wil ik zo graag hebben!
ze verkopen ze zeker niet los?
Oh ja kun jij ook niets aan doen hoor! Ben allang blij met die andere! Ja mijn adres, dat lijkt me handigquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist het ook niet hoor, zag ze pas in de winkel!
Zeg, lach je mij nou uit???quote:
Het was een heusche faal... niet een klein faaltjequote:
Moet je doen!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga binnenkort ook naar Deutschland
Ghehehequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Puckzzz het volgende:
Check dat leger in het midden!
You did well LindySan
Vooral het gezicht van de mevrouw achter de kassa is priceless:quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:57 schreef SmurF1n het volgende:
[..]
En het moet vast ook leuk zijn om voor anderen al die nagellakjes uit te zoeken
quote:
Dat vond ik nou ook!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef .ZilveR. het volgende:
Ah dat fimofruit van essence is echt cute
Mooie bestelling!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:16 schreef Sjeen het volgende:
Leuke vangsten weer allemaal, die baby CGEn de Duitslandtrip
![]()
Ik had mijn tweede TD binnen vandaag
[ link | afbeelding ]
Orly Pink Chocolate, CG Bad Kitty, CG Strawberry Fields
[ link | afbeelding ]
OPI I'm Fondue of You, Ate Berries in the Canaries, Louvre Me, Louvre Me Not
[ link | afbeelding ]
OPI Text Me - Text You, La Paz-itively Hot - Matte, DS Passion
Zoooo happy
Eusj, da's hendig spul!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik nu heb gehaaldHet was duur, maar wat een spul!
[ afbeelding ]
Een soort tweecomponenten reparatielijm
Zoek de gerepareerde nagel:
[ afbeelding ]
(okee je ziet het wel) maar niet hoeven te buffen ofzoIdeaal!
Picspam-alert!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan! Ik hoop dat die er bij pastquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh die heb ik er nog niet naast gehouden, thanks!
Heb nog geen foto. Het jasje moet nog wat vermaakt worden dus ik moet morgenvroeg weer terug met de hele handel om nog eens goed te passen en af te spelden. Zal dan ook gelijk even een foto maken dan heb ik iets om mee te nemen als we bloemen gaan uitzoeken en als mijn proefmake-up gedaan wordt.
Dat wou ik idd ook net zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ene Alesandro lijkt op Merry Midnight!
Die ken ik dan weer niet... eens even zoeken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ene Alesandro lijkt op Merry Midnight!
Waar ben je geweest?? (ik had trouwens ook het laatste potje van de DM, bij twee anderen hadden ze ze ook niet)quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
Graag gedaan! Ik hoop dat die er bij past
Lindy! Wat een buitik kon dat fruit gister nergens vinden
![]()
SQ, die babiesdie wil ik ook!
Swatches gekeken: Inderdaad zeg!! daar lijkt ie sprekend op!!quote:
youz lucky lady, Merry Midnight is moeilijk te krijgenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Swatches gekeken: Inderdaad zeg!! daar lijkt ie sprekend op!!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een grote schaafwond op mijn handpalm..gisteren gestruikeld over een klein steentje
![]()
vannacht is hij gaan trekken en ontsteken en nu moet ik telkens in de sodaAuw..! voel me er niet zo lekker door.. maar ben ook beetje verkouden
![]()
Zelfs geen zin om mijn nagels te doen.. Had ik nou maar een vriendin die daar van houd zodat ze me kon manicuren haha maar helaas is er in velden of wegen iemand te bekennen..![]()
....
Zo, klaagzang weer voorbijlucht vaak op..
V'Bosch is om de hoek...maar ik heb al een wijntje gehad in het heerlijke lentezonnetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een grote schaafwond op mijn handpalm..gisteren gestruikeld over een klein steentje
![]()
vannacht is hij gaan trekken en ontsteken en nu moet ik telkens in de sodaAuw..! voel me er niet zo lekker door.. maar ben ook beetje verkouden
![]()
Zelfs geen zin om mijn nagels te doen.. Had ik nou maar een vriendin die daar van houd zodat ze me kon manicuren haha maar helaas is er in velden of wegen iemand te bekennen..![]()
....
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef PartyHardy het volgende:
![]()
![]()
....
Woooh die zijn handig! Daar kun je fijn mee werkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
Whehehe![]()
http://i61.photobucket.com/albums/h68/lindytje_2006/nagels115.jpg
Even op klikken en op volle grootte bekijken, anders zie je niet wat er staat
laat maarquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
Whehehe![]()
Ik kan het niet lezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
Whehehe![]()
Ik soms welquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Loqi het volgende:
Doet me er wel aan denken, lakken jullie wel eens andermans(vrouws) nagels? Ik heb dat nog nooit gedaan eigenlijk. Geen idee waarom ik dat boeiend vind om te wetengewoon nieuwsgierig
.
Ik heb laatst voor het eerst de nagels van een ander geprobeerd te lakken, bij m'n moeder. Ze had alleen maar kritiekquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
komt wel goed schatje *glaasje ranja*
Doet me er wel aan denken, lakken jullie wel eens andermans(vrouws) nagels? Ik heb dat nog nooit gedaan eigenlijk. Geen idee waarom ik dat boeiend vind om te wetengewoon nieuwsgierig
.
Leuke bestelling! Ik ben stiekem wel benieuwd naar een swatch van text mequote:Op woensdag 24 maart 2010 18:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik had mijn tweede TD binnen vandaag
[ link | afbeelding ]
Orly Pink Chocolate, CG Bad Kitty, CG Strawberry Fields
[ link | afbeelding ]
OPI I'm Fondue of You, Ate Berries in the Canaries, Louvre Me, Louvre Me Not
[ link | afbeelding ]
OPI Text Me - Text You, La Paz-itively Hot - Matte, DS Passion
Zoooo happy
Ja zeker wel, vriendlief loopt momenteel rond met een prachtige paarse hello kitty op z'n grote teenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Loqi het volgende:
.
Oh die is mooi!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef PeRi het volgende:
Kijk! Deze is naar mij genoemd! Ik hou van zulke paarslilactaupelavendergrey kleuren!!!
[ afbeelding ]
Perrie
hier meer Zoya Summer 2010.
Nee! Lijkt me ook heel moeilijk! Net als iemand anders opmaken..!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
.
Ik kom net thuis en lakje lag al in de brievenbusquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:11 schreef Juud- het volgende:
Zo, eindelijk bijgelezen. Hoera voor Lindy en haar nagellakleger! Ik zie die kop van de kassamevrouw al voor me..![]()
Oja, Kieskleurig: ik heb je swaplakje gisteren op de post gedaan, dus met een beetje geluk moet je die vandaag hebben ontvangen. Vond ergens onderin een laatje nog een postzegel..hooopelijk heb ik genoeg gefrankeerd en anders moet je me het maar ff laten weten.
Ik heb het een week geleden voor het eerst gedaan bij een vriendinquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
.
Cutequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, wil je nog meer?
Overigens:
[ afbeelding ]
Ik ben naar alle drie de DM's in Mönchengladbach geweest. Ben ook een keer naar Nordhorn (geloof ik??) geweest, die was ook best groot!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef MissJ het volgende:
woooow Lindy je hebt echt veel moois gekocht in Duitsland!!
Naar welke DM ben je gegaan, in welke stad?
Ik ben namelijk over anderhalve week een weekendje in het oosten des lands.. duss denk dat ik dan ook even naar DM wil (als mijn vriend dat goed vindt whehe, maar denk het wel)
Oeh paars.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef PeRi het volgende:
Kijk! Deze is naar mij genoemd! Ik hou van zulke paarslilactaupelavendergrey kleuren!!!
[ afbeelding ]
Perrie
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw lakje, en nieuwe stempelplate van essence (wat stempelt dat ding K** zeg!!)
En mijn rechterhand, die ziet beter uit dan mijn linker met twee stompjes...
Dankje!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:11 schreef SmurF1n het volgende:
[..]
Ik vind het er heel netjes uit zien! En wat een mooie kleur..
Woah! Die is gewoon voor jou gemaakt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Perrie
hier meer Zoya Summer 2010.
Mooi hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw lakje, en nieuwe stempelplate van essence (wat stempelt dat ding K** zeg!!)
Pamplonaquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Pamplona purple, die een heel rare gloed krijgt onder kunstlichtKleur lijkt niet echt:
[ afbeelding ]
Deze van snkr-xxx klopt beter qua kleur(en op veel mooiere nagels, lol, alleen mijn pink en ringvinger komen een beetje in de buurt....)
[ afbeelding ]
Neh... bij bijna elk bloemetje mist een klein stukje. En ik heb het echt op alle mogelijk manieren geprobeerd...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:41 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mooi hoorVind het ook een erg leuk bloemetje, maar stempelplate is niks??
Da's een kleurverschil! Maar wel mooi!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Pamplona purple, die een heel rare gloed krijgt onder kunstlichtKleur lijkt niet echt:
[ afbeelding ]
Deze van snkr-xxx klopt beter qua kleur(en op veel mooiere nagels, lol, alleen mijn pink en ringvinger komen een beetje in de buurt....)
[ afbeelding ]
Met die glitters van de Claiere's heb ik ook al een paar keer in mn handen gestaan. Dekken ze een beetje? of zijn ze echt alleen als topcoat te gebruiken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
Heuj, hier zijn jullie. Vandaag groene en blauwe glitters van de Claire's, en Brussel van de WIC collectie gekocht
.
Wow!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Paars is goed!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Tis wel een paarse pagina aan het worden zo
quote:
Doe ik ook wel eens ja, is leuk:) Ik vul ook de acrylnagels van een collega regelmatig bij. Dat was in het begin wel lastig trouwens. Als je bij jezelf met je vijl over je nagelriem harkt, dan voel je dat.. bij een ander moet je zooo goed opletten dat je niet allerlei verwondingen achterlaat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Loqi het volgende:
[..]Doet me er wel aan denken, lakken jullie wel eens andermans(vrouws) nagels? Ik heb dat nog nooit gedaan eigenlijk. Geen idee waarom ik dat boeiend vind om te wetengewoon nieuwsgierig
.
Die WIC-lakjes, met name de cremekleurtjes, zijn op een enkeling na best wel dik. Ik heb ze gelijk verdund. Hoezo lakt -ie bij jou niet mooi? Te dik ook?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef Guess. het volgende:
Mooi kleurtje Zoeper![]()
En die baby's van CG![]()
Ik heb W.I.C -Rio de Janeiro gekocht maar hij lakt helemaal niet mooi
Ik lak die van Isa (dochter van 5) regelmatig, maar nog nooit echt bij andere vrouwen gelakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
.
Daarom ben ik ook zo blij dat ik MPJ en Red van een vriendje heb gekregen als kerstcadeautjequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Skaai het volgende:
Teleurstellin alom, met al mijn laatste contante euro's (pinpas kapot) ben ik vol goede moed de Sephora ingestapt, in de hoop dat de 50% korting roddel op de OPI lakjes zou kloppen. Ik vond het wel gek aangezien dat niet in de folder aangegeven stond. En inderdaad, helemaal geen korting op de lakjes
. Wel 2 Sephora lakjes gescoord en nog een zut een make up
![]()
.
Maar ik wilde zo graag My Private Jet hebben en ik weiger nog 14 euro te betalen ervoor.
Nordhorn ga ik altijd naartoe.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben naar alle drie de DM's in Mönchengladbach geweest. Ben ook een keer naar Nordhorn (geloof ik??) geweest, die was ook best groot!
Je zou natuurlijk ook... zomaar een suggestie hoor... je nagellak ingepakt kunnen laten... en deze gelegenheid aangrijpen om nieuwe te kopen... want het is natuurlijk zonde van al dat werk om het nu weer uit te gaan pakken... en je bestelling is nooit meer op tijd gok ik zo en het is een noodgeval...quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:11 schreef Mss het volgende:
Oh bah. Ik heb net mijn nagellak ingepakt omdat ik van het weekend ga verhuizen, en nu ben ik lakloos en zijn mijn nagels zo dun dat ik bang ben dat ze het niet gaan redden. De lak maar weer opgraven dus.
En ik ga falen zometeen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook... zomaar een suggestie hoor... je nagellak ingepakt kunnen laten... en deze gelegenheid aangrijpen om nieuwe te kopen... want het is natuurlijk zonde van al dat werk om het nu weer uit te gaan pakken... en je bestelling is nooit meer op tijd gok ik zo en het is een noodgeval...
Zo vervelend, dat soort noodgevallen...
Ik heb alweer uitgepaktquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook... zomaar een suggestie hoor... je nagellak ingepakt kunnen laten... en deze gelegenheid aangrijpen om nieuwe te kopen... want het is natuurlijk zonde van al dat werk om het nu weer uit te gaan pakken... en je bestelling is nooit meer op tijd gok ik zo en het is een noodgeval...
Zo vervelend, dat soort noodgevallen...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
http://moncoinamoua.blogspot.com/2010/03/opi-shrek-swatches.html
Oooooeh ze zijn tóf! Mooi zeg, Who the Shrek are you, Funkey Dunkey en Cattitude! Oeh al die kleuren staan me zo niet but wantzquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
He, damn, dat had ik inderdaad moeten weten!! Of niet juist... Nou ja, ik ga vast nog een keer!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nordhorn ga ik altijd naartoe.![]()
Ik had moeten weten dat je daar naartoe ging, dan had ik je verteld dat je ook echt even dat winkelcentrum in moest gaan. De supermarkt daar verkoopt wet 'n wild.
Tof!! Ik zou die shrek-kleur alleen al willen om de heb, omdat shrek BRILJANT is!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
Deal!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Voor wie het vroeg, volgens mij dekken de glitters van Claire's.. mwah. Met een passende onderkleur en 3 laagjes kom je denk ik wel een eind.
En ik wil ook een keer naar Duitsland! Lindy, als je ooit nog eens op zaterdag gaat, ga ik met je mee!
Wedden dat who the shrek are you binnen twee dagen is uitverkocht?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
zomaar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:11 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie is verschoven naar vanmiddag 16.00u!! Nu ben ik ineens een beetje zenuwachtig......
Heb je het geld ontvangen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zomaar?
Ach, dan heb je het gehad
Ja ik weet niet of ik het goed heb gedaan, als het goed is wel. Maar ik heb rabobank dus weet niet of het er meteen op staat.quote:
Da's leuk, wheels lakkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef Holyme het volgende:
Haai! Woah heb ik even veul bij te lezenEven ontzettend druk gehad en geen tijd voor Fok! of nagels ;o
Gister zijn m'n nailwheels binnen gekomen, besteld via een linkje hier op Ebay. ¤3.5 voor 10 van die dingen, inclusief verzendkosten. Ga je je toch afvragen waar ze hun winst vandaan halen![]()
Ik denk dat ik een dagje ga hebben van topics doorlezen en in de tussentijd wheels lakken
Nou, hij belde op of ik ook vanmiddag kan, want als het klikt, dan kan ik morgen meteen een dag meelopen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zomaar?
Ach, dan heb je het gehad
Wow, Who The Shrek Are Youquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
Mooi kleurtje!!quote:
Pretty!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wow, Who The Shrek Are You![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon neutraal, is altijd het beste bij dat soort baantjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi kleurtje!!
[..]
Pretty!!Welke is dat??
---------------
Oh, en iemand een mani-idee voor sollicitatie vanmiddag?? Het gaat om een baantje achter de balie/bar bij een zwembad....
Die heb ik ook maar vind 'm kut lakkenquote:
Lalala jij moet morgen lekker ook solliciterenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon neutraal, is altijd het beste bij dat soort baantjes
Klopft!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lalala jij moet morgen lekker ook solliciterenallebei alvast succes gewenst
.
Dankje!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lalala jij moet morgen lekker ook solliciterenallebei alvast succes gewenst
.
Debster werkt toch bij de vero moda of heb ik dat ooit verkeerd gelezenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopft!
Maar ze weten dat ik via jou kom, dat scheelt al
Nee, deb werkt op een kantoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Debster werkt toch bij de vero moda of heb ik dat ooit verkeerd gelezenGa jij daar ook solliciteren dan?
Wanneer kan ik mijn nieuwe liefde ontvangen?
Oh okequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, deb werkt op een kantoor
Lakje gaat vandaag op de post, dus morgen hopelijk
Ja, zo'n minisetje zou ik ook nog wel leuk vinden, maar de kleurtjes zijn mij wat te heftig voor regelmatig gebruikquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik hoop dat er een leuke Shrek-mini-set uitkomt.... maar ik denk dat ik hem sowieso heel snel van ebay vandaan ga plukken. Wat is de releasedatum ook alweer?
zondequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
zo, m'n wraps zijn er af
* Stormqueen kan echt echt echt niet wennen aan dat fake gevoel
Why zonde?quote:
Hoe lang hebben ze erover gedaan voor ze bij jou aan kwamen? Heb ze gister ook besteld namelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef Holyme het volgende:
Haai! Woah heb ik even veul bij te lezenEven ontzettend druk gehad en geen tijd voor Fok! of nagels ;o
Gister zijn m'n nailwheels binnen gekomen, besteld via een linkje hier op Ebay. ¤3.5 voor 10 van die dingen, inclusief verzendkosten. Ga je je toch afvragen waar ze hun winst vandaan halen![]()
Ik denk dat ik een dagje ga hebben van topics doorlezen en in de tussentijd wheels lakken
Ja weet ik, ook dan vond ik hem niet zo mooi, maar hij heeft niet veel daglicht gezien. Nog even een keer proberen van de week.quote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
je moet rainbow ook over zwart smeren he?
Was het leuk?
eenzaam? Was je in je uppie dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja weet ik, ook dan vond ik hem niet zo mooi, maar hij heeft niet veel daglicht gezien. Nog even een keer proberen van de week.
Deels wel, deels niet, het was vooral erg eenzaam
Rainbow is lovely over donkere ondergrondquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:03 schreef RenRen- het volgende:
Hi Ladies, look at what I have.
[ afbeelding ]
En volgens mij vind ik Rainbow niet zo mooi, dus misschien gooi ik hem in het ruiltopic.
Ik heb veel BarryM gezien, maar vond die kleuren niet zo super
Nee, ik was met 139 anderen, kun je nagaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eenzaam? Was je in je uppie dan?
Hij zat er even op maar zo woooow. Nah. Dus nog een keer proberen en anders in het topicquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 11:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Rainbow is lovely over donkere ondergrond
Meissie tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik was met 139 anderen, kun je nagaanHeb alles alleen gedaan, behalve de verplichte groepsdingen.
PUB SC [5289] I like breezers and I cannot lie!
Als je even hebt, kun je dit lezenDeed er ook wel aan mee.
[..]
Hij zat er even op maar zo woooow. Nah. Dus nog een keer proberen en anders in het topic
Ook al zo mooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, was het ook.quote:
Het ergste is dat ze 21 isquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik was met 139 anderen, kun je nagaanHeb alles alleen gedaan, behalve de verplichte groepsdingen.
PUB SC [5289] I like breezers and I cannot lie!
Als je even hebt, kun je dit lezenDeed er ook wel aan mee.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bah, school en die achterlijke mensen die erbij zitten.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door DeltaCephei op 25-03-2010 11:37:06 ]
nee, sommige mensen zijn zo onzeker dat ze zich vast blijven klampen aan dit kinderlijke gedrag om zichzelf een stoere houding te kunnen geven. Het gaat overquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, was het ook.
[..]
Het ergste is dat ze 21 isEcht bizar! Ik snap er niets van, ben ik nou zo'n ouderwetse geest?`
Nee dit ligt echt niet aan jou.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, was het ook.
[..]
Het ergste is dat ze 21 isEcht bizar! Ik snap er niets van, ben ik nou zo'n ouderwetse geest?`
Helaas, ik ken mensen die er toch echt in blijven hangen, alleen na school worden dat dus meestal wel de zielepietjes van de samenleving..... Karma is a bitchquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sommige mensen zijn zo onzeker dat ze zich vast blijven klampen aan dit kinderlijke gedrag om zichzelf een stoere houding te kunnen geven. Het gaat over
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Helaas, ik ken mensen die er toch echt in blijven hangen, alleen na school worden dat dus meestal wel de zielepietjes van de samenleving..... Karma is a bitch
Kan wel eens even duren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:![]()
heb vandaag Just a fling (paars) op van H&M, echt![]()
zie de log van Sknr voor een swatch![]()
Ik ga vanavond ook de andere 3 kleuren kopen, ik hou van lakjes met een shimmer erin
en ik wil mijn pakje van Sparkling*nails!
Heb op dinsdag 16-3 3 CG lakjes (van de OMG serie) besteld.. ik wil ze, NUUUUUUU!
ervaren Sparkling*nails-bestellers.. wat is jullie ervaring, hoe lang na bestelling wordt het bezorgd?
Hoe lang is "even"...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan wel eens even duren.
Zo even een bestellinkje gedaan bij TD![]()
Ook wat voor mezelf seche restore en China Glaze Fast Freeze Quick Dry
Bij mij duurde het 11 of 12 dagen, dus op zich kan het bij jou nu ook niet lang meer duren. maar ja, het ene pakje is het andere niet...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:
en ik wil mijn pakje van Sparkling*nails!
Heb op dinsdag 16-3 3 CG lakjes (van de OMG serie) besteld.. ik wil ze, NUUUUUUU!
ervaren Sparkling*nails-bestellers.. wat is jullie ervaring, hoe lang na bestelling wordt het bezorgd?
Ik vind de kleur heul niks, maar hij staat je wel errug goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Orly Foil FX Luxe in het zonlicht!!
[ afbeelding ]
En in de schaduw:
[ afbeelding ]
Oeh, nice!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En in de schaduw:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En in de schaduw:
[ afbeelding ]
Moet het zwartzwart zijn, of mag er ook iets in zitten van een shimmertje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef Mehehelzs het volgende:
Je had moeten zeggen dat hij een biertje kreeg als jij vandaag jouw pakketje zou krijgen![]()
Ik wil een zwart lakje van OPI of CG gaan halen, tips?
Dit klinkt echt als de slager:quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet het zwartzwart zijn, of mag er ook iets in zitten van een shimmertje?
onzin, als ze jou niet aannemen zijn ze knettergekquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Lindytje het volgende:
Duim voor me!! Ikga over 25 min weg!!![]()
![]()
Zenuwen!!!!!! (sollicitatie, voor degenen die het nog niet mee hadden gekregen... ik ben een zenuwpees
)
Niet zenuwachtig zijn! Nergens voor nodig. Ze nemen je heus wel aan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Zenuwen!!!!!! (sollicitatie, voor degenen die het nog niet mee hadden gekregen... ik ben een zenuwpees
)
Het mag een beetje meer zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet het zwartzwart zijn, of mag er ook iets in zitten van een shimmertje?
\quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Lindytje het volgende:
![]()
)
En succes!quote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 15:20 schreef Lindytje het volgende:
![]()
)
Okee. Baby it's "coal" outside van OPI?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Het mag een beetje meer zijn![]()
Ik vind shimmertjes of beetje glitter altijd wel leuk! Sowieso een glansje, als zwart mat is staat het niet bij mij
Mooi zeg, hoe gaat het met de velletjes?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef RenRen- het volgende:
Nogmaals bedankt lieve meidenHet helpt toch wel meer dan ik had gedacht dat jullie er zo over denken
![]()
Ik vind Thanks so Muchness zoooo'n mooie kleur, maar mijn camera maakt hem roder en killer dan hij isVeeel rozerder is ze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
En en en. Lemony flutter is tof.
Lekker weer man, mijn moeder doet ons geveltuintje en ik sta er in een jurkje naaast en het is zo lekker warm.
Lubu heelsquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Het mag een beetje meer zijn![]()
Ik vind shimmertjes of beetje glitter altijd wel leuk! Sowieso een glansje, als zwart mat is staat het niet bij mij
Heerlijk zomers!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:36 schreef mirannie het volgende:
OPI ds coronation met zon, mooie zilveren holo, al komt ie op de foto weer niet echt mooi over
[ afbeelding ]
OPI ds coronation zonder zon, nog steeds een mooie zilveren lak met klein glittertje
[ afbeelding ]
Daarna nog een leuk konadje erop gedaan met revvvolution, maar de zon is hier weg, dus die foto komt misschien morgen nog.
ik had die van opi ook net voor mequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee. Baby it's "coal" outside van OPI?
Goth van Orly?
Cosmic van China Glaze?
Natuurlijk!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat ik mij nou bedacht net he, hebben jullie ook speciale lente / zomer lakjes of zo? die je echt een lente gevoel geven?
Thanks! Vond jouw luxe ook erg mooi!! Zo keurig gelakt ook weer, dat hoop ik toch ook snel onder de knie te krijgen.quote:
ik las laatst een briljante tutorial!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks! Vond jouw luxe ook erg mooi!! Zo keurig gelakt ook weer, dat hoop ik toch ook snel onder de knie te krijgen.
En hysterische glitters in het zonnetje zijn ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Van die pastelkleurtjes en holografische lakjes
Met zon zijn holografische lakjes toch wel echt favoriet!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat ik mij nou bedacht net he, hebben jullie ook speciale lente / zomer lakjes of zo? die je echt een lente gevoel geven?
Ohja! Heb nog zo'n limekleurige liggen met ziljoenen glittersquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hysterische glitters in het zonnetje zijn ook
Ja, die heb ik ook gezien. Die vrouw die het eerst op papier voor doet en dan op d´r nagel. Maar op de 1 of andere manier krijg ik dat toch niet voor elkaar. Mijn handen zijn gewoon niet steady genoeg en mijn nagels ook niet heel erg gelijk, waardoor je soms wat dikkere klodders moet gebruiken om het dekkend te krijgen en ja, dan wordt het al snel lelijker. Hopelijk is dat probleem straks verholpen als de ridgefiller binnen isquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik las laatst een briljante tutorial!
Maar ik weet niet meer waarSinds ik die heb gelezen kom ik nooit meer met de kwast op m'n nagelriemen
zou je t erg vinden om ff te zoeken of je m nog kan vinden? Ben heeeel benieuwd namelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik las laatst een briljante tutorial!
Maar ik weet niet meer waarSinds ik die heb gelezen kom ik nooit meer met de kwast op m'n nagelriemen
Ja die ja! Heb jij daar nog een link van voor Mir?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien. Die vrouw die het eerst op papier voor doet en dan op d´r nagel. Maar op de 1 of andere manier krijg ik dat toch niet voor elkaar. Mijn handen zijn gewoon niet steady genoeg en mijn nagels ook niet heel erg gelijk, waardoor je soms wat dikkere klodders moet gebruiken om het dekkend te krijgen en ja, dan wordt het al snel lelijker. Hopelijk is dat probleem straks verholpen als de ridgefiller binnen is
http://www.chinaglaze.com/seasonalcoll/poolside/palette.shtmlquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Was dat deze niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou je t erg vinden om ff te zoeken of je m nog kan vinden? Ben heeeel benieuwd namelijk
Ohja, Die gewoon in de OP staatquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat deze niet?
http://miniblog.create-ma(...)cure-2%E3%80%87.html
Daar had ik niet eens gekekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, Die gewoon in de OP staat!
ik draag dan meer holos, omdat die zo vreselijk mooi zijn in de zonquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zag dat ie al gevonden wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die ja! Heb jij daar nog een link van voor Mir?
En het hoeft niet in 1 laag dekkend he!
Ook dat doe ik altijd. Ga rustig aan tafel zitten, met alles binnen handbereik. Handen netjes plat op tafel enzo...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ow en mirannie: lak met je hand plat op de tafel! Dat helpt al zooo veel
Geen parkinson ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ook dat doe ik altijd. Ga rustig aan tafel zitten, met alles binnen handbereik. Handen netjes plat op tafel enzo...
Van een afstandje zie je gelukkig niet dat het altijd een beetje rommelig is bij mijEn behalve hier, is er niemand die mijn nagels met een vergrootglas bekijkt, hihi.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen parkinson ofzo?
Neejoh, je nagels zien er prima uit hoor, en die nagelriemen... kwestie van oefenen hoe ver je kan gaan
En, van welke kleur heb je het meest?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:27 schreef Holyme het volgende:
Zo, m'n wheels done, zal morgen 'ns kijken of ik ze redelijk op de foto kan krijgen. Wat een leuk speelgoedNadeel aan die dingen, je wordt er op gewezen hoe veel je hebt, maar tegelijkertijd ook hoe weinig van bepaalde kleurtjes, en lege wielen over kan eigenlijk niet he
![]()
Voor de lente, holo's inderdaad, en zachtere kleurtjes. Al heb ik ook wel 'ns gewoon minder lente-achtige kleuren op, omdat het dan bij m'n humeur/kleding past
Paars en roze, maar da's ook omdat ik al lang op zoek ben naar dé lichtroze creme die dekkend is. Ipv TD ben ik dus eerst de goedkopere lakjes gaan proberen, die er overigens op die (doorzichtige) wheels wel leuk uit zien, maar op m'n eigen nagels echt teveel lagen nodig hebben, en dan wordt het zo'n dikke plakzooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En, van welke kleur heb je het meest?
Ik heb blauw en paars vol nu
Something Sweet van Chinaglazequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Paars en roze, maar da's ook omdat ik al lang op zoek ben naar dé lichtroze creme die dekkend is. Ipv TD ben ik dus eerst de goedkopere lakjes gaan proberen, die er overigens op die (doorzichtige) wheels wel leuk uit zien, maar op m'n eigen nagels echt teveel lagen nodig hebben, en dan wordt het zo'n dikke plakzooiNaja, nog even volhouden en dan binnenkort weer online gaan shoppen
ik LOL-de, te herkenbaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:33 schreef Holyme het volgende:
Yep staat op wishlistWat trouwens wel niet leuk was, als je kat even komt kijken wat je aan het doen bent, en dus lekker in je gelakte wiel staat te verharen
Dat lieve setje Chinaglaze was maar 11,78 inclusiefquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Nune het volgende:
Hoi. Ik ga morgen met Daph en Snkr naar de groothandel in Veldhoven, moet ik nog iets meenemen voor iemand?
Jaa je moet mij meenemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Nune het volgende:
Hoi. Ik ga morgen met Daph en Snkr naar de groothandel in Veldhoven, moet ik nog iets meenemen voor iemand?
ssst!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lieve setje Chinaglaze was maar 11,78 inclusief
That's amaaaaaazing Mike!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMG maar 11,78 voor 4 lakjes van UP & AWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg dat nou niet, vond ´m al te leuk!! Sowieso vind ik die kleine flesjes liefquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lieve setje Chinaglaze was maar 11,78 inclusief
Ja maar dees zijn redelijk normaal qua maat nog, zit ongeveer 10ml inquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, vond ´m al te leuk!! Sowieso vind ik die kleine flesjes lief
Ja, precies, daarom vind ik ze ook lief! Want die mini´s van OPI zijn gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dees zijn redelijk normaal qua maat nog, zit ongeveer 10ml in
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMG maar 11,78 voor 4 lakjes van UP & AWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* DeltaCephei zet deze advertentie in My eBayquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom vind ik ze ook lief! Want die mini´s van OPI zijn gewoon lachwekkend
Voor liefhebbers van mini CG $18,45 (kleine 14 euro) inclusief verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/CHINA-(...)?hash=item1e5aff3265
Die hebben ze in veldhoofs ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom vind ik ze ook lief! Want die mini´s van OPI zijn gewoon lachwekkend
Voor liefhebbers van mini CG $18,45 (kleine 14 euro) inclusief verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/CHINA-(...)?hash=item1e5aff3265
Ja, maar als iemand het voor me meeneemt, moet ik wel nog 7 euro verzendkosten erbij rekenen natuurlijk...quote:
Die verkopen ze niet als setje, maar losquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand het voor me meeneemt, moet ik wel nog 7 euro verzendkosten erbij rekenen natuurlijk...
Welke minisetjes hebben ze allemaal?? Want volgens mij heb ik ze niet gezien op de site.
Door dat spul van Lush wordt het al wel minder, valt echt op, dus veel beter. Mijn duim ziet er bijna uit als een normale duimquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi zeg, hoe gaat het met de velletjes?
En OMG wat is dit weer goed voor je hum he?![]()
Ze hebben OMG wel, Sexagon niet meer...quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef PartyHardy het volgende:
Hebben ze daar ook Sexagon of OMG van China glaze? Ik zoek nog een holo voor de zomer
ik heb zelf recycle en tree hugger, maar echte stempellakken zijn het nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef mirannie het volgende:
iemand enig idee of de eco collection goed te stempelen is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |