abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2010 @ 07:00:52 #151
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_79557215
(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:00:45 #152
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_79557544
Morgen
pi_79557560
Dit kan ook echt alleen maar een Do TT zijn
All good things are wild and free.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:11:04 #154
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_79557641
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Dit kan ook echt alleen maar een Do TT zijn
Ik mis blond nog
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 08:23:19 #155
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_79557807
geile mensen hier zeg
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:26:30 #156
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_79557859
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 08:28:02 #157
Toezicht is gezond!
pi_79557882
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef MarkM het volgende:
Hahahaha lolleraids
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:31:00 #158
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_79557925
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Hahahaha lolleraids
pi_79557951
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geile mensen hier zeg
Elke ochtend wa!
pi_79557958
Thuis thuis In een nieuw jurkje
pi_79557968
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:33 schreef RenRen- het volgende:
Thuis thuis In een nieuw jurkje
He Rennie! Hoe was het

Wat heb je allemaal gekocht?
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:34:34 #162
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79557989
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_79557998
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:33 schreef tliciouz het volgende:

[..]

He Rennie! Hoe was het

Wat heb je allemaal gekocht?
Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest. En daarna kree gik ook nog eens een steek in de rug.
Maar ik heb wel alles gedaan wat ik wou. Ik heb 2 shirtjes gekocht, 2 jurkjes, een rokje en een broek. Lushspul, nagellakjes. En veel eten
pi_79558015
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest. En daarna kree gik ook nog eens een steek in de rug.
Maar ik heb wel alles gedaan wat ik wou. Ik heb 2 shirtjes gekocht, 2 jurkjes, een rokje en een broek. Lushspul, nagellakjes. En veel eten
Pics! Vooral van de lakjes Wel jammer dat het zo gelopen is
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:35:58 #165
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79558021
quote:

[..]

Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest.
Waarom dat dan?
quote:
Dat is dan weer wel tof .
pi_79558056
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:35 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Waarom dat dan?
[..]

Dat is dan weer wel tof .
Ja dat weet ik niet En twee meiden hebben me echt iets kuts geflikt.
En dat laatste is tof ja
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:35 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Pics! Vooral van de lakjes Wel jammer dat het zo gelopen is
Doe ik straks, ik moet eerst mee naar het tuincentrum En jammer indeed
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 08:38:26 #167
Toezicht is gezond!
pi_79558071
quote:

[..]

haaaaj Rennnn
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:38:55 #168
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79558081
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:37 schreef RenRen- het volgende:

pi_79558082
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:37 schreef RenRen- het volgende:

[..]

En dat laatste is tof ja
[..]

Doe ik straks, ik moet eerst mee naar het tuincentrum En jammer indeed
Wat is er gebeurd dan?
pi_79558173
Hey goedemorgen
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 08:46:02 #171
Toezicht is gezond!
pi_79558212
smijniooo
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:47:28 #172
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79558230
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:44 schreef Smijn. het volgende:
Hey goedemorgen
pi_79558236
Nou, aan het begin van het jaar, hadden we 3 meiden, ik en nog twee. Ik ging om met de gothic, aangezien ik zelf ook een beetje eigenzinnig ben, klikte dat wel. Toen kwam er een vierde meisje, ik mocht haar niet zo, ze irriteerde me, maar goed. Gothic ging heel veel met vier om, en gng dan met haar rug naar mij zitten. Toen ik een keer ergens anders ging zitten omdat ik daar geen zin in had, werd ze boos. Heel boos. En praatte niet meer met me.
Dus ik ging meer om met Jongen.

Wij dus met de klas naar Londen, en ik was maandag al alleen en dinsdag ook, en toen begonnen Gothic en Vier op de kamer van die opmerkingen te maken als. "Als Jongen niet meegaat, claimen we hem gewoon". Ik negeerde het, had toch niets met mij te maken. En toen gister gingen we naar een museum, en Jongen en ik liepen rond, hij mag Vier en Gothic wel, maar die waren opeens weg. Dus hij snapte het niet, ze smsten, waren ze al weggegaan, hij zei dat dat in dat smsje stond.

Dus wij naar de metro, zij gingen ergens zitten, ik een paar banken verder, had geen zin in ze, en ze riepen Jongen, prima. Dus wij naar de overstap, komt Jongen naar me toe, "JA EN ik kan me niet in tweeen splitsen hoor" (Zei hij uit het niets), ik legde hem uit dat ik dat ook niet van hem verwachtte en dat hij vooral met ze om moet gaan als hij dat wil. En toen zei hij dat Gothic eigenlijk best een kwetsend smsje over mij naar hem had gestuurd en dat hij niet wist wat hij ermee moest, hij werd nogal in een lastige positie gezet. Wat erin stond wou hij niet zeggen, was te erg.

Dusch toen gingen we naar de Primark, lopen ze heel snel, waarom; "We willen je kwijt jongen HAHAHA", wat ze dus gewoon naar mij bedoelden. Ze wisten dat ik pijn had aan mijn voeten. Wat ze ook wisten was dat ik naar de primark wou, al heel lang, en daarna ergens anders heen. Gingen ze naar een andere winkel. Dus ik sta buiten,Jongen zegt tegen mij dat hij het lastig vindt, maar dat ik niet weg moet gaan, want dan geef ik me gewonnen enzo, geef ik ze bijna gelijk. Ik snapte dat wel en bleef buiten de winkel wachten. Jongen ging heel even naar binnen en hij kwam daarna weer heel bleek naar buiten en vertelde dat ze door bleven drammen op dat ik weg moest. En toen bleven die meiden nog heel lang in die winkel.

Wilden ze ook nog naar de starbucks. Jongen en ik staan binnen, zij gingen alvast naar buiten, komen wij buiten, meiden kwijt. ?Hij snapte er niets van, hij bellen, ze namen niet op, hij stuurde ze een smsje, en kreeg terug van Vier "We zijn even weg, kunnenwe allemaal gezellig shoppen". Dus hij dacht van WTF. En toen had ik zo iets van. Ja, nu wordt hij de dupe van iets wat niet zijn zaak is. En toen opeens zag ik ze voor ons lopen, en toen zei ik dat hij maar naar ze toe moest, dat ik een winkel in ging, en dat hij dan kon zeggen dat hij alleen was. Voor mij heeft hij nu de keuze wel gemaakt, maar ben niet boos.

Ik wil Gothic eigenlijk gewoon smsen dat ik het misselijk vind dat ze hem zo betrekt bij iets waar hij niets mee te maken heeft, en aan mij niet durft te vertellen hoe ze zich voelt. Ik moest zo huilen ervan

[ Bericht 32% gewijzigd door RenRen- op 25-03-2010 08:55:08 (Doh doos, niet editen) ]
pi_79558239
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:38 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd dan?
Sorry voor de lange post
pi_79558284
Ik heb dus eigenlijk de hele week alles alleen gedaan, behalve schooldingen.
pi_79558311
Blargh, tentamens
pi_79558327
Even lezen Ren!
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 08:53:29 #178
Toezicht is gezond!
pi_79558339
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nou, aan het begin van het jaar, hadden we 3 meiden, ik en nog twee. Ik ging om met de gothic, aangezien ik zelf ook een beetje eigenzinnig ben, klikte dat wel. Toen kwam er een vierde meisje, ik mocht haar niet zo, ze irriteerde me, maar goed. Gothic ging heel veel met vier om, en gng dan met haar rug naar mij zitten. Toen ik een keer ergens anders ging zitten omdat ik daar geen zin in had, werd ze boos. Heel boos. En praatte niet meer met me.

Wij dus met de klas naar Londen, en ik was maandag al alleen en dinsdag ook, en toen begonnen Gothic en Vier op de kamer van die opmerkingen te maken als. "Als Jongen niet meegaat, claimen we hem gewoon". Ik negeerde het, had toch niets met mij te maken. En toen gister gingen we naar een museum, en Jongen en ik liepen rond, hij mag Vier en Gothic wel, maar die waren opeens weg. Dus hij snapte het niet, hij ze smsen, waren ze al weggegaan, hij zei dat dat in dat smsje stond.

Dus wij naar de metro, zij gingen ergens zitten, ik een paar banken verder, had geen zin in ze, en ze riepen Jongen, prima. Dus wij naar de overstap, komt Jongen naar me toe, "JA EN ik kan me niet in tweeen splitsen hoor" (Zei hij uit het niets), ik legde hem uit dat ik dat ook niet van hem verwachtte en dat hij vooral met ze om moet gaan als hij dat wil. En toen zei hij dat Gothic eigenlijk best een kwetsend smsje over mij naar hem had gestuurd en dat hij niet wist wat hij ermee moest, hij werd nogal in een lastige positie gezet. Wat erin stond wou hij niet zeggen, was te erg.

Dusch toen gingen we naar de Primark, lopen ze heel snel, waarom; "We willen je kwijt jongen HAHAHA", wat ze dus gewoon naar mij bedoelden. Ze wisten dat ik pijn had aan mijn voeten. Wat ze ook wisten was dat ik naar de primark wou, al heel lang, en daarna ergens anders heen. Gingen ze naar een andere winkel. Dus ik sta buiten,Jongen zegt tegen mij dat hij het lastig vindt, maar dat ik niet weg moet gaan, want dan geef ik me gewonnen enzo, geef ik ze bijna gelijk. Ik snapte dat wel en bleef buiten de winkel wachten. Jongen ging heel even naar binnen en hij kwam daarna weer heel bleek naar buiten en vertelde dat ze door bleven drammen op dat ik weg moest. En toen bleven die meiden nog heel lang in die winkel.

Wilden ze ook nog naar de starbucks. Jongen en ik staan binnen, zij gingen alvast naar buiten, komen wij buiten, meiden kwijt. ?Hij snapte er niets van, hij bellen, ze namen niet op, hij stuurde ze een smsje, en kreeg terug van Vier "We zijn even weg, kunnenwe allemaal gezellig shoppen". Dus hij dacht van WTF. En toen had ik zo iets van. Ja, nu wordt hij de dupe van iets wat niet zijn zaak is. En toen opeens zag ik ze voor ons lopen, en toen zei ik dat hij maar naar ze toe moest, dat ik een winkel in ging, en dat hij dan kon zeggen dat hij alleen was. Voor mij heeft hij nu de keuze wel gemaakt, maar ben niet boos.

Ik wil Gothic eigenlijk gewoon smsen dat ik het misselijk vind dat ze hem zo betrekt bij iets waar hij niets mee te maken heeft, en aan mij niet durft te vertellen hoe ze zich voelt. Ik moest zo huilen ervan
Vind het zo jammer

Dat er zulke mensen bestaan.
pi_79558369
Ik lees het zo T, ben even weg
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:55:48 #180
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79558380
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef RenRen- het volgende:

Wij dus met de klas naar Londen, en ik was maandag al alleen en dinsdag ook, en toen begonnen Gothic en Vier op de kamer van die opmerkingen te maken als. "Als Jongen niet meegaat, claimen we hem gewoon". Ik negeerde het, had toch niets met mij te maken. En toen gister gingen we naar een museum, en Jongen en ik liepen rond, hij mag Vier en Gothic wel, maar die waren opeens weg. Dus hij snapte het niet, ze smsten, waren ze al weggegaan, hij zei dat dat in dat smsje stond.

. Aparte mensen .
pi_79558389
Wat een sneu figuren zeg jammer dat zulke mensen je tripje weten te verzieken.
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 08:56:29 #182
Toezicht is gezond!
pi_79558400
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:55 schreef RenRen- het volgende:
Ik lees het zo T, ben even weg
tozooo
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 08:57:13 #183
Toezicht is gezond!
pi_79558416
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Wat een sneu figuren zeg jammer dat zulke mensen je tripje weten te verzieken.
En dat is dan op het MBO. Mensen van 18 / 19 / 20

Daar valt niets van te snappen
pi_79558436
Toch maar niet

[ Bericht 38% gewijzigd door Smijn. op 25-03-2010 08:59:52 ( ) ]
pi_79558498
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

En dat is dan op het MBO. Mensen van 18 / 19 / 20

Daar valt niets van te snappen
Nee maar zulke meisjes zaten bij ons ook op school. Die denken dat ze nog steeds op de middelbare zitten.
pi_79558509
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:58 schreef Smijn. het volgende:
Toch maar niet
Was loos mien schat?
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 09:04:09 #187
Toezicht is gezond!
pi_79558541
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nee maar zulke meisjes zaten bij ons ook op school. Die denken dat ze nog steeds op de middelbare zitten.
Mijn hele klas is zo ow wacht, de hele opleiding. Op twee mensen na. Een klasgenoot en een lekker wijf uit het tweede jaar
pi_79558563
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Was loos mien schat?
PM
pi_79558581
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Mijn hele klas is zo ow wacht, de hele opleiding. Op twee mensen na. Een klasgenoot en een lekker wijf uit het tweede jaar
Pics!
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 09:08:05 #190
Toezicht is gezond!
pi_79558620
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Pics!
Ja! ze heeft wel een hvyes maar die is niet openbaar te zien of zo... ken d'r niet vindendus
pi_79558630
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja! ze heeft wel een hvyes maar die is niet openbaar te zien of zo... ken d'r niet vindendus
Schtom
pi_79558636
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Geloof er niets van!
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 09:10:13 #193
Toezicht is gezond!
pi_79558664
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Smijn. het volgende:

[..]

Schtom
JA!

Ik heb overal al op gezocht alle mogelijke namen en shit, zelfs gewoon alle meiden bij langs gegaan in dat dorp
pi_79558665

Yam!
  PR/Manusje van alles donderdag 25 maart 2010 @ 09:10:28 #195
Toezicht is gezond!
pi_79558666
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Geloof er niets van!
Als ik pics had zou je ze mogen zien titi
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:11:40 #197
248821 Rauw.
op je bord.
pi_79558695
Moaghe.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:12:20 #198
248821 Rauw.
op je bord.
pi_79558706
Ik eet een banaan. Zou ik hem sexueel eten of gewoon.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_79558716
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:10 schreef Smijn. het volgende:

even voor tamara
Oh oh oh oh, heerlijk zonnetje schijnt neger er bij
pi_79558722
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:12 schreef Rauw. het volgende:
Ik eet een banaan. Zou ik hem sexueel eten of gewoon.
Ik wil hem wel achter in me keeltje duwen voor je.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')