Ik mis blond nogquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Dit kan ook echt alleen maar een Do TT zijn
Hahahaha lolleraidsquote:
Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest. En daarna kree gik ook nog eens een steek in de rug.quote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Rennie! Hoe was het
Wat heb je allemaal gekocht?
Pics! Vooral van de lakjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest. En daarna kree gik ook nog eens een steek in de rug.
Maar ik heb wel alles gedaan wat ik wou. Ik heb 2 shirtjes gekocht, 2 jurkjes, een rokje en een broek. Lushspul, nagellakjes. En veel eten
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest.
Dat is dan weer wel tofquote:Maar ik heb wel alles gedaan wat ik wou. Ik heb 2 shirtjes gekocht, 2 jurkjes, een rokje en een broek. Lushspul, nagellakjes. En veel eten
Ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
[..]
Dat is dan weer wel tof.
Doe ik straks, ik moet eerst mee naar het tuincentrumquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics! Vooral van de lakjesWel jammer dat het zo gelopen is
haaaaj Rennnnquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest. En daarna kree gik ook nog eens een steek in de rug.
Maar ik heb wel alles gedaan wat ik wou. Ik heb 2 shirtjes gekocht, 2 jurkjes, een rokje en een broek. Lushspul, nagellakjes. En veel eten
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:37 schreef RenRen- het volgende:
Ja dat weet ik nietEn twee meiden hebben me echt iets kuts geflikt.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nietEn twee meiden hebben me echt iets kuts geflikt.
En dat laatste is tof ja![]()
[..]
Doe ik straks, ik moet eerst mee naar het tuincentrumEn jammer indeed
quote:
Vind het zo jammerquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, aan het begin van het jaar, hadden we 3 meiden, ik en nog twee. Ik ging om met de gothic, aangezien ik zelf ook een beetje eigenzinnig ben, klikte dat wel. Toen kwam er een vierde meisje, ik mocht haar niet zo, ze irriteerde me, maar goed. Gothic ging heel veel met vier om, en gng dan met haar rug naar mij zitten. Toen ik een keer ergens anders ging zitten omdat ik daar geen zin in had, werd ze boos. Heel boos. En praatte niet meer met me.
Dus ik ging meer om met Jongen.
Wij dus met de klas naar Londen, en ik was maandag al alleen en dinsdag ook, en toen begonnen Gothic en Vier op de kamer van die opmerkingen te maken als. "Als Jongen niet meegaat, claimen we hem gewoon". Ik negeerde het, had toch niets met mij te maken. En toen gister gingen we naar een museum, en Jongen en ik liepen rond, hij mag Vier en Gothic wel, maar die waren opeens weg. Dus hij snapte het niet, hij ze smsen, waren ze al weggegaan, hij zei dat dat in dat smsje stond.
Dus wij naar de metro, zij gingen ergens zitten, ik een paar banken verder, had geen zin in ze, en ze riepen Jongen, prima. Dus wij naar de overstap, komt Jongen naar me toe, "JA EN ik kan me niet in tweeen splitsen hoor" (Zei hij uit het niets), ik legde hem uit dat ik dat ook niet van hem verwachtte en dat hij vooral met ze om moet gaan als hij dat wil. En toen zei hij dat Gothic eigenlijk best een kwetsend smsje over mij naar hem had gestuurd en dat hij niet wist wat hij ermee moest, hij werd nogal in een lastige positie gezet. Wat erin stond wou hij niet zeggen, was te erg.
Dusch toen gingen we naar de Primark, lopen ze heel snel, waarom; "We willen je kwijt jongen HAHAHA", wat ze dus gewoon naar mij bedoelden. Ze wisten dat ik pijn had aan mijn voeten. Wat ze ook wisten was dat ik naar de primark wou, al heel lang, en daarna ergens anders heen. Gingen ze naar een andere winkel. Dus ik sta buiten,Jongen zegt tegen mij dat hij het lastig vindt, maar dat ik niet weg moet gaan, want dan geef ik me gewonnen enzo, geef ik ze bijna gelijk. Ik snapte dat wel en bleef buiten de winkel wachten. Jongen ging heel even naar binnen en hij kwam daarna weer heel bleek naar buiten en vertelde dat ze door bleven drammen op dat ik weg moest. En toen bleven die meiden nog heel lang in die winkel.
Wilden ze ook nog naar de starbucks. Jongen en ik staan binnen, zij gingen alvast naar buiten, komen wij buiten, meiden kwijt. ?Hij snapte er niets van, hij bellen, ze namen niet op, hij stuurde ze een smsje, en kreeg terug van Vier "We zijn even weg, kunnenwe allemaal gezellig shoppen". Dus hij dacht van WTF. En toen had ik zo iets van. Ja, nu wordt hij de dupe van iets wat niet zijn zaak is. En toen opeens zag ik ze voor ons lopen, en toen zei ik dat hij maar naar ze toe moest, dat ik een winkel in ging, en dat hij dan kon zeggen dat hij alleen was. Voor mij heeft hij nu de keuze wel gemaakt, maar ben niet boos.
Ik wil Gothic eigenlijk gewoon smsen dat ik het misselijk vind dat ze hem zo betrekt bij iets waar hij niets mee te maken heeft, en aan mij niet durft te vertellen hoe ze zich voelt. Ik moest zo huilen ervan
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef RenRen- het volgende:
Nou, aan het begin van het jaar, hadden we 3 meiden, ik en nog twee. Ik ging om met de gothic, aangezien ik zelf ook een beetje eigenzinnig ben, klikte dat wel. Toen kwam er een vierde meisje, ik mocht haar niet zo, ze irriteerde me, maar goed. Gothic ging heel veel met vier om, en gng dan met haar rug naar mij zitten. Toen ik een keer ergens anders ging zitten omdat ik daar geen zin in had, werd ze boos. Heel boos. En praatte niet meer met me.
Dus ik ging meer om met Jongen.
Wij dus met de klas naar Londen, en ik was maandag al alleen en dinsdag ook, en toen begonnen Gothic en Vier op de kamer van die opmerkingen te maken als. "Als Jongen niet meegaat, claimen we hem gewoon". Ik negeerde het, had toch niets met mij te maken. En toen gister gingen we naar een museum, en Jongen en ik liepen rond, hij mag Vier en Gothic wel, maar die waren opeens weg. Dus hij snapte het niet, ze smsten, waren ze al weggegaan, hij zei dat dat in dat smsje stond.
Dus wij naar de metro, zij gingen ergens zitten, ik een paar banken verder, had geen zin in ze, en ze riepen Jongen, prima. Dus wij naar de overstap, komt Jongen naar me toe, "JA EN ik kan me niet in tweeen splitsen hoor" (Zei hij uit het niets), ik legde hem uit dat ik dat ook niet van hem verwachtte en dat hij vooral met ze om moet gaan als hij dat wil. En toen zei hij dat Gothic eigenlijk best een kwetsend smsje over mij naar hem had gestuurd en dat hij niet wist wat hij ermee moest, hij werd nogal in een lastige positie gezet. Wat erin stond wou hij niet zeggen, was te erg.
Dusch toen gingen we naar de Primark, lopen ze heel snel, waarom; "We willen je kwijt jongen HAHAHA", wat ze dus gewoon naar mij bedoelden. Ze wisten dat ik pijn had aan mijn voeten. Wat ze ook wisten was dat ik naar de primark wou, al heel lang, en daarna ergens anders heen. Gingen ze naar een andere winkel. Dus ik sta buiten,Jongen zegt tegen mij dat hij het lastig vindt, maar dat ik niet weg moet gaan, want dan geef ik me gewonnen enzo, geef ik ze bijna gelijk. Ik snapte dat wel en bleef buiten de winkel wachten. Jongen ging heel even naar binnen en hij kwam daarna weer heel bleek naar buiten en vertelde dat ze door bleven drammen op dat ik weg moest. En toen bleven die meiden nog heel lang in die winkel.
Wilden ze ook nog naar de starbucks. Jongen en ik staan binnen, zij gingen alvast naar buiten, komen wij buiten, meiden kwijt. ?Hij snapte er niets van, hij bellen, ze namen niet op, hij stuurde ze een smsje, en kreeg terug van Vier "We zijn even weg, kunnenwe allemaal gezellig shoppen". Dus hij dacht van WTF. En toen had ik zo iets van. Ja, nu wordt hij de dupe van iets wat niet zijn zaak is. En toen opeens zag ik ze voor ons lopen, en toen zei ik dat hij maar naar ze toe moest, dat ik een winkel in ging, en dat hij dan kon zeggen dat hij alleen was. Voor mij heeft hij nu de keuze wel gemaakt, maar ben niet boos.
Ik wil Gothic eigenlijk gewoon smsen dat ik het misselijk vind dat ze hem zo betrekt bij iets waar hij niets mee te maken heeft, en aan mij niet durft te vertellen hoe ze zich voelt. Ik moest zo huilen ervan
tozoooquote:
En dat is dan op het MBO. Mensen van 18 / 19 / 20quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Wat een sneu figuren zegjammer dat zulke mensen je tripje weten te verzieken.
Nee maar zulke meisjes zaten bij ons ook op school. Die denken dat ze nog steeds op de middelbare zitten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dat is dan op het MBO. Mensen van 18 / 19 / 20
Daar valt niets van te snappen
Mijn hele klas is zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar zulke meisjes zaten bij ons ook op school. Die denken dat ze nog steeds op de middelbare zitten.
Pics!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn hele klas is zoow wacht, de hele opleiding. Op twee mensen na. Een klasgenoot en een lekker wijf uit het tweede jaar
![]()
![]()
Ja! ze heeft wel een hvyesquote:
Schtomquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja! ze heeft wel een hvyesmaar die is niet openbaar te zien of zo... ken d'r niet vindendus
Geloof er niets van!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja! ze heeft wel een hvyesmaar die is niet openbaar te zien of zo... ken d'r niet vindendus
JA!quote:
Als ik pics had zou je ze mogen zien titiquote:
Oh oh oh oh, heerlijk zonnetje schijnt neger er bijquote:
Ik wil hem wel achter in me keeltje duwen voor je.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:12 schreef Rauw. het volgende:
Ik eet een banaan. Zou ik hem sexueel eten of gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |