Bij mij doet de site het wel, maar kan het nergens vinden..?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er staat in het boekje dat je vanavond je airmiles kan inwisselen voor 50% korting maar de site doet het niet om de voorwaarden te lezen.
*Voorwaarden:quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er staat in het boekje dat je vanavond je airmiles kan inwisselen voor 50% korting maar de site doet het niet om de voorwaarden te lezen.
Dat dus lol, ik had het ook net gevondenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
*Voorwaarden:
De 50% Air Miles kortingsactie is alleen geldig op de voorverkoopavond op woensdag 24 maart van 18.00 tot 21.00 uur. De korting geldt niet op food, fietsen, speelgoed, meubels, gordijnen, electronica, CD's, DVD's, games en consoles. En niet op artikelen waar wettelijk geen korting op gegeven mag worden zoals boeken, rookwaren, tijdschriften, dagbladen, arbeid- en maakloon, reparatiekosten inclusief materiaalkosten, facilitaire kosten, bonnen of plaatskaarten.
De volgende merken zijn uitgesloten: Accessorize, Amor, Bandolera, Bell Photo Studios, Benetton Mode, Bianca, Biba, Boretti, Bruynzeel, Cool Cat, Didi, Dixons, Eagle Creek, Esprit Mode, For Fellows, Hunkemoller, I Am, Ici Paris XL, Jane Norman, Mango, Noppies, Not the Same, Sephora, Six, S. Oliver, SPS Superstar, Triumph, Wittenveen, Zack en zonnebrillen van DKNY, D&G, Ralph en Ray-Ban. Niet in combinatie met setaanbiedingen.
www.vd.nl/vipactie daar zou het moeten staanquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij mij doet de site het wel, maar kan het nergens vinden..?
\quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef princess-a het volgende:
Vandaag kon ik eindelijk mijn handjes op MAAH leggen![]()
1 pakje lag op mijn deurmat, 1 pakje lag op mij te wachten bij mama
[ link | afbeelding ]
en de buit
[ link | afbeelding ]
had jij nog gemaild en reactie gekregen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
\
martel me maar met je maah
mooie aanwinsten!!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die eerste heeft gewoon 9 maanden, die tweede is net als een olifant, bijna 2 jaar
hoeft niet.. ik kreeg net email van Ebay dat mijn MAAH vandaag, 24 maart, verstuurd is in amerika.. terwijl hij al sinds maandag bij mn mama lagquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef Reska het volgende:
Grrr, ik vorige week een mailtje van paypall dat de status van mn bestelling veranderd was en mn lakje verzonden, ik ren dus al van af maandag naar de brievenbus als ik meneer de postbode hoor...
Krijg ik nu een mailtje van ebay dat het vandaag pas verzonden is![]()
Dat zal dus nog wel een weekje duren voordat het binnen komt...
Hahaha geweldig!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
En ik ben weer een NL met een tas vol lakjes!!
Ik heb niet alles voor iedereen kunnen vinden (sommige kleuren bestaan gewoon niet in de winkels blijkbaar....), ben 3 DM's afgeweest en heb me heerlijk vermaakt en bijna een Duitser aangereden
Straks faal-foto's!
oew foto'squote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
En ik ben weer een NL met een tas vol lakjes!!
Ik heb niet alles voor iedereen kunnen vinden (sommige kleuren bestaan gewoon niet in de winkels blijkbaar....), ben 3 DM's afgeweest en heb me heerlijk vermaakt en bijna een Duitser aangereden
Straks faal-foto's!
Wel gemailed, nog geen reactiequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
had jij nog gemaild en reactie gekregen?
babies als in minis?quote:
ja, maar chinaglaze babies zijn niet zo ieniemini als opi babies... in de chg zit .325 ozquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
babies als in minis?![]()
Ik moest net nog even heel hard lachen om jouw 'stevige mensen kunnen geen afslankpillen' verkopen opmerking. Mijn collega had ooit 3 puistjes op haar voorhoofd.. toen wilde iemand iets tegen puistjes hebben maar niet van haar, want "wat zij gebruikt werkt duidelijk niet"Zei ze recht in haar gezicht en liep vervolgens door naar mij "jou geloof ik wel" .. het lef
Dat meen je nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:
Ik moest net nog even heel hard lachen om jouw 'stevige mensen kunnen geen afslankpillen' verkopen opmerking. Mijn collega had ooit 3 puistjes op haar voorhoofd.. toen wilde iemand iets tegen puistjes hebben maar niet van haar, want "wat zij gebruikt werkt duidelijk niet"Zei ze recht in haar gezicht en liep vervolgens door naar mij "jou geloof ik wel" .. het lef
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
nee, die natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
niet iedereen kan zo'n creatieve vertaalslag makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Wel een complimentje voor jouw huid
(hetzelfde als bij een vacature zetten: 'wij zoeken iemand die een koelkast aan een eskimo kan verkopen!'.... ja niet zo moeilijk, dan bevriest zijn eten tenminste niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |