abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79536294
tvp
Ja en dus?
pi_79536335
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Er staat in het boekje dat je vanavond je airmiles kan inwisselen voor 50% korting maar de site doet het niet om de voorwaarden te lezen.
Bij mij doet de site het wel, maar kan het nergens vinden..?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_79536455
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Er staat in het boekje dat je vanavond je airmiles kan inwisselen voor 50% korting maar de site doet het niet om de voorwaarden te lezen.
*Voorwaarden:
De 50% Air Miles kortingsactie is alleen geldig op de voorverkoopavond op woensdag 24 maart van 18.00 tot 21.00 uur. De korting geldt niet op food, fietsen, speelgoed, meubels, gordijnen, electronica, CD's, DVD's, games en consoles. En niet op artikelen waar wettelijk geen korting op gegeven mag worden zoals boeken, rookwaren, tijdschriften, dagbladen, arbeid- en maakloon, reparatiekosten inclusief materiaalkosten, facilitaire kosten, bonnen of plaatskaarten.
De volgende merken zijn uitgesloten: Accessorize, Amor, Bandolera, Bell Photo Studios, Benetton Mode, Bianca, Biba, Boretti, Bruynzeel, Cool Cat, Didi, Dixons, Eagle Creek, Esprit Mode, For Fellows, Hunkemoller, I Am, Ici Paris XL, Jane Norman, Mango, Noppies, Not the Same, Sephora, Six, S. Oliver, SPS Superstar, Triumph, Wittenveen, Zack en zonnebrillen van DKNY, D&G, Ralph en Ray-Ban. Niet in combinatie met setaanbiedingen.
pi_79536476
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

*Voorwaarden:
De 50% Air Miles kortingsactie is alleen geldig op de voorverkoopavond op woensdag 24 maart van 18.00 tot 21.00 uur. De korting geldt niet op food, fietsen, speelgoed, meubels, gordijnen, electronica, CD's, DVD's, games en consoles. En niet op artikelen waar wettelijk geen korting op gegeven mag worden zoals boeken, rookwaren, tijdschriften, dagbladen, arbeid- en maakloon, reparatiekosten inclusief materiaalkosten, facilitaire kosten, bonnen of plaatskaarten.
De volgende merken zijn uitgesloten: Accessorize, Amor, Bandolera, Bell Photo Studios, Benetton Mode, Bianca, Biba, Boretti, Bruynzeel, Cool Cat, Didi, Dixons, Eagle Creek, Esprit Mode, For Fellows, Hunkemoller, I Am, Ici Paris XL, Jane Norman, Mango, Noppies, Not the Same, Sephora, Six, S. Oliver, SPS Superstar, Triumph, Wittenveen, Zack en zonnebrillen van DKNY, D&G, Ralph en Ray-Ban. Niet in combinatie met setaanbiedingen.
Dat dus lol, ik had het ook net gevonden
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:48:58 #30
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79536508
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Joysa het volgende:

[..]

Bij mij doet de site het wel, maar kan het nergens vinden..?
www.vd.nl/vipactie daar zou het moeten staan
pi_79536542
Al die uitzonderingen en dan staat er even daarvoor dat het geldt op bijna alles

Donderdag 25 maart start het V&D Prijzencircus! Graag nodigen we onze VIPklanten uit voor de speciale voorverkoopavond op woensdag 24 maart van 18.00 tot 21.00 uur. Vele topmerken gaan tegen stuntprijzen weg! Bovendien kunnen VIPklanten op deze avond óók Air Miles inwisselen voor 50% korting op bijna alles*. De voorverkoop is óók online geldig!
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:49:59 #32
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79536551
Yaay, faalpix! Zit nu DV8 te lakken, hijs erg meuj
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_79536634
Vandaag kon ik eindelijk mijn handjes op MAAH leggen

1 pakje lag op mijn deurmat, 1 pakje lag op mij te wachten bij mama

en de buit

Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79536711
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef princess-a het volgende:
Vandaag kon ik eindelijk mijn handjes op MAAH leggen

1 pakje lag op mijn deurmat, 1 pakje lag op mij te wachten bij mama

[ link | afbeelding ]

en de buit
[ link | afbeelding ]

\

martel me maar met je maah

mooie aanwinsten!!
pi_79536739
Grrr, ik vorige week een mailtje van paypall dat de status van mn bestelling veranderd was en mn lakje verzonden, ik ren dus al van af maandag naar de brievenbus als ik meneer de postbode hoor...
Krijg ik nu een mailtje van ebay dat het vandaag pas verzonden is
Dat zal dus nog wel een weekje duren voordat het binnen komt...
pi_79536760
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

\

martel me maar met je maah

mooie aanwinsten!!
had jij nog gemaild en reactie gekregen?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:54:54 #37
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_79536766
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja die eerste heeft gewoon 9 maanden, die tweede is net als een olifant, bijna 2 jaar

hmm.....dan ga ik denk ik toch maar voor de eerste
nee bedacht me later dat de vraag idd een beetje raar was.
Maar doelde meer op de zitbaarheid (oke klinkt ook raar) van de lak.
kan even niet op iets anders komen qua benaming, srry...
pi_79536820
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef Reska het volgende:
Grrr, ik vorige week een mailtje van paypall dat de status van mn bestelling veranderd was en mn lakje verzonden, ik ren dus al van af maandag naar de brievenbus als ik meneer de postbode hoor...
Krijg ik nu een mailtje van ebay dat het vandaag pas verzonden is
Dat zal dus nog wel een weekje duren voordat het binnen komt...
hoeft niet.. ik kreeg net email van Ebay dat mijn MAAH vandaag, 24 maart, verstuurd is in amerika.. terwijl hij al sinds maandag bij mn mama lag
pi_79536848
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
En ik ben weer een NL met een tas vol lakjes!!
Ik heb niet alles voor iedereen kunnen vinden (sommige kleuren bestaan gewoon niet in de winkels blijkbaar....), ben 3 DM's afgeweest en heb me heerlijk vermaakt en bijna een Duitser aangereden
Straks faal-foto's!
Hahaha geweldig!

Blij dat je weer heel terug bent in NL iig
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:59:07 #40
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_79536945
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
En ik ben weer een NL met een tas vol lakjes!!
Ik heb niet alles voor iedereen kunnen vinden (sommige kleuren bestaan gewoon niet in de winkels blijkbaar....), ben 3 DM's afgeweest en heb me heerlijk vermaakt en bijna een Duitser aangereden
Straks faal-foto's!
oew foto's
pi_79537053
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef princess-a het volgende:

[..]

had jij nog gemaild en reactie gekregen?
Wel gemailed, nog geen reactie verwacht vandaag antwoord!

als hij bij TD weer is kan ik hem eventueel ook daar halen want ik wil nog meerdere van ze hebben (H)
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:12:25 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_79537462
tvp. ik heb chinaglaze babies
disclaimer
pi_79537568
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
babies als in minis?

Ik moest net nog even heel hard lachen om jouw 'stevige mensen kunnen geen afslankpillen' verkopen opmerking. Mijn collega had ooit 3 puistjes op haar voorhoofd.. toen wilde iemand iets tegen puistjes hebben maar niet van haar, want "wat zij gebruikt werkt duidelijk niet" Zei ze recht in haar gezicht en liep vervolgens door naar mij "jou geloof ik wel" .. het lef
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:18:01 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_79537668
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:

[..]

babies als in minis?

Ik moest net nog even heel hard lachen om jouw 'stevige mensen kunnen geen afslankpillen' verkopen opmerking. Mijn collega had ooit 3 puistjes op haar voorhoofd.. toen wilde iemand iets tegen puistjes hebben maar niet van haar, want "wat zij gebruikt werkt duidelijk niet" Zei ze recht in haar gezicht en liep vervolgens door naar mij "jou geloof ik wel" .. het lef
ja, maar chinaglaze babies zijn niet zo ieniemini als opi babies... in de chg zit .325 oz

Da's wel lef ja van die klant
disclaimer
pi_79537776
quote:

Dat meen je niet

Wel een complimentje voor jouw huid

(hetzelfde als bij een vacature zetten: 'wij zoeken iemand die een koelkast aan een eskimo kan verkopen!'.... ja niet zo moeilijk, dan bevriest zijn eten tenminste niet )
I had a signature once. It was awful.
pi_79537879
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
En ook mijn baby?
All good things are wild and free.
pi_79537927
quote:

[..]
Nouja zeg, sommige mensen.....
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:28:23 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_79538048
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:23 schreef tliciouz het volgende:

[..]

En ook mijn baby?
nee, die natuurlijk niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:29:13 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_79538075
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:20 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat meen je niet

Wel een complimentje voor jouw huid

(hetzelfde als bij een vacature zetten: 'wij zoeken iemand die een koelkast aan een eskimo kan verkopen!'.... ja niet zo moeilijk, dan bevriest zijn eten tenminste niet )
niet iedereen kan zo'n creatieve vertaalslag maken
disclaimer
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:29:55 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_79538105
350 fiberglass wraps voor 5 euro ftw
Alleen de lijm en de primer enzo waren dan wel 20 euro, maar goed
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: