Volgende keer een nieuw topic makenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik ben nu een overzichtje aan het maken met alle kleurtjes die ik nog wil halen, ik wil niet steeds misgrijpensalaris is binnen dus zodra MAAH bij TD te koop is ga ik mijn bestelling plaatsen
![]()
Kinky in Helsinki vind ik ook tof, maar die zie ik niet op de website staan![]()
Wat is een mooi lichtblauw lakje?
Laat haar deze topics lezen, die zijn aanstekelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef Loqi het volgende:
Sepo
Hoe motiveer ik mijn moeder meer kleurtjes te gaan dragen?Ze kan overal mee weg komen maar ze wil alleen nude-achtig
![]()
Ja die eerste heeft gewoon 9 maanden, die tweede is net als een olifant, bijna 2 jaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:47 schreef miss--moana het volgende:
zit er verschil tussen de draagtijd van Iron Butterfly en Suzi Skies In The Pyrenees Suede?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die eerste heeft gewoon 9 maanden, die tweede is net als een olifant, bijna 2 jaar
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die eerste heeft gewoon 9 maanden, die tweede is net als een olifant, bijna 2 jaar
I LOLedquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kinky In Helsinki is idd tof, maar dat was geloof ik een speciale collectie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik ben nu een overzichtje aan het maken met alle kleurtjes die ik nog wil halen, ik wil niet steeds misgrijpensalaris is binnen dus zodra MAAH bij TD te koop is ga ik mijn bestelling plaatsen
![]()
Kinky in Helsinki vind ik ook tof, maar die zie ik niet op de website staan![]()
Wat is een mooi lichtblauw lakje?
Dat ligt eraan wat je qua kleding draagt en hoe lang je lakjes laat zitten. OMG is mooi neutraal, maar denk dat DV8 vooral in het zonnetje extra mooi zal stralenquote:
Ik zeg OMGquote:
Weet jij hoe het zit met die airmiles inwisselen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg OMG
En ik ging vandaag nog even kijken bij de Sephora voor die OPI lakjes, maar die 50% geld alleen op heeeeeeeeeel oude lakjes, en dat heeft bijna geen enkele Sephora meer..
Maar dat kregen ze daar zelf ook pas vandaag te horen want personeel was ook teleurgesteld![]()
Uh, ik werk bij het La Place deel dus niet echt..quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Weet jij hoe het zit met die airmiles inwisselen?
Er staat in het boekje dat je vanavond je airmiles kan inwisselen voor 50% korting maar de site doet het niet om de voorwaarden te lezen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Uh, ik werk bij het La Place deel dus niet echt..
Maar volgens mij als je een VIP-PAS + airmiles pas hebt, kun je 20% betalen met airmiles..
Of bedoel je dat niet?![]()
Van die bijna aanrijding met die Duitserquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
En ik ben weer een NL met een tas vol lakjes!!
Ik heb niet alles voor iedereen kunnen vinden (sommige kleuren bestaan gewoon niet in de winkels blijkbaar....), ben 3 DM's afgeweest en heb me heerlijk vermaakt en bijna een Duitser aangereden
Straks faal-foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |