Ja, was het ook.quote:
Het ergste is dat ze 21 isquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik was met 139 anderen, kun je nagaanHeb alles alleen gedaan, behalve de verplichte groepsdingen.
PUB SC [5289] I like breezers and I cannot lie!
Als je even hebt, kun je dit lezenDeed er ook wel aan mee.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bah, school en die achterlijke mensen die erbij zitten.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door DeltaCephei op 25-03-2010 11:37:06 ]
nee, sommige mensen zijn zo onzeker dat ze zich vast blijven klampen aan dit kinderlijke gedrag om zichzelf een stoere houding te kunnen geven. Het gaat overquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, was het ook.
[..]
Het ergste is dat ze 21 isEcht bizar! Ik snap er niets van, ben ik nou zo'n ouderwetse geest?`
Nee dit ligt echt niet aan jou.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, was het ook.
[..]
Het ergste is dat ze 21 isEcht bizar! Ik snap er niets van, ben ik nou zo'n ouderwetse geest?`
Helaas, ik ken mensen die er toch echt in blijven hangen, alleen na school worden dat dus meestal wel de zielepietjes van de samenleving..... Karma is a bitchquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sommige mensen zijn zo onzeker dat ze zich vast blijven klampen aan dit kinderlijke gedrag om zichzelf een stoere houding te kunnen geven. Het gaat over
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Helaas, ik ken mensen die er toch echt in blijven hangen, alleen na school worden dat dus meestal wel de zielepietjes van de samenleving..... Karma is a bitch
Kan wel eens even duren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:![]()
heb vandaag Just a fling (paars) op van H&M, echt![]()
zie de log van Sknr voor een swatch![]()
Ik ga vanavond ook de andere 3 kleuren kopen, ik hou van lakjes met een shimmer erin
en ik wil mijn pakje van Sparkling*nails!
Heb op dinsdag 16-3 3 CG lakjes (van de OMG serie) besteld.. ik wil ze, NUUUUUUU!
ervaren Sparkling*nails-bestellers.. wat is jullie ervaring, hoe lang na bestelling wordt het bezorgd?
Hoe lang is "even"...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan wel eens even duren.
Zo even een bestellinkje gedaan bij TD![]()
Ook wat voor mezelf seche restore en China Glaze Fast Freeze Quick Dry
Bij mij duurde het 11 of 12 dagen, dus op zich kan het bij jou nu ook niet lang meer duren. maar ja, het ene pakje is het andere niet...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:
en ik wil mijn pakje van Sparkling*nails!
Heb op dinsdag 16-3 3 CG lakjes (van de OMG serie) besteld.. ik wil ze, NUUUUUUU!
ervaren Sparkling*nails-bestellers.. wat is jullie ervaring, hoe lang na bestelling wordt het bezorgd?
Ik vind de kleur heul niks, maar hij staat je wel errug goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Orly Foil FX Luxe in het zonlicht!!
[ afbeelding ]
En in de schaduw:
[ afbeelding ]
Oeh, nice!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En in de schaduw:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En in de schaduw:
[ afbeelding ]
Moet het zwartzwart zijn, of mag er ook iets in zitten van een shimmertje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef Mehehelzs het volgende:
Je had moeten zeggen dat hij een biertje kreeg als jij vandaag jouw pakketje zou krijgen![]()
Ik wil een zwart lakje van OPI of CG gaan halen, tips?
Dit klinkt echt als de slager:quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet het zwartzwart zijn, of mag er ook iets in zitten van een shimmertje?
onzin, als ze jou niet aannemen zijn ze knettergekquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Lindytje het volgende:
Duim voor me!! Ikga over 25 min weg!!![]()
![]()
Zenuwen!!!!!! (sollicitatie, voor degenen die het nog niet mee hadden gekregen... ik ben een zenuwpees
)
Niet zenuwachtig zijn! Nergens voor nodig. Ze nemen je heus wel aan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Zenuwen!!!!!! (sollicitatie, voor degenen die het nog niet mee hadden gekregen... ik ben een zenuwpees
)
Het mag een beetje meer zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet het zwartzwart zijn, of mag er ook iets in zitten van een shimmertje?
\quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef Lindytje het volgende:
![]()
)
En succes!quote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 15:20 schreef Lindytje het volgende:
![]()
)
Okee. Baby it's "coal" outside van OPI?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Het mag een beetje meer zijn![]()
Ik vind shimmertjes of beetje glitter altijd wel leuk! Sowieso een glansje, als zwart mat is staat het niet bij mij
Mooi zeg, hoe gaat het met de velletjes?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef RenRen- het volgende:
Nogmaals bedankt lieve meidenHet helpt toch wel meer dan ik had gedacht dat jullie er zo over denken
![]()
Ik vind Thanks so Muchness zoooo'n mooie kleur, maar mijn camera maakt hem roder en killer dan hij isVeeel rozerder is ze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
En en en. Lemony flutter is tof.
Lekker weer man, mijn moeder doet ons geveltuintje en ik sta er in een jurkje naaast en het is zo lekker warm.
Lubu heelsquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Het mag een beetje meer zijn![]()
Ik vind shimmertjes of beetje glitter altijd wel leuk! Sowieso een glansje, als zwart mat is staat het niet bij mij
Heerlijk zomers!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:36 schreef mirannie het volgende:
OPI ds coronation met zon, mooie zilveren holo, al komt ie op de foto weer niet echt mooi over
[ afbeelding ]
OPI ds coronation zonder zon, nog steeds een mooie zilveren lak met klein glittertje
[ afbeelding ]
Daarna nog een leuk konadje erop gedaan met revvvolution, maar de zon is hier weg, dus die foto komt misschien morgen nog.
ik had die van opi ook net voor mequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee. Baby it's "coal" outside van OPI?
Goth van Orly?
Cosmic van China Glaze?
Natuurlijk!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat ik mij nou bedacht net he, hebben jullie ook speciale lente / zomer lakjes of zo? die je echt een lente gevoel geven?
Thanks! Vond jouw luxe ook erg mooi!! Zo keurig gelakt ook weer, dat hoop ik toch ook snel onder de knie te krijgen.quote:
ik las laatst een briljante tutorial!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks! Vond jouw luxe ook erg mooi!! Zo keurig gelakt ook weer, dat hoop ik toch ook snel onder de knie te krijgen.
En hysterische glitters in het zonnetje zijn ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Van die pastelkleurtjes en holografische lakjes
Met zon zijn holografische lakjes toch wel echt favoriet!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat ik mij nou bedacht net he, hebben jullie ook speciale lente / zomer lakjes of zo? die je echt een lente gevoel geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |