Meissie tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik was met 139 anderen, kun je nagaanHeb alles alleen gedaan, behalve de verplichte groepsdingen.
PUB SC [5289] I like breezers and I cannot lie!
Als je even hebt, kun je dit lezenDeed er ook wel aan mee.
[..]
Hij zat er even op maar zo woooow. Nah. Dus nog een keer proberen en anders in het topic
Ook al zo mooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, was het ook.quote:
Het ergste is dat ze 21 isquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik was met 139 anderen, kun je nagaanHeb alles alleen gedaan, behalve de verplichte groepsdingen.
PUB SC [5289] I like breezers and I cannot lie!
Als je even hebt, kun je dit lezenDeed er ook wel aan mee.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bah, school en die achterlijke mensen die erbij zitten.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door DeltaCephei op 25-03-2010 11:37:06 ]
nee, sommige mensen zijn zo onzeker dat ze zich vast blijven klampen aan dit kinderlijke gedrag om zichzelf een stoere houding te kunnen geven. Het gaat overquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, was het ook.
[..]
Het ergste is dat ze 21 isEcht bizar! Ik snap er niets van, ben ik nou zo'n ouderwetse geest?`
Nee dit ligt echt niet aan jou.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, was het ook.
[..]
Het ergste is dat ze 21 isEcht bizar! Ik snap er niets van, ben ik nou zo'n ouderwetse geest?`
Helaas, ik ken mensen die er toch echt in blijven hangen, alleen na school worden dat dus meestal wel de zielepietjes van de samenleving..... Karma is a bitchquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sommige mensen zijn zo onzeker dat ze zich vast blijven klampen aan dit kinderlijke gedrag om zichzelf een stoere houding te kunnen geven. Het gaat over
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Helaas, ik ken mensen die er toch echt in blijven hangen, alleen na school worden dat dus meestal wel de zielepietjes van de samenleving..... Karma is a bitch
Kan wel eens even duren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:![]()
heb vandaag Just a fling (paars) op van H&M, echt![]()
zie de log van Sknr voor een swatch![]()
Ik ga vanavond ook de andere 3 kleuren kopen, ik hou van lakjes met een shimmer erin
en ik wil mijn pakje van Sparkling*nails!
Heb op dinsdag 16-3 3 CG lakjes (van de OMG serie) besteld.. ik wil ze, NUUUUUUU!
ervaren Sparkling*nails-bestellers.. wat is jullie ervaring, hoe lang na bestelling wordt het bezorgd?
Hoe lang is "even"...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan wel eens even duren.
Zo even een bestellinkje gedaan bij TD![]()
Ook wat voor mezelf seche restore en China Glaze Fast Freeze Quick Dry
Bij mij duurde het 11 of 12 dagen, dus op zich kan het bij jou nu ook niet lang meer duren. maar ja, het ene pakje is het andere niet...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:
en ik wil mijn pakje van Sparkling*nails!
Heb op dinsdag 16-3 3 CG lakjes (van de OMG serie) besteld.. ik wil ze, NUUUUUUU!
ervaren Sparkling*nails-bestellers.. wat is jullie ervaring, hoe lang na bestelling wordt het bezorgd?
Ik vind de kleur heul niks, maar hij staat je wel errug goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Orly Foil FX Luxe in het zonlicht!!
[ afbeelding ]
En in de schaduw:
[ afbeelding ]
Oeh, nice!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En in de schaduw:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En in de schaduw:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |