ik LOL-de, te herkenbaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:33 schreef Holyme het volgende:
Yep staat op wishlistWat trouwens wel niet leuk was, als je kat even komt kijken wat je aan het doen bent, en dus lekker in je gelakte wiel staat te verharen
Dat lieve setje Chinaglaze was maar 11,78 inclusiefquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Nune het volgende:
Hoi. Ik ga morgen met Daph en Snkr naar de groothandel in Veldhoven, moet ik nog iets meenemen voor iemand?
Jaa je moet mij meenemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Nune het volgende:
Hoi. Ik ga morgen met Daph en Snkr naar de groothandel in Veldhoven, moet ik nog iets meenemen voor iemand?
ssst!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lieve setje Chinaglaze was maar 11,78 inclusief
That's amaaaaaazing Mike!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMG maar 11,78 voor 4 lakjes van UP & AWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg dat nou niet, vond ´m al te leuk!! Sowieso vind ik die kleine flesjes liefquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat lieve setje Chinaglaze was maar 11,78 inclusief
Ja maar dees zijn redelijk normaal qua maat nog, zit ongeveer 10ml inquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, vond ´m al te leuk!! Sowieso vind ik die kleine flesjes lief
Ja, precies, daarom vind ik ze ook lief! Want die mini´s van OPI zijn gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dees zijn redelijk normaal qua maat nog, zit ongeveer 10ml in
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMG maar 11,78 voor 4 lakjes van UP & AWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* DeltaCephei zet deze advertentie in My eBayquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom vind ik ze ook lief! Want die mini´s van OPI zijn gewoon lachwekkend
Voor liefhebbers van mini CG $18,45 (kleine 14 euro) inclusief verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/CHINA-(...)?hash=item1e5aff3265
Die hebben ze in veldhoofs ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom vind ik ze ook lief! Want die mini´s van OPI zijn gewoon lachwekkend
Voor liefhebbers van mini CG $18,45 (kleine 14 euro) inclusief verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/CHINA-(...)?hash=item1e5aff3265
Ja, maar als iemand het voor me meeneemt, moet ik wel nog 7 euro verzendkosten erbij rekenen natuurlijk...quote:
Die verkopen ze niet als setje, maar losquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand het voor me meeneemt, moet ik wel nog 7 euro verzendkosten erbij rekenen natuurlijk...
Welke minisetjes hebben ze allemaal?? Want volgens mij heb ik ze niet gezien op de site.
Door dat spul van Lush wordt het al wel minder, valt echt op, dus veel beter. Mijn duim ziet er bijna uit als een normale duimquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi zeg, hoe gaat het met de velletjes?
En OMG wat is dit weer goed voor je hum he?![]()
Ze hebben OMG wel, Sexagon niet meer...quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef PartyHardy het volgende:
Hebben ze daar ook Sexagon of OMG van China glaze? Ik zoek nog een holo voor de zomer
ik heb zelf recycle en tree hugger, maar echte stempellakken zijn het nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef mirannie het volgende:
iemand enig idee of de eco collection goed te stempelen is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |