quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die natuurlijk nietJa misschien hadden ze hem niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me even de kosten en je rekeningnummer pm't dan stuur ik mijn adres!
All good things are wild and free.
*F5 F5 F5*quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben aan het uploaden, er komen er 9 aan
Oh die heb ik er nog niet naast gehouden, thanks!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Misa Toxic Seduction? Niet helemaal petrol, maar wel mooi
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Picspam-alert!!!
[ afbeelding ]
Overzicht van mijn persoonlijke faal
[ afbeelding ]
P2: Artful, Stormy, nagellakverdunner 2x, Summer party, Summer coctail, Matte topcoat
[ afbeelding ]
Nieuwe essence-lakjes!! Underwater, Hypnotic poison, Blue lagoon, Naughty but nice, Roze tippainter en Thelma&Loise
[ afbeelding ]
Nailart: De twee nieuwe image plates, stickers, Fimofruit en drie Nail art pennen
[ afbeelding ]
Close-up van het fimofruit!!![]()
![]()
Hieronder nog drie lakjes van Alessandro, ik vind ze geweldig!!!!!
[ afbeelding ]
Paars met glitters én flakies!!!![]()
[ afbeelding ]
Blauw-paars-grijs-achtig met glitters én flakies!
[ afbeelding ]
Duochrome!! (zie flesje, ik kreeg het niet fatsoenlijk op de foto op de nepnagel...)
En dan tot slot, de lakjes die besteld waren, een heus nagellakleger!!
[ afbeelding ]
Wat, wil je nog meer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef tliciouz het volgende:
Wow wat een lakjes weer zeg
Wie ging er trouwens deze week naar die beauty company ding in Veldhoven?
Mijn liefjequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, wil je nog meer?
Overigens:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, wil je nog meer?
Overigens:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Picspam-alert!!!
[ afbeelding ]
Overzicht van mijn persoonlijke faal
[ afbeelding ]
P2: Artful, Stormy, nagellakverdunner 2x, Summer party, Summer coctail, Matte topcoat
[ afbeelding ]
Nieuwe essence-lakjes!! Underwater, Hypnotic poison, Blue lagoon, Naughty but nice, Roze tippainter en Thelma&Loise
[ afbeelding ]
Nailart: De twee nieuwe image plates, stickers, Fimofruit en drie Nail art pennen
[ afbeelding ]
Close-up van het fimofruit!!![]()
![]()
Hieronder nog drie lakjes van Alessandro, ik vind ze geweldig!!!!!
[ afbeelding ]
Paars met glitters én flakies!!!![]()
[ afbeelding ]
Blauw-paars-grijs-achtig met glitters én flakies!
[ afbeelding ]
Duochrome!! (zie flesje, ik kreeg het niet fatsoenlijk op de foto op de nepnagel...)
En dan tot slot, de lakjes die besteld waren, een heus nagellakleger!!
[ afbeelding ]
alleen dit setje babies! 13,20 - 25% + btwquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn liefjeJa zit te denken aan moody blue er nog bij te nemen
en daarna stop ik even met kopen! Maar hoe kom je aan die collectie zeg me niet dat ze die daar ook verkopen want dan ga ik nu heel hard in een hoekje huilen
Oke ik ga even huilen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen dit setje babies! 13,20 - 25% + btw
Kijk dat is goed nieuws! Ik ga weer even kamperen onder de brievenbus!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoeft niet.. ik kreeg net email van Ebay dat mijn MAAH vandaag, 24 maart, verstuurd is in amerika.. terwijl hij al sinds maandag bij mn mama lag
nope. Maar daph gaat er vrijdag heen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke ik ga even huilen!dat had ik eerder moeten weten want die collectie wil ik zo graag hebben!
ze verkopen ze zeker niet los?
ik wist het ook niet hoor, zag ze pas in de winkel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke ik ga even huilen!dat had ik eerder moeten weten want die collectie wil ik zo graag hebben!
ze verkopen ze zeker niet los?
Oh ja kun jij ook niets aan doen hoor! Ben allang blij met die andere! Ja mijn adres, dat lijkt me handigquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist het ook niet hoor, zag ze pas in de winkel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |