quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
http://moncoinamoua.blogspot.com/2010/03/opi-shrek-swatches.html
Oooooeh ze zijn tóf! Mooi zeg, Who the Shrek are you, Funkey Dunkey en Cattitude! Oeh al die kleuren staan me zo niet but wantzquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
He, damn, dat had ik inderdaad moeten weten!! Of niet juist... Nou ja, ik ga vast nog een keer!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nordhorn ga ik altijd naartoe.![]()
Ik had moeten weten dat je daar naartoe ging, dan had ik je verteld dat je ook echt even dat winkelcentrum in moest gaan. De supermarkt daar verkoopt wet 'n wild.
Tof!! Ik zou die shrek-kleur alleen al willen om de heb, omdat shrek BRILJANT is!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
Deal!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Voor wie het vroeg, volgens mij dekken de glitters van Claire's.. mwah. Met een passende onderkleur en 3 laagjes kom je denk ik wel een eind.
En ik wil ook een keer naar Duitsland! Lindy, als je ooit nog eens op zaterdag gaat, ga ik met je mee!
Wedden dat who the shrek are you binnen twee dagen is uitverkocht?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
zomaar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:11 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie is verschoven naar vanmiddag 16.00u!! Nu ben ik ineens een beetje zenuwachtig......
Heb je het geld ontvangen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zomaar?
Ach, dan heb je het gehad
Ja ik weet niet of ik het goed heb gedaan, als het goed is wel. Maar ik heb rabobank dus weet niet of het er meteen op staat.quote:
Da's leuk, wheels lakkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef Holyme het volgende:
Haai! Woah heb ik even veul bij te lezenEven ontzettend druk gehad en geen tijd voor Fok! of nagels ;o
Gister zijn m'n nailwheels binnen gekomen, besteld via een linkje hier op Ebay. ¤3.5 voor 10 van die dingen, inclusief verzendkosten. Ga je je toch afvragen waar ze hun winst vandaan halen![]()
Ik denk dat ik een dagje ga hebben van topics doorlezen en in de tussentijd wheels lakken
Nou, hij belde op of ik ook vanmiddag kan, want als het klikt, dan kan ik morgen meteen een dag meelopen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zomaar?
Ach, dan heb je het gehad
Wow, Who The Shrek Are Youquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:26 schreef Nune het volgende:
De Shrek swatches!
Mooi kleurtje!!quote:
Pretty!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wow, Who The Shrek Are You![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon neutraal, is altijd het beste bij dat soort baantjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi kleurtje!!
[..]
Pretty!!Welke is dat??
---------------
Oh, en iemand een mani-idee voor sollicitatie vanmiddag?? Het gaat om een baantje achter de balie/bar bij een zwembad....
Die heb ik ook maar vind 'm kut lakkenquote:
Lalala jij moet morgen lekker ook solliciterenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon neutraal, is altijd het beste bij dat soort baantjes
Klopft!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lalala jij moet morgen lekker ook solliciterenallebei alvast succes gewenst
.
Dankje!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lalala jij moet morgen lekker ook solliciterenallebei alvast succes gewenst
.
Debster werkt toch bij de vero moda of heb ik dat ooit verkeerd gelezenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopft!
Maar ze weten dat ik via jou kom, dat scheelt al
Nee, deb werkt op een kantoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Debster werkt toch bij de vero moda of heb ik dat ooit verkeerd gelezenGa jij daar ook solliciteren dan?
Wanneer kan ik mijn nieuwe liefde ontvangen?
Oh okequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, deb werkt op een kantoor
Lakje gaat vandaag op de post, dus morgen hopelijk
Ja, zo'n minisetje zou ik ook nog wel leuk vinden, maar de kleurtjes zijn mij wat te heftig voor regelmatig gebruikquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik hoop dat er een leuke Shrek-mini-set uitkomt.... maar ik denk dat ik hem sowieso heel snel van ebay vandaan ga plukken. Wat is de releasedatum ook alweer?
zondequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
zo, m'n wraps zijn er af
* Stormqueen kan echt echt echt niet wennen aan dat fake gevoel
Why zonde?quote:
Hoe lang hebben ze erover gedaan voor ze bij jou aan kwamen? Heb ze gister ook besteld namelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef Holyme het volgende:
Haai! Woah heb ik even veul bij te lezenEven ontzettend druk gehad en geen tijd voor Fok! of nagels ;o
Gister zijn m'n nailwheels binnen gekomen, besteld via een linkje hier op Ebay. ¤3.5 voor 10 van die dingen, inclusief verzendkosten. Ga je je toch afvragen waar ze hun winst vandaan halen![]()
Ik denk dat ik een dagje ga hebben van topics doorlezen en in de tussentijd wheels lakken
Ja weet ik, ook dan vond ik hem niet zo mooi, maar hij heeft niet veel daglicht gezien. Nog even een keer proberen van de week.quote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
je moet rainbow ook over zwart smeren he?
Was het leuk?
eenzaam? Was je in je uppie dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja weet ik, ook dan vond ik hem niet zo mooi, maar hij heeft niet veel daglicht gezien. Nog even een keer proberen van de week.
Deels wel, deels niet, het was vooral erg eenzaam
Rainbow is lovely over donkere ondergrondquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:03 schreef RenRen- het volgende:
Hi Ladies, look at what I have.
[ afbeelding ]
En volgens mij vind ik Rainbow niet zo mooi, dus misschien gooi ik hem in het ruiltopic.
Ik heb veel BarryM gezien, maar vond die kleuren niet zo super
Nee, ik was met 139 anderen, kun je nagaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eenzaam? Was je in je uppie dan?
Hij zat er even op maar zo woooow. Nah. Dus nog een keer proberen en anders in het topicquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 11:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Rainbow is lovely over donkere ondergrond
Meissie tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik was met 139 anderen, kun je nagaanHeb alles alleen gedaan, behalve de verplichte groepsdingen.
PUB SC [5289] I like breezers and I cannot lie!
Als je even hebt, kun je dit lezenDeed er ook wel aan mee.
[..]
Hij zat er even op maar zo woooow. Nah. Dus nog een keer proberen en anders in het topic
Ook al zo mooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |