net zoals je NGE gezien moet hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Matig argument.
Voor xam'd niet kijken meot je gewoon gekielhaald worden
Pi piru pi!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:13 schreef zquing het volgende:
maar kan iemand me aub vertellen wat er zo goed is aan xamd, wat deden ze dat rahxephon en NGE nog niet gedaan hadden?
Ik vond 'm weinig origineel en dus ook niet echt goed. Alles was al gedaan, animatie was wel tof maar daar hield 't voor mij ook wel opquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Pi piru pi!!
Xam'd is gewoon goed. En ik zie geen reden waarom het iets anders zou moeten hebben dan dat NGE of Rahxpehon al hadden om niet goed te zijn. Als ik de moeite er voor zou doen zou ik best een lijstje kunnen maken maar wat maakt het uit? Xam's IS gewoon goed.
FMPquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef Bushmaster het volgende:
Geen Full Metal Panic? Duh.
Soms ben je een man van me hart.quote:
Is xamd ook voorzien van hele ladingen dwangbuisvulling?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:13 schreef zquing het volgende:
maar kan iemand me aub vertellen wat er zo goed is aan xamd, wat deden ze dat rahxephon en NGE nog niet gedaan hadden?
Nope.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is xamd ook voorzien van hele ladingen dwangbuisvulling?
Xamd mag alleen maar dromen van het in de buurt komen van de complexiteit van de characters van NGE en RahXephonquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is xamd ook voorzien van hele ladingen dwangbuisvulling?
Ze zijn niet complex, ze zijn geschift. Dat is niet hetzelfde en valt niet met elkaar te verwarren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Xamd mag alleen maar dromen van het in de buurt komen van de complexiteit van de characters van NGE en RahXephon
en RahXehpon is de enige serie welke ook maar in de buurt komt van NGE in het genre
Er ligt vast ergens een dwangbuis klaar met jouw naam erop.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef zquing het volgende:
Nee, niet geschift. Dat je de serie pas echt kan begrijpen na de 3e a 4e run met het nodige onderzoek(NGE)
Dan is het geen vermaak meer. Moeilijker =! beter.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef zquing het volgende:
Nee, niet geschift. Dat je de serie pas echt kan begrijpen na de 3e a 4e run met het nodige onderzoek(NGE) gaat inderdaad een beetje ver, maar RahXephon is stukken makkelijker.
Xam;d had wel degelijk diepgang. Dat het niet zo moeilijk was als NGE doet daar niet aan af.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:47 schreef zquing het volgende:
Maar waar 't mij om gaat is dat Xamd vergeleken met NGE gewoon goedkoop vermaak is van 't niveau schoolrumble, goed, leuk, vermakelijk, maar niet intelligent, zonder de echte diepgang.
Verder is Xamd lang niet zo revolutionair als NGE. Nee imho komt xamd nogggeeneens in de buurt van NGE
Zoveel diepgang heet NGE niet, tenzij je een harde piemel krijgt van het uitzoeken van alle verwijzingen. Voor een op zichzelf staande serie, is het niet denderend. De karakters zijn niet diepgaand, ze hebben allemaal gewoon een duidelijk (en eenzijdig) mentaal probleem.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:47 schreef zquing het volgende:
Maar waar 't mij om gaat is dat Xamd vergeleken met NGE gewoon goedkoop vermaak is van 't niveau schoolrumble, goed, leuk, vermakelijk, maar niet intelligent, zonder de echte diepgang.
Verder is Xamd lang niet zo revolutionair als NGE. Nee imho komt xamd nogggeeneens in de buurt van NGE
heb je 't originele einde gezien en de eerste film die ze gemaakt haddenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zoveel diepgang heet NGE niet, tenzij je een harde piemel krijgt van het uitzoeken van alle verwijzingen. Voor een op zichzelf staande serie, is het niet denderend. De karakters zijn niet diepgaand, ze hebben allemaal gewoon een duidelijk (en eenzijdig) mentaal probleem.
Veel verwijzingen, maar met alleen verwijzingen heb je nog geen serie.
Echt hoor, ik begrijp totaal niet waarom je NGE zo geweldig vindt. Is het alleen vanwege de verwijzingen? Want elders kent de serie nauwelijks diepgang.
En wat is het idee dat je het einde tig keer overnieuw moet doen?Zeg nou eens eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
ik heb alles van NGE gezien, behalve de meest recente uitbreidingen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:09 schreef zquing het volgende:
[..]
heb je 't originele einde gezien en de eerste film die ze gemaakt haddenDat was volledig gestoord, geschift mischien zelfs wel.
Hoop dat ze eindelijk een soort van fatsoelijk einde eraan kunnen schrijven nu
Nope, ik kijk nu al een jaar of 10 en toen was de serie pas 2 jaar oud. Dat ik die nog in RM gezien hebquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:22 schreef Ascendancy het volgende:
Dus ook voor jou tijd.
mwoah. Vision of Escaflowne komt uit hetzelfde jaar. Ik heb nog heel wat afleveringen gedownload van Ranma 1/2 en van Kimagure Orange Road en die zijn toch echt ouder. En ik heb nog nooit m'n klauwen gebrand aan Real.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef zquing het volgende:
Is ook ver voor jouw tijd, en voor de tjid van de meeste mensen in dit topic
Hoewel ik nog ergens een verdwaalde post heb in de eerste 20 topics post ook maar actief sinds topic 40(oid). Vind 't wel jammer dat er niet meer zoveel gekeken wordt naar de oudere series terwijl die (imho) beter zijn dan wat nu gemaakt wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef Jordy-B het volgende:
true... er zijn niet veel mensen meer aanwezig die nog het eerste topic uit deze reeks hebben aangevuld (of één van de voorgaande topics, wat dat aangaat)
Series hingen toen wat minder van het grafische aspect af dan nu. Althans, er konden toen nog geen hele ruimteveldslagen uit de computer geschud worden (nou ja, wel als je George Lucas heet, maar zo'n budget was bij de meeste animatiestudio's niet aanwezig). En er waren ook gewoon niet zoveel series, want series waren veel duurder om te maken. We hebben nu ieder seizoen meer nieuwe series dan iemand volgen kan en daar zit veel pulp tussen... En ze doen tegenwoordig niet eens moeite meer om de pulp te verdoezelen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoewel ik nog ergens een verdwaalde post heb in de eerste 20 topics post ook maar actief sinds topic 40(oid). Vind 't wel jammer dat er niet meer zoveel gekeken wordt naar de oudere series terwijl die (imho) beter zijn dan wat nu gemaakt wordt.
Natuurlijk werd er toen ook crap gemaakt en zijn er nog nieuwe pareltjes, alleen heb ik steeds en steeds meer het idee dat vroegah alles beter was
Dat is ook niet het belangrijkste.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef zquing het volgende:
Heb ook ff snel gekeken naar die top 200, maar een lijst met scrapped princess op plaats 16 kan ik niet serieus nemen. Nu weet ik dat ik andere series kijk dan de meeste en dat ik natuurlijk extreem bevooroordeeld ben. Mononoke op een plaats 47Welke toch echt beter is dan spirited away op plaats 38
Ik moet er maar mee leren leven dat niet iedereen het meest geeft om diepgang en ontwikkeling
Ascie, Ascie, Ascie. Hier spring ik even in om te vertellen dat, ondanks dat ook ik een FMA-fanboy ben, je echt ergens iets gemist hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een geniaal politiek spel verpakt in een shonen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:09 schreef Ascendancy het volgende:
Nadesico1 van de eerste animes die ik heb gezien. Ik denk zelfs na Akira en Guyver de 3de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaren 90
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef Jordy-B het volgende:
true... er zijn niet veel mensen meer aanwezig die nog het eerste topic uit deze reeks hebben aangevuld (of één van de voorgaande topics, wat dat aangaat)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef wdn het volgende:
[..]
1 van de eerste animes die ik heb gezien. Ik denk zelfs na Akira en Guyver de 3de serie
Jaren 90
heb alleen t einde van die tijd meegekregen, maar leuk was t toen zeker, helemaal aangezien ze toen wel meets konden organiserenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Imo is dit topic echt vertieft door sommige zielige mensen die hier constant sneue posts maken.
Mooi was die tijd van vroeger.
Och jouw post helpt de sfeer gelukkig ook echt verbeteren! Dus het komt wel goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Imo is dit topic echt vertieft door sommige zielige mensen die hier constant sneue posts maken.
precies! de gezelligheid straalde er toen van af.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:41 schreef zquing het volgende:
[..]
heb alleen t einde van die tijd meegekregen, maar leuk was t toen zeker, helemaal aangezien ze toen wel meets konden organiseren
Alsof ik moeite ga doen om een vervloekt schip te redden van de ondergang.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Och jouw post helpt de sfeer gelukkig ook echt verbeteren! Dus het komt wel goed![]()
Of ik ben zelf een van de sneue posters, of ik zie de sneue posts over het hoofd. Welke van de twee is 't?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Ascie, Ascie, Ascie. Hier spring ik even in om te vertellen dat, ondanks dat ook ik een FMA-fanboy ben, je echt ergens iets gemist hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Of ik ben zelf een van de sneue posters, of ik zie de sneue posts over het hoofd. Welke van de twee is 't?
We hebben hier nu toch inhoudelijke discussies, alleen jij post off-topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ben ik dan... een sneue poster?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jij bent schijnbaar al besmet.
Het is een vermakelijk gezins-bordspelletje, maar geen "geniaal politiek spel".quote:
Hikaru.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
We hebben hier nu toch inhoudelijke discussies, alleen jij post off-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als je het nog niet door had. Best wel heftig om dat in een filler te zetten.
http://www.mangaupdates.com/series.html?id=1258quote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef L.no het volgende:
Iemand die Yamato Nadeshiko Shichi Henge kent? Weet die persoon ook vanaf waar in de manga het einde is van de anime?
Oh, ik wist niet dat ze zoiets hadden op die site! Thanks.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
http://www.mangaupdates.com/series.html?id=1258
Zo lees ik weleens manga's waarvan de anime stopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ze zoiets hadden op die site! Thanks.
Maar weetje, soms heb je van die manga waar de anime niet alles gaat volgen op een nette volgorde. Ik weet dus niet zeker of ik wat chapters gemist heb of niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zo lees ik weleens manga's waarvan de anime stopt.
Getbackers, Hajime no Ippo, Beck, Eyeshield21, Tenjou Tenge, Whistle
Jah dat kan idd, dan check ik ff in google ofzo wat fillers waren in de anime. Of wat anders is dan manga.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar weetje, soms heb je van die manga waar de anime niet alles gaat volgen op een nette volgorde. Ik weet dus niet zeker of ik wat chapters gemist heb of niet.
Dat zie ik wel wat vaker, alleen kan ik niet 1,2,3 op iets opkomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah dat kan idd, dan check ik ff in google ofzo wat fillers waren in de anime. Of wat anders is dan manga.
Meestal valt het wel mee.
Whistle bijv daar is het einde anders, andere liepen ze wel aardig goed over
Ok, hmm jah het in net als Wikipedia. Iedereen kan het veranderen misschien heeft niemand het verder verandert nadat de anime verder is gegaanquote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zie ik wel wat vaker, alleen kan ik niet 1,2,3 op iets opkomen.
Bij de site staat dat chapter 44 de laatste is in de anime, maar als ik die chapter lees, dan is het een aflevering midden in de serie van die anime. Pretty messed up.
Dusi k ga vanaf het begin wat kijken denk ik.
is de whistle manga nog de moeite waard en nog wat volumes lang, want dat kleine kereltje schopt net zon kont als zijn paquote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zo lees ik weleens manga's waarvan de anime stopt.
Getbackers, Hajime no Ippo, Beck, Eyeshield21, Tenjou Tenge, Whistle
Is de moeite waard, alleen ik zou dan ff wachten met lezen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
is de whistle manga nog de moeite waard en nog wat volumes lang, want dat kleine kereltje schopt net zon kont als zijn pa
Schandalig. Over Bleach, is de arrancar-arc al hervat? Dan kan ik weer gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef torn_Machina het volgende:
Ook al volg je Bleach niet dit is toch wel grappig om te lezen.![]()
http://community.livejournal.com/bleachness/446299.html
OMG! Kubo Tite heeft gejat van de zoon van Gene Simmons! Dat is zoooooo overduidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef torn_Machina het volgende:
Wat een onzin. De tekenstijl is duidelijk anders.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef torn_Machina het volgende:
Vorige topic staat hij nog wel dacht ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef Quir het volgende:
Was er niet al een nieuwe chart?
Geen leukequote:
Ik wil monster best hebben, maar ik ben te gierigquote:
We doen gewoon alsof we geintereseerd zijn en beroven hemquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef zquing het volgende:
Mischien wil hij 't wel ruilen tegen een biertje wanneer we gaan meetten
hints:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand toevallie een sub groep die death note nog heeft
Getbackers zou ik verder gaan kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben ff de weg kwijt, wie heeft er voor mij nog een goeie serie ála kwaliteit en niet teveel GIANT FUCKING ROBOTS ed. En ook geen vampire shit. Misschien a la death note/hunter x hunter/higurashi?
Ik doe niet aan beperkingen dus Blood+ >:Dquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben ff de weg kwijt, wie heeft er voor mij nog een goeie serie ála kwaliteit en niet teveel GIANT FUCKING ROBOTS ed. En ook geen vampire shit. Misschien a la death note/hunter x hunter/higurashi?
Ik probeer hem te downloaden maar te weinig seedersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Lekiamh het volgende:
Hmm, ik ben getipt door een kennis voor 'the Meloncholy of Haruhi Suzumiya'.
Er schijnt een film uit te zijn gekomen afgelopen maand, iemand enig idee wanneer die met subs en al beschikbaar is?
Goede anime maar de hype was te erg rond deze anime.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Lekiamh het volgende:
Hmm, ik ben getipt door een kennis voor 'the Meloncholy of Haruhi Suzumiya'.
Er schijnt een film uit te zijn gekomen afgelopen maand, iemand enig idee wanneer die met subs en al beschikbaar is?
fma had een v2 gekregen van eclipsequote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik had geen kaart van japan in beeld (tsunami warning?) in mijn FMA hoor
Nana is fkin geweldigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik probeer hem te downloaden maar te weinig seeders.
Check eerst de serie, heeft toch maar 13 eps volgens mij
En ik wil misschien nana kijken, schijnt een echte tearjerker te zijnVergelijk maar met kimi ga nozomu eien? Blood + stond al op mijn verlanglijstje maar ik weet het nog niet helemaal
vooruit , heb hem dan ook maar aangezet .quote:
De anime heeft de manga ingehaald en is besloten de anime te stoppen op een moment dat het meest als een 'einde' overkomt. De manga is nog steeds niet afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nana
![]()
Wat prachtig nu al, ik ben hookedEn waarom is het niet af? Open eind?
quote:265 "Mission complete! Karakura can breathe in peace."
"Misshon kanryō.Karakura heiwa ." (ミッション完了! Karakura平和のうちにます。) April 6, 2010
Gaan ze nog wel door later als de manga verder is?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:47 schreef wdn het volgende:
[..]
De anime heeft de manga ingehaald en is besloten de anime te stoppen op een moment dat het meest als een 'einde' overkomt. De manga is nog steeds niet af
Inuyasha duurde ook een tijdjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Gaan ze nog wel door later als de manga verder is?
Ik heb geduldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Inuyasha duurde ook een tijdje
Wat ik me herinner ervan is dat de anime weer begint als de manga gereed is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nana_%28manga%29quote:Manga
Written and illustrated by Ai Yazawa, the individual chapters of Nana premiered in Cookie in 2000 where it ran until June 2009, when the series was put on hiatus due to Yazawa being ill.[5] It is unknown when it will return, but the hiatus is expected to last several months. The chapters have been collected and published in 21 tankōbon volumes in Japan by Shueisha.
Nana is licensed for English-language release in North America by Viz Media. It was serialized in Viz's manga anthology Shojo Beat, premiered in the launch July 2005 issue where chapters appeared until the August 2007 issue.[6] The series continues publication in tankōbon form, with 20 volumes released as of January 5, 2010.
Hopefully. Werd weleens tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:38 schreef DJ_ het volgende:
zou het dan eindelijk voorbij zijn na 5 eps met die fillers van bleach ?
ze zijn al vanaf 230 bezig , dat is toch niet gezond meer 35 weken aan fillers![]()
[..]
helpt DJ_ te herrinneren dat naruto een jaar oid fillers hadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:38 schreef DJ_ het volgende:
zou het dan eindelijk voorbij zijn na 5 eps met die fillers van bleach ?
ze zijn al vanaf 230 bezig , dat is toch niet gezond meer 35 weken aan fillers![]()
[..]
meende dat dat hele filler-gebeuren ook iets van een jaar zou duren bij Bleach?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
helpt DJ_ te herrinneren dat naruto een jaar oid fillers had
klopt maar dat was bekend , bij bleach had ik geen idee dat het zo lang zou durenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
helpt DJ_ te herrinneren dat naruto een jaar oid fillers had
Wat wil je wel? Realistisch,. dramatisch, actie, mecha, fantasy. romantisch etc?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:48 schreef NiceThingsAddict het volgende:
ben met bleach gestopt toen de eerste fillers kwamen, volgens mij rond ep 60 of 70. naruto was toen ook al een tijd bezig met fillers en heb daarom bleach helemaal gedropt.
Nu naruto shippuuden 111 binnen halen @ 4 kb/s, perongeluk vergeten aan te zetten en 10 seeders (en 11 leechers). traaaaaaaag.
Ik wil ook weer een goeie serie. geen shouen zoals naruto, geen overdreven happy gedoe zoals Ouran High School. En een beetje modern.
Al gehad zijn FMA, death note, code geass, cowboy bebop, bartender, elfen lied...
Hoe is de stijl? Is het bloederig of juist niet? Over the top vind ik erg leukquote:Op zondag 7 maart 2010 17:36 schreef Quir het volgende:
De eerste twee ken ik niet, en de derde trok me niet zo aan. Daarover kan ik dus niet echt iets zinnigs zeggen.
FullMetal Alchemist kent twee vertellingen, de eerste is de (voor mij) originele animatie uit 2004 (52 afleveringen), en sinds vorig jaar loopt er een nieuwe (met als confix 'Brotherhood') serie. Ik vond de eerste beter, maar dat kan ook de 'nostalgie' zijn. De tweede is ook zeker aan te raden, al is de hoeveelheid afleveringen die nog uitkomen onbekend.
Dat valt zeer tegen, dan, er komt maar weinig bloed in voor. Een gemiddelde actie-anime-dosering.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Hoe is de stijl? Is het bloederig of juist niet? Over the top vind ik erg leuk
Je kan altijd een aflevering kijken en zelf beslissenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:53 schreef VampiricDemon het volgende:
Misschien moeten we een slowchat subforum aanvragen. iedereen z'n eigen onderwerp![]()
Maar nu weet ik nog niet of dat full metal alchemist leuk is
Of je leest een stukje manga ervanquote:Op zondag 7 maart 2010 18:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je kan altijd een aflevering kijken en zelf beslissen
Welk andere topic?
Die heb ik na eps 2 of 3 keihard laten vallenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:55 schreef mschol het volgende:
iemand die Needless heeft gezien?
niet echt de stijl waar ik naar zou kijken maar voor de rest wel grappig(helaas alleen nog de eerste episode gezien)
Dit topicjequote:Op zondag 7 maart 2010 18:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je kan altijd een aflevering kijken en zelf beslissen
Welk andere topic?
Maar we begeleiden je graag in je zoektocht naar antwoorden. Wat begrijp je niet?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dit topicje
En hier loopt zoveel door elkaar met afkortingen die ik niet ken
anime is duur omdat een heel kleine afzet markt heeft....quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik begrijp eigenlijk heel weinig![]()
Maar wat ik het minst begrijp is waarom de moderne anime zo soft is en waarom de series zo duur zijn.
Overigens heeft iemand het eerste seizoen van Yu-Gi-Oh! te koop? Yami Yugi is echt schattig
Als ze hier fatsoenlijk te krijgen zouden zijn voor een redelijke prijs, zou ik de goede animes wel kopen. Ik steun graag dingen die ik mooi vind. Helaas zijn de goede vaak niet te krijgen, of duurquote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Quir het volgende:
Ik ken verder eigenlijk niemand die zijn anime koopt, iedereen download download download zijn anime.
Die heb ik op DVD (Ghibli films uitverkoop) maar ik vond hem dodelijk saaiquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Quir het volgende:
Ik heb Grave of the Fireflies (en nog steeds niet gezien).
ik heb ook wel wat boxen in m'n kast staan...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef VampiricDemon het volgende:
Ow, nu ben ik ook nog eens een outcast
Kopen is zo slecht niet toch? Het staat geweldig in de kast als collectie
Mooie filmquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Quir het volgende:
Dat mag je best zeggen, hij is inderdaad wat langdradig en zeker niet opbeurend maar ik vond hem erg goedquote:Op zondag 7 maart 2010 20:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die heb ik op DVD (Ghibli films uitverkoop) maar ik vond hem dodelijk saai
Al schijn je dat niet te mogen zeggen
saai wassie eigenlijk wel.. en voornamelijk een tranen trekkerquote:Op zondag 7 maart 2010 20:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die heb ik op DVD (Ghibli films uitverkoop) maar ik vond hem dodelijk saai
Al schijn je dat niet te mogen zeggen
Tja, helaas heb je gelijk. Het is echt bijna buitensporig duur.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ze hier fatsoenlijk te krijgen zouden zijn voor een redelijke prijs, zou ik de goede animes wel kopen. Ik steun graag dingen die ik mooi vind. Helaas zijn de goede vaak niet te krijgen, of duur
welke boxen heb je?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook wel wat boxen in m'n kast staan...
alleen ben er wel gauw achter gekomen dat de series kopen echt een uitzondering is omdat het zo enorm veel geld kost...
Saai niet, tranentrekker wel, zoo goed om te kijken met een bak chocolade op de bankquote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
saai wassie eigenlijk wel.. en voornamelijk een tranen trekker
Ik keek hem met een vriend en we hebben hem iets na de helft uitgezet omdat we in slaap vielen.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
saai wassie eigenlijk wel.. en voornamelijk een tranen trekker
Elfen Lied (+ art box)quote:Op zondag 7 maart 2010 20:59 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Tja, helaas heb je gelijk. Het is echt bijna buitensporig duur.![]()
[..]
welke boxen heb je?
ik heb nog een bootleg van chobits liggen.. maar dan kijk ik liever de download, die is betere kwaliteitquote:Op zondag 7 maart 2010 21:05 schreef zquing het volgende:
Ik heb ook nog wel wat bootleg boxen liggen, maar dan kan je net zogoed downloaden. Ik koop liever artwork van m'n geld
Gunslinger Girls (+ art box)quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Elfen Lied (+ art box)
Gunslinger Girls (+ art box)
Cardcaptor sakura (Clow Book: 9 discs, 75 euro en Sakura Book: 9 discs, 75 euro)
Love Hina perfect collection (heeft me echt een fortuin gekost, 160 euro totaal)
voor de rest nog wat losse films
Cardcaptor sakura The sealed card (film 2)
Cardcaptor sakura: The Movie (film 1)
Princess mononoke
My neighbor totoro
Spirited away
Kiki's delivery service
Whisper of the heart
Howls moving castle
Steamboy (pas gekocht en dat was meer in een opwelling gebeurd, desondanks een leuke film)
en als hekkensluiter:
ik heb nog een netwerk"schijfje" van 3,63TB die voor >50% gevuld is met anime gerelateerde zaken (muziek/anime zelf/hentai e.d.)
verkopen... you nuts..?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Gunslinger Girls (+ art box)
Cardcaptor sakura (Clow Book: 9 discs, 75 euro en Sakura Book: 9 discs, 75 euro)
Love Hina perfect collection (heeft me echt een fortuin gekost, 160 euro totaal)
Cardcaptor sakura The sealed card (film 2)
Cardcaptor sakura: The Movie (film 1)
My neighbor totoro
Kiki's delivery service
Whisper of the heart
Verkoop je die ook ? Want ik heb zeker interesse
alle boxen komen (zo uit m'n hoofd) uit amerika i.v.m engelse subs en japanse audio (die combinatie is niet te krijgen in NL)quote:Op zondag 7 maart 2010 21:51 schreef NiceThingsAddict het volgende:
Voor 30 per box, 3 boxen totaal heb ik Death Note gekocht. Free record shop in Rotterdam een paar maanden geleden.
Japanse en franse dub, franse en nederlandse sub. Crappy vertaling en de ene DVD doet het wel in mn pc, de andere niet. Maar gaat om het idee
Haha, nou ja, ik kon het proberen toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
verkopen... you nuts..?
ik verkoop hooguit simpele versies als ik een luxe versie heb gekocht
ik raad je wel aan om eens op www.play.com te kijken voor de ghibli'squote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Haha, nou ja, ik kon het proberen toch?![]()
mijn kleine collectie zou ik ook niet verkopen
07-Ghost misschienquote:Op zondag 7 maart 2010 21:51 schreef NiceThingsAddict het volgende:
Voor 30 per box, 3 boxen totaal heb ik Death Note gekocht. Free record shop in Rotterdam een paar maanden geleden.
Japanse en franse dub, franse en nederlandse sub. Crappy vertaling en de ene DVD doet het wel in mn pc, de andere niet. Maar gaat om het idee
Persoonlijk vind ik dat Full Metal Alchimist Brotherhood evenveel gore heeft als de eerste serie. Nouja, iets minder als ik er nu over nadenk, maar niet merkbaar minder/braver geworden.
[hr]
Over mijn eigen smaak...
Code Geass was het grensje van de mecha dat ik nog leuk vind. Romantisch/dramatisch is meestal zo overtrokken en lang gerekt. Bartender gaat al erg langzaam...
Redelijk realistisch, slimme mensen zoals Code Geass en Death Note hebben de voorkeur. FMA vind ik zo genoeg qua vechten, mede ook omdat het een veel pakkender verhaald heeft tov Naruto/Bleach (vind ik).
NGE vind ik, zo op het eerste gezicht, eigenlijk ook te... oud Zelfde reden dat ik ook niet van de stones houd zegmaar.
Laatst overigens wel Beast Wars en Shadow Raiders gekeken, maar dat is niet echt anime![]()
"Hij zegt dat ie romantisch dramatisch vaak overtrokken vind en jij raad hem een anime aan die volledig draait op de homo gevoelens van de hoofdpersoon.quote:
Ze zijn geen homo's!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
"Hij zegt dat ie romantisch dramatisch vaak overtrokken vind en jij raad hem een anime aan die volledig draait op de homo gevoelens van de hoofdpersoon.
Hoezo dat nou weer?quote:
Jij bent een vrouw, dat is anders.quote:
Pft, als jouw allerbeste en enigste vriend bloederig doodgaat zou jij ook een traantje wegpinken. Bovendien is er niks mis met roze huisdiertjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dat is anders.
Maar als man neem je nooit een roze huisdier.
En ga je ook niet zo janken over een goede vriend.
Als je een vrouw bent niet nee, en mischien 1 traantjequote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pft, als jouw allerbeste en enigste vriend bloederig doodgaat zou jij ook een traantje wegpinken. Bovendien is er niks mis met roze huisdiertjes.
waarmee?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:53 schreef Quir het volgende:
Hey Quing, kun je me even helpen?
Hij jankte al toen ze bij elkaar vandaan waren.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pft, als jouw allerbeste en enigste vriend bloederig doodgaat zou jij ook een traantje wegpinken. Bovendien is er niks mis met roze huisdiertjes.
schavuit , nu kijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Quir het volgende:
Maar die heeftie niet. Er zijn geen vrouwen behalve nonnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij jankte al toen ze bij elkaar vandaan waren.
Ik zou het kut vinden. Maar me vriendin bij me vandaan is erger
Dat vind ik eerder om te huilen dan mikage missen.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar die heeftie niet. Er zijn geen vrouwen behalve nonnen.
Ik moest huilen toen Mikage doodging en ik ken hem niet eens!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder om te huilen dan mikage missen.
Geef nou gewoon toe dat hij tot in het storende aan het janken was.
Hij zei per aflevering zeker 30x mikage terwijl die gozer heul niet in de scene voor kwam
Het verklaard een hoop dat je daar al bij moet janken.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen Mikage doodging en ik ken hem niet eens!
En ze zijn gewoon geen homo's. Ze zijn alleen niet bang hun emoties te tonen.
Ik mag huilen, ik ben een vrouwquote:Op maandag 8 maart 2010 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het verklaard een hoop dat je daar al bij moet janken.
De enige dooie waarbij ik moest janken was in FMA. Welke lijkt me nutteloos om te vermelden.
Even wat doorstrepen in mijn OP (V&A manga) - alles uit de post van Suijkerbuijk, ik heb inmiddels deals gesloten met L.no en Suijker.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Haha, nou ja, ik kon het proberen toch?![]()
mijn kleine collectie zou ik ook niet verkopen
Die tekenstijl/stemmen alleen alquote:
Ik moet zeggen, dat zag er best lol uit.quote:
Ik heb na aflevering 2 3 tot en met 10 ook maar gedownload. Maar nu lig ik met mezelf in de knoop, verder Kenshin kijken, of Ken voorrang geven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:04 schreef VampiricDemon het volgende:
Toch blijft het een leuke serie, en die tekenstijl vind ik mooi.
Kenshinquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb na aflevering 2 3 tot en met 10 ook maar gedownload. Maar nu lig ik met mezelf in de knoop, verder Kenshin kijken, of Ken voorrang geven?
Doe maar eerst Kenshin tot en (iig t/m eind seizoen 2)quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb na aflevering 2 3 tot en met 10 ook maar gedownload. Maar nu lig ik met mezelf in de knoop, verder Kenshin kijken, of Ken voorrang geven?
Koop jij alles danquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Quir het volgende:
Ascendancy wandelt ook op de donkere zijde, hij downloadt downloadt downloadt .
Nee, maar de pas onthaalde demoon wel. Bewonderenswaardig, wel, ik zou er het geld niet voor (over) hebben.quote:
Geld betalen voor lagere kwaliteit met minder kwalitatieve subs in zowel font's als vertalingen, die ook nog eens moeilijk voor een redelijke prijs te vinden zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik koop ook niet alles nieuw hoor. Het meeste is 2e hands nog
Hij zal vast wel ergens goedkoper zijn te vinden nu.quote:
Bol.com, import, 28 euro voor 1 dvd.. van de minimaal 13 die er zijn..quote:
Eigenlijk mogen alleen de elite dat, maar het is je vergeven.quote:
strak plan , niet meer gekeken sinds GG's vertaler wegliepquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen alleen de elite dat, maar het is je vergeven.
Morgen ga ik durara en baka to test denk ik inhalen.
Ik ook niet, heb ze wel gedownload (van Ecliptic-BSS).quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
strak plan , niet meer gekeken sinds GG's vertaler wegliep
Tyroz had 151 dus al gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uhm... Nog 1tje hoor....
151 is een filler.
Ze hebben natuurlijk teveel shounen gekeken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zag gisteren een amerikaans programma over internetverslaafden.
Waaronder een goed te doen meisje van 17 die aan anime verslaafd was![]()
Tot zo ver prima, maar, waarom beschrijven ze anime altijd als tekenfilms met superhelden![]()
![]()
![]()
![]()
En dan laten ze ook nog amerikaanse tekenfilmhelden zien in plaats van echte anime.
pics ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zag gisteren een amerikaans programma over internetverslaafden.
Waaronder een goed te doen meisje van 17 die aan anime verslaafd was![]()
Tot zo ver prima, maar, waarom beschrijven ze anime altijd als tekenfilms met superhelden![]()
![]()
![]()
![]()
En dan laten ze ook nog amerikaanse tekenfilmhelden zien in plaats van echte anime.
ernstigquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Pas als ze in de studio zit.
En aan het begin van de verslaving was ze helemaal slank
Maar de belangrijkste vraag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ernstig, en indd het hebben over anime , en dan de hele marvel en DC spandex club laten zien
Jij neemt alles aan toch?quote:
Ik bedoel, val jij onder de mensen waar hij van walgt?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:26 schreef zquing het volgende:
Niet alles, heb standaarden
en daar ga ik niet van uit aangezien dat vrij lastig zal worden en ik procedeer todat ik neerval
mm voor 1 keer zou ik haar doen 2 keer ook wel , maar zou niks met dat mens beginnen .quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag.
Zou je haar doen?
Eventueel in ichigo en orihime cosplay
De farao was sexyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:37 schreef zquing het volgende:
ik doe niet aan yugioh, zal vast wel kut zijn
Populair gezien is het te vergelijken met beyblade.quote:
Ik heb zelf veel met die kaarten gespeeld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Populair gezien is het te vergelijken met beyblade.
Alleen yu-go-oh!~had daadwerkelijk een goed verhaal
Nee. Jij hebt geen lang haar.quote:
Had ik wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt geen lang haar.
[ afbeelding ]
Hij wel, en hij kijkt stoer
Maar nu nietquote:
Maar als het aan mij ligt komt daar spoedig verandering in.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar als het aan mij ligt komt daar spoedig verandering in.
Zeg, PM me dat filmpje waar ze het over hebben in je fotoboek eens.quote:
Nu wel.quote:
Ik heb lang haar.
[..]
Maar als het aan mij ligt komt daar spoedig verandering in.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:57 schreef zquing het volgende:
Opzich kan ik m'n haar nu wel goed krijgen, alleen is 't teveel werk![]()
Eerst haarwassen, conditionen(om de zoveel tijd nog een masker), hairserum erin, mousse voor volume om 't daarna af te fohnen. Daar heb meestal gewoon geen zin in. Maar als ik 't niet doe dan is 't volumeloos aan de bovenkant en pluizig(al kan ik op een luie dag alleen serum doen, maar echt toonbaar is mn haar dan niet)
Doe eens fotoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:39 schreef Ascendancy het volgende:
ik heb ook lang haar. Of iig, tot over mijn schouders.
denk eerder andersomquote:
Van wie kijk jij 't? Ik heb sinds gg gekapt is, niks meer gezienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Qunix het volgende:
Nu begint Durararara een echt verhaal te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |