Alle delen gelezen en interesse voor de verzameling verloren, om deze redenen doe ik ze van de hand. Hierbij hoop ik er zo rond de vijf euro per deel voor te vangen, gezien ze vrijwel allemaal in perfecte staat verkeren, maar ik sta natuurlijk altijd open voor onderhandeling. Wanneer er toch een deel beschadigd is staat dit aangegeven.
NederlandsBerserk, deel 1 t/m 8
Bleach, deel 1 t/m 6
Rurouni Kenshin, deel 1
Monster, deel 1 t/m 14
EngelsSamurai Champloo, deel 1 en 2 (compleet)
Burst Angel, deel 1
Blood Alone, deel 1 en 2Basilisk, deel 1Princess Resurrection, deel 1Karin, deel 1 en 2 (ik laat me er niet over uit hoe ik deze ooit heb kunnen bestellen) - lichte beschadigingen aan de randenXS Hybrid, deel 1 t/m 3 - deel 1 is zichtbaar gelezenFuture Diary, deel 1 t/m 3 - deel 2 heeft een lichte beschadiging aan de rand van de kaft (onder)Gunslinger Girl, deel 1 t/m 6 (vertaling stopgezet, maar wordt vermoedelijk weer opgepakt)En voor de geïnteresseerden die nog geen weet hebben van het hoe-en-wat, hier is een Wikipedia-pagina waar nadere informatie te vinden is over
manga. De serie XS Hybrid valt onder 'manhwa', wat hier ook genoemd wordt. Foto's volgen wanneer er interesse en vraag naar is.
Als opmerking wil ik plaatsen dat Berserk en Monster, omdat ze mijn favorieten zijn, alleen weg gaan als ik volledig tevreden ben over de gemaakte afspraken.
[ Bericht 2% gewijzigd door zquing op 15-03-2010 18:51:34 ]