Vorige topic staat hij nog wel dacht ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:53 schreef Quir het volgende:
Was er niet al een nieuwe chart?
Geen leukequote:
Ik wil monster best hebben, maar ik ben te gierigquote:
We doen gewoon alsof we geintereseerd zijn en beroven hemquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef zquing het volgende:
Mischien wil hij 't wel ruilen tegen een biertje wanneer we gaan meetten
hints:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand toevallie een sub groep die death note nog heeft
Getbackers zou ik verder gaan kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben ff de weg kwijt, wie heeft er voor mij nog een goeie serie ála kwaliteit en niet teveel GIANT FUCKING ROBOTS ed. En ook geen vampire shit. Misschien a la death note/hunter x hunter/higurashi?
Ik doe niet aan beperkingen dus Blood+ >:Dquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben ff de weg kwijt, wie heeft er voor mij nog een goeie serie ála kwaliteit en niet teveel GIANT FUCKING ROBOTS ed. En ook geen vampire shit. Misschien a la death note/hunter x hunter/higurashi?
Ik probeer hem te downloaden maar te weinig seedersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Lekiamh het volgende:
Hmm, ik ben getipt door een kennis voor 'the Meloncholy of Haruhi Suzumiya'.
Er schijnt een film uit te zijn gekomen afgelopen maand, iemand enig idee wanneer die met subs en al beschikbaar is?
Goede anime maar de hype was te erg rond deze anime.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Lekiamh het volgende:
Hmm, ik ben getipt door een kennis voor 'the Meloncholy of Haruhi Suzumiya'.
Er schijnt een film uit te zijn gekomen afgelopen maand, iemand enig idee wanneer die met subs en al beschikbaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |