abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:44:50 #1
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_74242296

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:48:40 #2
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_74242406
Ik ben er een hele tijd uit geweest met de serie, ik merkte op dat ik het vorige topic sloot met mijn post.
Dus hier verder, ikkon mij even niet zo snel een passende titel bedenken.
Dus suggesties zijn welkom, alleen zou een modje de titel even moeten aanpassen.

Om even mijn laatste vraag te herhalen.
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef MaxiTitan het volgende:
Hmmz... tijd lang alleen maar de manga gevolgd omdat de fillers in de serie mijn neus uitkwamen...
Vanaf welke ep begint het echte verhaal weer?
Ik heb wat in te halen kennelijk
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_74242797
113 volgens mij...
pi_74243316
terug vind pain
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_74244140
469
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Hoogstaande op 31-10-2009 01:36:14 ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_74244412
Wat is dat toch met die spoilers vandaag!!!!
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74244428
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat is dat toch met die spoilers vandaag!!!!
Oeps
Heb het gelijk aangepast!
pi_74245351
meeleespost
RAH RAH
pi_74245518
Ohhh. Manga is wel interessant...

Laatste manga chapter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_74248584
Neppe laatste chapter hoor...
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74249703
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:06 schreef Burakius het volgende:
Neppe laatste chapter hoor...
Hey, hey, hey! We gaan nou niet het enige beetje romantische drama in Naruto bekritiseren! Vele dingesXdinges-fans zullen het zeker wel waarderen!
pi_74255851
Ik lees het best wel alleen voor de actie... Enige vette van Naruto was ep 1, de episode met lee tegen gara, en een beetje tegen die mist gozer, zabuza ofzo, omdat het toen nog mooi getekend werd. Daarna ben ik snel afgehaakt eerlijk gezegd.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74271111
blinde tvp.

Ga de laatste zo kijken.
pi_74354717
SPOILER
pi_74415270
waar blijf nieuwe epi?
pi_74416109
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:21 schreef Cahir het volgende:
waar blijf nieuwe epi?
Staat meestal pas na 13:00 online, dus heel even wachten. Spoilers voor de manga zijn er overigens wel
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_74417672
Weer teveel gelul.. Aan het einde een klein beetje actie.
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door SaintOfKillers op 05-11-2009 15:46:21 ]
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74417916
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef IkBenOzan het volgende:
SPOILER
SPOILERTAGS!
pi_74418179
Anime ep staat online
pi_74418511
giga spoiler
pi_74420554
Nieuwe episode
Yeah, hell yeah, Naruto wordt fucking stoer!!
Hoe hij weer uit dat water tevoorschijn kwam!
pi_74432142
IkBenOzan, je hoeft echt niet elke week die raws te laten zien hoor. Die paar uur, of misschien dag of twee, dat we extra moeten wachten maakt echt niet uit. Je verpest zo alleen een deel van ons plezier. Beetje egoïstisch. :x
pi_74443883
Inderdaad, als iemand raws wil zien zijn die eenvoudig te vinden.
pi_74445926
Taka is weer eens laat
pi_74446733
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef wc-eend het volgende:
Taka is weer eens laat
Ik kan zo lang dus echt niet wachten en gebruik HS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')