quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef MaxiTitan het volgende:
Hmmz... tijd lang alleen maar de manga gevolgd omdat de fillers in de serie mijn neus uitkwamen...
Vanaf welke ep begint het echte verhaal weer?
Ik heb wat in te halen kennelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Hoogstaande op 31-10-2009 01:36:14 ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Oepsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat is dat toch met die spoilers vandaag!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, hey, hey! We gaan nou niet het enige beetje romantische drama in Naruto bekritiseren! Vele dingesXdinges-fans zullen het zeker wel waarderen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:06 schreef Burakius het volgende:
Neppe laatste chapter hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Staat meestal pas na 13:00 online, dus heel even wachten. Spoilers voor de manga zijn er overigens welquote:
[ Bericht 18% gewijzigd door SaintOfKillers op 05-11-2009 15:46:21 ]Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef IkBenOzan het volgende:SPOILERTAGS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ik kan zo lang dus echt niet wachten en gebruik HS.quote:
Hs heeft naruto er meestal op donderdag tussen 13:00 en 14:00 opstaan. Ze zijn allesbehalve traag, ze gebruiken gewoon crunchyroll (geen flauw idee hoe je het schrijft en geen zin om het op te zoeken) en de subs van crunchyroll. Ze subben niet maar rippen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef wc-eend het volgende:
Ik ging juist naar taka ivm traagheid van HS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Dethroned het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
Nog steeds een 56k modem?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:37 schreef Ge4ce het volgende:
Beter zet je er alleen links neer, ipv het topic 10x groter te maken en onze bandbreedte te verspillen.
Misschien uit Belgie, die hebben nog steeds datalimieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Niet eens grappig.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Niet eens grappig.Je geeft mensen eerder de mogelijkheid dan dat je het in hun strot duwt. Lijkt mij duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:56 schreef IkBenOzan het volgende:
Spoilerplaatjes volgende mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nopequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Is er geen shippuuden trouwens deze week?
Valt me nu pas op
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Kan iemand van de mangalezers vertellen of Rock Lee ooit nog in het verhaal terugkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik ook erg jammer. Heel gelul wat je al 2x hebt gezien en dan nog een kleine toevoeging over Uchiha Madara.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Cahir het volgende:
Anime is deze week het downloaden niet waard.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Ik vond hem juist erg goed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Cahir het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Cahir het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:42 schreef Dethroned het volgende:
[..]Hebben jullie het nou allebei over 135-136??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vond ik ook erg jammer. Heel gelul wat je al 2x hebt gezien en dan nog een kleine toevoeging over Uchiha Madara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |