abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74420554
Nieuwe episode
Yeah, hell yeah, Naruto wordt fucking stoer!!
Hoe hij weer uit dat water tevoorschijn kwam!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_74432142
IkBenOzan, je hoeft echt niet elke week die raws te laten zien hoor. Die paar uur, of misschien dag of twee, dat we extra moeten wachten maakt echt niet uit. Je verpest zo alleen een deel van ons plezier. Beetje egoïstisch. :x
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_74443883
Inderdaad, als iemand raws wil zien zijn die eenvoudig te vinden.
pi_74445926
Taka is weer eens laat
pi_74446733
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef wc-eend het volgende:
Taka is weer eens laat
Ik kan zo lang dus echt niet wachten en gebruik HS.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74447995
Ik ging juist naar taka ivm traagheid van HS
pi_74448322
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef wc-eend het volgende:
Ik ging juist naar taka ivm traagheid van HS
Hs heeft naruto er meestal op donderdag tussen 13:00 en 14:00 opstaan. Ze zijn allesbehalve traag, ze gebruiken gewoon crunchyroll (geen flauw idee hoe je het schrijft en geen zin om het op te zoeken) en de subs van crunchyroll. Ze subben niet maar rippen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_74450645
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74546332
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_74546852
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Dethroned het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_74552911
Dat gejank met Sakura de hele tijd. Ze is een slappeling die niets inbrengt in die hele manga. Puur om fans een beetje "romantiek" en shizzles te geven. Quit stalling en laat het gevecht beginnen zeg ik!
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74587099
Spoilerplaatjes volgende manga
SPOILER
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74594099
Beter zet je er alleen links neer, ipv het topic 10x groter te maken en onze bandbreedte te verspillen.
pi_74598858
quote:
Op woensdag 11 november 2009 07:37 schreef Ge4ce het volgende:
Beter zet je er alleen links neer, ipv het topic 10x groter te maken en onze bandbreedte te verspillen.
Nog steeds een 56k modem?
pi_74600238
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:28 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Misschien uit Belgie, die hebben nog steeds datalimieten.

Manga
SPOILER
pi_74603207
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:28 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Niet eens grappig. Je geeft mensen eerder de mogelijkheid dan dat je het in hun strot duwt. Lijkt mij duidelijk.
pi_74604065
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Niet eens grappig. Je geeft mensen eerder de mogelijkheid dan dat je het in hun strot duwt. Lijkt mij duidelijk.
SPOILER
pi_74605441
Dat is wat anders dan spoilen, als je het zelf nog niet door had. Maar ach, laat maar zitten. Niet mijn probleem als mensen geïrriteerd of boos op je worden.
pi_74641898
pi_74642050
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:56 schreef IkBenOzan het volgende:
Spoilerplaatjes volgende manga
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')