Interesse heb ik zeker, met name in Steamboy en Paprikaquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:04 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik heb de films Steamboy en Paprika
ondertiteling in Nederlands/Engels, regio 2
serie Haibane Renmei
thin boxset, ondertiteling in Nederlands, regio 2
serie Noir
thin boxset (1ste helft, 13 eps), ondertiteling in Nederlands, regio 2
Rurouni Kenshin
box (season 1, 27 eps), odertiteling Engels, regio 1
mocht je geinteresseerd zijn...
mooiquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:44 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Interesse heb ik zeker, met name in Steamboy en Paprika
en de serie Haibane Renmei.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
mooi
Ik heb Steamboy en Paprika origineel bij bol gekocht, beide ¤9,99
en Haibane Renmei bij archonia, ¤31,82
verkeert allemaal in nieuwstaat, ben altijd voorzichtig met dvd'sik kan eventueel foto's ervan posten.
Dus... wat zou een mooie prijs zijn?
Ik vind het goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:11 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Wat dacht je van ¤25,-![]()
Dat lijkt me een redelijke prijs, toch?
Prima, PM maar voor verdere afhandelingquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Ik vind het goed
zal alleen in 2 bubbelenveloppen moeten, wordt de porto voor mij beetje veel
dus ¤26,76 , deal?
(2 dvd's < 250g ?)
Nee, ik kan niet alles kennenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:00 schreef Buttercup het volgende:
Noir Vol. 1 R1
Serial Experiments Lain Vol. 4 R2
Texhnolyze Vol. 1 R1
OMG kende je deze niet?
Vooral die laatste is echt cool. Heb de serie helaas niet compleet :/
Oh misschien moet je ook eens Gunslinger Girl checken!
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:44 schreef Lente_ninja het volgende:
www.archonia.com
Dit is een hele fijne zaak met zeer schappelijke verzendkosten, ik koop er al jaren mijn DVD's
Misschien heb je er wat aan![]()
Ik heb je advies ter harte genomen, en Howl's moving castle gekochtquote:Op zondag 22 februari 2009 23:50 schreef SG-sam het volgende:
Een must have die ik niet in je lijstje zie staan: Howl's moving castle.
Ik heb m zelf, maar wil m niet verkopen.
Op bol.com kost ie 20 euro.
Naar mijn idee de mooiste anime die ik tot nu toe heb gezien (en dat zijn er een hoop).
Zowel leuk om te kijken met kinderen, als met volwassenen, vrienden, met je oma, of met jezelf als je in een dip zit, who cares, het is gewoon een prachtfilm! Je zult er geen spijt van krijgen!
Als het japans gesproken is en er is engelse ondertiteling vind ik het prima. Zonder ondertiteling is ook goed zolang de gesproken taal engels is (mijn japans is niet best)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:18 schreef beheerder01 het volgende:
tvp
Ik ga deze week waarschijnlijk mijn kamer opruimen, kans is groot dat ik dan veel van mijn anime weg gaat doen.
maakt het uit welke regio?
sommige zijn chinees gesproken weet niet of dat wat uitmaakt?
en sommige hebben alleen engelse ondertiteling.
Let me know, dan kan ik het gaan sorteren voor je als ik wat anime weg doet.
edit: en sommige hebben helemaal geen ondertiteling.
Ja, heb ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:49 schreef Bayswater het volgende:
Spirited away en Castle in the Sky heb je zeker al?
Roujin-Zquote:Op zondag 21 februari 2010 00:36 schreef Perenijsje het volgende:
Ben je geïnteresseerd in onderstaande (VHS) films?![]()
Roujin-Z
The Guyver Data 3
The Guyver Data 6
The Guyver Data 10
Dominon Tank Police Deel 3 & 4
New Dominon Tank Police Act 5
Street Fighter II Animated
Volgens mij zijn er 4 episodes. The demon city (1), The disaster (2), Rise of the dragon (3) en The final challenge (4). Maar ik kan mij vergissen..quote:Doomed Megalopolis - The Demon City
Doomed Megalopolis - The Rise of the Dragon
Is dat een complete OVA/serie? Zo ja heb ik zeker interesse
Of werkeloos.quote:
Ach, ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef VampiricDemon het volgende:
Maar zonder gekheid, manga is niet mijn ding, ik zie de charme wel maar heb niet het geduld noch de zin om manga's te lezen, te wachten op nieuwe delen om het vervolgens nooit compleet te maken. Het is gewoon onbegonnen werk
Nee, dan had ik tijd gehad maar nog het altijd niet kunnen makenquote:
Gelukkig welquote:Ach, ieder z'n ding.
Natuurlijk heb je hier wat te zoeken, je hebt verstand van Manga en Animequote:Op zondag 7 maart 2010 15:58 schreef Quir het volgende:
Nope, ik heb hier echt helemaal niets te zoeken, eigenlijk.
En ik moet bekennen dat ik nog niets van Fist of the North Star gezien heb.
Ik ga nu even wat afleveringen... consumeren.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:05 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je hier wat te zoeken, je hebt verstand van Manga en Anime![]()
Heb je echt helemaal niks van fist of the north star gezien? Dat is een gebrek aan je opvoeding![]()
Zowel de series als de film (welke in eigenlijk een samenvatting is van de serie) zijn echt goed!
Ben benieuwd naar het spel dat uit gaat komen
Geen zorgen, die heb ik ook al gekaapt, madam.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zeg dames, we hebben een slowchattopic!
Ja maar die zit vol moderators, én gaat niet over animequote:Op zondag 7 maart 2010 16:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zeg dames, we hebben een slowchattopic!
Een 5,5 toch al? Dat was tenminste zo toen ik nog op school zatquote:
Ok Sorry zal proberen te minderenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ga dan niet door met slowchatten aub, daar is V&A niet voor bedoeld...
[Anime&Manga] Naruto #16quote:Op zondag 7 maart 2010 17:50 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Ok Sorry zal proberen te minderen![]()
Was er trouwens niet ergens een soortgelijk topic maar dan voor lego o.i.d. een tijdje terug? Zou dat ook voor anime kunnen?
Stoute mod.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
[Anime&Manga] Naruto #16
Daar kan je helemaal los gaan, of in de V&A SC waar Quir ook zit.
Je mist nog een hele rij van studio Ghibliquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:03 schreef VampiricDemon het volgende:
Hallo,
Ik ben ook nog op zoek naar animefilms en -series (liefst compleet natuurlijk) zoals de
Ghost in the shell serie, Record of Lodoss war, Vampire princess Miyu, Golgo 13: Queen bee, Cowboy bebop the movie, Appleseed ex machina en dergelijke (op DVD of VHS).
Mijn bescheiden collectie animefilms en -series telt nu nog slechts 104 stuks:
*skip lange lijst*
[/i]
Heeft er iemand nog één of meer films en/of series liggen uit dieze genres die ik nog niet heb?
En wil je ze ook tegen een zacht prijsje aan mij overdoen?
Dan hoor ik het graag!
Wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb metropolis hier liggen
Dan gaat mijn collectie er niet op vooruitquote:Op zondag 21 maart 2010 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ruilen tegen een andere dvd het liefst
Ok, wat heb je dr voor overquote:Op zondag 21 maart 2010 17:51 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dan gaat mijn collectie er niet op vooruit
PMquote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
6 incl.?
PM je adresgegevens maar dan als je akkoord gaat
Dank je wel, je bent toch best wel liefquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:00 schreef Evil_cloud het volgende:
Interesse in complete dvd boxset (7 discs) van Gungrave (regio 4)?
Gungrave: Beyond the Gravequote:Op zondag 28 maart 2010 10:00 schreef VampiricDemon het volgende:
Hebben de DVD's engelse ondertiteling? Waarom doe je hem eigenlijk weg?
pakketpost is ¤6,75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |