net zoals je NGE gezien moet hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Matig argument.
Voor xam'd niet kijken meot je gewoon gekielhaald worden
Pi piru pi!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:13 schreef zquing het volgende:
maar kan iemand me aub vertellen wat er zo goed is aan xamd, wat deden ze dat rahxephon en NGE nog niet gedaan hadden?
Ik vond 'm weinig origineel en dus ook niet echt goed. Alles was al gedaan, animatie was wel tof maar daar hield 't voor mij ook wel opquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Pi piru pi!!
Xam'd is gewoon goed. En ik zie geen reden waarom het iets anders zou moeten hebben dan dat NGE of Rahxpehon al hadden om niet goed te zijn. Als ik de moeite er voor zou doen zou ik best een lijstje kunnen maken maar wat maakt het uit? Xam's IS gewoon goed.
FMPquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:23 schreef Bushmaster het volgende:
Geen Full Metal Panic? Duh.
Soms ben je een man van me hart.quote:
Is xamd ook voorzien van hele ladingen dwangbuisvulling?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:13 schreef zquing het volgende:
maar kan iemand me aub vertellen wat er zo goed is aan xamd, wat deden ze dat rahxephon en NGE nog niet gedaan hadden?
Nope.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is xamd ook voorzien van hele ladingen dwangbuisvulling?
Xamd mag alleen maar dromen van het in de buurt komen van de complexiteit van de characters van NGE en RahXephonquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is xamd ook voorzien van hele ladingen dwangbuisvulling?
Ze zijn niet complex, ze zijn geschift. Dat is niet hetzelfde en valt niet met elkaar te verwarren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Xamd mag alleen maar dromen van het in de buurt komen van de complexiteit van de characters van NGE en RahXephon
en RahXehpon is de enige serie welke ook maar in de buurt komt van NGE in het genre
Er ligt vast ergens een dwangbuis klaar met jouw naam erop.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef zquing het volgende:
Nee, niet geschift. Dat je de serie pas echt kan begrijpen na de 3e a 4e run met het nodige onderzoek(NGE)
Dan is het geen vermaak meer. Moeilijker =! beter.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:37 schreef zquing het volgende:
Nee, niet geschift. Dat je de serie pas echt kan begrijpen na de 3e a 4e run met het nodige onderzoek(NGE) gaat inderdaad een beetje ver, maar RahXephon is stukken makkelijker.
Xam;d had wel degelijk diepgang. Dat het niet zo moeilijk was als NGE doet daar niet aan af.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:47 schreef zquing het volgende:
Maar waar 't mij om gaat is dat Xamd vergeleken met NGE gewoon goedkoop vermaak is van 't niveau schoolrumble, goed, leuk, vermakelijk, maar niet intelligent, zonder de echte diepgang.
Verder is Xamd lang niet zo revolutionair als NGE. Nee imho komt xamd nogggeeneens in de buurt van NGE
Zoveel diepgang heet NGE niet, tenzij je een harde piemel krijgt van het uitzoeken van alle verwijzingen. Voor een op zichzelf staande serie, is het niet denderend. De karakters zijn niet diepgaand, ze hebben allemaal gewoon een duidelijk (en eenzijdig) mentaal probleem.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:47 schreef zquing het volgende:
Maar waar 't mij om gaat is dat Xamd vergeleken met NGE gewoon goedkoop vermaak is van 't niveau schoolrumble, goed, leuk, vermakelijk, maar niet intelligent, zonder de echte diepgang.
Verder is Xamd lang niet zo revolutionair als NGE. Nee imho komt xamd nogggeeneens in de buurt van NGE
heb je 't originele einde gezien en de eerste film die ze gemaakt haddenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zoveel diepgang heet NGE niet, tenzij je een harde piemel krijgt van het uitzoeken van alle verwijzingen. Voor een op zichzelf staande serie, is het niet denderend. De karakters zijn niet diepgaand, ze hebben allemaal gewoon een duidelijk (en eenzijdig) mentaal probleem.
Veel verwijzingen, maar met alleen verwijzingen heb je nog geen serie.
Echt hoor, ik begrijp totaal niet waarom je NGE zo geweldig vindt. Is het alleen vanwege de verwijzingen? Want elders kent de serie nauwelijks diepgang.
En wat is het idee dat je het einde tig keer overnieuw moet doen?Zeg nou eens eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
ik heb alles van NGE gezien, behalve de meest recente uitbreidingen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:09 schreef zquing het volgende:
[..]
heb je 't originele einde gezien en de eerste film die ze gemaakt haddenDat was volledig gestoord, geschift mischien zelfs wel.
Hoop dat ze eindelijk een soort van fatsoelijk einde eraan kunnen schrijven nu
Nope, ik kijk nu al een jaar of 10 en toen was de serie pas 2 jaar oud. Dat ik die nog in RM gezien hebquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:22 schreef Ascendancy het volgende:
Dus ook voor jou tijd.
mwoah. Vision of Escaflowne komt uit hetzelfde jaar. Ik heb nog heel wat afleveringen gedownload van Ranma 1/2 en van Kimagure Orange Road en die zijn toch echt ouder. En ik heb nog nooit m'n klauwen gebrand aan Real.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef zquing het volgende:
Is ook ver voor jouw tijd, en voor de tjid van de meeste mensen in dit topic
Hoewel ik nog ergens een verdwaalde post heb in de eerste 20 topics post ook maar actief sinds topic 40(oid). Vind 't wel jammer dat er niet meer zoveel gekeken wordt naar de oudere series terwijl die (imho) beter zijn dan wat nu gemaakt wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef Jordy-B het volgende:
true... er zijn niet veel mensen meer aanwezig die nog het eerste topic uit deze reeks hebben aangevuld (of één van de voorgaande topics, wat dat aangaat)
Series hingen toen wat minder van het grafische aspect af dan nu. Althans, er konden toen nog geen hele ruimteveldslagen uit de computer geschud worden (nou ja, wel als je George Lucas heet, maar zo'n budget was bij de meeste animatiestudio's niet aanwezig). En er waren ook gewoon niet zoveel series, want series waren veel duurder om te maken. We hebben nu ieder seizoen meer nieuwe series dan iemand volgen kan en daar zit veel pulp tussen... En ze doen tegenwoordig niet eens moeite meer om de pulp te verdoezelen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoewel ik nog ergens een verdwaalde post heb in de eerste 20 topics post ook maar actief sinds topic 40(oid). Vind 't wel jammer dat er niet meer zoveel gekeken wordt naar de oudere series terwijl die (imho) beter zijn dan wat nu gemaakt wordt.
Natuurlijk werd er toen ook crap gemaakt en zijn er nog nieuwe pareltjes, alleen heb ik steeds en steeds meer het idee dat vroegah alles beter was
Dat is ook niet het belangrijkste.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef zquing het volgende:
Heb ook ff snel gekeken naar die top 200, maar een lijst met scrapped princess op plaats 16 kan ik niet serieus nemen. Nu weet ik dat ik andere series kijk dan de meeste en dat ik natuurlijk extreem bevooroordeeld ben. Mononoke op een plaats 47Welke toch echt beter is dan spirited away op plaats 38
Ik moet er maar mee leren leven dat niet iedereen het meest geeft om diepgang en ontwikkeling
Ascie, Ascie, Ascie. Hier spring ik even in om te vertellen dat, ondanks dat ook ik een FMA-fanboy ben, je echt ergens iets gemist hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een geniaal politiek spel verpakt in een shonen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:09 schreef Ascendancy het volgende:
Nadesico1 van de eerste animes die ik heb gezien. Ik denk zelfs na Akira en Guyver de 3de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaren 90
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef Jordy-B het volgende:
true... er zijn niet veel mensen meer aanwezig die nog het eerste topic uit deze reeks hebben aangevuld (of één van de voorgaande topics, wat dat aangaat)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef wdn het volgende:
[..]
1 van de eerste animes die ik heb gezien. Ik denk zelfs na Akira en Guyver de 3de serie
Jaren 90
heb alleen t einde van die tijd meegekregen, maar leuk was t toen zeker, helemaal aangezien ze toen wel meets konden organiserenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Imo is dit topic echt vertieft door sommige zielige mensen die hier constant sneue posts maken.
Mooi was die tijd van vroeger.
Och jouw post helpt de sfeer gelukkig ook echt verbeteren! Dus het komt wel goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Imo is dit topic echt vertieft door sommige zielige mensen die hier constant sneue posts maken.
precies! de gezelligheid straalde er toen van af.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:41 schreef zquing het volgende:
[..]
heb alleen t einde van die tijd meegekregen, maar leuk was t toen zeker, helemaal aangezien ze toen wel meets konden organiseren
Alsof ik moeite ga doen om een vervloekt schip te redden van de ondergang.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Och jouw post helpt de sfeer gelukkig ook echt verbeteren! Dus het komt wel goed![]()
Of ik ben zelf een van de sneue posters, of ik zie de sneue posts over het hoofd. Welke van de twee is 't?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Ascie, Ascie, Ascie. Hier spring ik even in om te vertellen dat, ondanks dat ook ik een FMA-fanboy ben, je echt ergens iets gemist hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Of ik ben zelf een van de sneue posters, of ik zie de sneue posts over het hoofd. Welke van de twee is 't?
We hebben hier nu toch inhoudelijke discussies, alleen jij post off-topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ben ik dan... een sneue poster?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jij bent schijnbaar al besmet.
Het is een vermakelijk gezins-bordspelletje, maar geen "geniaal politiek spel".quote:
Hikaru.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
We hebben hier nu toch inhoudelijke discussies, alleen jij post off-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als je het nog niet door had. Best wel heftig om dat in een filler te zetten.
http://www.mangaupdates.com/series.html?id=1258quote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef L.no het volgende:
Iemand die Yamato Nadeshiko Shichi Henge kent? Weet die persoon ook vanaf waar in de manga het einde is van de anime?
Oh, ik wist niet dat ze zoiets hadden op die site! Thanks.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
http://www.mangaupdates.com/series.html?id=1258
Zo lees ik weleens manga's waarvan de anime stopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ze zoiets hadden op die site! Thanks.
Maar weetje, soms heb je van die manga waar de anime niet alles gaat volgen op een nette volgorde. Ik weet dus niet zeker of ik wat chapters gemist heb of niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zo lees ik weleens manga's waarvan de anime stopt.
Getbackers, Hajime no Ippo, Beck, Eyeshield21, Tenjou Tenge, Whistle
Jah dat kan idd, dan check ik ff in google ofzo wat fillers waren in de anime. Of wat anders is dan manga.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar weetje, soms heb je van die manga waar de anime niet alles gaat volgen op een nette volgorde. Ik weet dus niet zeker of ik wat chapters gemist heb of niet.
Dat zie ik wel wat vaker, alleen kan ik niet 1,2,3 op iets opkomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah dat kan idd, dan check ik ff in google ofzo wat fillers waren in de anime. Of wat anders is dan manga.
Meestal valt het wel mee.
Whistle bijv daar is het einde anders, andere liepen ze wel aardig goed over
Ok, hmm jah het in net als Wikipedia. Iedereen kan het veranderen misschien heeft niemand het verder verandert nadat de anime verder is gegaanquote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zie ik wel wat vaker, alleen kan ik niet 1,2,3 op iets opkomen.
Bij de site staat dat chapter 44 de laatste is in de anime, maar als ik die chapter lees, dan is het een aflevering midden in de serie van die anime. Pretty messed up.
Dusi k ga vanaf het begin wat kijken denk ik.
is de whistle manga nog de moeite waard en nog wat volumes lang, want dat kleine kereltje schopt net zon kont als zijn paquote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zo lees ik weleens manga's waarvan de anime stopt.
Getbackers, Hajime no Ippo, Beck, Eyeshield21, Tenjou Tenge, Whistle
Is de moeite waard, alleen ik zou dan ff wachten met lezen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
is de whistle manga nog de moeite waard en nog wat volumes lang, want dat kleine kereltje schopt net zon kont als zijn pa
Schandalig. Over Bleach, is de arrancar-arc al hervat? Dan kan ik weer gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef torn_Machina het volgende:
Ook al volg je Bleach niet dit is toch wel grappig om te lezen.![]()
http://community.livejournal.com/bleachness/446299.html
OMG! Kubo Tite heeft gejat van de zoon van Gene Simmons! Dat is zoooooo overduidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef torn_Machina het volgende:
Wat een onzin. De tekenstijl is duidelijk anders.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:13 schreef torn_Machina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |