Ik probeer hem te downloaden maar te weinig seedersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Lekiamh het volgende:
Hmm, ik ben getipt door een kennis voor 'the Meloncholy of Haruhi Suzumiya'.
Er schijnt een film uit te zijn gekomen afgelopen maand, iemand enig idee wanneer die met subs en al beschikbaar is?
Goede anime maar de hype was te erg rond deze anime.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Lekiamh het volgende:
Hmm, ik ben getipt door een kennis voor 'the Meloncholy of Haruhi Suzumiya'.
Er schijnt een film uit te zijn gekomen afgelopen maand, iemand enig idee wanneer die met subs en al beschikbaar is?
fma had een v2 gekregen van eclipsequote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik had geen kaart van japan in beeld (tsunami warning?) in mijn FMA hoor
Nana is fkin geweldigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik probeer hem te downloaden maar te weinig seeders.
Check eerst de serie, heeft toch maar 13 eps volgens mij
En ik wil misschien nana kijken, schijnt een echte tearjerker te zijnVergelijk maar met kimi ga nozomu eien? Blood + stond al op mijn verlanglijstje maar ik weet het nog niet helemaal
vooruit , heb hem dan ook maar aangezet .quote:
De anime heeft de manga ingehaald en is besloten de anime te stoppen op een moment dat het meest als een 'einde' overkomt. De manga is nog steeds niet afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nana
![]()
Wat prachtig nu al, ik ben hookedEn waarom is het niet af? Open eind?
quote:265 "Mission complete! Karakura can breathe in peace."
"Misshon kanryō.Karakura heiwa ." (ミッション完了! Karakura平和のうちにます。) April 6, 2010
Gaan ze nog wel door later als de manga verder is?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:47 schreef wdn het volgende:
[..]
De anime heeft de manga ingehaald en is besloten de anime te stoppen op een moment dat het meest als een 'einde' overkomt. De manga is nog steeds niet af
Inuyasha duurde ook een tijdjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Gaan ze nog wel door later als de manga verder is?
Ik heb geduldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Inuyasha duurde ook een tijdje
Wat ik me herinner ervan is dat de anime weer begint als de manga gereed is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nana_%28manga%29quote:Manga
Written and illustrated by Ai Yazawa, the individual chapters of Nana premiered in Cookie in 2000 where it ran until June 2009, when the series was put on hiatus due to Yazawa being ill.[5] It is unknown when it will return, but the hiatus is expected to last several months. The chapters have been collected and published in 21 tankōbon volumes in Japan by Shueisha.
Nana is licensed for English-language release in North America by Viz Media. It was serialized in Viz's manga anthology Shojo Beat, premiered in the launch July 2005 issue where chapters appeared until the August 2007 issue.[6] The series continues publication in tankōbon form, with 20 volumes released as of January 5, 2010.
Hopefully. Werd weleens tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:38 schreef DJ_ het volgende:
zou het dan eindelijk voorbij zijn na 5 eps met die fillers van bleach ?
ze zijn al vanaf 230 bezig , dat is toch niet gezond meer 35 weken aan fillers![]()
[..]
helpt DJ_ te herrinneren dat naruto een jaar oid fillers hadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:38 schreef DJ_ het volgende:
zou het dan eindelijk voorbij zijn na 5 eps met die fillers van bleach ?
ze zijn al vanaf 230 bezig , dat is toch niet gezond meer 35 weken aan fillers![]()
[..]
meende dat dat hele filler-gebeuren ook iets van een jaar zou duren bij Bleach?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
helpt DJ_ te herrinneren dat naruto een jaar oid fillers had
klopt maar dat was bekend , bij bleach had ik geen idee dat het zo lang zou durenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
helpt DJ_ te herrinneren dat naruto een jaar oid fillers had
Wat wil je wel? Realistisch,. dramatisch, actie, mecha, fantasy. romantisch etc?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:48 schreef NiceThingsAddict het volgende:
ben met bleach gestopt toen de eerste fillers kwamen, volgens mij rond ep 60 of 70. naruto was toen ook al een tijd bezig met fillers en heb daarom bleach helemaal gedropt.
Nu naruto shippuuden 111 binnen halen @ 4 kb/s, perongeluk vergeten aan te zetten en 10 seeders (en 11 leechers). traaaaaaaag.
Ik wil ook weer een goeie serie. geen shouen zoals naruto, geen overdreven happy gedoe zoals Ouran High School. En een beetje modern.
Al gehad zijn FMA, death note, code geass, cowboy bebop, bartender, elfen lied...
Hoe is de stijl? Is het bloederig of juist niet? Over the top vind ik erg leukquote:Op zondag 7 maart 2010 17:36 schreef Quir het volgende:
De eerste twee ken ik niet, en de derde trok me niet zo aan. Daarover kan ik dus niet echt iets zinnigs zeggen.
FullMetal Alchemist kent twee vertellingen, de eerste is de (voor mij) originele animatie uit 2004 (52 afleveringen), en sinds vorig jaar loopt er een nieuwe (met als confix 'Brotherhood') serie. Ik vond de eerste beter, maar dat kan ook de 'nostalgie' zijn. De tweede is ook zeker aan te raden, al is de hoeveelheid afleveringen die nog uitkomen onbekend.
Dat valt zeer tegen, dan, er komt maar weinig bloed in voor. Een gemiddelde actie-anime-dosering.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Hoe is de stijl? Is het bloederig of juist niet? Over the top vind ik erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |