alle boxen komen (zo uit m'n hoofd) uit amerika i.v.m engelse subs en japanse audio (die combinatie is niet te krijgen in NL)quote:Op zondag 7 maart 2010 21:51 schreef NiceThingsAddict het volgende:
Voor 30 per box, 3 boxen totaal heb ik Death Note gekocht. Free record shop in Rotterdam een paar maanden geleden.
Japanse en franse dub, franse en nederlandse sub. Crappy vertaling en de ene DVD doet het wel in mn pc, de andere niet. Maar gaat om het idee
Haha, nou ja, ik kon het proberen toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
verkopen... you nuts..?
ik verkoop hooguit simpele versies als ik een luxe versie heb gekocht
ik raad je wel aan om eens op www.play.com te kijken voor de ghibli'squote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Haha, nou ja, ik kon het proberen toch?![]()
mijn kleine collectie zou ik ook niet verkopen
07-Ghost misschienquote:Op zondag 7 maart 2010 21:51 schreef NiceThingsAddict het volgende:
Voor 30 per box, 3 boxen totaal heb ik Death Note gekocht. Free record shop in Rotterdam een paar maanden geleden.
Japanse en franse dub, franse en nederlandse sub. Crappy vertaling en de ene DVD doet het wel in mn pc, de andere niet. Maar gaat om het idee
Persoonlijk vind ik dat Full Metal Alchimist Brotherhood evenveel gore heeft als de eerste serie. Nouja, iets minder als ik er nu over nadenk, maar niet merkbaar minder/braver geworden.
[hr]
Over mijn eigen smaak...
Code Geass was het grensje van de mecha dat ik nog leuk vind. Romantisch/dramatisch is meestal zo overtrokken en lang gerekt. Bartender gaat al erg langzaam...
Redelijk realistisch, slimme mensen zoals Code Geass en Death Note hebben de voorkeur. FMA vind ik zo genoeg qua vechten, mede ook omdat het een veel pakkender verhaald heeft tov Naruto/Bleach (vind ik).
NGE vind ik, zo op het eerste gezicht, eigenlijk ook te... oud Zelfde reden dat ik ook niet van de stones houd zegmaar.
Laatst overigens wel Beast Wars en Shadow Raiders gekeken, maar dat is niet echt anime![]()
"Hij zegt dat ie romantisch dramatisch vaak overtrokken vind en jij raad hem een anime aan die volledig draait op de homo gevoelens van de hoofdpersoon.quote:
Ze zijn geen homo's!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
"Hij zegt dat ie romantisch dramatisch vaak overtrokken vind en jij raad hem een anime aan die volledig draait op de homo gevoelens van de hoofdpersoon.
Hoezo dat nou weer?quote:
Jij bent een vrouw, dat is anders.quote:
Pft, als jouw allerbeste en enigste vriend bloederig doodgaat zou jij ook een traantje wegpinken. Bovendien is er niks mis met roze huisdiertjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dat is anders.
Maar als man neem je nooit een roze huisdier.
En ga je ook niet zo janken over een goede vriend.
Als je een vrouw bent niet nee, en mischien 1 traantjequote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pft, als jouw allerbeste en enigste vriend bloederig doodgaat zou jij ook een traantje wegpinken. Bovendien is er niks mis met roze huisdiertjes.
waarmee?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:53 schreef Quir het volgende:
Hey Quing, kun je me even helpen?
Hij jankte al toen ze bij elkaar vandaan waren.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pft, als jouw allerbeste en enigste vriend bloederig doodgaat zou jij ook een traantje wegpinken. Bovendien is er niks mis met roze huisdiertjes.
schavuit , nu kijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Quir het volgende:
Ik heb Grave of the Fireflies (en nog steeds niet gezien).
Maar die heeftie niet. Er zijn geen vrouwen behalve nonnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij jankte al toen ze bij elkaar vandaan waren.
Ik zou het kut vinden. Maar me vriendin bij me vandaan is erger
Dat vind ik eerder om te huilen dan mikage missen.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar die heeftie niet. Er zijn geen vrouwen behalve nonnen.
Ik moest huilen toen Mikage doodging en ik ken hem niet eens!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder om te huilen dan mikage missen.
Geef nou gewoon toe dat hij tot in het storende aan het janken was.
Hij zei per aflevering zeker 30x mikage terwijl die gozer heul niet in de scene voor kwam
Het verklaard een hoop dat je daar al bij moet janken.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen Mikage doodging en ik ken hem niet eens!
En ze zijn gewoon geen homo's. Ze zijn alleen niet bang hun emoties te tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |