Ze zijn geen homo's!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
"Hij zegt dat ie romantisch dramatisch vaak overtrokken vind en jij raad hem een anime aan die volledig draait op de homo gevoelens van de hoofdpersoon.
Hoezo dat nou weer?quote:
Jij bent een vrouw, dat is anders.quote:
Pft, als jouw allerbeste en enigste vriend bloederig doodgaat zou jij ook een traantje wegpinken. Bovendien is er niks mis met roze huisdiertjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dat is anders.
Maar als man neem je nooit een roze huisdier.
En ga je ook niet zo janken over een goede vriend.
Als je een vrouw bent niet nee, en mischien 1 traantjequote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pft, als jouw allerbeste en enigste vriend bloederig doodgaat zou jij ook een traantje wegpinken. Bovendien is er niks mis met roze huisdiertjes.
waarmee?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:53 schreef Quir het volgende:
Hey Quing, kun je me even helpen?
Hij jankte al toen ze bij elkaar vandaan waren.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pft, als jouw allerbeste en enigste vriend bloederig doodgaat zou jij ook een traantje wegpinken. Bovendien is er niks mis met roze huisdiertjes.
schavuit , nu kijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Quir het volgende:
Ik heb Grave of the Fireflies (en nog steeds niet gezien).
Maar die heeftie niet. Er zijn geen vrouwen behalve nonnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij jankte al toen ze bij elkaar vandaan waren.
Ik zou het kut vinden. Maar me vriendin bij me vandaan is erger
Dat vind ik eerder om te huilen dan mikage missen.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar die heeftie niet. Er zijn geen vrouwen behalve nonnen.
Ik moest huilen toen Mikage doodging en ik ken hem niet eens!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder om te huilen dan mikage missen.
Geef nou gewoon toe dat hij tot in het storende aan het janken was.
Hij zei per aflevering zeker 30x mikage terwijl die gozer heul niet in de scene voor kwam
Het verklaard een hoop dat je daar al bij moet janken.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen Mikage doodging en ik ken hem niet eens!
En ze zijn gewoon geen homo's. Ze zijn alleen niet bang hun emoties te tonen.
Ik mag huilen, ik ben een vrouwquote:Op maandag 8 maart 2010 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het verklaard een hoop dat je daar al bij moet janken.
De enige dooie waarbij ik moest janken was in FMA. Welke lijkt me nutteloos om te vermelden.
Even wat doorstrepen in mijn OP (V&A manga) - alles uit de post van Suijkerbuijk, ik heb inmiddels deals gesloten met L.no en Suijker.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Haha, nou ja, ik kon het proberen toch?![]()
mijn kleine collectie zou ik ook niet verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |