Tyroz had 151 dus al gezienquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uhm... Nog 1tje hoor....
151 is een filler.
Ze hebben natuurlijk teveel shounen gekeken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zag gisteren een amerikaans programma over internetverslaafden.
Waaronder een goed te doen meisje van 17 die aan anime verslaafd was![]()
Tot zo ver prima, maar, waarom beschrijven ze anime altijd als tekenfilms met superhelden![]()
![]()
![]()
![]()
En dan laten ze ook nog amerikaanse tekenfilmhelden zien in plaats van echte anime.
pics ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zag gisteren een amerikaans programma over internetverslaafden.
Waaronder een goed te doen meisje van 17 die aan anime verslaafd was![]()
Tot zo ver prima, maar, waarom beschrijven ze anime altijd als tekenfilms met superhelden![]()
![]()
![]()
![]()
En dan laten ze ook nog amerikaanse tekenfilmhelden zien in plaats van echte anime.
ernstigquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Pas als ze in de studio zit.
En aan het begin van de verslaving was ze helemaal slank
Maar de belangrijkste vraag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ernstig, en indd het hebben over anime , en dan de hele marvel en DC spandex club laten zien
Jij neemt alles aan toch?quote:
Ik bedoel, val jij onder de mensen waar hij van walgt?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:26 schreef zquing het volgende:
Niet alles, heb standaarden
en daar ga ik niet van uit aangezien dat vrij lastig zal worden en ik procedeer todat ik neerval
mm voor 1 keer zou ik haar doen 2 keer ook wel , maar zou niks met dat mens beginnen .quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag.
Zou je haar doen?
Eventueel in ichigo en orihime cosplay
De farao was sexyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:37 schreef zquing het volgende:
ik doe niet aan yugioh, zal vast wel kut zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |