Ik mag huilen, ik ben een vrouwquote:Op maandag 8 maart 2010 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het verklaard een hoop dat je daar al bij moet janken.
De enige dooie waarbij ik moest janken was in FMA. Welke lijkt me nutteloos om te vermelden.
Even wat doorstrepen in mijn OP (V&A manga) - alles uit de post van Suijkerbuijk, ik heb inmiddels deals gesloten met L.no en Suijker.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Haha, nou ja, ik kon het proberen toch?![]()
mijn kleine collectie zou ik ook niet verkopen
Die tekenstijl/stemmen alleen alquote:
Ik moet zeggen, dat zag er best lol uit.quote:
Ik heb na aflevering 2 3 tot en met 10 ook maar gedownload. Maar nu lig ik met mezelf in de knoop, verder Kenshin kijken, of Ken voorrang geven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:04 schreef VampiricDemon het volgende:
Toch blijft het een leuke serie, en die tekenstijl vind ik mooi.
Kenshinquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb na aflevering 2 3 tot en met 10 ook maar gedownload. Maar nu lig ik met mezelf in de knoop, verder Kenshin kijken, of Ken voorrang geven?
Doe maar eerst Kenshin tot en (iig t/m eind seizoen 2)quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb na aflevering 2 3 tot en met 10 ook maar gedownload. Maar nu lig ik met mezelf in de knoop, verder Kenshin kijken, of Ken voorrang geven?
Koop jij alles danquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Quir het volgende:
Ascendancy wandelt ook op de donkere zijde, hij downloadt downloadt downloadt .
Nee, maar de pas onthaalde demoon wel. Bewonderenswaardig, wel, ik zou er het geld niet voor (over) hebben.quote:
Geld betalen voor lagere kwaliteit met minder kwalitatieve subs in zowel font's als vertalingen, die ook nog eens moeilijk voor een redelijke prijs te vinden zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:30 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik koop ook niet alles nieuw hoor. Het meeste is 2e hands nog
Hij zal vast wel ergens goedkoper zijn te vinden nu.quote:
Bol.com, import, 28 euro voor 1 dvd.. van de minimaal 13 die er zijn..quote:
Eigenlijk mogen alleen de elite dat, maar het is je vergeven.quote:
strak plan , niet meer gekeken sinds GG's vertaler wegliepquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen alleen de elite dat, maar het is je vergeven.
Morgen ga ik durara en baka to test denk ik inhalen.
Ik ook niet, heb ze wel gedownload (van Ecliptic-BSS).quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
strak plan , niet meer gekeken sinds GG's vertaler wegliep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |